murmeldyret Skrevet 12. mai 2004 #981 Skrevet 12. mai 2004 Hei! :D Jeg kan ikke huske at jeg så deg oppført under IKM i mai på prøveforumet? Jeg er nå innom og oppfordrer alle til å skrive seg opp der. Da blir det så mye lettere å følge med alle sammen Håper virkelig refleksologien virker! Jeg finner ingen slike her jeg bor :-? Ønsker deg en fin dag!
bizzy Skrevet 12. mai 2004 Forfatter #982 Skrevet 12. mai 2004 Står oppført under ikm gruppa for Juni jeg 2. juni er i allefall foreløpig forventet ikm...
bizzy Skrevet 12. mai 2004 Forfatter #983 Skrevet 12. mai 2004 :oops: Rettelse :oops: Forventet IKM 04.juni... Ble visst litt ivrig i sted...
GadgetGirl Skrevet 12. mai 2004 #984 Skrevet 12. mai 2004 Høres spennende ut å gå til refleksolog! Har alltid lurt på forskjellen mellom det og soneterapaut men nå er jeg jo blitt opplyst. Jeg har stor tro på alternativ medisin/behandling og har så lyst til å prøve. Har det ikke skjedd noe i magen min etter sommerferien tror jeg det blir fotsoneterapi eller refleksologi på meg og. Bare mannen din og du oppholder dere på samme sted under EL så tror jeg på lykkelige omstendigheter i denne dagboka!
murmeldyret Skrevet 12. mai 2004 #985 Skrevet 12. mai 2004 Sorry! :oops: Jeg var visst ikke kommet meg ut av IKM mai jeg. Det føltes så lenge til Juni
bizzy Skrevet 13. mai 2004 Forfatter #986 Skrevet 13. mai 2004 Høres spennende ut å gå til refleksolog! Har alltid lurt på forskjellen mellom det og soneterapaut men nå er jeg jo blitt opplyst. Jeg har stor tro på alternativ medisin/behandling og har så lyst til å prøve. Har det ikke skjedd noe i magen min etter sommerferien tror jeg det blir fotsoneterapi eller refleksologi på meg og. Bare mannen din og du oppholder dere på samme sted under EL så tror jeg på lykkelige omstendigheter i denne dagboka! Det er faktisk ganske spennende å gå til refleksologen GadgetGirl , i tillegg til usedvanlig vondt også.... :o Men kroppen viser så tydlig at den reagerer på behandlingen så nå håper jeg at vi får ønskede resultater kjapt Gruer meg litt til sommeren med tanke på at mannen skal være så lenge borte... Nesten 4 måneder..., men han får sponset 3 flyreiser tur - retur, og jeg har handlet meg 3 tur retur reiser med Norwegian! Så da er det bare å krysse fingrene for at vi tilfeldigvis befinner oss på samme sted i løpet av den riktige eggløsningen Håper jo mest på at det skal klaffe denne gangen, så jeg håper bare at syklusen ikke er blitt forskjøvet pga behandlingene... hvis den kommer når jeg vil, så rekker vi det akkurat før jeg reiser på en ukes ferie hjemme Ellers så kommer sommeren nesten altfor fort... gruer meg til å være alene så lenge jeg... sover jo allerbest når mannen ligger sammen med meg I dag er jeg på dag 9 og vi må sette inn et skikkelig skippertak i helgen, må jo ha lagret litt før jeg reiser bort
bizzy Skrevet 13. mai 2004 Forfatter #987 Skrevet 13. mai 2004 Jeg har handla klær over telefonen Søster'n er på forhåndssalg og har prøvd klær for meg, så nå er jeg den stolte eier av en lyslys-rosa sommerbukse fra Armani og en rutete drakt med jakke og mellomkort skjørt Allt med 70prosent avslag Gleder meg til å se mine nye innkjøp når jeg kommer hjem på mandag kveld!!!! Litt skummelt også å handle uten å se først, men begynner å bli vant til det nå, og søstern er flink til å plukke fine ting Så er det bare å håpe at det blir for lite i løpet av sommeren pga en liten gravidkul på magen
bizzy Skrevet 14. mai 2004 Forfatter #988 Skrevet 14. mai 2004 Fikk skikkelig forklaring på klærne over telefon i går kveld! Så nå er jeg fornøyd altså Drakten har jeg vært og prøvd og siklet på tidligere, men syns ikke jeg hadde penger til å kjøpe den til full pris Men nå har jeg fått den alikevel Gleder meg til neste store møte på jobben, da skal jeg slippe å bekymre meg over klesvalget :D Buksen kan jeg ikke huske å ha sett, men den hørtes søt ut :D Så da skal jeg benytte tirsdag 18 mai til å raide litt butikker i oslo etter fine kombinasjonsplagg, og nye sko Behandlingen i går var vond som vanlig..., men noen punkter begynner å bli litt bedre, mens andre er blitt værre Gode tegn i følge refleksologen. Det betyr visst at kroppen jobber Fikk også laserbehandling på de punktene som var værst for å få litt fortgang i sakene 8) Fikk også litt ekstra lang behandling nå siden jeg skal på en ukes ferie! Gleder meg som bare det til å være litt hjemme hos mamma og pappa! Begge søstrene mine kommer jo også hjem denne uken, så får vi litt tid sammen før de også flytter et stykke unna! Mellomstesøstern flytter til Langedrag, og minstesøstern flytter til Bodø. Får samordne litt ferier hjemme hos mamma og pappa fremover! Har jo vært vant til at de bor så nærme at når jeg kommer hjem så kommer de også... Litt bortskjemt slik Hadde tidligere nett-tilgang hjemme hos mine foreldre, men nå er datamaskinen helt ødelagt så da går jo ikke det :-( Kommer til å savne KG Men skal nå ha det fint alikevel I dag er det endelig fredag og jeg ser frem til en uke ferie God helg, god 17. Mai og god helg igjen alle sammen Dag 10, pp. 15 (jakten er i gang )
hanni Skrevet 14. mai 2004 #989 Skrevet 14. mai 2004 God helg, Bizzy :klem2: Lykke til med EL-jakt. Nå blir det spennende å se om refleksologien slår til da (kan man si det? ) Jeg må si jeg ikke skjønner helt hva det er, men det MÅ funke :enig_animasjon: Stor klem fra hanni
Gjest Hulderjenta Skrevet 14. mai 2004 #990 Skrevet 14. mai 2004 God helg, god 17.mai og god helg igjen til deg også Bizzy! Og god jakt på en liten spire! Stor fra Hulderjenta (som enda ikke har fått sjans til å prøve take-awayen i små kule bokser, men som har avtale med en veninne om å kose oss med det neste gang vi skal til byn!) :D
Siam Skrevet 14. mai 2004 #992 Skrevet 14. mai 2004 God helg, ferie og 17. mai! Krysser fingrene for at det klaffer denne gangen! Spennende med refleksologi.
lillen Skrevet 14. mai 2004 #993 Skrevet 14. mai 2004 Takk for helgeklemmen! Du fortjener minst fem tilbake! :kysse: :klem2: :trøste: Happy 17. mai!
Lilletrollet Skrevet 16. mai 2004 #995 Skrevet 16. mai 2004 17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai 17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai 17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai 17mai17mai17mai hipphipphipphipphipphi hurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurra hurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurra hipphipphipphipphipphi 17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai 17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai 17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai 17mai17mai17mai Håper du får en riktig fin 17 Mai feiring! Klem fra Lilletrollet
murmeldyret Skrevet 19. mai 2004 #996 Skrevet 19. mai 2004 Hei! :D Hvordan står det til med deg? Håper du har en fin ferie, og at egget er vel befruktet Klem fra Murmel!
Gjest Mayamor Skrevet 20. mai 2004 #997 Skrevet 20. mai 2004 Ville bare innom med en liten klem og si: Hooney... I`m back.. Oppdaterer meg sakte men sikkert... Klem fra Mayamor
Gjest Hulderjenta Skrevet 20. mai 2004 #998 Skrevet 20. mai 2004 Hei Bizzy! Håper du koser deg på tur! Kommer du gravid hjem igjen tro?! Krysser fingrene for deg!
meta Skrevet 25. mai 2004 #999 Skrevet 25. mai 2004 God bedring-klem fra Fant til stakkars Emil-pusen
Fremhevede innlegg