bizzy Skrevet 20. april 2004 Forfatter #881 Skrevet 20. april 2004 Kjeder meg og er meget lite effektiv i dag
bizzy Skrevet 20. april 2004 Forfatter #882 Skrevet 20. april 2004 Endelig var klokken 16, og jeg skal ut å handle til Meta kommer på besøk på torsdag
bizzy Skrevet 20. april 2004 Forfatter #883 Skrevet 20. april 2004 :o Hmmm hvorfor er klokkeslettet på innleggene en time feil? :klø:
meta Skrevet 20. april 2004 #884 Skrevet 20. april 2004 Du må gå inn på din profil og endre tiden til GMT+1 time eller noe liknende..
bizzy Skrevet 21. april 2004 Forfatter #885 Skrevet 21. april 2004 Hmm, nå er klokken riktig, men ble det først da jeg satte tiden til gmt+2.. Gjorde ingenting spesielt i går, var å skulle handle inn til Metabesøk i morgen, men kom jo på at mye ikke vilde holde seg spesielt godt over så lang tid.... vil jo helst ha ferske frukter på kaken da Så da blir det ny handletur i dag etter jobb. Gårsdagen brukte jeg til å lese litt bøker og lage et lite forslag på hjemmeside som jeg og mannen har tenkt å prøve oss på når vi kommer opp på nett... Veldig vanskelig å velge/finne på hva man skal ha på siden :klø: Men morro er det Dag 16 pp 14
havsulen Skrevet 21. april 2004 #886 Skrevet 21. april 2004 Fint at det føltes godt med litt pause fra masse fokus på prøvingen - håper utredningen går fint videre, når dere føler for å begynne igjen. Den hjemmesiden håper jeg vi får se, altså!
meta Skrevet 22. april 2004 #888 Skrevet 22. april 2004 Nå er det ikke lenge til jeg skal spise middag og kake hos deg LITT dårlig samvittighet for alt styret da men :oops:
bizzy Skrevet 22. april 2004 Forfatter #889 Skrevet 22. april 2004 LITT dårlig samvittighet for alt styret da men :oops: :o Det skal du jo ikke ha!!!!!! :fy: Det er jo helt selvpålagt, og jeg liker og stulle og ordne litt i forkant av besøk jeg Hadde jeg ikke hatt lyst så hadde det blitt vanlig middag og kjeks til kaffen Gleder meg til i ettermiddag jeg også I går handlet vi det siste vi manglet til middags og kakeprosjektet mitt, og etter middag begynnte produksjonen Deigen smakte kjempegodt, og kaken så skikkelig flott ut mens den sto i ovnen :D Det var etter at jeg hadde avkjølt den ting begynnte å skje... Så nå er den litt sammensunket... , men jeg har smakt litt (helt usynlig altså) og den er god.. Får skjule skavankene med krem og sånt Og blir den ikke bra, får jeg lage krisevafler i stedet Middagen har jeg ikke klart å gjøre noe rart med, men så er det jo mer enn nok tid på å få til noe sært der også.. bank i bordet Jeg har fått UVI Ikke mye behagelig, så nå heller jeg nedpå vann til den store gullmedaljen og håper jeg kan bli kvitt det uten å måtte gå til legen å få medisiner De må jo begynne å lure på jobben.... burde kanskje ha hatt på meg sko som ikke klakker så innmari Men da måtte jeg hatt på annen bukse også... har nemlig ikke fått lagt opp buksen min så da er det bare et par sko som passer, dvs hvor buksen ikke subber så altfor masse i bakken Dag 17, pp14, og jeg nermer meg vel kanskje et evnt festetidspunkt... jeg vil ha festeblødning jeg Eller skal kanskje ikke være så kravstor, blir fornøyd bare et befruktet egg fester seg der det skal jeg Leste litt bakover i dagboken min i går. Litt morsom lesing egentlig, også såååå lenge jeg syns vi hadde prøvd da vi kom til 7 prøveperiode Skulle bare visst Jaja, nå er det snart mai, og så da er vi jo kommet til de beste månedene i året Og mannen skal mest sannsynlig jobbe i Oslo, så da blir det endel pendling, men jeg håper at jeg får endel helger sammen med ham i hovedstaden :hjerter2: Så kan vi ta turen opp på Grünerløkka og myse på gamleleiligheten min, og kose oss på Fru Hagen (god ostekake ) Og fler av de gode spisestedene! Kanskje picknik i Birkelunden en solskinns-søndag, hvor vi kan se på alle som spiller Bocha (eller hvordan det nå skrives).... Ahhh, kanskje en helg med øyhopping i hovedstaden også også må vi jo selvfølgelig se på litt leiligheter, må jo utforske markedet litt når vi først er der Får nok ikke tid til allt dette, men litt må vi jo få gjort
hanni Skrevet 22. april 2004 #890 Skrevet 22. april 2004 Gi meg ti minutter, så møter jeg deg på Grünerløkka
meta Skrevet 22. april 2004 #891 Skrevet 22. april 2004 Hei Må jo innom å takke for FANTASTISK GOD kake og deilig middag enda litt til Det går vel ikke an å få oppskriften vel?? Tror jeg skal sende mannen på tur litt oftere jeg Stor klem!!
murmeldyret Skrevet 23. april 2004 #892 Skrevet 23. april 2004 Hei! :rosasmil: Håper du er av de heldige April-befruktede Så langt er det ikke mange å skryte av akkurat... Ønsker deg ei fin helg! Klem fra Murmel!
Furstina Skrevet 23. april 2004 #893 Skrevet 23. april 2004 Håper du er av de heldige April-befruktede Så fel det kan bli när man läser igenom flera dagböcker på en gång - och inte fått i sig första koppen kaffe ännu Jag trodde jag var i Jinx dagbok, och tänkte; nämen va???... hon vill nog inte bli befruktad i april... och så tittade jag efter: Bizzy's dagbok :oops: ahhh... men då så... Jag håller med murmeldyret: Håper du er av de heldige April-befruktede
bizzy Skrevet 23. april 2004 Forfatter #895 Skrevet 23. april 2004 Endelig Fredag Hadde en morsom ettermiddag og kveld i går :D Meta kom og jeg lagde middag, med bare noen få rare hendelser... Men det ble greit alikevel Da vi hadde spist gikk jeg og Meta på kjøkkenet for å gjøre i stand resten av kaken og kjatre litt.. Veldig hyggelig, men for en distre personlighet så har ting en tendens til å krølle seg når jeg skal følge oppskrifter og snakke om helt andre ting samtidig :oops: Så jeg oppdaget da jeg leste oppskriften på sjokoladepakken at jeg trengte egg.. :o Hadde jo brukt opp alle eggene jeg hadde i bunnen :o Så mannen ble sendt i ekspressfart ned på butikken, leste litt til og fikk ropt ut igjennom kjøkkenvinduet at vi trengte melis også.. Før dette hadde jeg satt litt smør over litt varmt vann for å mykne det litt ,før jeg skulle røre det hvitt med melis... og plutselig var det helt smeltet :o Målte nøye opp en gang til... leste på nytt i oppskriften.... skulle ikke ha smør jeg ..leste videre oups.. skulle ikke ha egg heller jeg Noe som førte til at jeg om Meta lo så tårene trillet... godt at jeg trengte en spiseskje med melis i allefall Jaja, mannen viste sin distre side senere på kvelden da naboen kom på døren for å si at hun skulle på fest i dag kl.20. Da kom han på at han hadde lovet vi skulle sitte barnevakt i kveld Litt synd at vi allerede har kjøpt billetter til Kill Bill 2 i kveld.. men jeg sitter barnevakt og mannen drar på kino sammen med vennene sine! Helt og holdent mitt valg, kommer nok til å kose meg masse alikevel jeg Takk for i går Meta, du kan gjerne komme oftere du, kan jo ta med deg mannen også vet du Men da skal jeg lage ferdig kaken før dere kommer så klarer jeg kanskje å konsentrere meg om en ting av gangen Skulle gjerne vært i nærheten av Grünerløkka jeg, Hanni! Tusen takk for hilsen og kryssing murmeldyret, hadde vært artig og vært en av de heldige April-befruktede! Satser på det foreløpig Takk Furstina, enig i at det ville vært et rart innlegg i Jinx sin bok, tar det forresten som et kompliment at du forvekslet oss Takk Jolie!! I helgen skal jeg kose meg! Vi skal ha dugnad på lørdag, så den dagen blir nok muligens litt hektisk og slitsom, men det er som regel litt koselig også da! Veldig masse koselige naboer og dugnadene blir avsluttet med grilling, og det pleier å vanke en fest på kvelden, så jeg må nok shine litt på kjøkken og i stue i tilfelle det er vi som blir vertskap denne gangen Var så overspist på kake i går kveld at det var ubehagelig å bevege seg i det hele tatt.... så da skulket jeg galant unna oppvasken I dag er jeg på dag 18, og det er 10 dager til ikm! Er overraskende rolig, men tror det kommer av at jeg har mye annet å tenke på, og at jeg har det bedre med meg selv enn på lenge! Har mer positivt å tenke på slik at jeg ikke bare tyr til baby og graviditetstenkning 8) Også tror jeg faktisk at jeg har klart å slappe av mer, vet ikke helt hvorfor, men prøven til mannen løftet en ganske så stor bør fra skuldrene våre!!!! Det er jo etter det at tankene har blitt anderledes! Da vi hadde lagt oss i går så sa mannen; " Du, at når vi blir gravide så er det en ting jeg har veldig lyst til, jeg vil gjerne at Farmor og Farfar skal være de første som får vite?" Syns det var så rørende og koselig tanke at vi ble enige om det! (Fikk dispansasjon til å fortelle dere aller først da )Mannens forhold til sin farfar og farmor er helt spesielt HA EN FORTREFFELIG HELG, ALLE SAMMEN
Ionaa Skrevet 23. april 2004 #896 Skrevet 23. april 2004 Tittei!! Jeg er altfor sjeldent i din dagbok jeg :oops: Du er liksom på feil side av "Mjøsa"...og når man er så distrè som meg glemmer man at det finnes en verden utenfor H-N Men jeg er veldig glad over å lese at jeg ikke er den eneste skikkelige distrè jenta her inne på KG (og ellers). Takk takk. Når det gjelder deg og oppskrifter så er det kanskje godt at du ikke er farmasøyt...kunne vært skummelt å få medisiner av deg da ja Ha en kjempekoselig helg
83` Skrevet 23. april 2004 #897 Skrevet 23. april 2004 Heisann!! Ville bare ønske deg en god helg, og takke deg for at du besøkte dagboken min! Er såå koselig å få besøk av dere her inne Håper du "bærer frukter" denne måneden! (hehe..)
cappocino Skrevet 23. april 2004 #898 Skrevet 23. april 2004 I dag er jeg på dag 18, og det er 10 dager til ikm! Åj.. vi har IKM nesten samtidig Krysser fingre for at det klaffer for oss!!! GOD HELG :blomst_opp:
meta Skrevet 25. april 2004 #899 Skrevet 25. april 2004 http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...ght=minnie+kake Du ba om oppskriften Flink som husket det eller?? Fikk lyst på kake jeg nå
bizzy Skrevet 26. april 2004 Forfatter #900 Skrevet 26. april 2004 Dag 21, og denne perioden har foreløpig gått fort og greit :D Spesielt helgen som omtrent var over før den kom Fredagen var jeg barnevakt for H, 5 år. Hadde det kjempeartig, morsom liten skrulle Fra jeg kom og frem til Idol, øvde vi, hun skal nemlig være med på Idol når hun blir stor, så det var mye sjarmerendes dansing og synging Hun var englebarn hele kvelden og leggingen gikk som en drøm, bortsett fra at jeg ikke fikk henne til å vaske hender, for det pleide hun AAALLLDRI å gjøre før hun la seg altså Så det var med heller møkkete fingre hun krabbet under dyna, men tennene var pusset godt så da får det ikke hjelpe Så kom den store testen... nattasangen :o Jaja, jeg kom meg igjennom sangen greit, men da jeg før jeg gikk ut av soverommet sa natta ødela jeg visst allt :-? Fikk streng beskjed..; "Jamen du Bizzy! Du måå jo skjønne at når jeg har lukket øynene skal jeg sove! Må jo ikke snakke da!!!!!" Så da var jeg nødt til å ta nattasangen en gang til, og så liste meg ut av rommet Bestemt liten frøken Ellers var helgen deilig! Mannen har vært hjemme hele helgen, han har jo jobbet litt, men det er godt å ha han der :hjerter2: Ellers tror jeg eldstepusen min er blitt dårlig :-( Både natt til Fredag og natt til Lørdag har hun tisset på gulvet rett ved siden av sengen vår :o Ikke spesielt morsomt :-x Skal ta en tur til dyrlegen med henne i morgen for å sjekke om det kan være noe som plager henne fysisk, f.eks. UVI. Håper det, for da kan det lett rettes opp med litt medisiner! To katter jeg har hatt tidligere begynnte også plutselig å tisse inne, og de hadde begge dødelige sykdommer Så matmor er litt bekymret nå ja! Men det går vel helst bra! Stakkar lille puselusken min, må jo ha vondt noe sted, hun har jo aldri gjort fra seg inne før, og ikke var det noe som hindret henne i å komme seg ut de to nettene heller Jaja, får jo ikke gjort noe annet fra eller til heller, må bare vente å se hva doktor dyregod sier... Krysser allt jeg har av fingre, armer, bein og tær for pusen min!
Fremhevede innlegg