Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

Fremhevede innlegg

Gjest Hulderjenta
Skrevet

God bedring :klem:

Og god eggjakt :kline::tommelsmil:

:ler2: Helsing frå Huldra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vennen!

Spennende med EL! Håper på full klaff for dere denne gangen - og for alle andre som vil ha! :wink:

Høres ut som du hadde litt av en drømmepåske - neste år vil jeg også på fjellet. Eller.. jeg ofrer gjerne fjellturen om jeg har et par måneder gammelt nurk eller kanskje en fødeklar mage :wink:

God helg - og god bedring! :klem:

Skrevet

Hallo vennen!!

Håper du får det koselig på Fridays og kino i dag. Godt å ha litt kjærestetid også :)

GOD HELG!!

Klem :klem:

Ps.. Huske å sove av deg alle bassiluskene sånn at jeg kan komme på besøk snart :kyss:

Skrevet

Tusen takk for hilsener!!

Er litt bedre i dag enn jeg har vært de andre dagene :P

Skulle jo vært rundt og lagt igjen hilsner i en hel drøss med dagbøker her... Men har hatt det überhektisk på jobben i dag, var litt å ta igjen etter flere dager hvor formen har vært dårlig og arbeidsinnsatsen litt laber :roll: Dersom noen skulle føle dere er glemt, dere er ikke det, er bare tiden som ikke har strukket til :wink:

I dag skal mannen ta meg med på Friday's til middag og deretter på kino :D Det er mannen som har bestillt billetter så da er det nok en skikkelig voldsfilm tenker jeg :roll: Han snakket om en kinesisk film så jeg regner med at det er noe samurai greier :ler: Pleier jo uansett å være bra filming på de kinesiske filmene så jeg får det nok fint :wink: Har drasset med meg mannen på "jentefilmer" de siste par gangene vi har vært på kino så jeg har ikke noe å klage på :)

I helgen blir det bare avslapping for min del, borsett fra at leiligheten trenger en shinings, hvordan kan det bli så bøssete etter noen få dager :klø:

GOD HELG ALLE SAMMEN :danse:

Dag 11. pp14

Skrevet

Tipper du skal jakte på egget i helga :sjarmor:

Ønsker deg god jakt og ei god helg!

Klem fra Murmel!

:klem:

Gjest Mayamor
Skrevet

Kjære vakre vene deg...

Du er jo en av de flinkeste å legge igjen spor etter deg...

Slapp av og kos deg. :klem:

Håper du har hatt en fin helg.

Klem fra Mayamor

Skrevet

Er det Zatoichi mon tro? Den har ihvertfall sensur 18 år...

Eller er det Hiero? den er visst en estetisk nytelse...og samme regissør som Snikende tiger, skjult drage eller hva den het.

Du skjønner vel hva jeg håper...men ikke tror... :ler2:

Bli bra! :D

:trøste:

Jeg er takknemlig for de stygge vinduene våre idag, for lysrøret på bade virket plutselig ikke... :Hehe: Aldri så stygt at det ikke er godt for noe...

Enig med Maya...du er veldig flink med dagbøkene.

Til og med når du er syk... :Nikke:

Ta den en god avslappende helg nå! Ja!

Skrevet

Hei :kose:

Håper du har hatt en fin helg :hoppe:

Og at dere har funnet påskeegget :danse:

Stor klem fra Capricorn :klem:

Skrevet

Hei Bizzy!

Håper at dere har kost derre i helgen,og at det resulterer i en liten bizzybaby :-D

Stor klem :klem: fra Lilletrollet

Skrevet

Å så kjempekoselig med så mange hilsener i dagboken over helgen :D Blir jo nesten helt rørt! Livet er helt fantastisk fint "på utsiden", men også veldig koslig på internett :kul: Har det helt toppers jeg :hjerter2:

:kyss: Mayamor, kjempekoselig hilsen på en mandagsmorgen altså :Nikke:

Satser på å være helt restituert til Torsdag Meta :Nikke: Helgen har gjort godt! Er fremdeles forkjølet og tett i pappen, men masse bedre :wink:

Helt rett i at det var Zatoichi Lillen, mannen hadde fått det for seg at den var kinesisk og vi gledet oss veldig til den estetiske nytelsen det pleier å være å se kinesisk film.... men den var visst Japansk.. Ble litt nedtur.. Helt ok film, men ikke prisverdig :roll: Ikke kan jeg forstå hvorfor den fikk 18 års aldresgrense heller.. Jeg er ganske pysete altså, men har sett x-antall værre filmer med 15 års aldersgrense :-?

Må nok ta med meg mannen på Hiero så vi kan rette opp igjen misforståelsen :wink:

~Capricorn~ og Lilletrollet joda vi har hatt en fin helg, og jaggu tror jeg ikke at vi har truffet på egget også :sjarmor:

Helgen har vært kjempefin, mannen har jobbet masse, men har jobbet hjemme! Så vi har sovet lenge, spist koselige helgefrokoster og skjemmet oss selv helt bort med mannens hjemmelagede boller og masse god mat :ler: Kinoen var en liten skuffelse på fredag, men turen til fridays og en tur på pub etter kinoen var kjempekoselig, deilig å ta seg tid til å være skikkelig kjærester innimellom :D

Regner også med at jeg hadde el rundt fredag eller lørdag :hoppe: Merket i allefall el-slim fra midten av dagen fredag, men ingen tegn til el-slim lørdag :-) Så truffet har vi garantert, er bare å vente tolmodig på ikm da :roll:

Vi vil vi vil, og kanskje vi endelig får det til :hoppe:

Dag 14 pp 14

Skrevet

Jo du bare MÅ bli frisk til torsdag!! Nå er det så lenge siden jeg har sett deg atte :fy:

Jeg satser på full klaff på lørdagen jeg :) Vi MÅ jo ha litt permisjon sammen :enig_animasjon:

Skrevet

Er masse bedre jeg, så da blir det "treff" på torsdag Meta :wink:

Dag 15 pp 14

og "pliktreset" er over for denne gang :ler: Tror faktisk vi klarer å slappe av, har ikke vært sånn "nå du komme å ha sex!" stress denne gangen, bare naturlig kos når det føltes riktig! Deilig å kjenne at stresset ikke lenger styrer hverdagen :wink:

Skrevet

Spent på hvordan det blir når det nærmer seg ikm jeg :wink:

Skrevet

Ikke fullt så ustresset tenker jeg :tunge1:

:ler:

Skrevet

Hvilket pp har du kommet i nå Bizzy?

Krysser alt jeg har for at stresset slipper litt og at det klaffer denne gangen!

Skrevet

Har kommet til prøveperiode 14 cappo :wink:

Skrevet

Har så smått begynnt med utredning, mannen var og leverte sin prøve i februar og resultatet var akkurat som bestillt :wink: Så nå har vi latt det vente et par måneder, dersom det ikke klaffer denne gangen bestiller vi time for videre utredning... Håper jo selvfølgelig at vi slipper det!

Skrevet

Skulle ikke du også begynne på Pergo, Bizzy? Det var da en periode her i februar hvor vi var en drøss som skulle det ... Du kan jo få mine :wink: for sikkerhetsskyld...

Nå er du inne i den kjipe ventefasen igjen da. Lykke til. Finn på masse gøy så du glemmer det bort. Og VIPS så er det blått kryss. :enig_animasjon:

Klem fra hanni

Skrevet

Håper du har rett Hanni! Skal finne på masse de neste to ukene, er nok behov for å få dyttet tankene over på noe annet enn ikm fremover :roll: Er avslappet foreløpig og tenker ikke noe serlig over det, men så er det jo ennå ganske så lenge til :tunge1:

Har ikke vært hos legen ennå på oppfølgningstime etter at vi fikk svaret på mannens prøver.... ingen annen grunn enn sommel fra vår side :oops: Ikke bare sommel vel og merke, vi syntes det var behov for en liten stund uten så stort fokus på prøvingen! Og det har faktisk fungert, ganske deilig å bare være oss, prøvingen har jo ikke forsvunnet helt fra tankene men i forhold til hvordan det var en stund er vi nå tilbake til et litt mer sundt forhold til prøvingen :D Regner med at vi kommer til å bestille oppfølgningstime om ikke så lenge så får vi se hva legen sier... skulle gjerne hatt litt pergo i skapet jeg, siden det ser ut til å virke godt derfra også :ler:

Hmm, kanskje jeg skal få mannen til å bestille time til oss i begynnelsen av mai, slik at vi i allefall har mulighet til å komme litt igang før ferien kommer til legekontoret :roll: Også går sikkert ventetiden før man får time hos spesialister raskere på sommeren :kul: .... kanskje?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...