bizzy Skrevet 7. april 2004 Forfatter #841 Skrevet 7. april 2004 Tusen takk for hilsninger Meta, Magnhild, Murmeldyret og Hulderjenta :D Dag 2, pp14 og smertene er heldigvis litt mindre Det burde jo tross allt være nok å blø om man ikke skal være kvalm av smerter i tillegg :evil: Mannen syntes synd på meg i går så da ble det mækker'n til middag Og da vi kom hjem la jeg meg på sengen og voknet ikke før kvart over ni.... så da ble det litt stress.. hadde jo lovet å ta med meg to kaker til hytta :o Så klokken tolv i går kveld hadde jeg bakt en langpanne med brownies og en langpanne med eplekake Luktet sååå godt i leiligheten, men kunne jo nesten ikke smake :-( Ser litt dumt ut å komme med to kaker og ha tatt et stykke av hver... Er jo litt meg egentlig det, så jeg hadde garantert tatt en smakebit av hver hvis det hadde vært mine foreldre vi skulle til Mannen pakket bilen og ryddet litt så vi kom oss ikke i seng før halv to i natt, så da får jeg kanskje sovet litt på veien 8) Hadde ikke gjort noe det, for da virker det ikke så langt Må jo ønske alle som er innom en :klem2:
magnhild Skrevet 7. april 2004 #842 Skrevet 7. april 2004 god påske vennen!! Kan du ikke stikke innom meg med den browniesen?? Bare sånn på veien til hytten?? Kos deg i ferien!!!
ny dag Skrevet 7. april 2004 #843 Skrevet 7. april 2004 God påske Håper på flott vær på fjellet for deres del Skikkelig kjipt at det ikke ble klaff denne gangen heller. :evil: Tenker på deg Ellers tusen takk for koselige hilsener inne hos meg Masse påske-klemmer fra ny dag
hanni Skrevet 10. april 2004 #844 Skrevet 10. april 2004 Så teit at det ikke klaffa nå heller. :trøste: Kanskje du også skal ta en HSG-røntgen Jeg er sikker på at det var det som gjorde susen for oss.... Jeg ønsker så innmari at det blir din tur nå! Håper du har en fin påske og at du koser deg masse. Og håper at internettet ditt kommer om ikke lenge sånn at vi kan chatte!!
Gjest Mayamor Skrevet 12. april 2004 #845 Skrevet 12. april 2004 Tantebesøk på min bursdag...? :-? Ikke noe kjekt. Håper dere har hatt en fin påske. Klem fra Mayamor
murmeldyret Skrevet 13. april 2004 #846 Skrevet 13. april 2004 Hei hei! :D Håper du har hatt ei fin Påske! Og snart er det EL igjen Klem!
bizzy Skrevet 13. april 2004 Forfatter #847 Skrevet 13. april 2004 Og plutselig var påskeferien over Har vært på fjellet og kost oss mesterlig Det var strålende solskinn på torsdag så da gikk vi laaaaang skitur opp på fjellet og ble så brune og fine så Ser litt teit ut nå da med tykke hvite striper på tinningen etter solbrillene Må nok kjøpe nye med tynnere "henge-bak-ørene-dingser" Fredag og lørdag var det ganske grått vær, men det var ikke så ille å kose seg med bøker heller, og fredag kveld hadde vi bålmiddag i solegropen.... i snøværet Må jo holde fast ved tradisjonene Siden været ikke tok seg serlig opp reiste vi hjem søndag og hadde en koselig dag hjemme i går! Mannen vasket og byttet dekk på bilen og jeg vasket tre maskiner med klær og kom et kapittel videre i kjemiboken min I dag skal vi mest sannsynlig hente den nye datamaskinen og skal prøve å få opp internett hjemme i løpet av uken Da må jeg jo se om jeg ikke kan klare å skaffe meg msn :D Tusen takk for koselige hilsener alle sammen! Kan stikke innom en tur med brownies en annen dag jeg Magnhild Dag 8, pp 14
havsulen Skrevet 13. april 2004 #848 Skrevet 13. april 2004 Så koselig med tradisjonspåske! Bålmiddag må jeg si inspirerte! Men kan du si meg hvordan det er mulig at dager på fjellet kan gå så fort? Mannen er flink som tar deg med på Mæccer'n når det virkelig trengs! Håper han ikke trenger finne på oppmuntringssysler denne syklusen!
lillen Skrevet 13. april 2004 #849 Skrevet 13. april 2004 Er det bare jeg som ikke ble brun...? Teite trøndelag... Teite sol... Det høres ut som en kjempefin påske! Og du hadde nok ikke fortjent noe annet heller... :-D Leser du kjemi for moro skyld?? ---> <--- Eller skal du begynne med studier allerede til høsten? Fortell! ...for jeg har antageligvis gått glipp av noe her! Psst... Pul på! Det er nå det skal gå!
bizzy Skrevet 13. april 2004 Forfatter #850 Skrevet 13. april 2004 Det er kjempekoselig med tradisjonspåske Havsulen, tradisjonspåske med mannens familie det ene året og tradisjonspåske med min familie det neste, ganske bortskjemte egentlig :D Aner ikke hvordan dagene plutselig kan gå så utrolig fort, syns det er slik hver helg også jeg... plutselig er det søndag kveld... og enda mer plutselig mandag morgen Ble litt brun Lillen, men i dag så flasser jeg visst på nesen og på kinnene Så det varer nok ikke så lenge.... men fikk mange nye fregner som helt sikkert kommer til å vare ut sommeren Leser vel egentlig kjemi for moroskyld jeg.. :oops: Men også fordi jeg skal begynne på skolen sommeren 2005 så det er ganske så lenge til..., men jeg har behov for å lære litt, samt litt utfordring til de små grå er ikke å forakte når det er smått med utfordringer på jobben. (når man ser vekk fra utfordringen det er å samarbeide med visse personer på jobben) Og så kan det jo være en fordel å ligge litt foran når man skal studere og ha små barn samtidig Dessuten så syns jeg det er gøy, men gleder meg mye mer til jeg føler at jeg har vært flink nok til at jeg kan begynne på Anatomiboken Rart hvor mye man savner det å studere når man har en kjedelig jobb Men motivasjonen kommer i allefall i dobbel dose I dag har jeg forresten fjernet piercingen min :cry: Føler meg skikkelig naken, men leste i Ziantas dagbok at hun har fått beskjed av homeøpaten at den stjeler energi fra livmoren, så da var det rett på toalettet og fjerne Får bare håpe at det klaffer fort nå da.. kommer til å være så rart å skulle gå i bikini uten pynt på magen.... bare et hull... ser jo unektelig litt teit ut :-?
Gjest Hulderjenta Skrevet 13. april 2004 #851 Skrevet 13. april 2004 I dag har jeg forresten fjernet piercingen min :cry: Føler meg skikkelig naken' date=' men leste i Ziantas dagbok at hun har fått beskjed av homeøpaten at den stjeler energi fra livmoren, så da var det rett på toalettet og fjerne [/quote'] :o Uææ - jeg har også piercing i navlen! Kanskje jeg skal ta min ut også..? Har jo tenkt å ta den ut når det klaffer allikevel.. Må tenke litt på det.. Flott påske du har hatt da! Heldiggrisen Bizzy som har blitt brun i ansiktet (og har fått solbrillemerker - hihi). Hatt bypåske jeg, så ingen solbrillemerker på meg.. Snart EL du nå!! Da må du fange Bizzymannen din og sette igang Ha en fin kveld!
Zianta Skrevet 14. april 2004 #852 Skrevet 14. april 2004 I dag har jeg forresten fjernet piercingen min :cry: Føler meg skikkelig naken' date= men leste i Ziantas dagbok at hun har fått beskjed av homeøpaten at den stjeler energi fra livmoren, så da var det rett på toalettet og fjerne Får bare håpe at det klaffer fort nå da.. kommer til å være så rart å skulle gå i bikini uten pynt på magen.... bare et hull... ser jo unektelig litt teit ut :-? Jeg syntes også at magen min ser rar ut nå. I og med at piercingen har vært der så lenge (8 år) så har jo alt grodd, og det har blitt et ekstra hull over navelen. En liten ekstra navel? Men hvis det kan hjelpe så er det et lite offer. Lykke til i denne prøve perioden! Klem fra Zianta :klem2:
magnhild Skrevet 14. april 2004 #853 Skrevet 14. april 2004 Jeg også tok den ut, rett etter at jeg ble gravid... Så noen som gikk med den helt til de var fødeklare. Det så rart ut det!!
bizzy Skrevet 14. april 2004 Forfatter #854 Skrevet 14. april 2004 Savner piercingen min jeg..... magen er liksom helt rar uten, har jo hatt et lite smykke der i 10 år, så det tar nok litt tid til jeg har vendt meg til livet uten.... Jaja, får se om jeg kanskje får puttet den inn igjen når vi har fått et lite mirakel, om en ti - elve måneders tid tenker jeg Det er jo som Zianta sier et lite offer å ta dersom det kan ha positiv innvirkning på graviditetsmulighetene, og akkurat nå er jeg ganske villig til å prøve det meste for å øke sjansene våre! Ble helt (mer enn tidligere) syk etter vårt eget lille mirakel etter å ha hatt besøk av lille V helgen før påske! Må si at det føltes veldig riktig å være på trilletur :D Så nå satser jeg på å få låne Meta sin lille jente, mens Meta og metamannen jobber med egeninnsats på huset sitt til høsten Tung dag i dag... hadde feber da jeg kom hjem fra jobb i går og sovnet vekk fra overnattingsbesøket vi fikk :oops: Rakk heldigvis å si hadet før hun dro i dag tidlig da Kusinen til mannen var over for å ta båten ut til skolen i dag tidlig, så hun kom ikke før nærmere tolv i går kveld og ta hadde jeg sovet søtt i flere timer alt Blir nok samme løsningen i dag, skulle jo egentlig ha vært på trening, men feberen har kommet snikende i løpet av dagen, så det blir nok rett i seng når jeg kommer hjem Godt det ennå er en stund til el, så jeg rekker å bli helt frisk igjen til det, for nå er jeg nemlig sikker på at vi skal være med på en blå bølge Dag 9, pp14
lillen Skrevet 14. april 2004 #855 Skrevet 14. april 2004 :trøste: God bedring vennen! Har du feber sånn plutselig, slik jeg har noen ganger? Eller er du forkjølet? Påvirker alle piercinger livmoren eller? Synes det høres litt rart ut jeg... Men det finnes teorier om alting, og det er ikke lett å vite hva man skal tro på... Piercing i leppa har jeg bare i når jeg vil, men øyenbrynet har jeg aldri tatt ut av... Jeg blir med på blå bølge! Ihvertfall neste syklus! Denne syklusen tror jeg gikk rett vest... nesten null sex... Ciao! :trøste:
bizzy Skrevet 14. april 2004 Forfatter #856 Skrevet 14. april 2004 Takk lillen! Tror kun det gjaldt piercing i navlen... men nå var det jo ikke jeg som fikk beskjeden... jeg har liksom arvet den av Zianta Formen er ikke helt på topp nei... fikk til og med kommentarer på jobb om jeg var helt i form...har visst litt glassaktige øyne og røde roser i kinnene..så da stemmer det nok at feberen øker Har hostet og harket litt et par dager så det er vel en forkjølelse som kommer skikkelig tenker jeg, men det er slik at jeg plutselig får feber noen ganger jeg også Lillen. Nå er det bare to timer igjen til jeg skal hjem og sove!!!!
meta Skrevet 15. april 2004 #857 Skrevet 15. april 2004 Nå må du blir bra i en fei :trøste: Får sende deg en nettklem.. Tror ikke jeg tar sjansen på en ekte en
Gjest Mayamor Skrevet 15. april 2004 #859 Skrevet 15. april 2004 Godbedring, vennen. Klem fra Mayamor
bizzy Skrevet 15. april 2004 Forfatter #860 Skrevet 15. april 2004 Takk Meta, Magnhild og Mayamor! Kunne vel kanskje hatt behov for å tilbringe denne dagen under dynen.... men hadde så masse å gjøre på jobben at det ikke var aktuellt å bli hjemme Hadde kanskje ikke gjort så mye fra eller til om jeg hadde blitt hjemme... Bommulshodet mitt har vært ganske så distre i dag :-? Har ikke fått gjort noe serlig i det hele tatt, og mye av det jeg har gjort burde kanskje gjøres på nytt :oops: Men nå er det bare 2,5 timer til jeg skal stupe ned i sengen min Hentet datamaskinen på tirsdag, og da vi kom hjem merket vi plutselig at Officepakken ikke fulgte med :oops: Litt dårlig forarbeid der..... :klø: Dag 10 pp 14 nermer seg sakte, men sikkert den kritiske mellomtiden
Fremhevede innlegg