Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå som du har så mange venner som er både Supergirls og IRL, kunne du kanskje ha sladret gjennom en av de...!? :sjenert:

Vet liksom ikke om jeg holder ut å vente til mandag! :grine:

Kan du ikke bare sende en sms til en Bergensjente når det er noe nytt da?

Skal du teste i helga hvis det ikke skjer noe?

Da du ha sladrevenn! :ler:

Ja til en tantefri påske! Og et tantefritt år!

Og god helg... :briller:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen :wink:

Ingen nyheter herfra ennå :roll:

Har vært, forresten... er superhektisk på jobb i dag, så jeg får nok ikke tid til å stikke innom alle jeg burde skrevet hos i dag :( Så jeg får heller ta den enkle måten....

:danse:GOD PÅSKE ALLE SAMMEN :danse:

Skal nok ikke være noe kjempeproblem å få noen til å sladre for meg Lillen, satser på at Meta kanskje kan være så snill jeg :sjenert: Så da blir det nok oppdatert i allefall dersom det skulle være store ting på gang :o

Gjest Mayamor
Skrevet

Er innom aller raskest for å ønske

deg og dine en riktig ... :klem:

Klem fra Mayamor :blomst_opp:

Skrevet

Sånn da drar jeg hjem for i dag :kul:

Ingen forandringer her, sikkert bare en dag eller to forsinket :roll:

Skrevet

Krysser fingrene!

Er innom for å ønske deg en riktig god påske! Håper du får en fin påske uke!

Stor klem :klem: Lilletrollet

Skrevet

Krysser fingrene for deg jeg :hoppe:

Spennende dette her. Har foreløpig ikke skjedd noe her... :D

Ha en riktig fin helg. Og GOD PÅSKE :kose:

Påskeklem fra Capricorn :klem:

Skrevet
Snakket med Bizzy.. Ingen nyheter på noen som helst måte... :sjenert:
Skrevet

Så spennende da. Krysser fingerene for en godnyhet en av dagene :hoppe:

Skrevet

Dag 31 :klø:

Her har det ikke skjedd noe, trodde det skulle skje fredag for da fikk jeg litt "menstak" et par ganger, men den gang ei :roll: Testet derfor på lørdag morgen, men testen var skikkelig blendahvit :klø: Så da får jeg vel bare vente da...... også nå som jeg hadde såpass stabile sykluser :-x Trenger jo ikke å forandre på det da!

:hoppe: Vi får plass til stor bagvogn og barnesete i bilen :sjarmor: Var litt nervøs for at det ikke skulle gå, men nei da, gikk så greit som bare det! Tre voksne og en liten gikk uten problemer... men det ville ikke vært så mye plass til mer bagasje. Bagvogn, barnesete to bagger og tre voksne var vel egentlig akkurat nok :ler: Men vi satser jo egentlig på å begrense oss til to voksne og et barn så da har vi jo plass til litt til bagasje også :kul:

Har fått endel å gjøre disse dagene av de som har tatt seg ferie, men tror nok det kommer til å bli litt i overkant stille uansett... Gleder meg til vi reiser på hytten onsdag etter jobb jeg!

Skrevet

Så lenge mensen ikke kommer er det vel et lite håp enda da :hoppe:

Jeg hadde også menstak på fredag, men kom ingenting før i går. og da kom det veldig lite. Men da jeg stod opp i dag, var det litt friskt rødt blod. Så er på Dag1.

Krysser fingrene for at kroppen din bare produserer HCG sent :danse:

Stor klem fra Capricorn :klem:

Skrevet

Åj så spennende da Bizzy! Håper det klaffer denne gangen :)

Skrevet

............... :hoppe:

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Jeg heier på deg, Bizzy!

Og jeg hopper og hopper!

Og håper og håper!

Ingen symptomer...?

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Så spennende Bizzy!!! Jeg håper det kommer et denne gangen!! Hadde vært skikkelig gøy!

Ha en fin dag da! :klem:

Skrevet

Å så koselig :D

Tusen takk for hilsninger og lykkeønskninger ~Capricorn~, cappo, Lillen og Hulderjenta :hoppe:

Trodde dagen i dag skulle bli rolig på jobb jeg... :roll: Men jeg fortalte jo at jeg trodde det kom til å bli rolig før jeg dro på fredag, så nå begynner jeg å ane enden på bunkene som lå på pulten i dag tidlig... :kul: Men jeg har i allefall vært supereffektiv i dag, og det gir en god følelse :wink: Også har jeg jo lagd vaffelrøre og stekt vaffler til oss 6 som holder kontoret oppe i dag også! Må jo kose oss litt vi som ikke har fått reise på ferie :Nikke: Men jeg har spist så altfor mye, så nå er jeg ganske så småkvalm og ekkel :oops: Tror det er et av tegnene mine på at tanta er på vei, jeg er konstant sulten... spiste meg nesten kvalm til lunsj også klarer jeg å gjøre det samme på vafler to timer senere :oops:

Nei får ta meg en kjapp tur og hilse på i litt andre dagbøker før mannen kommer å henter meg :hjerte:

Skrevet

Og der kom visst fetter brun, så da regner jeg med at dag 1 blir i løpet av dagen eller i morgen.... passer særs dårlig i forhold til at vi skal på hytte med ganske kummerlige forhold på onsdag..typisk altså :evil:

Men det er jo godt at det endelig skjer noe slik at vi kan starte på prøveperiode 14 med giv og ny lyst :wink:

Nå skal mannen straks være her tenker jeg, så skal jeg hjem å ligge litt på sofaen mens helten min lager torskemiddag til meg :hjerter:

Har det så fint jeg!

Skrevet

Dag 1, pp 14 :roll:

Da er jeg i rute igjen!! Og denne gangen skal det funke, og hvis ikke det, så blir det fotsoneterapi/akupunktur eller lignende i tillegg til at vi mest sansynlig bestiller oss ny samtaletime hos legen.. Hadde jo planlagt å være hjemme med et lite under nå egentlig jeg :roll:

I dag skal vi hente den nye datamaskinen :hoppe: også håper jeg at vi kan ha nett-tilgang i løpet av en måneds tid... selvfølgelig så fort som mulig, men greit å ha nogenlunde realistiske mål :wink:

Skal på shopping i dag etter jobben, skal jo selvfølgelig hente og betale :o den nye pc'n, også må vi kjøpe brus, en boks med vin, litt godter, og ingredienser til to kaker... aner ikke hva jeg skal bake helt ennå... Regner med at det blir en langpanne med sjokoladekake og kanskje en langpanne med eplekake.. enkle og greie kaker å ta med seg :klø:

Gleder meg forresten helt vanvittig til vi får nett-tilgang og jeg kan legge inn msn :hoppe:

Skrevet

:sur: Og jeg som håpte jeg var sanndrømt :sur:

Kanskje ikke så sannsynlig at jeg er med deg på toalettet når du tester da men :ler:

Skrevet

Så synd at mensen kom!

:trøste:

Skikkelig irriterende med lange uventede sykluser!

:frustrert:

Håper du får ei flott Påske likevel!

Klem fra Murmeldyret!

:klem:

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Dumme tante Rød :evil:

Men du gir på med liv og lyst, det er positivt! :D Men hva annet kan man gjøre? Det store skjer når det store skjer! Og det er sikkert når vi minst venter det! Så hold ut, Bizzy! :tommelsmil:

Og god påske! :klem: fra Hulderjenta

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...