Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

Fremhevede innlegg

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Så fin pusekatt du har, Bizzy! :D Han passet veldig godt som avatar! Absolutt den koseligste av de du har hatt de siste dagene! :ler2: Mrrrr - savner å ha katt... Hadde pusekatt hos mine foreldre, men han måtte slippes løs på de evige jaktmarker for et drøyt år siden.. :cry: Han var så gammel og skrøpelig blitt.. Dakkar pusemannen.. Har så utrolig lyst på pus, men vi bor i blokk så det går ikke...

Ha en fin torsdagskveld! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emil er søt ja, men mye søtere i virkeligheten enn det han ser ut på det bildet jeg hadde her :roll: Må nok se igjennom bildene vi har på pc'n hjemme og ta med meg et som er litt bedre :wink:

Mannen er helt bestemt på at vi skal dra til Voss, så da blir det vel det da.. Må vel nesten få lov til å bestemme litt en gang i blandt han også :ler: Er jo nesten aldri hjemme så jeg skynter meg å bestemme helt selv til vanlig :sjarmor: Han ble litt paff da jeg plutselig hadde handlet inn maling til kjøkkenet, men er veldig fornøyd med resultatet da :kul:

Han har vært litt sånn, vil ha det slik som mamma :o Ikke akkurat enig der, men nå har jeg (etter 5 år med bearbeiding) snudd ham helt :sjarmor: Så nå er vi som regel enige :Nikke:

Er forresten litt stolt av meg selv :oops: Har nemlig skaffet meg pensumbøker til studiet jeg vil ta når mannen er ferdig med studiene, og begynnt å lese :briller: Det er såååå kjempegøy!!!! Kan jo være greit å ha lest litt på forhånd siden jeg planlegger å starte studiene med en liten spire i magen... og fortsette de med et lite barn... kan nok hende jeg må belage meg på å bruke litt lenger enn normert tid, men fagene er kjempespennende og interessante :D Nerd??? :ler:

Dag 20, pp. 13

Skrevet

Halloen,

kan tenke meg at du synes det er deilig med helg :wink: Håper du får slappet av og kost deg masse :)

Håper Vossatur blir bra...

Må ellers si at du er flink og flittig som har begynt å lese fag :Nikke:

Kjekt å lese at du koser deg med det.

Må forresten takke så mye for gratulasjon inne hos meg :klem2:

Masse klemmer fra ny dag

Skrevet

Skal bare kose meg hele helgen jeg ja :Nikke:

Dersom været ikke blir så ille som værmeldingen sier så blir det slalom på Voss lørdag :danse: og gansperre på søndag :ler: Neida, det blir vel ikke så ille, men er jo over et år siden jeg sist kjørte slalom.... :roll: Søndag skal mannen jobbe med skole og jobb så da har jeg planlagt å bare kose meg, og lese endel fag :) Det er så innmari deilig å få brukt hodet litt, også er jeg samtidig veldig fasinert av faget!

Det er i allefall ikke noe galt med motivasjonen :) Skulle ønske det var nå til sommeren mannen var ferdig studert.., men må nok vente til neste sommer... Men det er jo egentlig ikke såå lenge til :roll:

Mannen er jo ferdig i januar/Februar neste år så jeg kan nesten ikke slutte i jobb før til sommeren 2005, i tilfelle han blir forsinket med leveringen, selv om han egentlig ikke får lov til det da :tunge1: Huff kommer jo til å være godt over 30 når jeg er ferdig studert jeg...

GOD HELG ALLE SAMMEN

Skrevet

Hva skal du studere og hva er TGIF? Thank God it's Friday? Noen som hører på Radio1 her? :ler: Eller det kan godt være de bare bruker den i Oslo selvfølgelig...

God helg! :vinke:

Skrevet

Håper du har hatt en fin helg, bizzy :klem:

Skrevet

Hei hei! :D

Har du hatt ei fin helg?

Mitt Juleverksted gikk ikke så bra.

Krysser fingrene for at du har vært flinkere :wink:

Klem fra Murmel!

:klem:

Gjest Mayamor
Skrevet

Velkommen tilbake fra Voss heter det vel...?

Gangsperr i dag også?

Eller er formen din bedre enn min...?

Skal ikke så masse til skjønner du... :Hehe:

Klem fra Mayamor :klem:

Skrevet

TGIF er jo selfølgelig; Thank God its Friday, Jolie :wink: Fantastisk deilig følelse å huske at det er fredag mot slutten av dagen :ler: Joda jeg skal studere, og håper på å bli Bioingeniør, og har lyst til å ta et år med pedagogikk etterpå :kul: Men det er jo lenge til ennå, selv om det snart bare er 1 år igjen :kul:

Har hatt en kjempefin helg, i allefall lørdag!! Skulle jo egentlig til Voss, men så var det meldt så guffent vær at vi ombestemte oss.... og våknet til ganske så bra vær på lørdag, men da var det litt for seint til å reise så langt :roll: Så vi lagde pastasalat og tok med et par flasker vann og en termos med kakao og trasket innover isdalen og opp på vidden, og hadde lunsj der oppe! Kjempekoselig :hjerte: Men jeg har litt problemer med hoftene så da jeg våknet søndag morgen var det ikke spesielt deilig :-? Så da gikk egentlig hele søndag litt på tverke....

Mannen var på skolen og glemte å ringe for å fortelle at han ikke kom hjem til middag..... og siden allt hadde vært feil ellers den dagen så var jeg vel ikke akkurat smørblid da han ringte kl.18 og lurte på om jeg ikke bare kunne begynne på bollene ved 19tiden :roll: Han hadde vel litt dårlig samvittighet så da han kom hjem hadde han leid skikkelig jentefilm :ler: Typisk at det var en film jeg hadde leid sammen med søsteren da jeg var hjemme :tunge1:

Kjenner fremdeles helgeturen godt i hoftene, og går litt vaggete, men det er blitt litt bedre utover dagen.. burde sikkert ha valgt andre sko enn jeg har på, men er nødt til å ha sko med heler for at buksen ikke skal se så innmari lang ut, er jo nødt til å brette den litt uansett :roll:

I dag kommer Meta på besøk og skal få middagen jeg egentlig hadde planlagt til mannen i går :wink: Også skal jeg få se på kjøkkentegningene :sjarmor: Moro å diskutere interiør!!! Bare litt flaut at jeg ikke er ferdig med malingen på kjøkkenet.... maskeringstape og aviser både her og der... :oops:

Har jo selvfølgelig et pittelite håp om at det kanskje kan bli barn på oss snart, men tror nok egentlig at det ikke er noe vits i å tenke på at det har skjedd denne måneden jeg var jo borte i overkant av en uke, og kom ikke hjem før på dag 15 så jeg tror ikke det kan ha skjedd nå! Men neste måned da har jeg bestemt at det skal klaffe :wink:

Dag 24, pp 13

Skrevet

Dag 15 sier du :enig_animasjon:

Aldri si aldri....

Jeg krysser fingre for deg uansett om du er pessimist, Bizzy.

Klem fra hanni

Skrevet

Tusen takk for god mat, vennen :D Det var veldig koselig å sludre litt igjen..

Det første som skjedde når jeg kom hjem var at en annen venninne ringte. Snakket med henne ca 45 minutter og underveis ringte en annen venninne som jeg måtte ringe opp igjen når jeg var ferdig å snakke med hun første.. Så da rakk jeg såvidt å si hei til mannen før vi krasjet i sengen.. Koselig å være litt populær :hoho:

Skrevet

Takk for i går Meta, det var kjempekoselig med besøk :D Du må gjerne komme på besøk litt oftere :wink:

Mannen var ikke hjemme før klokken 22.30 i går og klokken 22.45 ringte en av de andre i sameiet og var irritert over diverse ting som ble avgjort på generalforsamlingen forrige uke, og kjeftet og kverulerte i nesten en halv time.... (mannen sitter i styret, siden han ikke har nok å gjøre på ellers liksom :roll: ) Rart hvor irriterte folk faktisk kan bli selv om flertallet har avgjort... Ble jo pittelitt irritert da mannen ble sittende så lenge i telefonen og jeg hørte at det bare var dritt fra andre siden.... syns han burde sagt at det var et dårlig tidspunkt og at han heller fikk komme tilbake en annen dag, evnt. ta det opp med styreleder... Men mannen er altfor snill og vil jo ikke være uhøflig eller virke arrogant heller :roll: Men det blir vel fler telefoner.... det denne beboeren ønsker er nemlig i strid med lovverket... det er bare å klare å få de til å innse dette som er problemet.. :-?

I dag blir vel en ganske kjedelig dag tenker jeg.... mannen blir vel på skolen til ti-tiden... så planen er å spise et eller annet enkelt... blir sikkert pasta med parmesan, lese litt og sløve masse foran tv'n, med pusene på fanget! Egentlig ikke så ille når jeg tenker meg om :wink:

Syns det har vært litt deilig å være pessimist denne måneden jeg Hanni! Ingen psykiske graviditetstegn og et veldig avslappet forhold til hele prøvegreiene! Så nå er planen å klare å holde denne avslappede holdningen også når vi prøver for fullt igjen i de kommende periodene :kul: Lettere sagt enn gjort, men jeg skal i allefall gjøre mitt beste :Nikke:

Dag 25, pp 13

Gjest Mayamor
Skrevet

Samboeren til pappa sitter i styret i borettslaget der de bor.

Det er ikke en eneste uke hun får fred fra styresaker... :roll:

Alltid noen som skal syte og klage.

De fleste er jo ikke slik - men de blir overdøvd av klagerne... :-?

Tar av meg hatten for de som orker å være med i styret.

Nå skal ikke jeg ødelegge pessimismen din:

Men da jeg ble gravid med Aleksander - hadde vi totalt lagt tanken på en eventuell graviditet på hyllen. Langt oppe - helt innerst... :wink:

Oops - der satt den gitt etter nesten 5 år uten prevansjon...

Denne gangen var jeg langt nede etter 3 kurer pergotime.

Bang der satt den igjen gitt...

Så en optimistisk pessimisme har gagnet meg iallefall... :ler:

Klem fra Mayamor

Skrevet

Krysser fingrene for deg jeg :hoppe:

:klem:

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Hei Bizzy! Hadde bare lyst å stikke innom og si hei! på denne fine solskinnsdagen, og ønske deg en fin dag videre! :klem:

Skrevet

Så koselig at dere tror på klaff for oss her inne, blir nesten litt rørt jeg :D

Tusen takk!

Ja også blir jeg jo nesten litt omvendt også da..... ikke helt som planlagt :oops: Skal dulle meg selv tilbake til total pessimist innstillingen i løpet av kvelden :wink:

Er litt forvirret for øyeblikket er egentig veldig glad, men samtidig litt trist/skuffa... Bor jo veldig langt unna søstrene mine, og syns jeg ser de altfor lite... Og i dag fikk jeg vite at minste-søstern har kommet inn på skole i Bodø... det er langt det :o Og mellomste-søstern er på jobbintervju i København, det er også ganske langt.. Også nå som jeg regnet med å kunne flytte østover om et år eller halvannet....

Jaja, jeg er jo veldig glad på deres vegne da... men syns det er litt leit at det blir så store avstander mellom oss, skjønner ikke hvorfor de ikke kunne gå på skole og søke jobb i Bergen jeg :tunge1:Forstår det jo egentlig, men det er det jeg vil, og jeg er størst så da burde jeg jo få lov til å bestemme i allefall litt :Nikke:

Gjest gjest1
Skrevet

Hei Bizzy!

Tenkte bare jeg skulle stikke innom for å ønske deg lykke til med IKM. Vil ikke ha noe tantebesøk denne gangen altså... Nå synes jeg du har ventet lenge nok.

*krysse tær*

Skrevet

Nå synes jeg du har ventet lenge nok.

*krysse tær*

:Nikke: Helt enig!!! :Nikke:

*krysser amer og bein og fingre og tær*

Skrevet

Jeg er også enig med Magnhild og Matahari. Det er din tur nå, Bizzy.

Jeg skjønner det der med søstrene dine. Søstre er gode å ha. Men mail og telefon går jo fint :wink: Og så ses dere jo sikkert i ferier og høytider. Håper det går bra med deg, Bizzy. Ikke vær trist og lei deg :klem2:

Klem fra hanni

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...