~Capricorn~ Skrevet 5. mars 2004 #721 Skrevet 5. mars 2004 Hei :D Vi ligger visst veldig likt i syklusen vi Jeg har IKM i morgen. Men jeg er nesten sikker på Tantebesøk da... Krysser fingrene for at Tanta di ikke kommer. Ha en riktig fin helg. Stor klem fra Capricorn
magnhild Skrevet 7. mars 2004 #722 Skrevet 7. mars 2004 Sett noe til tanta eller??? Er utrolig spent å jeg!! Unner dere virkelig å ha spire i magen nå!!! Gleder meg til torsdag!!!
hanni Skrevet 8. mars 2004 #723 Skrevet 8. mars 2004 Gravidetegn er veldig likt menstegn da Nå er jeg så spent på oppdatering fra deg, Bizzy. Jeg håper at det har vært drømmehelg for deg.. Det hadde vært så utrolig koselig. Uansett: Stooor klem fra hanni
bizzy Skrevet 8. mars 2004 Forfatter #724 Skrevet 8. mars 2004 Kjempekoselig med så masse hilsener når jeg kommer tilbake fra helg! Ble nok ikke helt kjempedrømmehelg i helgen, tanta kom hun... på lørdag, selvfølgelig etter at jeg hadde rukket å brukt en test Men helgen har alikevel vært kjempefin!!! Fredag kveld koste vi oss med god mat jeg og mannen, og hadde en deilig kveld Lørdag var jeg på trening og hadde egentlig store planer om å endelig bli ferdig med malingen på kjøkkenet..., men etter trening var armene skikkelig gele Så jeg tror ikke det hadde blitt så fint :-? Søndag var jeg og gikk koselig tur med Meta, og da jeg kom hjem tror jeg at jeg nesten litt med vilje glemte at jeg hadde planlagt å male :oops: Men har nå store planer om å gjøre det i dag i stedet og ikke noe unnasluntring i kveld :fy: Dag 3, pp... 13
Furstina Skrevet 8. mars 2004 #725 Skrevet 8. mars 2004 Ska det aldrig klaffa för er? :cry: Jag tycker verkligen att det är er tur snart. Skönt att läsa att du och mannen har det bra. När jag läste ditt senaste inlägg kom jag på hur det var att vänta på att mensen inte kom, och att märka att den var där... Nu är det snart två år sen jag hade min senaste period. Så snabbt man vänjer sig att vara utan...
hanni Skrevet 8. mars 2004 #728 Skrevet 8. mars 2004 Skuffa hanni. lykke til neste gang da. Æsj! Stor klem igjen
bizzy Skrevet 8. mars 2004 Forfatter #729 Skrevet 8. mars 2004 :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Bestefar (68 snart 69 år) har fått beskjed om at han har langt fremskredet lungekreft. Har store problemer med å konstentrere meg om jobben akkurat nå :cry: Men har fått tilbud om å gå hjem, og lov til å ta meg en uke fri når jeg måtte ønske, så da avventer jeg svar på alle prøvene han skal ta i morgen på sykehuset... men det blir nok en tur hjem på meg snart... Litt ekstra tungt fordi det bringer frem så mange vonde minner fra da min morfars siste tid... kjempende mot akkurat samme sykdommen Blir nesten som om jeg gjenopplever den tiden, men med bestefars sykdom på toppen.. Får gjøre det jeg må i dag så er det mulig jeg reiser hjem litt tidligere. Mannen står klar til å ta seg dagen fri fra jobb å bare bamseklemme meg, det var bare å ringe :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Furstina Skrevet 8. mars 2004 #730 Skrevet 8. mars 2004 Åh så trist... :trøste: Ta vara på mannens erbjudande och sitt tillsammans i soffan och kramas.
lillen Skrevet 8. mars 2004 #731 Skrevet 8. mars 2004 Håper du får masse kos og klemmer av mannen din, og at han tar godt vare på deg. Det er forferdelig trist når slike ting skjer :cry: Bor bestefar i Bergen? Bor pappa i Bergen? Jeg håper du får snakket ut med de, og at dere kan trøste hverandre. Det viktikste er jo å være der for hverandre. Vet ikke helt hva mer jeg skal si, annet enn at jeg tenker på deg :trøste:
meta Skrevet 8. mars 2004 #732 Skrevet 8. mars 2004 :trøste: Som sagt: jeg kommer gjerne bortom deg om du vil det.. Til lunsj feks..
bizzy Skrevet 8. mars 2004 Forfatter #733 Skrevet 8. mars 2004 Så godt det gjør med støtte jenter!! Tusen takk det betyr mye nå! Noe av det som gjør det ekstra vanskelig er at Bestefar og resten av familien bor 54 mil unna :cry: Føles ekstremt langt ut akkurat nå!! Tusen takk for tilbud om besøk i lusjen meta, men jeg har ikke akkurat lyst på noe mat så jeg regner med å jobbe rett igjennom lunsjen slik at jeg heller kan dra hjem litt tidligere i dag, har så masse som må bli ferdig og et stort ønske om å komme meg hjem til sofaen og armkroken til mannen. Og ikke minst å få tatt en telefon til Bestemor!
bizzy Skrevet 8. mars 2004 Forfatter #734 Skrevet 8. mars 2004 Glemte jo helt at jeg egentlig har en gledelig nyhet også oppi alle de dårlige Vi fikk svaret på mannens sædprøve i posten på fredag! Og allt er helt perfekt hos min mann.... da er det muligens meg det står på da Men i allefall soldatene er som de skal! Hva naboene trodde da jeg danset meg fra postkassen og inn døren, ja det tror jeg ikke jeg vil vite... Klarte nemlig ikke å la vær å rive opp brevet (selv om det jo egentlig var adressert kun til min mann...) og lese det der jeg stod med den ene armen nedi postkassen.. Men da er det i allefall ikke soldatene det står på! Satser på at vi bare har vært maks uheldige frem til nå!
magnhild Skrevet 8. mars 2004 #735 Skrevet 8. mars 2004 :cry: :trøste: Dra hjem og ligg på armen til mannen du. Det er godt det! Mange fra meg
lillen Skrevet 8. mars 2004 #736 Skrevet 8. mars 2004 Så fint at du slipper å bekymre deg for prøvene! Og mannen er vel stolt...!? Da er vi igjen i samme situasjon... Sender deg varme tanker!
ny dag Skrevet 8. mars 2004 #737 Skrevet 8. mars 2004 Heisann bizzy. Trist å lese om din bestefar. Jeg mistet min morfar i januar pga. kreft, så jeg forstår hvordan du har det. Håper du får god trøst av mannen din og at det ikke blir lenge til du får møtt familien din igjen. Jeg tenker på deg :trøste: Kjipt med mensen-besøk :evil: Men bra at mannens svømmere er i god form Håper dere får klaff snart. Kanskje det er en mindre stressende og kjiip jobb som skal til? Gleder meg til å treffe deg på torsdag. Klem ny dag
meta Skrevet 8. mars 2004 #738 Skrevet 8. mars 2004 Heisan Nå har jeg bestilt bord til åtte på Friday's på torsdag kl 18. Bordet er bestilt i Maya Nilsen (skulle egentlig være Larsen, men jeg har hengt meg sånn opp i Nilsen at det bare ploppet ut ) Håper du kommer Klem Meta
~Capricorn~ Skrevet 9. mars 2004 #739 Skrevet 9. mars 2004 Tenker på deg. :trøste: (mistet min bestefar i kreft for et par år siden, ikke noe gøy) Bra med mannens resultater da Stor klem fra Capricorn (som er på dag 3 i dag, tirsdag)
hanni Skrevet 11. mars 2004 #740 Skrevet 11. mars 2004 Hei Bizzy. Hvordan går det med deg? Tenker på deg. hanni
Fremhevede innlegg