Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er veldig fornøyd med å ha begynnt treningen igjen Zianta,!

Men etter 6 års opphold er ikke formen helt det den en gang var :-?

Merker i allefall at jeg har savnet følelsen man får i løpet av og etter en trening! Er jo nesten dop i seg selv det! Ikke det at jeg egentlig vet hvordan dop er... :-)

:sjokk: Fremdeles like stiv, eller dvs værre enn i går.... :sjokk: Må jo få de kjempemusklene jeg nå :ler:

Ettermiddagen i går ble tilbrakt på Oasen, så da ble jeg kvitt litt penger gitt... :roll: Først kjøpte jeg meg nye briller, fant endelig noen som var slik jeg ville ha, ikke så kule, men greie :briller: , deretter handlet vi bukse til mannen og ny bukse og genser til meg :sjarmor: Så fin altså :ler: Fant mye mer jeg likte også, men får vel kanskje spre det litt mer utover våren!

Håper den nye buksen blir for liten om en tre-fire måneders tid :wink:

Er i dag på dag 21 og kjenner de innbildte tegnene komme krypende :roll: Var jo avholdne rundt el..... så det er lite sansynlig, men håpet lar seg tydeligvis ikke styre :oops:

:roll: Syns jeg har fått litt ømme brystvorter, har ikke så ømme bryster som jeg pleier, så det er nok bare litt forandring i normalen..

:roll: Har vært litt småuggen/nestenkvalm om morgenen på jobb de siste dagene, men tror nok heller det er fordi jeg er sulten...

Så egentlig så har jeg vel ikke noen tegn, jeg har bare så innmari lyst på noen :sjenert:

Dag 21, bare 7 og en halv dager til IKM, egentlig litt lenge :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart du har lyst på tegn. Jeg har også lyst til at du skal få tegn - og enda mer lyst til at du skal få bekreftelse!

Gratulerer med nye klær - det funker! Jeg hadde i hvert fall et skikkelig storraid i butikkene rett før jeg ble gravid. De klærne rakk jeg å bruke et par ganger før de ble for små... Så det er god taktikk!

Håper mannens firma bærer frukterr! For han investerer jo tiden dere skulle hatt sammen, også! Kjempebra at han har så masse innsatsvilje, da! Det kan jo komme godt med når dere blir flere om ikke så lenge!

God helg, flinke trenejenta! :klem:

Skrevet

Hei hei! :D

Stikker bare innom for å ønske deg god helg!

Fikk fryktelig dårlig samvittighet da jeg leste om treningen din :-?

Jeg er bare støttemedlem på SATS...

Flink du! :wink:

Klem fra Murmel!

:klem:

Skrevet

Hei, Mizzy!

Tusen takk for optimisme i dagboken min! Du får meg til å håpe enda mer enn jeg bør... :ler2:

Jeg tror nok de nye klærne skal gjøre susen! En resept, et klesplagg; what's the differense? Jeg har også en H&M-pakke på lur...håper den kommer snart, sammen med babyen vår.

Småkvalm? I know the feeling... :wink:

Ha en fantastisk helg, vennen! :klem:

Skrevet

Ha en fortsatt fin helg, bizzy. :danse:

Og dersom det ikke klaffer for deg denne syklusen, kan vi ta neste sammen ---> verdens fineste julegave :D

(er nemlig veldig liten sjanse for at det har klaffet denne syklusen, satser nok på julegave)

Stor klem fra Capricorn :klem:

Skrevet

Meta og jeg har bestemt oss for at vi vil treffe dere alle igjen på neste tirsdag. Hvilken dag det blir er jeg jammen ikke sikker på, men det går kanskje an å finne ut av...

Skalvise: det blir 9. mars det.

Skal vi si kl 18.00 på Fridays?

Da blir det ikke så seint kanskje? (Ja for det kan vi tro...)

Håper du også vil være med!!

Klem Magnhild og meta...

:hoho:

Skrevet

Dag 24.... bare 3 dager igjen av denne perioden... håper det har klaffet... til tross for at jeg ikke tror det skal ha gått..... :roll:

Tusen takk for hilsener Zianta, Havsulen, Murmeldyret, Lillen, ~Capricorn~ og Magnhild :D Kjempekoselig med mange besøk i boken når jeg kommer tilbake på nett etter helgen!!

Tar nok litt tid før mannens firma bærer de store fruktene, men det har i allefall begynnt å dryppe litt, men står ikke helt i stil med arbeidsmengen ennå.... bedrer seg vel etterhvert :wink: Han koser seg i allefall og jobber med sin største interesse så selv om det tar mye tid så trives han godt med det! Og han er flink til å ta skikkelig tid til meg innimellom :hjerte: og regner med at det blir bedre når han er ferdig med all bakrunnsdata-greiene sine :ler:

Jeg har veldig lyst på tegn, og syns jo at jeg klarer å finne noen også, men tror det er pga den sterke viljen min :oops: Vil tro det egentlig er litt for tidlig å ha tegn i overkant av en uke før ikm.... men kvalm er jeg nå uansett, så er det bare å vente å se om det er en god grunn til det eller bare psykisk... :roll:

Tenkte at siden det kanskje kan hjelpe å kjøpe seg masse nye klær var jeg å kjøpte meg ny motorsykkelbukse på lørdag... håper virkelig at jeg ikke får brukt den i sommer :Hehe: Hørte du det graviditetsfeen? Jeg har kjøpt meg nye klær *ropesmiley*!!!!!!!

Vel... er jo ikke så veldig flink til å trene ennå da... :oops: Har jo bare vært der en gang, også jogget jeg en tur fordi jeg trodde bevegelse skulle lindre litt på stivheten... Der tok jeg feil gitt :tunge1: Først på søndag klarte jeg å sette meg uten å bruke armene som heis.... godt vi har handicaptoalett på jobben :ler: Men nå er jeg nesten så god som ny, bare litt stiv, og jeg er sikker på at jeg allerede kan merke litt gevinst av treningen... sikkert like mye ønsketegn som graviditetstegnene mine.. :roll: Men jeg gleder meg til trening onsdag, og gruer meg til torsdagen :ler: Får bare håpe kroppen reagerer litt mindre på treningen denne gang slik at jeg er i form igjen til trening på lørdagen... skikkelig flaks for meg at det var stengt lørdag denne helgen :ler:

Ellers var det en flott helg! Lørdag var det nydelig vær og vi var på motorsykkelmesse, hvor jeg fikk kjøpt meg flott kjørebukse og prøvesittet endel "små" tunge sykler uten å finne noen som passet... Mangler noen cm både på ben og armer for å kunne kjøre de syklene jeg vil.... :sur: vil ha racersykkel jeg.... :sjarmor:

Etter å ha vært på messen tok vi turen til venninne Å, hennes mann og lille A på snart 6 mnd, Lille A er til å spise opp altså :hjerte: Kvelden tilbrakte vi på sofaen med mannens boller og kakao, kjempekos!

Søndag jobbet mannen med skoleoppgave nesten hele dagen så jeg rakk å male taklister, dørlister, vindu og dør på kjøkkenet en gang til så i dag gjenstår siste strøk på taklistene, vinduet og døren så er jeg helt ferdig :hoppe: Så da er det vel bare å sette igang på gjesterommet... og deretter soverommet vårt.... Har planer om å endre lister, karmer, dører og vinduer i stuen også, så det blir litt malejobb i løpet av våren! Men skal bli deilig når vi blir helt ferdige!!

I dag skal mannen jobbe overtid på den normale jobben så da blir det vel til at jeg møter ham for å spise middag før jeg reiser hjem og tar det siste strøket på kjøkkenet, så kan han få vaske ren pensel og rulle når han kommer hjem... det er det nemlig noe av det kjipeste jeg vet :roll:

:Nikke: Gleder meg til treff Tirsdag neste uke, stiller jeg :Nikke:

Skrevet
:Nikke: Gleder meg til treff Tirsdag neste uke' date=' stiller jeg :Nikke:

JIPPI!!!! :hoppe::danse:

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Hei Bizzy!!

Bare en bitteliten hilsen med ønske om en god uke! :vinke:

Gjest Mayamor
Skrevet

Flere som er "selvstedignæringsdrivendeenke"... :ler:

Vet hva dere går igjennom... :trøste:

Vi sees vel på tirsdagen da...

Kommer tilbake sent søndagskvelden...

Ha en strålende uke - er spent på nytt hos deg

etter noen kommende dager med Kg abstinens... :klem:

Klem fra Mayamor

Skrevet

Hei

Er på runde i alle dagbøkene.. Ny Dag kan ikke være med på treffet som Magnhild og jeg foreslo. Det hadde jo vært koselig om alle kunne være med, så da vil vi gjerne gjøre et forsøk på å finne en dag alle kan. Det som da er spørsmålet er: hvilken dag kan du neste uke??

Ny dag kan ikke tirsdag eller onsdag. Kan ikke du gi meg eller Magnhild en melding (pm eller i dagboken) om når du kan??

Håper ellers at uken din blir kjempefin!!

Hilsen Magnhild og Meta :vinke:

Skrevet

Hei

Nå har de fleste svart på hva som passer neste uke, så da blir det treff torsdag isteden. Det er den dagen ingen som ikke kan så langt ihvertfall. Håper det passer!

Altså: Da treffes de som kan på Friday's torsdag 11.03 kl 18.00.

Håper det passer :D

Klem Meta

Skrevet

Heisann,

håper du kan på torsdag neste uke. Hadde vært veldig kjekt å treffe deg igjen :wink:

Ønsker deg ellers en fin dag og uke videre :)

Klem ny dag

Skrevet

Så koselig med masse nye hilsener i dagboken nå når jeg har vært vekke et par dager :D

Joda, jeg stiller på treff til neste torsdag jeg!!!! Det blir kjempekoselig :hoppe:

Nå er det akkurat to uker siden mannen leverte sin prøve, og da hadde det vel kanskje passet å ringe for å høre resultatet i dag... :roll: Men mannen var opptatt hele dagen - helt frivillig :ler: og jeg vil ikke ringe fra jobben.. har jo ingen dør å lukke igjen :oops: Det var min gode unnskyldning :oops: :ler: Får love mannen kake eller noe slikt noe hvis han ringer i morgen :ler: Så er det bare å krysse fingrene å håpe på at det er det svaret vi vil ha vi får... :sjenert:

Ellers er det en forferdelig dag på jobb i dag.. har virkelig måttet beherske meg for å ikke grine :cry: Blir så utrolig fustrert noen ganger :sur: Men orker ikke å skrive om det her, for da flommer vel bare øynene over... det kan jo se ganske så teit ut på jobb noen ganger :(

Men nå kommer snart mannen min å henter meg så da blir nok alt så mye bedre :hjerter2:

Dag 27 i dag, ikm i morgen :o

Skrevet

God helg! :vinke:

Spennende med IKM i dag! Jeg krysser fingrene for deg :wink:

:klem:

Skrevet

Heisan Bizzy!

Bra at du blir med på treff neste veke! Ser ut til at alle sammen kan komme.

Dumt at du mistrivst på jobben.

Det er lett å bli deprimert og utbrent viss ein må vere i ein jobb ein ikkje likar over lengre tid. På treffet snakka du om å begynne på skule, og det syntest eg høyrtes veldig lurt ut! Det er langt meir tilfredstillande å lære noko nytt og føle at du får brukt evnene dine litt framfor å måtte gjere drittarbeidet for utakknemlige folk som ikkje gidd å gjere det sjølv.

På den forrige arbeidsplassen min fekk eg berre gjere rutineoppgåver som kven som helst kunne gjort uten 5 år på universitetet. Dette blei fryktelig kjedelig og uinteressant i lengda. Men eg var ikkje noko flink til å gi beskjed om at eg ville ha meir utfordrande oppgåver, så det var kanskje min eigen feil. Håpar det ordnar seg for deg! Og ikkje finn deg i alt! Vi jenter er altfor snille av og til.

Skrevet

I dag er det faktisk IKM :o :hoppe: :o

Pga det så blir jo dagen ekstra lang da......, men er nok litt forsinket denne gangen, har ikke hatt noen av de vanlige et par dager før plagene... Men så er det jo ikke unormalt at syklusene mine varierer litt, tror de stabiliserte seg på 27 dager en stund før de hoppet opp på 30+ og ned på 27 om hverandre et par ganger, og tilbake til 28 i allefall sist syklus tror jeg.... Husker ikke så veldig godt ting jeg ikke liker :ler: Må nok ta meg en sjekketur bakover i dagboken før jeg går for dagen :sjarmor: Har hatt masse å gjøre på jobb i dag, men nå har nesten alle andre dratt så da er det KG tid (ja også er jeg ferdig med det jeg skal også da :kul: )

Har hatt skikkelig maraton mellom toalett og pult i dag.... åhh, nå kom det :evil: *løper til toalettet* Nei, det gjorde det visst ikke :D osv...osv...

Tusen takk for kjempeoppløftende hilsen Hermione, det gjorde virkelig godt!! Gleder meg masse til å begynne studier igjen, og nå er det tross allt ikke så lenge igjen å vente :Nikke: Mannen er jo ferdig med sine studier til Januar, så da har jeg tenkt å starte mine studier over sommeren, så håper jeg at jeg blir nødt til å kombinere mammarollen og studier etterhvert :Nikke: Gleder meg veldig til å møte deg og de andre på treff igjen til Torsdag!! Blir helt sikkert minst like koselig som sist :kose:

Er nok veldig sant det at vi jenter har lett for å være altfor snille, jeg har gjort den feilen lenge...., og det er fryktelig vanskelig å snu trenden.. Men jeg jobber i allefall med saken, det sakte, men sikkert fremover :roll:

Kjempekoselig med hilsen og spesielt kryssing i dagboken min Jolie, tar med glede imot all den kryssingen jeg kan få jeg :wink:

I helgen har jeg nesten ingen planer, ikke kjempestore planer i allefall..

Lørdag skal jeg trene, litt nervøs for om vekttrening er så veldig smart dersom jeg tilfeldigvis skulle teste positivt i morgen.... Er jo ikke akkurat slik at jeg har masse treningsgrunnlag, jeg sliter meg jo dønn ut :roll: Hmm, får ta det prøblemet når jeg eventuelt kommer dit... *håper*

Også har jeg planer om å endelig bli ferdig med malingen på kjøkkenet, dvs siste strøk på lister og sånnt... må vel klare å benytte et par timer til det på lørdag kveld :roll:

Søndag skal jeg gå tur med Meta, gleder meg veldig til å se magen igjen, for jeg tror den har endret seg ganske mye siden sist :wink: (Er litt snurt på at du har "feil" avatar vennen :tunge1: )

Vil bare ønske alle som stikke nesen innom boken min;

EN FORTREFFELIG HELG :kose:

Skrevet

ehh, kan vist ikke telle jeg... er på dag 29 faktisk :o Dvs at IKM egentlig var i går :o Og når jeg teller tilbake var de to foregående periodene på 27 dager..... :sjokkert:

Vel syns kanskje jeg kjenner litt begynnende murring i korsryggen og det er jo ikke noe serlig positivt, så da kommer vel :evil: i kveld :roll: Men jeg håper nå litt da :sjenert:

Skrevet

Blir en spennende helg da Bizzy! Håper ikke at tante Rød har tenkt å vise seg! Lykke, lykke til!

God helg! :vinke:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...