bizzy Skrevet 23. februar 2004 Forfatter #681 Skrevet 23. februar 2004 Vi badet ikke på stranden altså
magnhild Skrevet 23. februar 2004 #682 Skrevet 23. februar 2004 :o Bruker opp mange små grå hjerneceller for å finne ut hvilken strand dette kan være... :o
bizzy Skrevet 23. februar 2004 Forfatter #683 Skrevet 23. februar 2004 Glemte forresten å sette opp dager og sånt jeg Dag 17, pp.12, tror ikm er på dag 28, altså 5 mars... huff det er lenge til det, dessuten så er det jo liten sjans siden mannen måtte være avholds i midten av syklusen... Men spent er jeg alikevel...
bizzy Skrevet 23. februar 2004 Forfatter #684 Skrevet 23. februar 2004 Pst: Magnhild se hit -> kyrkjetangen
magnhild Skrevet 23. februar 2004 #685 Skrevet 23. februar 2004 Glemmer det jeg... Husker ikke at den finnes en gang... :oops:
Gjest Mayamor Skrevet 23. februar 2004 #686 Skrevet 23. februar 2004 Kyrkjetangen er fin utenom på 18 mai den... Klem fra Mayamor
meta Skrevet 23. februar 2004 #687 Skrevet 23. februar 2004 Du.. Altså.. Nå skal du høre. Fastelavnsboller skal være med krem og syltetøy og med melisdryss på toppen. Har du ikke skjønt dette?? Ellers hørtes bollene gode ut de altså.. Jeg lagde boller etter din mann sin oppskrift i går. De ble gode Lagde en og en halv porsjon. Det kjedeligste jeg vet er nemlig å bake boller, så når jeg først gjør det får jeg heller lage litt ekstra.. Så nå har jeg boller med og uten sjokolade, muffins med eple og kanel og med sjokolade, lefser og sjokoladekake i fryseren. Lurer på om jeg burde få besøk snart Og i kjøleskapet har jeg en nydelig bounty-kake *sikler*. Middagssulten sa du?? Klem til deg!
bizzy Skrevet 23. februar 2004 Forfatter #688 Skrevet 23. februar 2004 Når skal jeg komme Meta? Har såååå lyst til å smake bounty-kake altså Har også vokst opp med din type fastelavensboller, men her bruker vi mannens type... så slipper jeg å lage Er ikke så veldig glad i krem heller så jeg var ikke så vanskelig å få med på mannens tradisjon der
meta Skrevet 23. februar 2004 #689 Skrevet 23. februar 2004 Jeg har jo til og med sagt at jeg skal lage sånn kake bare til deg, så det er bare å si ifra når du har tid det.. Ikke så lett i din travle hverdag
magnhild Skrevet 23. februar 2004 #690 Skrevet 23. februar 2004 Kake?? Hvor?? Når skal jeg komme?? :o
jolie Skrevet 23. februar 2004 #691 Skrevet 23. februar 2004 Oh. Kake! Når går det fly'a? Godt å høre at du har det bra, Bizzy Krysser fingrene for at det ble klaff på dere likevel denne mnd! Og er spent på resultatet av testen deres.
ny dag Skrevet 24. februar 2004 #692 Skrevet 24. februar 2004 Bare innom for å gi deg en klem. Ønsker deg en fin-fin uke videre. Masse klemmer nydag :klem2:
bizzy Skrevet 24. februar 2004 Forfatter #693 Skrevet 24. februar 2004 Jolie: Det går fly nesten hver time, og noen ganger fler i timen altså!!! Så det er bare å ta turen til bergen for treff Skal saktens klare å skaffe deg gratis husrom jeg Kan ikke du gi meg et lite hint om når det passer Meta så kan jeg klare å legge om jeg Er vel helst mannen og hans stressede ettermiddager det står mest på dersom du ønsker oss begge Testen til mannen ja er litt redd for den, selv om jeg egentlig er sikker på at den er grei, litt motstridende følelser der Men nå har det jo straks gått en uke, så da er det bare å stålsette seg da.... Forhåpentligvis har vi svaret til neste Torsdag.... :o Lurer på om vi får direkte svar i brev eller om svaret blir sendt til legekontoret slik at vi må ta kontakt med de igjen.... :klø: Var visst ganske mye vi glemte å spørre om da vi var hos legen i forkant... kanskje skrive liste til neste gang :-? Takk for hilsen Ny Dag, alltid like koselig! Og ja jeg skal nok klare å kose meg i dag, mannen skal faktisk være med hjem til normal tid i dag så nå gleder jeg meg veldig til klokken fire Dag 18, (ikm -11) leeeenge igjen Men nå er jeg evetuelt akkurat rundt festepunktet snart kanskje... er ikke det 4-7 dager etter el eller'no?
jolie Skrevet 24. februar 2004 #694 Skrevet 24. februar 2004 Hm.. Interessant tilbud, Bizzy :D Jeg har ikke pleid å være noen pingle på treff, men kjenner jeg har blitt mer og mer reservert. Begynner å bli gammal vett Nå i vår har jeg dessverre ingen ekstra dager å ta ut, ikke før i juni i såfall. Men til høsten er jeg student og kan gjøre hva pokker jeg vil, nesten. Kanskje blir det Bergenstur på meg da? Om tilbudet ikke går ut på dato innen da selvfølgelig Vi måtte ta kontakt med legekontoret for å få vite svaret. Altså den ble sendt dit ettersom vi hadde fått henvisning derfra. Krysser fingrene for at den er bra! Ha en fin kosekveld med mannen da
bizzy Skrevet 25. februar 2004 Forfatter #695 Skrevet 25. februar 2004 Skal nok bo i bergen i alle fall et år til jeg altså jolie Ahhh, det var deilig å ha mannen hjemme til middag i går! Er så kjedelig å lage mat til en person.... Koselig å ha ham hjemme selv om kvelden hans består i jobbing og atter jobbing... det er nå bedre å ha ham jobbende på spisebordet enn på kontoret da i allefall Driver å starter opp enmannsforetak akkurat nå så da er det veldig mye jobb i begynnelsen, forhåpentligvis litt roligere etterhvert...kanskje... Han har i allefall skaffet seg oppdrag som han bruker veldig mye av tiden på akkurat nå.. lager modeller og sånt for bruk senere så får vi se da, om det blir lukrativt nok til at han kan slutte i den faste jobben snart Står i allefall ikke på innsatsen Ellers var dagen i går rolig, vasket litt før resten av kvelden ble tilbrakt i sofaen med puselusken på fanget Det er terapi å stryke en myk liten pusekatt som maler så han rister :D I dag er planen å levere tilbake alle innfatningene jeg har hatt på hjemlån, og tråle sentrum på jakt etter noen andre jeg liker... er ikke lett det der, og siden jeg mistet (rotehue) mine gamle briller i sommer så er det så uvant med noe midt i ansiktet at jeg får litt besluttningsvegring... også vil jeg ha litt kule briller også...... men vil jo også at de skal stå til meg som person.... også skal de jo helst ikke koste så altfor mye siden de er tiltenkt bruk som avlastningsbrille i tillegg til linser.... :klø: Skulle ønske jeg kunne kjøpt et par briller på 10'ern eller tilsvarende..., men de har jo selvfølgelig ikke briller for nærsynte også har jeg i tillegg ganske forskjellig syn på øynene.... Også spørs det vel kanskje om de har så mange kule briller Kanskje jeg kan overbevise mannen om at vi helt sikkert har godt av et restaurantbesøk i dag.... har så lyst på en tur til Fridays jeg...... Får nok benytte meg av mine supre overtalingsevner...
bizzy Skrevet 25. februar 2004 Forfatter #696 Skrevet 25. februar 2004 Blir nok ikke Friday's tur på oss alikevel... ikke blir det brilleinnfatning-jakt heller.... Jeg skal nemlig på trening :o For første gang på evigheter... 6 år siden jeg trente aktivt...... huff gruer meg til i morra allerede Men gleder meg masse til å få slitt meg ut litt, skal bli sååå deilig å stupe ned i sofaen med supergod samvittighet i kveld Godt el er over for denne gang, for jeg kommer vel til å ha gangsperre noen dager fremover Så utrolig deilig å ha venninner som drar meg med på trening... begynnte å trene på treningssenter alene i fjor vår, men det ble liksom så vanskelig å komme seg dit.... skulle bare.... tar det i morgen i stedet.....osv... Også jeg som en gang var treningsnarkoman.... gikk jo på veggen dersom det ble en dag uten trening... ønsker meg jo ikke tilbake til det, men trening 2-3 ganger i uken hadde nok gjort underverker for formen og selvfølelsen! Så når jeg har trent litt skal jeg knuse mannen i squash Konkurransemenneske...jeg....?? Neeeiiidaa....
meta Skrevet 25. februar 2004 #697 Skrevet 25. februar 2004 :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: Bizzy på trening Kanskje du har lyst til å komme på kake neste tirsdag? Så kan vi se Friends og sånt sammen? Mannen ser aldri på det allikevel
bizzy Skrevet 25. februar 2004 Forfatter #698 Skrevet 25. februar 2004 Håper jeg kan se like kul ut på trening som du "tegnet" meg her Meta Blir vel heller noe i denne duren; :enig_animasjon: :oops: :enig_animasjon: :oops: Kommer veldig gjerne på besøk til deg på tirsdag jeg!!!!
bizzy Skrevet 26. februar 2004 Forfatter #699 Skrevet 26. februar 2004 :o AU...AU...AU...AU...AU...AU osv... :o Nå har jeg igjen for å presse meg helt sinnsvakt i går... men har en defekt når det gjelder sånne ting... konkurranse instinktet tar helt over og jeg er ikke den som gir meg Så i dag har jeg vondt gitt, men det er jo egentlig litt deilig... formelig kjenner musklene vokse, har i allefall voksevondt i de Holder meg lengst mulig unna trappegåing, og den lille trappegåingen som er nødvendig blir foretatt sideveis Vagger som ei gås når jeg går på flatmark så det har blitt litt kommentarer på jobb i dag :oops: Men det var utrolig deilig å trene igjen så nå gleder jeg meg til neste gang, men er ganske takknemlig for at treningssenteret holder stengt til lørdag, så får jeg noen ekstra dager å komme meg på.. Må ut og ta noen raske gåturer og få igang igjen og løst opp musklene litt Dag 20 av 27-28
Zianta Skrevet 26. februar 2004 #700 Skrevet 26. februar 2004 Så flink du er som har begynt å trene. Det er bare det steget som skal til for å komme i gang som er vanskeligst å komme over. Begynte selv å trene for 1 mnd siden, og etter første time med airobic så var jeg støl i 5 dager etter på. Men det er godt å komme i gang.
Fremhevede innlegg