hanni Skrevet 17. februar 2004 #661 Skrevet 17. februar 2004 Vi fikk ogsaa svar dagen etter... TRor de kan se fort om de svömmer eller ikke...
bizzy Skrevet 17. februar 2004 Forfatter #662 Skrevet 17. februar 2004 Da har jeg løsningen; Jeg tar bussen til jobb på torsdag, og mannen får streng beskjed om å mase til seg et svar før han går fra sykehuset Har jo lyst til å kunne bestille time hos legen for ny samtale så fort som mulig, blir sikkert mer enn nok ventetid uansett når man skal begynne å benytte seg av flere rekvisisjoner.... Tar fort noen uker før brevet man venter på kommer i postkassen da, laaaange uker tipper jeg :-) Det hadde vært deilig med kjapt svar da, så slipper vi i allefall å gå helt uvitende å bare grave oss ned i rare tanker i to hele uker Huff jeg er merkbart nervøs jeg
lillen Skrevet 17. februar 2004 #663 Skrevet 17. februar 2004 Det hadde vært deilig med kjapt svar da' date= så slipper vi i allefall å gå helt uvitende å bare grave oss ned i rare tanker i to hele uker Huff jeg er merkbart nervøs jeg Kunne ikke vært mer enig! :D Rare tanker kan være noe av det verste... Du er jo nervøs allerede nå. Det er ikke moro! Så det er altså slik at dere får henvisning til GU når prøvene hans er klare?? Det er ikke lett å følge med når ingen av prosedyrene er like her inne... Mas er bra!
bizzy Skrevet 17. februar 2004 Forfatter #664 Skrevet 17. februar 2004 Det var slik jeg forstod det ja! Først svar på mannens prøver deretter event. rekvisisjon på GU. Skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke kunne få den med det samme Men snill og forsiktig som jeg er så presset jeg ikke akkurat på for å få den heller da... :-? Burde kanskje ha foreslått å få det med en gang.. får være litt mer bestemt neste gang Syns nesten alle som skriver her inne om utredning får forskjellige fremgangsmåter..... litt forvirrende! Men fremover så håper jeg det går litt kjappere, er jo ikke langt unna en mnd. siden vi var der sist.... vil ikke at det skal ta en mnd mellom hvert skritt i utredningen... Vi rekker i allefall å spare opp litt ekstra penger dersom vi skulle trenge hjelp! Det er jo ikke akkurat gratis selv om det er via det offentlige! Er veldig flink til å surre meg inn i rare tanker, men har så masse planer de neste ukene så jeg tror jeg skal klare å unngå det værste, bare jeg klarer å legge vekk bekymringene om kvelden. Det er da det er verst, blir så lett til at jeg tenker meg søvnløs.....
lillen Skrevet 17. februar 2004 #665 Skrevet 17. februar 2004 Det er alltid lett å tenke at man skulle ha mast mer på legen, men det blir jo aldri til a man gjør det. Sitter bare å nikker...!? Det er derimot lettere å mase på noen per telefon! Kjenner meg igjen i søvnløshet pga alt dette tullet ja... *lurer på om Bizzy kjeder seg på jobb idag*
bizzy Skrevet 17. februar 2004 Forfatter #666 Skrevet 17. februar 2004 ehhh, litt lenger ned så kommer det faktiske innlegget.... :oops:
bizzy Skrevet 17. februar 2004 Forfatter #667 Skrevet 17. februar 2004 avslørt Joda kjeder meg litt på jobb i dag.... men nå har jeg vært ute en times tid og handlet blomster og div. til kontorene også møtte jeg en kamerat utenfor blomsterbutikken så ble det visst en litt lang samtale før jeg dro tilbake til kontoret Deilig! Alle små utflukter er som balsam på arbeidslysten, men nå er jo dagen snart over, så kanskje jeg kan bruke arbeidslysten hjemme i stedet Dessuten så har det jo vært deilig variasjon å "chatte" i dagboken med Lillen Har scannet og scannet og scannet i dag, og da er det veldig lett å ta "små" pauser inne på nettet, huff litt dårlig samvittighet nå da, men jeg har faktisk fått gjort endel i dag selv om det ikke ser slik ut her inne Nei, da er det vel snart på tide å løpe til bussen, mannen har jobbmøte i dag, men heldigvis kommer Meta og henter meg med seg til KG treff i kveld! Snille Metavennen min
magnhild Skrevet 18. februar 2004 #668 Skrevet 18. februar 2004 Tusen takk for en kjempfin kveld i går! Det var utrolig koselig og ble MYE seinere enn jeg hadde regnet med. Men sånn går det vel i godt selskap... Håper vi treffes igjen en gang! Og du; jeg synes virkelig at du må bli mizzy!!!
Gjest Mayamor Skrevet 18. februar 2004 #669 Skrevet 18. februar 2004 Takk for sist: Mizzy : for da er det lettere å huske deg... Er ikke med vond vilje - men det er så mye lettere å gå inn på de andres dagbøker i samme bokstavgruppe... :oops: Men nå blir det vel lettere å huske på å stikke innom etter å ha truffet deg. Til neste gang vi sees: Har jeg bestilt en bump på magen din også... :hjerter2: Klem fra Mayamor
ny dag Skrevet 18. februar 2004 #670 Skrevet 18. februar 2004 heisann, håper du har hatt en fin start på dagen. Håper ikke jobben er sååå kjedelig i dag. Kan vel ikke vært det siden du ikke har skrevet her idag? Håper d koste deg på treffet i går. Det gjorde ihverfall jeg. Veldig hyggelig å treffe deg og de andre supergirlsene Var veldig kjekt at du ble med. Håper og krysser alt jeg har for at du også har mage på neste treff. Må ikke bli så altfor lenge til heller. Tvi, tvi fremover :kysse: Ønsker deg en fin dag og uke videre, klem NyDag
lillen Skrevet 18. februar 2004 #671 Skrevet 18. februar 2004 Selv om jeg ikke kan skryte av å ha møtt deg, så synes jeg også at Mizzy passer bedre... Hva med å forvandle seg den dagen du blir gravid? Tror ihvertfall jeg skal starte opp ny bok når den dagen kommer for meg. Min prøvetid er jo over da, og min prøvebok har blitt alt for lang allerede.
bizzy Skrevet 19. februar 2004 Forfatter #672 Skrevet 19. februar 2004 Tusen takk for hilsener Magnhild, Mayamor, Ny dag og Lillen! Hadde det kjempekoselig på Tirsdag, og håper på flere treff etterhvert! Skulle egentlig skrevet masse innlegg i dagbøkene her inne, men har det ikke helt toppers akkurat for tiden, kommer sterkere tilbake siden! Mannen leverte sin prøve i dag så da er vel han ferdig med utredning for denne gang, da er det bare å vente en 2-3 ukers tid på resultatet.. Må innrømme at jeg er både kvalm og dårlig med tanke på dette, stress og nervøsitet rundt våre reproduktive evner tynger hart akkurat for øyeblikket :-? Vi får kose oss masse i helgen og bare gjøre koseting sammen! Prøve å glemme prøvingen en liten stund! Var forresten en god ide det å starte ny bok når det endelig klaffer Lillen, er så mange negative følelser og skuffelser i denne boken, at det kanskje ville vært deilig med litt forandring. Har jo ingen ting å gjøre med at jeg veldig gjerne ønsker å snike meg over i H-M gruppen
havsulen Skrevet 19. februar 2004 #673 Skrevet 19. februar 2004 Ikke stress med dagbokskriving! Fint at du forsøker å fokusere på koseting, og ikke prøving innimellom, selv om det ikke er enkelt. Når du har det hardt, fortjener du å ta ekstra godt vare på deg selv med masse koseting!
lillen Skrevet 19. februar 2004 #674 Skrevet 19. februar 2004 Helt enig med Havsulen; dagbøker er det siste du trenger å stresse med når du føler deg litt uttafor. Bruk overskuddet dere har på hverandre... Nyt tiden sammen. :-D
Gjest Mayamor Skrevet 20. februar 2004 #675 Skrevet 20. februar 2004 Kan ikke gjøre annet enn å være sau og følge med den store dagbokflokken og si meg helt enig: Ikke stress med å skrive i dagbøkene til alle andre. Det er noe en tar seg tid til nå overskuddet er der... Dersom en skriver fordi en føler en "må" - da blir jo hele dagboken en belastning da... Og det skal den jo ikke være... Det går i bølgedaler for de fleste her inne hvor mye en skriver. Og hvor ofte en ligger igjen hilsner... Ikke alltid en ligger igjen hilsner selv om en innom heller... Blir spennende å se resultatene på mannens prøver nå... Krysser fingrene for dere. Jeg var sånn sett forberedt på at du ikke var bergenser fordi det sto i Nydag sin dagbok... Men jeg har alltid sett deg for meg som en med skarring... Koselig jente er du uansett hvilken dialekt du hadde hatt. Klem fra Mayamor
bizzy Skrevet 20. februar 2004 Forfatter #676 Skrevet 20. februar 2004 Tusen takk for koselige og oppløftende hilsner Havsulen, Lillen og Mayamor! Setter stor pris på dere :klem2: Humøret er nå på full fart opp igjen, kan sikkert ha noe med at prøvene til mannen er levert, så da er det jo egentlig ikke noe vits å stresse med de før vi får svaret, får jo ikke gjort noe serlig fra eller til uansett nå Hjalp jo også med en skikkelig kjærestekveld i går, god mat og en rolig kveld med ingen andre planer enn å gjøre akkurat hva vi følte for der og da... sofasoving og tv-slaving. Mannen lo godt da jeg hoppet og danset etter å ha sett Millionæren velge riktig dame :oops: Han humret litt til, da jeg også felte en tåre da de fikk utdelt gavesjekken :oops: Ansiktsuttrykket til "millionæren" var ubetalelig Når det gjelder prøvingen har også humøret løftet seg... Er litt oppgitt over meg selv, er jo egentlig ikke store sjansen for at det skal ha klaffet denne gangen med mannens avholdenhet før testen...., men jeg klarer alikevel ikke å la vær å håpe Så nå har "tenk-om-atte-hvissatte" tankene begynnt å snike seg inn igjen :oops: Tror diagnosen må bli; "Håpløs-optimist" Det kan jo hende at el kom senere enn vanlig denne syklusen... Det kan jo hende at noen av mannens soldater har tatt inn på hotel og ventet til egget kom dansende osv....
bizzy Skrevet 20. februar 2004 Forfatter #677 Skrevet 20. februar 2004 Hehe Vant vinlotteri i dag, for tredje gang på rad , også jeg som nesten aldri har vunnet tidligere! Kanskje flaksen har tenkt til å snu for oss nå :-) Får uansett legge inn en ekstra kupong på lotto i kveld
Lilletrollet Skrevet 20. februar 2004 #678 Skrevet 20. februar 2004 Håper flaksen har snudd!!! Det hadde ikke gjort noe! Ønsker deg en riktig god helg! Stor klem fra Lilletrollet
bizzy Skrevet 23. februar 2004 Forfatter #679 Skrevet 23. februar 2004 Vel, vant i allefall ikke på lotton i helga Men det gjør ingenting så lenge jeg snart kan få et mirakel i magen i stedet!!!! Helgen har vært superdeilig! Lørdag vet jeg egentlig ikke helt hvor ble av... sov leeeenge, mannen satt og jobbet med jobb og skole på pc'n utenom måltidene, og jeg inntok vertikalen på sofaen og leste bok og så på tv, deilig! Søndag sov vi igjen lenge, spiste god frokost med egg og bacon, og etter frokost gikk vi tur ned til stranden og satt på svaberget og nøt utsikt og selskap i solskinnet Mannen disket opp med fastelavensboller til kvelds, noen fyllt med vaniljekrem, og noen fyllt med makronfyll (begge fyllene bakt inn i bollene) Superduper godt altså Hadde et vennepar som bor litt lenger oppi gata på fastelavensbollebesøk, kjempekoselig, men så ble det jo også litt sent I dag er planen å reise hjem etter jobb, og lage ferdig middag til mannen føler han har jobbet lenge nok Blir vel heller kvelds kan jeg tenke meg... Også skal jeg bruke tid på å velge ut hvilke briller jeg vil ha... lånte med meg 6 stk fra optikeren på Torsdag syns de så fine ut i butikken, men er ikke helt overbevist lenger Skulle veldig gjerne ha det ene, men det var selvfølgelig merkebriller.... kjempekule, men bruker ikke nærmere 6.000 på ekstrabriller... selv om de er kule... :-( Jeg vil ha tilbake de gamle brillene mine....... Ble forresten utrolig glad og håpefull da jeg leste at Hanni har testet positivt Gir et lite ekstra push at noen som har det litt på samme måte som oss har fått klaff Er jo et levende bevis på at man ikke må gi opp håpet!!!!! Takk Hanni
lillen Skrevet 23. februar 2004 #680 Skrevet 23. februar 2004 Jeg og Mannen min holdt på å le oss ihjel da Millionæren fikk sjekken, og sa: "Really?" med DET uttrykket! Mannen har fått dilla på finaler! :o Han ser finalen med meg på alle serier jeg følger med på. Haha! Må innrømme at jeg pleier å vante en stund før jeg begynner å følge med på slike programmer, for finalene er best... Bortsett fra å være "amerikansk treg", mener jeg! Den søndagsmorningen din var fantastisk! Jeg og vil! Strand?? Jeg er imponert!
Fremhevede innlegg