Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var ikke meningen, Bizzy! :trøste:

Er glad for at det snart er helg, så du kan slappe av og ta godt vare på deg selv!

Skrevet

Å nei! :trøste:

Slapp nå endelig godt av i helga - og det ER lov til å gråte en skvett.. Skjønner skuffelsen din så godt.

:klem:

Skrevet

Er det mulig? :cry: Nå ble jeg lei meg på dine vegne, Bizzy. Dette var superdumt og supertrist. Føler at vi er i samme båt liksom siden vi er like ganle og har prøvd like lenge... Det er bra det er utredning på gang! Lykke til videre. Jeg tenker på deg!!! :trøste:

Klem fra hanni

Skrevet

Så kjedelig! Liker ikke at vi er så mange i samme situasjon, skulle ønske en av oss fikk det til snart slik at vi har noen lyspunkter - at det faktisk er mulig å få til etter lang prøvetid.

Lykke til neste periode, gleder meg til å høre hvordan det går med utredningen. Jeg har en periode til før jeg skal til gynekolog, tenk om jeg må avlyse timen - det hadde vært noe det! :P

Klem,

Skrevet

Takk for kjempekoselig "cafe-tur" vennen :D Vi må gjenta det der :)

Har du lyst på en liten gåtur denne uken da?? Kanskje magen din oppfører seg fint denne uken??

Klem fra Meta :vinke:

Skrevet

:-? Mandag........ :Gjesp:

Tusen takk for hilsener Meta, Coda, Hanni, Jolie og Havsulen! Det gjør godt, spesielt når ikke ting går helt som planlagt!

Det er veldig kjedelig at det skal ta så lang tid, men det er godt at man her inne kan treffe andre i samme situasjon, til tross for at det er en situasjon man ikke unner noen! Håper det snart klaffer for oss sliterne!

Dagen på jobb på fredag var vedlig tung, noe som tydeligvis var ganske så synlig... er jo litt vanskelig å skjule tårevåte øyne, og jeg klarte ikke å distansere meg slik jeg pleier, ¨så det ble flere turer inn på toalettet for å forhåpentligvis skjule litt tårer.... Var nok ikke veldig vellykket, så jeg satt med røde litt småhovne øyne. Men kara på jobben var jo søte da! Jeg fikk servert te, en sang for meg og en annen danset! Hverken sangen eller dansen var særlig innøvd, men de fikk i allefall frem smilet :ler: Det var litt deilig at de "tok seg av meg" ingen som turte å spørre hva det var, så vel alvorlig ut da :roll:

Har vært en ganske deilig helg, til tross for at jeg har til tider vært litt nedfor.... hadde det veldig bra lørdag og dagen på søndag, men ettermiddagen og kvelden søndag var et skikkelig ork.. :roll:

Lørdag var jeg og Meta og stappet oss med kake på Fridays og gåtur i byen og deretter på Lagunen skikkelig koselig og veldig greit når mannen alikevel har sittet som fastlimt ved pc'n og jobbet med jobb og skole hele helgen :roll: Skikkelig flittigmaur :ide:

Søndag var jeg på kino med Å og M og så "Bare Bea" ordentlig morro!! Tror den er artigst for oss litt "eldre" enn for de rundt 16.. Etter kinoen dro jeg hjem og fikk en skikkelig nedtur, vet egentlig ikke helt hvorfor, men resten av dagen ble tilbragt på sofaen med kosepjusken på fanget :hjerte: Rart hvordan dyr liksom skjønner at man er nedfor og er sååå englete å søte med deg da!

Har en liten innrømmelse å komme med :oops: Gleder meg så fælt til bursdagen så jeg presterte å skryte meg en dag eldre i dagboken til Lillen :oops: Jeg har ikke bursdag på torsdag! Men gleder meg veldig til torsdag for da kommer mamma og bestemor på bursdagsbesøk og blir hele helgen :D

Skrevet

Å jeg skjønner så godt hvordan du har det når alt er fælt og man nesten ikke greier å skjule det på jobb. Men det høres ut som noen veldig søte kollegaer du har da... Coda har rett i at det er trist at vi er så mange i smame situasjon her. Men jammen er det godt å ha støtte også da. Rart vi er sånn laga at selv om vi mister håp og ser månedene går, så mobiliserer vi likevel et voldsomt håp og en tro på at nå, nå går det bra. Egentlig er det litt fint. Håper du klarer å få en fin uke. Stor klem fra hanni

Skrevet

Men NÅR har du bursdag da? På fredag? Nå må jeg jo tenke og greier.. 13.?

:o Bursdag på fredag 13.?! Det tror jeg er en lykkedag :D

Håper uka di blir bedre enn helga, selv om det høres rimelig digg ut å stappe seg med kaker på Fridays :blunke:

:klem2:

Gjest Mayamor
Skrevet

Hva sier du til et treff neste tirsdag?

Da er Magnhild ferdig med eksamen?

På TGI-Friday kl. 18.00. ?

Sender samme melding til:

* Iona

* Magnhild

* Ny dag

* Meta

* bizzy (som jeg aldri har vært inne hos - men har registrert er fra Bergen)

Er det flere Kgére som bor i Bergen og har lyst å være med

- er jeg lei meg for at jeg har glemt dem... :oops:

Men - alltids plass til flere... :wink:

Så da altså:

Treff tirsdag 17.02.2004 Kl. 18.00. på TGI-Fridag.

Jeg bestiller bord mandag 16 og sender PM til de som vil være med...

Klem fra Mayamor :vinke:

Skrevet

:cry: Jeg vil også bo i Bergen og treffe dere :cry:

hanni lusker ut igjen og vurderer å flytte til Bergen

Skrevet

JA! :hoppe: Bli med! :ler: JA! :hoppe: Bli med! :ler: JA! :hoppe: Bli med! :ler: JA! :hoppe: Bli med! :ler: JA! :hoppe: Bli med! :ler: JA! :hoppe: Bli med! :ler: JA! :hoppe: Bli med! :ler: JA! :hoppe: Bli med! :ler: JA! :hoppe: Bli med! :ler: JA! :hoppe: Bli med! :ler: JA! :hoppe: Bli med! :ler: JA! :hoppe: Bli med! :ler: JA! :hoppe: Bli med! :ler: JA! :hoppe: Bli med! :ler: JA! :hoppe: Bli med! :ler:

Hanni: det er bare å komme. Bergen er fin og bergensere snille... :blunke:

Skrevet

Jepp! Bergen er verdens fineste by!! Jeg er jo Østlending selv, men ikke søren om noen får meg over fjellet igjen :ler:

Bli med da, Bizzy-vennen!! Jeg skal :hoppe: Bli med da, Bizzy-vennen!!:hoppe:

Skrevet

Skal nok klare å få en fin uke Hanni, har i allefall lagt planer så jeg ikke skal få sittet hjemme alene å grublet :roll: Gåtur med Meta i dag, trening i morgen og besøk hjemmefra fra torsdag til søndag! Så mandag neste uke kommer nok til å bli slappe av dag, og da nermer el og mannens legetime seg, så da kommer vel håpet til å være tilbake for fullt! Rart det der at man klarer å bli like positiv hver mnd :roll:

:lol: Bursdag Fredag 13. ja Jolie :lol: Faktisk født fredag 13. også, så det er jo bare nødt til å være en lykkedag :blunke:

Koselig med hilsen Maya :blunke: Treff på Fridays, har fryktelig lyst, men det er liksom litt skummelt da.. :oops: Hmm, skal se om jeg ikke rekker å bli litt tøff i løpet av dagen :ler:

Skrevet

Jammen meta skal jo være med...

PLIIIIIIIIIIS!! :ler:

Skrevet

Syns du er utrolig flink jeg som klarer å holde motet oppe :blomst_opp:

Her kommer en klem til deg :klem2:

Ps.. Tror ikke det er noe skummelt med treff i det hele tatt jeg :D

Skrevet

Hei Bizzy!

Bare en liten oppmuntrende klem til deg fra meg! Og et lite smil på veien! :D

Stooooore :klem2: :klem2: fra Lilletrollet

Skrevet

Syk i dag kanskje?? hmmm.. Hvem skal skrive mail til meg da?? Bli frisk!!!!

Klem til deg :klem2:

Skrevet

Heisann, hoppsann...

Håper du er klar til treff på tirsdag. Jeg har jo ikke selv vært på noe treff før - så for meg blir det flere nye ansikter enn for deg (for du kjenner jo meta)... så kom igjen... det blir koselig det. Og kanskje vi finner ut at vi har felles kjente... hm - spennnende dette her :wink:

Det er jo bare noen av oss kg'ere. Vi "kjenner" jo hverandre litt iallefall.

Håper du kommer.

Håper ellers at du har det bra og at du også få et mirakel i magen snart.

Klemmer fra NyDag

Skrevet

Bare innom og ønsker deg en SUPER BURSDAG :-)

:bursdag::bursdag: :bursdag: :bursdag:

Gratulerer med dagen, vennen!!!

:bursdag::bursdag: :bursdag: :bursdag:

Klem fra meg :klem2:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...