coda Skrevet 29. januar 2004 #601 Del Skrevet 29. januar 2004 Hei du, og god morgen. Vil bare si at jeg følger spent med deg! Når var det jeg stakk fra deg i syklusen? Vi har jo vært så utrolig like...men jeg tror jeg er på dag 25 nå. Understreker tror, for jeg skrev ikke opp når jeg fikk mensen sist... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 29. januar 2004 Forfatter #602 Del Skrevet 29. januar 2004 Så koselig å få melding fra deg Coda :D Ble nok liggende litt etter forrige gang, hadde plutselig en syklus på over 30 dager, ikke helt normalt Men denne gangen regner jeg med at den blir på normale 27 - 28 dager... Og håper jo selvfølgelig på positiv test på dag 29!!!!! Men er egentlig ikke så veldig håpefull, har begynnt å gi litt opp, noe som også smitter over på humøret :-? Merker at jeg ikke har så mye overskudd lenger, og har sovnet som en stokk hver ettermiddag ved 18 tiden og sovet tungt frem til 20 tiden, og igjen sovet hele natten..... må nok komme meg litt vekk å få tankene over på noe annet.... om mulig! Men det er ikke så lett, syns kroppen gjør narr av meg omtrent hele tiden.... vet ikke hvordan jeg skal forklare det Mannen er som vanlig en kjempestøtte og godtar de utroligste humørsvingninger, og er der å passer på meg når ting blir i tyngste laget.. Han prøver også å hjelpe meg med å tenke på andre ting, og spurte om jeg ikke kunne prøve å unngå å få så store forventninger denne gangen, for det var så vondt å se at det går så innpå meg Han skjønner jo godt at jeg prøver, men det funker bare ikke så bra... Så nå har vi nesten bestemt oss for å ta en weekendtur til en storby rundt påsken for å få noe annet å tenke på, og for å få litt feriefølelse Ellers er helgene for det meste fullt planlagt med masse utflukter og besøk, så da skal jeg ikke få satt meg ned med de destruktive tankene mine! I dag får vi besøk av mannens kusine og en venninne som skal være hos oss hele helgen, det blir helt sikkert koselig! Neste helg vurderer vi hyttetur med skigåing og masse god mat, og helgen etter det kommer mamma og bestemor på besøk! Så nå bør nok tiden gå litt fort fremover Vel det var vel nok syting for i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 29. januar 2004 #603 Del Skrevet 29. januar 2004 Teit kroppen da gitt.. Men SNART blir det grei og blir huset til lille Sim en stund. Jepp Måkke mistet motet vennen. Du må ringe meg når du trenger det for jeg vil GJERNE være her for deg vet du Storbyweekend er BRA!! Hvor har du lyst til å reise da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 29. januar 2004 Forfatter #604 Del Skrevet 29. januar 2004 Åhh, har lyst til å reise så mange steder.... Praha, London, Paris, Madrid, Barcelona, Roma og sikkert fler som jeg ikke kom på akkurat nå.... Kan godt tenke meg en tur til Stockholm også, men da tror jeg at jeg vil dra om sommeren :blunke: Vi får se hva som kommer opp av billige flyreiser! Håper jo på å kunne bruke Euroene vi fikk da vi ikke kom med flyet hjem fra italia og måtte utsette hjemreisen en natt! Du er her for meg du meta, godt å snakke med noen også via pm og mail, og ikke minst de lange gåturene våre, eller skal vi kalle det tjatreturer :blunke: Nei, jeg skal ikke gi opp, er altfor konkurranse orientert til det, gir meg ikke før jeg får til, ikke dersom jeg har noe valg i allefall! Men det er noen ganger det er vanskeligere enn andre å se det positive i situasjonen, har litt problemer med det akkurat for øyeblikket! Men jeg har en fantastisk mann, et hjem jeg er fornøyd med og gode venner og en grei og oversiktlig økonomi, så jeg har i bunn og grunn egentlig ingenting å klage over! Jeg er ganske så heldig når jeg tenker meg om :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 30. januar 2004 #605 Del Skrevet 30. januar 2004 Takk for hilsen i daboka mi, Bizzy! Nå har mannen min kommet hjem igjen, men jeg er fremdeles ikke ferdig med genseren hans..:oops: Må innrømme at jeg på mandag kjøpte mønster og garn til et vognteppe som jeg prioriterte å begynne på i stedet... Typisk meg å starte opp på et nytt prosjekt før jeg har gjort ferdig det gamle. Skal prøve å være flink i helga og gjøre ferdig genseren hans. Men så kommer jo den hersens monteringa... Er skikkelig dårlig på det, så jeg tror jeg må få assistanse fra mamma. Blir spennende å følge med deg denne syklusen! Virker som dere har funnet el iallfall, så da er jo sjansene ganske gode! Krysser fingrene for ømmere bryster og mer tretthet! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 30. januar 2004 #606 Del Skrevet 30. januar 2004 Hei Bizzy! Ville bare stikke innom og hilse på og ønske lykke til med prøvingen! :D God helg!!! Klem, Huldra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 31. januar 2004 #607 Del Skrevet 31. januar 2004 Wow! For en støttende supermann du har! Imponerende! Det ser ut til at du bir gravid snart, siden du får så ye å gjøre fremover... Forresten: pleier du å være så trøtt??? Har dere funnet et passende reisemål? Dumme kropp! Kjenner den igjen gitt! :evil: Håper du får en fin helg, med koselig besøk! Lillen-klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 2. februar 2004 Forfatter #608 Del Skrevet 2. februar 2004 Tusen takk for hilsener Lillen, Hulderjenta og Eliza, og ja Lillen mannen er faktisk en superstøttende supermann, uansett hva det gjelder Fin helg egentlig med tanke på været og slikt, men kusinen til mannen er faktisk ikke velkommen på helgebesøk her på en stund! I allefall ikke før hun blir voksen Har aldri vært med på så frekt besøk! Føler meg faktisk misbrukt!!!!!! Helt greit at folk vil overnatte hos oss når de skal til bergen, men jeg tar det også som en selvfølge at de tar litt hensyn og ordner opp etter seg!!!! Her kom de torsdag ettermiddag og skulle være til søndag, og forventer seg full kost og losji uten å løfte en finger... Sitter i sofaen å ser på tv til middagen er ferdig går rett fra bordet tilbake til sofaen.. vi blir stående alene med oppvasken. Må beordre de for å få hjelp til å dekke på bord til middag.... Blir sittende oppe når vi legger oss torsdag kveld med tv'n på og skråler masse...hallo det er ikke lydtett mellom stue og soverom! Når jeg kommer hjem fra jobb fredag er det bare å begynne å rydde kjøkkenet for da har de lagd seg frokos og lunsj! Så helt jævli ut, og det var strøkent da vi dro på jobb... Fikk heller ikke noe hjelp til middag eller beskjed om at de skulle ha middag, men de dukket opp ved 19 tiden sultne..... Vi hadde gitt beskjed om at vi skulle bort til kl.20! Da vi kom hjem hadde de hatt vorspiel... potetgullsmuler overallt og et stuebord som kunne hatt virke som fluepapir.... Seigt er bare fornavnet! Lørdag morgen satt de i sofaen og ventet på frokost, og gikk rett fra bordet og over i sofaen igjen De dro til byen og fikk beskjed om at de måtte si i fra innen kl.17 dersom de skulle ha middag hos oss.. Vi hørte ingen ting og lagde middag til to, klokken 18.30 kommer de og er sultne! Drittunger!!!! Var ute også natt til søndag og kom hjem og vekket oss kl.04, prøvde ikke å være stille en gang... pratet, smelte i dørene og slang røykstinkende klær over de nyvaskede klærne på klesstativet vårt Og klær strødd rundt på hele badet. Søndag satte de seg bare i sofaen igjen og forventet frokost Både jeg og mannen var da så pissed at vi ga faen og satte oss i sofaen vi også (skikkelig barnslig egentlig :oops: ). så da ble det til at de tok seg en skive vær før mannen kjørte de til byen og transportmiddelet de skulle bruke hjem.. jeg måtte igjen rydde etter de på kjøkkenet og kontoret, så spiste jeg og mannen frokost når han kom tilbake!!! Trodde ikke det gikk an å være slik når man er 19! Hadde vel kanskje også forventet meg noen halvdøde tulipaner eller noe slikt etter å ha stillt med gratis kost og losji for to "voksne" personer i fire dager.... Men det er ikke noe jeg hadde irritert meg over, hadde de bare ryddet etter seg og kanskje spurt om jeg trengte hjelp med matlaging eller oppvask en gang eller tre! GRRRRRRR Etter at freeloaderene hadde reist på søndag koste jeg og mannen oss med stillheten og en god frokost! Deretter ble resten av dagen tilbrakt under ullteppe med en god kopp te og puselusken på fanget under teppet Mannen bakte boller på kvelden så vi koste oss med nybakte boller og kakao til kvelds :D Så da ble jo helgen bra til slutt Ingen tegn forresten, er helt sikker på at tanta kommer til torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 2. februar 2004 #609 Del Skrevet 2. februar 2004 Det er den simpleste form for gjesteoppførsel jeg har hørt om på lenge! Tror ikke jeg hadde holdt meg i skinnet hvis jeg var deg! Jeg pleier å beordre gjester hvis det er noe jeg trenger hjelp til, jeg. (men de fleste tilbyr seg jo selv å hjelpe til). Du fortjente 500 fra dem, er glad for at mannen i hvert fall viser å sette pris på deg! Jeg håper du tar feil av tantetegnene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 2. februar 2004 Forfatter #610 Del Skrevet 2. februar 2004 Godt det ikke bare er jeg som syns det var unormal måte å oppføre seg på! Takk for støtte Havsulen, følte meg som en skikkelig snerpete kjerring i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 2. februar 2004 #611 Del Skrevet 2. februar 2004 Jøsses :o Bekjentskapene til KG-folk slutter aldri å forbause meg Blir rent flau på andre menneskers vegne, jeg.. Jeg iler også til med overnatting om folk skal til Oslo, og forventer faktisk at folk i det minste sier takk. Min lillesøs er lat og gidder aldri gjøre no, men vi er gode venner og jeg sier ifra og smeller litt. Det pleier å hjelpe! Nei du, sett foten ned og nekt dem å komme på besøk igjen! Ellers håper jeg at dagen har vært/blir bra :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 3. februar 2004 Forfatter #612 Del Skrevet 3. februar 2004 Har så vondt i magen min Så nå kommer nok tantebesøket om en dag eller to Ellers har jeg det nesten bra, har vært litt uheldig de siste dagene... i går da jeg brukte Q-tips skulle jeg bare fikse å ordne litt andre ting samtidig... lot Q-tipsen ligge i øret og presterte selvfølgelig å dytte den laaaaangt inn da jeg veivet rundt med armene :o Ubeskrivelig smerte!!!! Har vondt i trommehinna mi jeg.... kjennes ut som om øret er fullt av bommull, men jeg hører så det er nok bare en rift eller et skikkelig blåmerke Kløne er bare fornavnet!!!!!! Etter middag i går skoldet jeg handa da jeg vasket opp..... Fikk i allefall skyllt diamanten min for fett, den funkler og glitrer som bare det Ble sittende en stund med handa i kaldt vann, Men det gikk jo bra! Selv om handa var faretruende rød en stund Ellers er det mye å gjøre på jobb for tiden, som jo er veldig bra!! Tiden går fort og jeg får ikke så mye tid til å sitte å gruble på hvorfor det ikke har klaffet ennå Søstrene mine er litt late de også Jolie Men de får beskjed ja, jeg er jo ikke storesøster for ingenting Dagens tall; Dag 24, pp 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 4. februar 2004 Forfatter #613 Del Skrevet 4. februar 2004 Dag 25! Ikm begynner å nerme seg med stormskritt, hvis jeg regner etter el tegn er den i morra, men venter med å glede meg over evnt. manglende tantebesøk til lørdag, det er i allefall den dagen jeg evnt. kommer til å teste Har prøvd så godt jeg kan å ikke kjenne etter tegn, men har nok ikke klart å konsentrere meg nok... så nå popper de frem gitt, men det er jo ingen jeg ikke har hatt før... Skriver uansett opp listen jeg; Ultraømme bryster Masse stikninger ved lysken nesten konstant de siste dagene småkvalm, men det er vel heller fordi jeg surrer så fælt om morran at jeg ikke rekker å spise frokost... Var vel ikke så masse egentlig Jaja, da er det bare å smøre seg med tolmodighet som jeg egentlig ikke har da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 4. februar 2004 #614 Del Skrevet 4. februar 2004 Hallå du! Spennende dager nå... Har du kjent på livmortappen din? Det var nemlig sånn jeg fikk en mistanke om at noe var på gang når jeg ble gravid. Den lå ganske langt nede, og kjentes helt "lukket" ut. Jeg hadde aldri kjent på tappen før, men skjønte likevel at dette mått være anderledes enn om mensen hadde vært på vei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 4. februar 2004 Forfatter #615 Del Skrevet 4. februar 2004 Takk for hilsen Eliza :D Hmm, kanskje jeg skal sjekke tappen, har ikke gjort det før.. eller har gjort det en gang da jeg hadde el så jeg vet hvordan det er , men aner ikke hva jeg egentlig skal kjenne etter nå... Kan jo uansett ikke skade selv om jeg kanskje ikke blir så mye klokere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 4. februar 2004 #616 Del Skrevet 4. februar 2004 Heia ekte symptomer! Gleder meg til de nærmeste dagene her inne... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 4. februar 2004 Forfatter #617 Del Skrevet 4. februar 2004 Huff ja, det hadde vært moro med ekte symptomer for en gangs skyld Kan jo nevne de normale som jeg faktisk ikke har denne gang.... Begynner å bli litt for forvirra nå... har allerede begynnt å planlegge dersom hvisom atte osv :oops: Men de normale tingene jeg pleier å kjenne dagen/dagene før mens er; Murring i ryggen tungt/vondt hode seriøst irritert på allt og alle hele tiden... Har faktisk ikke noen av de........... ikke foreløpig i alle fall *bank i bordet* Jaja, så gjenstår det bare å vente da... tolmodighet vær så snill å finn meg! *venter utolmodig på tomodigheten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 4. februar 2004 #618 Del Skrevet 4. februar 2004 *blåse litt tålmodighet på Bizzy-vennen* Hjalp det? Trodde ikke det, nei Krysser fingrene for at det er full klaff! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 5. februar 2004 #619 Del Skrevet 5. februar 2004 Trylletrylletrylletryll! Heia, heia, heia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 6. februar 2004 Forfatter #620 Del Skrevet 6. februar 2004 Dag 1, pp12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg