bizzy Skrevet 20. januar 2004 Forfatter #581 Del Skrevet 20. januar 2004 Deilig følelse når det i tillegg til resten av huset er ryddig i klesskapet :D Er nemlig ikke så altfor ofte jeg har den gleden :oops: Men nå er det forhåpentligvis litt lettere å holde orden siden jeg ikke lenger har innhold til å fylle tre skap, men akkurat nok til å ha plass til litt nye klær i løpet av januar :blunke: Er ikke det at jeg ikke kunne tenke meg å bruke det jeg gir vekk, men kroppen har visst forandret seg litt de siste to årene, og nå er det vel ikke vits i å la de gamle klærne som ikke lenger passe ligge å skrike til meg hver morgen; HAHAHA du får ikke på deg meg før du har trent litt seriøst først Så nå er alle klær i str. lavere enn 36 sendt til de trengende! Så slipper jeg å føle meg presset til trening igjen på en stund ennå Får se om jeg heller føler meg presset til trening neste gang jeg må rydde skapet for neste størrelse Ble ikke noe av malingen i går.... skulderen streika så resten av kvelden ble tilbrakt i mest mulig vannrett stilling på sofaen :-? Litt bedre i dag, men jeg bør vel kanskje skaffe meg en henvisning til fysioterapi også på torsdag.... også bør jeg vel kanskje begynne å trene igjen alikevel Men det ble en fin dag i går alikevel! Nå har mannen fått 3 jobbtilbud denne uken, så da trenger vi i allefall ikke å bekymre oss for at han ikke skal ha noe jobb å gå til når studiene endelig er ferdige! Han skal i møte med den ene arbeidsgiveren på fredag og skal jobbe som konsulent hos de frem til studiene er ferdig, og dersom han ønsker får han da full stilling, men ønsker ikke å ha skrive under på at han skal ta full stilling... får se hva de blir enige om! Også var det to aktuelle jobber i utlandet, men da ville han måttet avbryte utdannelsen og det er uaktuelt, så får vi heller håpe de har noe ledig når han faktisk er ferdig! Jeg kan veldig gjerne tenke meg noen år utenlands I dag blir det noen timer overtid, er satt til en kjempe scannejobb.... kjedelig, men noen må jo gjøre det, så her sitter jeg da! Det fine er at mens maskinen jobber med scanningen kan jeg surfe internett (dvs KG) på den lokale maskinen For scanningen tar så mye minne på hovedmaskinen min, at å jobbe med andre oppgaver samtidig er kamikaze oppdrag Har prøvd det et par ganger tidligere med skikkelig helkrasj som resultat, så da kan jeg sitte her med god samvittighet Eneste kjedelige er at hvert innlegg tar evigheter å skrive, blir jo avbrutt hvert minutt ca. Men skal jo ikke klage det er jo på jobb jeg er så da får det komme i første rekke! Dag 10, pp 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 20. januar 2004 #582 Del Skrevet 20. januar 2004 Hola! Var hos vanlig lege. Fastlegen. Og han hadde visst litt av hvert av dingsbomsiarier. Jeg vet ikke helt hvordan et slikt et ser ut, men tror han hadde et UL-apparat. Ergo er det han som skal foreta en innvendig UL på meg om et par uker - om prøvene han tok i dag er fine. Er de ikke fine må de vel forske mer på det de fant der. Sambo er henvist til en privatlege ved navn Ken Purvis (har hørt navnet nevnt mange ganger i media i forbindelse med barnløshet). Håper han får fingeren ut og ringer i morgen. Sambo altså. Han mumla noe om å ta det rundt menstider Høres ikke noe godt ut med den skulderen din altså :-? Må passe på deg selv nå - ikke bli syk eller skada eller noe annet heller! Bare gravid :D Du er vel på full fart inn i EL du nå? Krysser fingrene for at det klaffer fortere enn svint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 20. januar 2004 Forfatter #583 Del Skrevet 20. januar 2004 Så spennende!!! Må innrømme at jeg må trekke på smilebåndet hver gang jeg hører navnet "Ken Purvis", skikkelig fjortis, men jeg klarer ikke å la vær å få visse assosiasjoner.... :oops: Du får si til mannen at han kan ringe i morgen, og sørge for at han får timen i forbindelse med tantebesøk, hvis han venter med å ringe til rett før tantebesøket, kan han jo risikere å få time rett rundt el Går nok bra med skulderen, bare jeg får tatt det med ro i helgen og gjort litt riktige bevegelser.... håper i allefall det, for nå må mer og mer av daglige oppgaver foregå med venstrearmen... godt jeg øvde meg på å være venstrehendt da jeg var liten... Syntes nemlig det så kult ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 21. januar 2004 Forfatter #584 Del Skrevet 21. januar 2004 Jippi El :o Hadde visst el i går eller i dag jeg Hadde et skikkelig tak i magen på venstre side på vei til jobb (i går), og i løpet av dagen (i går) så fannt jeg ut at jeg hadde skikkelig el slim også Så da var vel el i går på dag 10 eller i dag på dag 11 Så nå er jeg helt gira, vet vi har truffet, men det har jeg jo visst tidligere også! Men denne gangen er det jo vår tur Så da er ikm om 15 - 16 dager :blunke: Virker ikke så lenge i dag, men om et par dager så føles det vel som en evighet... Hadde jo passet bra nå da, i og med at mamma kommer på besøk til bursdagen min, det ville vært en fin anledning å fortelle en evnt. god nyhet på ! Huff nå lar jeg meg rive med igjen Jaja ingen skal si at jeg ikke er optimistisk i allefall Også har jeg vært flink og tatt slimløsende og drukket grapefrukt juice denne måneden! Enda en grunn til at det skal klaffe denne gang!! Skal jeg forresten slutte med slimløsende nå? Kanskje vi skal feire el med litt ekstra god middag i dag, har så lyst på noe godt, kanske gratinert taco, buritos eller noe slikt no. Aller helst skulle jeg ønske meg kamskjell til forrett og helstekt indrefilet til hovedrett, men det får være måte på..... Er en mester til å finne unskyldninger til utskeielser i matveien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 22. januar 2004 #585 Del Skrevet 22. januar 2004 Ingen skal si du ikke er optimistisk, nei - og det er det så bra at du er! Blir mye hyggeligere for deg selv også, tror jeg! Og mye hyggeligere for andre å være sammen med. Håper du fikk fin feiremiddag! Er enig i at man skal finne unnskyldninger for å skeie ut, det heter forresten anledninger! Det er jo NÅ, idag, at vi lever! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 22. januar 2004 Forfatter #586 Del Skrevet 22. januar 2004 Fikk feiremiddag ja :D Mannen disket opp med kylling fahitas! Nam Også koste vi oss på sofaen med søt film, og litt spente tanker om dagens legetime!!! Jepp! Nå har vi vært hos legen så nå er vi igang med utredning vi også :o Litt skummelt, men veldig deilig også! Så nå må bare mannen finne et tidspunkt hvor han kan leve med 3 - 7 dager avholdenhet. Og bestille time for levering av varene Måtte nesten le da han fikk utlevert glasset av legen.... kan bli et kunststykke å treffe for glasset hadde ikke større diameter enn 1 cm Godt vi bor ganske så nær sykehuset så slipper han i allefall å gjøre det på et sterilt rom der 8) Legen var supersnill som vanlig og det var egentlig bare godt å fortelle om "problemene" Fikk mye informasjon (har jo lest det meste på nettet tidligere ) og støtte, samt beskjed om å prøve å evnt slappe av en mnd eller to nå som ting var i systemet, hvis vi klarte! Før han fortalte at fler av de som kom til ham med samme problem som oss ofte fikk klaff når undersøkelsene var igang fordi de ikke lenger hadde samme presset på seg.. Dessuten så mente han det ville være godt for oss å få svar på Mannens prøver, i og med at vi grunnet tidligere kreftsykdom var litt bekymret for at behandlingen kunne ha negativ innvirkning.. selv om leger og spesialister mente det ikke skulle være noe fare så har jo de tankene sneket seg frem ettersom prøvemånedene har gått... Kan jo like gjerne meg, eller det kan jo være at vi bare har hatt uflaks så det blir nesten for spennende fremover.... Håper veldig at vi bare har vært uheldige!!!!!! Dette ble skikkelig rotete, men deilig å få det ut! Så nå er det bare for Sim (Meta har allerede døpt en evnt. kommende spire for oss ) å innfinne seg! Vi venter nemlig veldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 22. januar 2004 #587 Del Skrevet 22. januar 2004 Heia Sim! Og det står for...? Spire i magen? Flott å høre om vellykket time hos lege! Nå er det bare å slappe av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 22. januar 2004 #588 Del Skrevet 22. januar 2004 Nemlig :D Slektningene Sim og Bim. Syns det ble veldig bra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 22. januar 2004 Forfatter #589 Del Skrevet 22. januar 2004 Ja det var det da..... Slappe av... Tror jeg er ganske så lite flink til det Kjenner at jeg har begynnt å tenke håpe og føle på neste ikm allerede, og jeg har jo bare nettopp hatt el eller har el nå........ 8) Men jeg skal prøve så godt jeg kan, men slik som jeg har arbeidet meg opp nå de siste dagene så blir det vel ikke mulig før neste gang.. Får legge opp en plan om hvordan jeg skal klare det på forhånd, og sørge for at jeg har mye å henge fingrene i fra el og utover.... Kanskje jeg og mannen skal ta oss en hyttetur, noen turer på ski og litt kino og slikt.. Det burde jo kanskje hjelpe! Vet egentlig ikke hva Sim står for, men forslaget ditt var veldig bra! Det er Meta som har bestemt navnet, og jeg tror hun valgte det fordi det rimte på Bim Eller kanskje fordi det sammen nesten blir SimsalaBim, hehe tror Meta ubevisst prøver å trylle for meg jeg Er forresten på dag 12 i dag og har hatt el slim på dag 10 og 11, borte igjen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 22. januar 2004 #590 Del Skrevet 22. januar 2004 -Tikka hete Sala, pep det fra magen min nettopp :o , og jeg måtte bare forte meg inn hit å fortelle det... Håper det ikke var fetter Brun som pep det. Trodde han var kommet i stemmeskifte jeg! Han pleier jo å brøle når han kommer. SimSalaBim betyr vel MinstMellomStørst i denne sammenheng, og vil si at Meta fikk først, så skal jeg teste (*hive ut fetter*), og en uke etter tester du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 23. januar 2004 Forfatter #591 Del Skrevet 23. januar 2004 Smart plan Lillen!!!!! Da blir det jo Meta; Bim, Lillen; Sala og Bizzy; Sim :D Perfekt!!!! BimSalaSim = SimSalaBim Og hvis det er noen som legger merke til at jeg er helt hyper for tiden så er det bare den vanlige el er over og vi har truffet masse perioden, hvor jeg er helt overbevist over at det har klaffet og at allt er bare helt perfekt Pleier å vare et par uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 23. januar 2004 #592 Del Skrevet 23. januar 2004 Kaniner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 23. januar 2004 Forfatter #593 Del Skrevet 23. januar 2004 Selvfølgelig!!!! Leker jo ikke prøvere heller da Her i gården gjøres ikke ting halvveis altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 23. januar 2004 #594 Del Skrevet 23. januar 2004 Trylle trylle for ikke-lekeprøver Bizzy! Synes litt synd på mannen din som må treffe det lille glasset, men ikke-lekeprøvere som dere, klarer nok den biffen også. Flott at du er optimistisk når det gjelder starten for lille Sim! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 26. januar 2004 #595 Del Skrevet 26. januar 2004 Jag tror på er... EL slim och utredning måste väl vara bra tecken... svårt att skriva inlägg med ammande gutt på armen... Det måste väl vara er tur nu... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 26. januar 2004 #596 Del Skrevet 26. januar 2004 Krysser alt jeg har for at dere traff denne gangen!!! Kunne tenke meg å være med på en slik (evt) blå bølge jeg også.....Hvis det er greit?? :oops: Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 26. januar 2004 #597 Del Skrevet 26. januar 2004 Kunne tenke meg å være med på en slik (evt) blå bølge jeg også.....Hvis det er greit?? Jeg og, jeg og, jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 27. januar 2004 Forfatter #598 Del Skrevet 27. januar 2004 Tusen takk for hilsener Havsulen, Furstina, Lilletrollet og ~Capricorn~, tar med glede i mot all trylling og lykkeønskninger :D Er i dag på dag 17 av forventet 27... og psyken begynner virkelig å tulle med meg :-? Har de siste nettene nesten ikke sovet, og det lille jeg har sovet, da har jeg drømt om graviditet og startende fødsel..... tror nok jeg selv om jeg tror jeg klarer å slappe litt av egentlig ikke klarer det i det hele tatt, siden det er det eneste jeg drømmer om Ellers er det ikke noe tegn, og det er jo greit, for det er uansett for tidlig - eller hva? Har fått skikkelig ømme bryster denne gangen, er en stund siden sist de var slik, men det er alikevel ikke noe nytt tegn for min del Så jeg vil ikke tillegge det noen stor betydning. Håper jo selvfølgelig litt at det kanskje kan ha klaffet, men er også inneforstått med at det mest sannsynlig ikke er tilfelle! Prøver å holde meg selv litt nede på jorden, en ganske så krevende oppgave!! Har ryddet vekk alle bøker og svangerskap og også gjemt testen jeg har i skapet. Gravitamin pillene er tatt ut av esken så nå er leiligheten ganske rensket for påminnelser. Kanskje det hjelper litt på humøret! Har nemlig hatt veldig lett for å ta til tårene i det siste, og det værste jeg gjør er å titte i svangerskapsbøker, men klarer jo ikke helt å la være Vel, dette ble rotete, men godt å få skrevet det ned!!!!!!! Håper veldig vi kan starte en ny blå bølge her inne, og da vil jeg være med, og håper selvfølgelig at flest mulig av dere andre her inne også kan følge på Hmm, det er forresten en uke siden el tegn, så da kan det jo hende at drømmene betyr noe alikevel.... Kanskje jeg drømmer slik fordi det er noen som er på vei til å feste seg hos meg........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 27. januar 2004 #599 Del Skrevet 27. januar 2004 Da må jo du få en fin feste F :D :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: Tror det er STOR sjanse for at jeg har lyst til å gå tur en dag denne uken. Torsdag kanskje?? Stor lykke til klem fra meg :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 27. januar 2004 Forfatter #600 Del Skrevet 27. januar 2004 Åhh, du er en knupp Meta!!! En feste F var nok akkurat hva jeg trenger :D Og jeg vil veldig gjerne være med på en gåtur i løpet av uken! Torsdag går sikkert bra det :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg