Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

bizzy

Anbefalte innlegg

Gjett hva jeg skal lage i helgen? :sjarmor:

Hermegåsa!

Men vi har lov til å herme når det gjelder akkurat det, for vi skal jo bølge oss sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:o her skjer det ting ja :ler:

Meta dahhh :oops: Ble jo rent flau da jeg så meldingen din, var ganske så billedlig ja 8)

Ser dere har gjennomskuet planene for helgen :oops: Og ja Lillen jeg har planer om å få med meg mannen også :sjarmor:

Jepp, alle kan få lov til å herme havsulen, hadde jo vært artig å få igang en

STOOOOR blå ~bølge~ i starten av Desember :hoppe:

Rart det hvor lite hemninger som sitter igjen etter en stund her inne :sjarmor:

Ble litt satt ut av alle meldingene her inne jeg... trenger nok litt surfing for å komme meg igjen, kan jo ikke starte så altfor hart etter lunsj :lol: Blir jo nesten som med bading, ikke noe bading før minst en halvtime etter mat :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det du har bestemt at jeg skal blir gravid hos? Jeg mener hvem av de høye makter er det du har kontroll over? Er jo greit å vite hva som er dekket' date= og hva jeg derfor må fikse sjøl :blunke: Bare bestem i vei du, syns bare det er flott med all den "hjelp" jeg kan få

Til informasjon, så er jeg bare en helt normal supergirl! :roll:

Jeg eier ikke kontroll...

Ihvertfall ikke kontroll over høye makter!

De seiler sin egen sjø! Det er det som er det dumme!

Men man kan gi de puff innimellom vettu!

Shoppe slanke klær, planlegge alkohol-fester, eller dette er noe jeg velger å tro: gjemme graviditetstester, så man ikke får testet!

Du er veldig flink med helsen din. Det med å ikke starte for hardt etter å ha spist er veldig viktig ja! :ler:

Klemkos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jaggu meg flink til å erte på deg Maktene, Bizzy!

(les: boka mi)

Det bør vel gjøre susen!

Men Maktene kan nok være litt trege iblant, for den lekre dyre kjolen jeg kjøpte på sensommeren har ikke gitt utslag enda! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da får jeg vel hjelpe til å puffe selv da :blunke:

Ikke så veldig vanlig supergirl da Lillen, får jo ikke blitt vanlig/ordinær når man er super :blunke:

Det er mamman min som lærte meg å vente litt med store anstrengelser etter middag :engel:men jeg tror egentlig det gjalt å hoppe i vannet etter mat når vi var på båten eller stranda :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva?? Det tror jeg ingenting på! Jeg har levd etter filosofien

i mange år nå, og har ingen alvorlige bivirkninger!

INGEN STORE ANSTRENGELSER ETTER MATEN!

(dvs gi deg selv en liten lat stund når du har spist... Hvert sekund av dagen er jo forsåvidt etter et måltid! Det er sånn som en ser det; noen sier at hvert sekund er før! Fy fankern, jeg er dyp idag! Eller...!?)

Og det gjelder vinter som sommer!

Ikke si at jeg tar feil igjen!? Vi må unne oss litt latskap! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow' date= bøyer meg i støvet :enig:(kan jo nesten tolkes som bukke og neie smiley?)

:hoho:

Bruker du jukkesmiley når du bøyer deg i støvet? :ler:

Ja, du synes jeg var dyp ja!? :Nikke:

Tjihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... Nå tør jeg nok ikke bruke den smiley'n til noe annet!

Og det er et visst familiemedlem av deg sin skyld! :ler:

Tror du du får krampe hvis du jobber nå?

Eller skal pausen være enda lenger?

Lenge siden jeg har vært på en vanlig arbeidsplass, så jeg kan ikke rutinene for surfing :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde vel egentlig pelle meg vekk fra nettet, men :lol: Det er så gøy her :blunke:

Sitter på sentralbord og som sekretær for 19 personer, og i dag er det nesten ingen på kontoret, så da er vel reglene for surfing; Ja da bare surf ivei...eller'no :klø: Får gjort det jeg skal så da er det vel greit, og i dag har det vært lite med ekstraoppgaver så da er surfefaktoren høy :oops:

Skulle ønske jeg hadde en jobb der arbeidsoppgavene var litt mer varierte og mer utfordrende, men med kun deler av utdannelsen ferdig så er det lite relevante jobber og få, så da sitter jeg her da, men bare toppen ett år til, håper jo på å gå ut i svangerskapspermisjon til sommeren :hoppe:

Må vel jobbe litt nå, og kommer nok ikke til å få krampe, i allefall ikke på grunn av maten, blir vel heller fordi kroppen er blitt brukt litt lite til arbeid i dag, er jo ikke bra med plutselige anstrengelser heller, enda en grunn til mer pause :ler: Men nå skal jeg fikse posten og deretter "administrere" vinlotteriet - satser på å vinne i dag :Nikke:

Også måtte jeg ha med noe blått

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillens 6. innlegg i Bizzy-boka idag...: :roll:

Takk for en koselig formiddag!

Du har fått opp humøret mitt noen hakk! :lol:

Håper du får en fin helg!

Vi snakkes vel i neste uke! (for du har ikke nett hjemme!?)

Kosklem :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at humøret er i orden sånn rett før helgen :) Jeg håper jo selvsagt at du får en riktig fin helg :D Og så håper jeg at vi får til en liten rusletur i løpet av helgen. Det er så koselig med sånne turer!! :D Men du skal vel gjerne :flekke: :enig_animasjon: hele helgen, så kanskje du ikke har tid??

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nok ikke internett hjemme Lillen, driver å drømmer om tilkobling via kabel, men tror vi skal komme litt ovenpå etter det litt for flotte bilkjøpet vårt først 8) Men når mannen jobber i sommer, da skal vi kjøpe ny pc og internett via kabelnettet ja. Gidder ikke klusse med analogt modem og den altfor treige maskina vår :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:flekke: :enig_animasjon: ????

:fy: Ikke hør på Meta!

Den stillingen der funker ikke!

Spermiene skal inn i livmoren, og ikke i ....!

Skjønner hvorfor det ikke har klaffa for henne! :roll:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Omg :hakeslepp:

Denne :enig_animasjon: og denne :enig: kan aldri mer brukes til å nikke med. Og denne :flekke: er tabu å bruke sammen med denne :enig_animasjon: heretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Morsomt å komme på besøk i gå-bananas-med-smiley-dagboka!

Men husk: det er lett å være stor i kjeften. Har du :flekke::enig: hver dag den siste uka? Det vet jeg nemlig om en annen som har gjort... :sjarmor::kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, mandag igjen.......

Helgen har vært helt super, sett bort ifra noen "småting" som ikke passer helt inn i den perfekte helg :x

Helgen startet med deilig middag på fredag kveld, lørdag var mannen på skolen (et lite minus), men jeg fikk i allfall laget ferdig julegaven til svigers :D Og på kvelden hadde vi som vanlig nybakte boller og kakao, og mannen hadde leid film - fast rituale og kjempekoselig :hjerte: Søndag reiste mannen på skolen igjen rett etter frokost og jeg koste meg med en god bok og x-antall kopper med te før Meta kom på besøk for en lang og koselig gåtur :blunke: Så til kvelden kom mannen hjem og vi koste oss med hjemmelaget pizza og JallaJalla på Nrk :ler:

Her er en liste over helgens små minuser;

:( Mannen ble stoppet i fartskontroll -2500kr *knurr*

:( El som jeg var så sikker på at skulle komme i helgen, lar vente på seg.. men testen nærmet seg positivt i dag tidlig så da er det vel om en dag eller to

:( Mannen var jo nesten ikke hjemme i det hele tatt, men det er jo litt deilig med tid for seg selv, men nå begynner det å bli litt mye av det gode syns jeg

Men summasumarum så hadde jeg en deilig helg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...