havsulen Skrevet 7. november 2003 #321 Del Skrevet 7. november 2003 Akupunkturdama jeg går til pga gjentatt urinveisinfeksjon vil også gjerne stimulere min evne til å bli gravid. Jeg er absolutt åpen for alternativ medisin, men har ikke tenkt å la henne sette i gang ennå. Om noen måneder, kanskje! :blunke: Når skal du teste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 7. november 2003 #322 Del Skrevet 7. november 2003 Hint hint.. Noen "kjeftet" på noen ang testing på dag 22.. Hvordan blir det da med testing på dag 20?? :o :o Kunne ikke dy meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coda Skrevet 7. november 2003 #323 Del Skrevet 7. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 7. november 2003 Forfatter #324 Del Skrevet 7. november 2003 Skulle ikke du logge deg av nettet Meta :fy: Gjør som jeg sier og ikke som jeg gjør :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 7. november 2003 Forfatter #325 Del Skrevet 7. november 2003 Bruke eggløsningstest (LH) som graviditetstest (hCG) LH og hCG er praktisk talt identiske hormoner. Forskjellen mellom dem er at hCG i tillegg har en såkalt beta-kjede. Graviditetstester slår ut på denne beta-kjeden som finnes i hCG, og det er derfor graviditetstester slår positivt ut KUN ved svangerskap. De slår ikke ut på LH-toppen som kommer før eggløsning, pga. at LH mangler denne beta-kjeden. Eggløsningstester slår ut på LH, og siden hCG har likedan struktur (bortsett fra beta-kjeden) så slår begge disse hormonene ut positivt på eggløsningstester. Man kan derfor bruke eggløsningstester som graviditetstester, men man bør da være obs på at en positiv test også kan bety (forsinket) eggløsning, og ikke nødvendigvis graviditet. Får man positiv eggløsningstest utenom forventet eggløsningstidspunkt, så bør dette kun ses på som en indikasjon - IKKE bekreftelse - på svangerskap, og som et tegn på at man bør ta en graviditetstest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 7. november 2003 #326 Del Skrevet 7. november 2003 SÅ LØP OG KJØP EN GRAVIDITETSTEST DA!!!! Ikke hold oss på pinebenken lenger!!! Ikke meningen å være hysterisk - kanskje lurt å vente til nærmere ikm uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 7. november 2003 #327 Del Skrevet 7. november 2003 Det går fint an å logge av nettet og så på igjen vet.. Ikke rart du er blond Er i det slemme hjørnet i dag ser det ut til :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 7. november 2003 #328 Del Skrevet 7. november 2003 :o Åååå, så spennende. Da sitter vi her spendt på sidelinjen helt til vi får en endelig bekreftelse på det ene eller det andre (krysser fingrene for at det blir positivt). :enig_animasjon: :enig_animasjon: XXXXX fra Zianta :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 7. november 2003 #329 Del Skrevet 7. november 2003 Wæææ! Et utslag er et utslag, så litt utslag er utslag - så du er graviiiid! Jeg nekter å tro annet! Men jeg kan jo ikke rope det ut siden du ikke har testa ordentlig enda, så jeg skriver med liten skrift istedet :D Wow, dette er stort! Gratulerer så mye!!! :D :D :D (er helt i hundre, jeg.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 7. november 2003 #330 Del Skrevet 7. november 2003 Hva er det jeg hører??????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 7. november 2003 #331 Del Skrevet 7. november 2003 Oh my... Siden du har såpass "lang" lutealfase, kan jo tester slå ut litt tidligere enn ikm på deg... *puste rolig* Du er sikker på el-utslaget? Du hadde el før i syklusen? ~bølge~bølge~bølge~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 7. november 2003 #332 Del Skrevet 7. november 2003 Oppdater oss da, Bizzy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 7. november 2003 Forfatter #333 Del Skrevet 7. november 2003 Jepp sikker på el utslaget ja! og ja jeg har hatt el denne måneden ;o) Fikk nemlig positvt test dag 10 eller 11 har gått litt i surr.... Brukte el teste på ettermiddagen i går, så jeg har tenkt å prøve igjen på lørdag morgen, er jo ikke noe vits i å spare på de nå vel? Kommer til å spare den ordentlige testen til ikm....tror jeg Er helt skjelven jeg Også vant jeg i vinlotteriet på jobben jeg som nesten aldri har vunnet, må jo være skjebnens ironi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 7. november 2003 #334 Del Skrevet 7. november 2003 oioioi!!!! Dette høres da svært lovende ut.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 7. november 2003 #335 Del Skrevet 7. november 2003 Snakk om flask! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 7. november 2003 #336 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg vant også vin i vinlotteriet på jobben. Hm... Heia heia Bizzy! Test NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 9. november 2003 #337 Del Skrevet 9. november 2003 ...oppdatering??? Går det bra med deg Bizzy? Jeg er spent. Klemmer fra hanni :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 9. november 2003 #338 Del Skrevet 9. november 2003 Spännande... spännande... när är ikm då? Snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 9. november 2003 #339 Del Skrevet 9. november 2003 Oh my... Det er hele to dager siden sist du skrev... Hvordan føler du deg? Har helgen vært spennende?? Har du brukt flere el-tester? ÅÅH! Så spennende! Jeg er så glad! Klemklemklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 10. november 2003 #340 Del Skrevet 10. november 2003 Ja, nå venter vi spent her Bizzy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg