Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

bizzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

" Nå er vi spente,

på hva du har i vente.

Tiden går så sakte,

ja, mer enn vi kan makte.

Men vi ønsker deg lykke til,

for vi vet jo hvor mye du vil,

at det i morgen skal komme frem noe blått,

slik at du venter noe smått."

..eh, tror jeg skal la det bli med det jeg...godt jeg ikke satsa på mine poetiske talenter da jeg skulle utdanne meg da :klø: :klovn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Ingen tegn til tantebesøk ennå :o

Så i min tankeløshet i dag tidlig har jeg tatt på helt lyse bukser....... jaja, det kan jo eventuellt bli spennende.... :oops:

Krysser fingrene for at tanta holder seg borte i dag, slik at jeg kan teste i morgen tidlig :Nikke:

Tusen takk for hilsninger støtte og heiing :D

Graviditetstegn; hmmm ingen.... Murrer kanskje litt i magen, men det kan jo være tanta som melder sin ankomst, selv om jeg til vanlig pleier å kjenne det i ryggen... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulidelig spennende! Tenker det blir vanskelig å vente helt til i morgen med å teste! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (krysser fingrene)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lover jo bra!

Tes i morgen? Har du den på lager allerede,

eller skal du stikke og kjøpe en!?

Jeg gleder meg.

Synes ikke det er så mange som har blitt gravide for tiden, så nå er det på tide med litt action her! Jegblir jo også gravid hvert øyeblikk (når el kommer), så da hadde det vært fint å være paralell-gravid med noen! Så du får værsågo å være det nå!

Lillen-klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ikke teste før i morgen?! :o Hvor kommer viljestyrken din fra? Gi meg litt! Masse! :ler:

Jeg skal også bli gravid nå, så da må du paralellgravidere deg litt med meg også. M-m!

God natt! (Det er dessuten bare en halv time igjen av denne i dag'en - så test! :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det ikke er fire l'er i parallell jeg.

Paralell - parallell. llll :o

Jeg går og legger meg - og det er definitivt fire!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobber du meg for skriveferdigheter, Jolie?? :wink:

Ja... Vi venter...

Kan du ikke bare stå opp nå?

Du sover vel dårlig inatt likevel!

Din siste natt som uvitende...

Din siste natt som "ikke-gravid"!

Gleder meg til test, men står nok opp sent, så da forventer jeg et stort blått pluss når jeg åpner boka di imorrra!? Greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsner jenter!! Kjempekoselig at det er så mange som følger med :Nikke:

Tok en test i dagtidlig, men den var desverreså da er det vel syklusen min som spiller meg et puss... igjen.... Får vel tantebesøk i løpet av dagen jeg da :cry:

Får satse enda hardere neste periode!!!

*Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så leit Bizzy :(

Det kan jo hende at HCG ikke synes enda da.... men blendahvitt er kjipt. Skal vi satse på neste måned eller?

Heia Bizzy igjen!

Klem fra hanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillen: Nei erru gæren! Så du ikke min første parallell da? Pirker kun på egne skrivefeil jeg altså. Å pirke på andres er lavmåls drittkasting. Da er det liksom tomt for andre argumenter da..

Så syns Bizzy :( Men ingen tante er masse håp! I alle fall tusen! Så jeg skal hoppe litt, jeg. Helt til tanta kommer! M-m.

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...