Fibonacci Skrevet 27. september 2005 #2261 Skrevet 27. september 2005 Aha! Lillegutt venter med å komme ut til dere har fått drømmeboligen selvfølgelig! Lykke til med budrunden, og håper det setter i gang snart, dette er jo kjempespennende!
bizzy Skrevet 27. september 2005 Forfatter #2262 Skrevet 27. september 2005 La Traviata: Kanskje det er det som gjør det, men vi har jo egentlig drømmeboligen her i Bergen også da, så han trenger ikke vente på drømmeboligen i oslo... Er jo ikke sikkert vi kan flytte dit på en stund enda alikevel Skulle hatt en *bite negler smiley* her... Bare 30 minutter til fristen for vårt bud går ut... Har vel egentlig innstillt meg på at vi får negativt svar, men har i allefall ikke hørt noe enda Har noen hakk til å gå på, men har også satt oss et veldig klart tak som jeg egentlig tror er et litt mer sannsynlig prisnivå.. Ja ja får vente å se... De hadde takket nei til et tidligere bud, men det lå jo tross allt 125' under vårt så kanskje de faktisk vurderer vårt... Huff nå surrer jeg fælt her T+9 Har jobbet hart siste dagene med å innstille meg på en ukes tid til Ikke så lett, men det hjelper å tenke sånn! Så får vi heller ta det som bonus om han gidder å komme før.. Skal til jordmor i morgen og da skal jeg spørre om hun ikke kan sjekke om jeg har startet med modning i allefall.. Så skulle hun bestille overtidskontroll på fredag så da regner jeg med at jeg i allefall får lov til å gå til neste mandag
meta Skrevet 27. september 2005 #2263 Skrevet 27. september 2005 (endret) Her er armer og bein krysset for at dere får leiligheten Endret 27. september 2005 av meta
bizzy Skrevet 27. september 2005 Forfatter #2264 Skrevet 27. september 2005 Meta: Budet ble avslått, så da venter vi å ser om de får igang en budrunde etterhvert Kommer sikkert flere fine leiligheter i de riktige områdene! God tid har vi også, mannen har jo ikke jobb i oslo enda så det haster ikke akkurat! Vi har lånetilslaget og kan nå slå til dersom det er noe annet perfekt som dukker opp
Fibonacci Skrevet 27. september 2005 #2265 Skrevet 27. september 2005 Godt at dere har tid til å vente og klarer å ha "is i magen"! Håper du slipper å gå en uke til over, det er jammen lenge nok som det er! Kjent murringer, stikninger eller kynnere? Eller sett noe til slimproppen...? Du skal se at når han først bestemmer seg, så skjer det ganske kjapt og forhåpentligvis greit! Lykke til Bizzy!
bizzy Skrevet 28. september 2005 Forfatter #2266 Skrevet 28. september 2005 T+10 Tiden går ja... Blir snart oktoberbaby jo..... Trodde ting endelig skulle begynne i natt, men ble visst lurt gitt.. Startet med ganske jevne tak i korsryggen og steinhard mage ved 23 tiden i går kveld og fortsatte utover natten. Sov i mellom takene helt frem til 06 tiden da jeg ikke lenger klarte å ligge rolig i sengen. Sto opp og vips så dabbet det av igjen Har hatt et par tak i løpet av morgenen igjen, men de er ikke vonde så jeg tror vi kan sette det opp som ubehagelige kynnere Bare tullball! Skal til jordmor kl.09.15 så det blir spennende om hun kan sjekke om det har hatt noe effekt eller om jeg må fortsette å belage meg på lang ventetid :klø: La Traviata: Har hatt endel murringer og stikninger den siste uken, men det blir liksom aldri noe tak i det.. Men håper i allefall at det hjelper på modning, slik at det ikke er helt bortkastet Har ikke sett noe til slimproppen.. Til tross for at jeg titter godt etter stadig vekk
Lisemor Skrevet 28. september 2005 #2267 Skrevet 28. september 2005 Håper han vil komme snart. (følger spent med og tenker på deg) Lykke til.
Ionaa Skrevet 28. september 2005 #2268 Skrevet 28. september 2005 Litt action er vel bedre enn ingen action?? Jeg aner ikke for jeg har bare gjort detta en gang..men det er lov å håpe at takene i natt har satt igang noe. Håper det går bra hos jordmor og at takene i natt hadde en effekt på modningen.
bizzy Skrevet 28. september 2005 Forfatter #2269 Skrevet 28. september 2005 Lisemor: Takk takk Ioona: Helt enig, håper at det har hatt sin virkning, men må nok leve i uvisshet foreløpig Hadde jo håpet å få sjekket modning hos jordmor i dag, men hun var faktisk nesten en time forsinket allerede kl.9 så det ble det ikke noe av Maste ikke så masse heller da Fikk time til overtidskontroll på KK fredag kl.08, håper jeg ikke får bruk for den Dagens tall; Uke: 41+5 Vekt: +0 BT: 100/70 (høyeste gjennom hele svangerskapet) Urin: Glukose 2+ Leie: HF Fl: 130 SF: 34 Så da er det bare å vente mer da Lillegutt tester mammas tålmodighet.. og den er litt tynnslitt, men er tydeligvis ikke helt oppbrukt enda
Siam Skrevet 28. september 2005 #2270 Skrevet 28. september 2005 Jeg er innom og titter igjen, men han lar visst vente på seg. Synd med leiligheten, men det kommer nok noe enda bedre. Deilig å ha god tid.
Zianta Skrevet 28. september 2005 #2271 Skrevet 28. september 2005 Jo-hooo, Lillegutt! Nå må du komme ut, mamma'n og pappa'n din vil hilse på deg. Håper du ikke får bruk for neste overtidstime.
ny dag Skrevet 28. september 2005 #2272 Skrevet 28. september 2005 åååhhh kjipt å gå å vente sånn. Tenker på deg og gleder meg med dere .... ikke lenge til dere er mamma og pappa nå Masse klemmer og gode tanker fra ny dag
Ionaa Skrevet 28. september 2005 #2273 Skrevet 28. september 2005 Innom med en klem til deg jeg Du har en pjokk som lar vente på seg. Dere ventet så lenge før dere ble gravid, og nå lar han dere vente enda litt til. Lagret lengst, verdt å vente på..eller noe sånt som Hansa sier (??). Han er nok garantert verdt å vente på, han bare liker å understreke det
Salamandra Skrevet 29. september 2005 #2275 Skrevet 29. september 2005 Hvis han kommer i dag får han en veldig fin bursdagsdato asså... Han kan få dele dag med meg og Lech Walesa..
bizzy Skrevet 29. september 2005 Forfatter #2276 Skrevet 29. september 2005 Her er jeg T+11 og straks deadline for å få lov til å prøve storken Siam: Lillegutt er nok ikke akkurat stressa når det gjelder å hilse på nei.. Zianta: Ikke mange timene til neste overtidstime, men er jo fremdeles mulighet for å slippe Ny Dag: Lei nå ja, men ikke lenge igjen uansett om han bestemmer seg for å klare selv eller må tvinges ut Ioona: Så sant så sant!!! Vet nok hvor han har oss allerede og kommer til å bruke de neste årene på å virkelig lære kunsten å snurre oss rundt lillefingeren Lisemor: Ikke noe fødsel her i gården nei Planer for i dag... nada! Bare gjøre det jeg føler for når jeg føler for det. Akkurat nå innebærer det frokosttv og internett, etter at en litt aktiv kveld i går har ført til at bekkenet krangler veldig Men det går seg vel til litt etter litt i løpet av dagen.
bizzy Skrevet 29. september 2005 Forfatter #2277 Skrevet 29. september 2005 Salamandra: Gratulerer med dagen Har ikke noe i mot at han kan dele bursdag med deg og Lech Walesa jeg
Cielo Skrevet 29. september 2005 #2278 Skrevet 29. september 2005 Hva er det lengste man kan være på overtid og likevel få føde på Storken? Håper gutten din snart innser at det er det du vil og har vært innstilt på! Masse lykke til!
bizzy Skrevet 29. september 2005 Forfatter #2279 Skrevet 29. september 2005 Maks 12 dager på overtid for å få lov til å føde på storken.. Eller var det slik at man måtte på føde fra dag 12 overtid... ikke helt sikker faktisk.. Uansett ikke lang tid før vi er over fristen
Cielo Skrevet 29. september 2005 #2280 Skrevet 29. september 2005 Håper virkelig at du rekker det, men om du ikke skulle gjøre det får du helt sikkert en fin fødselsopplevelse på den vanlige fødeavdelingen også. Og premien du får til slutt er jo den samme i begge tilfeller!
Fremhevede innlegg