Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

bizzy

Anbefalte innlegg

Hei Bizzy

Det ser ut som litt hopping og litt kryssing av fingre og tær kan være på sin plass!! Krysser alt jeg har og håper at det klaffer for dere denne gangen. Nå har dere jo bilen - trenger bare en god grunn til å investere i barnevogna oxo!! Dette blir spennende å følge med på :-) lykke til

ragnhils

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia!!

Siden dine tvangsnevroser smitter over på meg får vel jeg skrive litt i dagboken din med blått sånn at du får et fint blått kryss i morgen :)

Gale dame

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er

Jeg skal også begynne med i innleggene!

Det hjelper nok!

Blå gjelder vel ikke bare for testing; fargen er vel fin for eggløsning og befruktning også den!?

Takk for råd i dagboka mi! Jeg skal passe på skrittet mitt jeg! :blunke:

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hara, senter for balanse, Tai Chi osv stimuleres av fargen oransje. Tenk på fargen oransje og pust inn med nesen, dypt og rolig og hold pusten der litt, og ut av munnen, dypt og rolig og hold pusten ute et øyeblikk. Fortsett slik i ca 10 minutter daglig. Prøv dette i 14 dager og du øker sjansen en mildere PMS og en mer regelmessig syklus.

Takk til Meta!

Er orange også en bra farge??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for link

Lillen

Jeg er visst ikke bare hemmelig gal :sprettoy:(kanskje ikke så hemmelig lenger... Meta :fy:) men ganske så distre også.... har prestert å telle feil når det gjelder dager i denne perioden.... er i morgen jeg har ikm ikke i dag :flau:

Jaja, jeg har i allefall ikke sett noe til tegn på tanta eller tegn på graviditet... så i dag skal mannen handle test til oss på veien hjem, får håpe vi får bruk for den også :Nikke: JEG VIL HA ET + NÅ!!!!

Tusen takk for heiing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen symptomer? Ikke antydning en gang? Jaja, mange som sier at når de først ble gravide så hadde de ingen symptomer (i motsetning til alle gangene de ikke var gravide). Krysser fingrene! X X X X X X X X X X

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe:

Kremt... Er du ikke litt brun engang??

Det er jo et veldig bra tegn!

Etter at jeg sluttet på pillen, har jeg aldri fått mensen uten forvarsel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sist jeg tittet etter nei... har blitt noen turer på toalettet i dag :blunke: Pleier å få et lite forvarsel, men har ikke sett noe til det heller enå, så jeg må innrømme at tankene nå er ute i ca7mnd av et eventuellt svangerskap :ler: Lar meg lett rive med :lol:

Et veldig positivt tegn, tolker det i allefall slik er at jeg ikke har vondt i hodet - pleier å ha det dagen før ikm, og jeg har heller ikke murring i korsryggen, pleier å ha det 1-3 dager før ikm 8) Må innrømme at håpet øker her, så jeg er litt redd for en skikkelig nedtur i morgen :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fy:

Bizzy har alle tanker helt andre steder enn på jobben....., men det har vel de fleste klart å gjette seg til på grunnlag av aktiviteten her inne... :oops:

Jaja får ta det igjen en annen gang, er ajour, og det er lite å gjøre så da er det vel greit :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...