-hild Skrevet 13. oktober 2003 #201 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hei Bizzy Det ser ut som litt hopping og litt kryssing av fingre og tær kan være på sin plass!! Krysser alt jeg har og håper at det klaffer for dere denne gangen. Nå har dere jo bilen - trenger bare en god grunn til å investere i barnevogna oxo!! Dette blir spennende å følge med på :-) lykke til ragnhils Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 14. oktober 2003 #202 Del Skrevet 14. oktober 2003 BØØØØØ!!!!! :o Skremme vekk tanten... Håper du får en fin dag!!! Klem Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 14. oktober 2003 #203 Del Skrevet 14. oktober 2003 Heia!! Siden dine tvangsnevroser smitter over på meg får vel jeg skrive litt i dagboken din med blått sånn at du får et fint blått kryss i morgen Gale dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #204 Del Skrevet 14. oktober 2003 Endelig noen som forstår meg.... den blå teksten din blir sikkert utslagsgivende Tusen takk for hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 14. oktober 2003 #205 Del Skrevet 14. oktober 2003 Lykke til!! ((((((Blått Støv))))))) oversendes i massevis! Klem fra Angel 9+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 14. oktober 2003 #206 Del Skrevet 14. oktober 2003 Har du lest denne?? http://www.althelse.com/default.asp?action...0fertiliteten!' Er ikke helt sikker på den med eggehvite men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 14. oktober 2003 #207 Del Skrevet 14. oktober 2003 Du er Jeg skal også begynne med i innleggene! Det hjelper nok! Blå gjelder vel ikke bare for testing; fargen er vel fin for eggløsning og befruktning også den!? Takk for råd i dagboka mi! Jeg skal passe på skrittet mitt jeg! :blunke: Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 14. oktober 2003 #208 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hara, senter for balanse, Tai Chi osv stimuleres av fargen oransje. Tenk på fargen oransje og pust inn med nesen, dypt og rolig og hold pusten der litt, og ut av munnen, dypt og rolig og hold pusten ute et øyeblikk. Fortsett slik i ca 10 minutter daglig. Prøv dette i 14 dager og du øker sjansen en mildere PMS og en mer regelmessig syklus. Takk til Meta! Er orange også en bra farge?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 14. oktober 2003 #209 Del Skrevet 14. oktober 2003 Bizzy er egentlig gal ikke la henne lure deg Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #210 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hysssjjjjj da meta, det var jo hemmelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 14. oktober 2003 #211 Del Skrevet 14. oktober 2003 Ups. det glemte jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 14. oktober 2003 #212 Del Skrevet 14. oktober 2003 :ekstra kul: Jeg har fjerna det svarte foran på brillene, så jeg har sett alt dere skrev... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 14. oktober 2003 #213 Del Skrevet 14. oktober 2003 Nå heier jeg på deg, bizzy Og så håper jeg du tester før helga og at det blir en nydelig test! Heia, heia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #214 Del Skrevet 15. oktober 2003 Takk for link Lillen Jeg er visst ikke bare hemmelig gal (kanskje ikke så hemmelig lenger... Meta :fy:) men ganske så distre også.... har prestert å telle feil når det gjelder dager i denne perioden.... er i morgen jeg har ikm ikke i dag Jaja, jeg har i allefall ikke sett noe til tegn på tanta eller tegn på graviditet... så i dag skal mannen handle test til oss på veien hjem, får håpe vi får bruk for den også JEG VIL HA ET + NÅ!!!! Tusen takk for heiing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 15. oktober 2003 #215 Del Skrevet 15. oktober 2003 Ingen symptomer? Ikke antydning en gang? Jaja, mange som sier at når de først ble gravide så hadde de ingen symptomer (i motsetning til alle gangene de ikke var gravide). Krysser fingrene! X X X X X X X X X X :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 15. oktober 2003 #216 Del Skrevet 15. oktober 2003 Sender BLÅ bølger - og krysser fingrene for at det er klaff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 15. oktober 2003 #217 Del Skrevet 15. oktober 2003 Kremt... Er du ikke litt brun engang?? Det er jo et veldig bra tegn! Etter at jeg sluttet på pillen, har jeg aldri fått mensen uten forvarsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #218 Del Skrevet 15. oktober 2003 Ikke sist jeg tittet etter nei... har blitt noen turer på toalettet i dag :blunke: Pleier å få et lite forvarsel, men har ikke sett noe til det heller enå, så jeg må innrømme at tankene nå er ute i ca7mnd av et eventuellt svangerskap Lar meg lett rive med Et veldig positivt tegn, tolker det i allefall slik er at jeg ikke har vondt i hodet - pleier å ha det dagen før ikm, og jeg har heller ikke murring i korsryggen, pleier å ha det 1-3 dager før ikm 8) Må innrømme at håpet øker her, så jeg er litt redd for en skikkelig nedtur i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #219 Del Skrevet 15. oktober 2003 :fy: Bizzy har alle tanker helt andre steder enn på jobben....., men det har vel de fleste klart å gjette seg til på grunnlag av aktiviteten her inne... :oops: Jaja får ta det igjen en annen gang, er ajour, og det er lite å gjøre så da er det vel greit :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 15. oktober 2003 #220 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg er fryktelig spent nå vennen. Gleder meg til å høre i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg