Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Innom med en god :klem: til bizzy! Tallene dine ser jo helt utmerkede ut jo! Ikke lenge igjen heller nå....spennende tider dette!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det går greit med deg på KK i dag.

Tenker på deg. :klem:

Klem fra Mayamor

Skrevet

Herregud så langt du har kommet :overrasket:

Koselig å lese i dagboka di...stooor klem!!

Skrevet

Sliiiiiiiten :tristbla:

Masse ubehagelige kynnere hver natt, som selvfølgelig holder meg våken :frustrert: Og formen er uggen... kvalm, svimmel og tung i kroppen..

Men jeg har en liten rakker i magen som bumper og strekker seg ofte og masse :hjerter_rundt: som er verdt hvert eneste lille ubehag, og nå kommer han jo endelig snart ut til oss :grine2:

Moonchild: Har nå innstillt meg selv på å gå to uker over, de har jo sagt at han kom til å komme tidlig helt fra midten av svangerskapet, men ser ut til at han tar ting i sitt eget tempo :hjerter: Har foreløpig gjort alle spådommer til skamme i allefall, og legger fint på seg og koser seg i magen! Ingenting er jo bedre enn at han legger på seg og blir stor og sterk før han kommer! Begynner å bli lei nå, og det er litt vanskelig og se med glede på muligheten til å måtte vente i nesten 4 uker til :roll:

Cielo: Håper det går bra med deg :klem:

Madden: :klem1: Tiden har gått veldig fort, i allefall frem til nå... Vi er utrolig spente og gleder oss veldig til å bli ordentlig kjent med lillegutt :hjerte:

Mayamor: Gikk fint på KK, alt er flott som vanlig, har nemlig en liten, men perfekt liten gutt i magen jeg :hjerte: Stor klem rett tilbake :klem1:

Ioona: :klem1: Plutselig ferdig nesten! Tiden har gått fortere enn jeg hadde trodd den skulle gjøre, nesten litt for fort til tider :overrasket: Men nå må den gjerne gå enda litt fortere slik at vi snart får hilse på gull gutten vår!

Sånn, var deppa og syntes veldig synd på meg selv da jeg startet å skrive innlegget, men nå er alt så mye bedre! Skal ikke akkurat skryte på meg et stabilt humør for tiden :ler: Er for det meste i godt humør og veldig glad for hvor jeg er i livet, men så plutselig er alt tungt, slitsomt og vondt... Men det går fort over da!

I dag er vi bedt bort til middag :) Veldig greit å slippe å lage selv, og ikke minst koselig å komme seg litt ut også!

I morgen er planen å forhåndsstemme og sette nesen østover for å feire mamma og pappas doble 50 årslag :danse: Tar med sykehusbagen, barnesete og katten slik at dersom lillegutt finner på at det passer fint å bli født på Gjøvik så har vi det vi trenger. I tillegg til tussete besteforeldre som kommer til å ta helt av :ler:

Men nå; ringe banken å se om jeg kan få tak i en sånn kjempesjekk som vi kan overrekke mamma og pappa på festen! Har nemlig åpnet sparekonto til de og sendt brev til alle som ble bedt der vi har gitt forslaget om at de kan være med å spleise på et bidrag til mamma og pappas nye kjøkken! En skikkelig suksess faktisk så nå får de en skikkelig god slump med penger å kjøpe innredning for :D En mye mer brukbar gave enn et hav av diverse pyntegjenstander...

Må forresten bare fortelle... Litt av et syn her jeg sitter med laptopen på fanget og katten som ligger som en krøll oppå magekulen og maler. Skikkelig koselig!!! Har en klengete katt i utgangspunktet, men de siste to dagene er han blitt helt ekstrem.. Skal være med "mamma" overalt til og med i dusjen :roll: Utrolig søtt, men også litt slitsomt til tider.. Han kommer vel til å bli dødelig sjalu når babyen kommer

Skrevet

Må bare skrive dette med veldig, veldig liten skrift fordi det bare er en refleksjon og ikke ment som noe annet. Jeg lurer på om jeg ikke har lest et sted at det er et tegn på at noe er i ferd med å skje når husdyr blir veldig klengete på sine gravide matmødre. Jeg vet ikke hvor jeg har lest det, og erindrer bare svakt hva jeg har lest, så ikke ta det for god fisk. Men hormonene som setter i gang fødsel begynner vel å produseres noen døgn før selve fødselen settes i gang, noe husdyr plukker bedre opp enn oss mennesker. Og vonde kynnere og stikkinger er også noe som tyder på at ting er i ferd med å skje... Så det kan nok hende det blir en "Gjøvik-baby", dette...

Lykke til med bursdagsfeiring!

:klem:

Skrevet

Åhhh som jeg håper du har rett Moonchild!!!!!!

:klem1:

Skrevet

Forresten gårsdagens tall ;)

38+5

Vekt: -1 (totalt +9)

BT: 90/50

Urin: Gluk +1, Ket +1

Ødem: 0

Leie: HB... Har jo vært festet i 3 uker jo :klø: Jordmor mente at han var så godt som festet, men at han hadde litt god plass i bekkenet alikevel, slik at hun kunne bevege han litt. Jaja, de vet best, var i allefall slik at jeg kan fortsette som før hvis vannet går, og slipper å legge meg ned :D

Fosterlyd: 140

blodgjennomstrømning i navlesnor og morkake ser bra ut og nå skal jeg ikke flere ganger til spesialist, men kun til jordmor resten av svangerskapet! Endelig ferdig med timesvis av venting på poliklinikken :hoppe:

Skrevet

Takk for hyggelig hilsen i dagboka mi! :smilbla:

Jeg tenker mer på deg enn hilsenene i dagboka di tilsier altså.. :sjenert:

God tur østover :-D

Kjempeklemm fra Capri :klem:

Skrevet

En liten hilsen fra meg...

Veldig spennende dette her. Ikke lenge igjen nå.

Jeg hadde masse stikkinger i underlivet/kjeden i tiden før fødsel.

Dagen før/noen timer før fødselen begynte var det ganske så intense, vonde stikk...

Og jeg var sliten/groggy...

Lykke til bizzy.

Tenker på dere.

Klem NYDAG :)

Skrevet

Hei igjen!

Innom for å ønske deg god helg!! :) Jeg HÅPER jo helga skal bli ekstra spennende for min del, jeg mener selv at jeg har termin når som helst nå... Har hatt mange kynnere som har utviklet seg til "mase-rier", men så blir det ikke noe mer... :sur:

Veldig slitsomt å gå rundt med kraftige menssmerter hele tiden, men det er nok verdt det til slutt... :hjerter_rundt:

Gleder meg veldig til den lille vil melde sin ankomst - men dette vet du jo alt om selv!

Klem fra Ottine :kose:

Skrevet

:klem: Haaaallooo!!

Bizzybaby!!!

Koooom uuuut hiiiit nååååå!!!

Klem fra Erik...

Skrevet

Ååå, som det nærmer seg nå!! Spennende.. Og jeg er forresten enig med Moonchild ;) Katten min var veldig klengete den siste tiden!

Lykke til!

Skrevet

Hihi, så gøy. Skal bli spennende å se om katte-teorien slo til!

:ler:

Skrevet

Hvor lenge skal du være borte???? Jeg er såååå nysgjerrig, terminen er jo rett rundt hjørnet :overrasket:

Skrevet

:Gjesp: Er her jeg, bare helt utslitt etter østlandstur i helgen...

Kost meg massevis og festet til langt på natt, hadde jo egentlig planlagt tidlig retrett, men vips så var kl. 03.. Var så sliten da jeg endelig la meg at når de vonde takene kom taktvis var det ikke "å ja endelig" jeg tenkte, men "nei, nei, ikke nå, orker ikke" :ler: Hadde aldri trodd jeg skulle ønske at han ventet.. Men det var bare de vanlige nattlige lureriene så etter et par timer fikk jeg endelig sove!

Akkurat har jeg hatt en laaaang midt på dagen blund sammen med katten på sofaen :sove:

Kommer sterkere tilbake og svarer på alle de koselige meldingene når kroppen blir litt mer våken!

En stooor klem til alle som er innom :klem: Ikke meningen å gjøre noen nervøse her :ler:

T-6 og det så mye jeg burde rekke.... og minus med overskudd..

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Hei vennen!!! :klem:

Ingen baby enda?:babysmokk: Men nå er det ikke lenge igjen til termin!! Jeg tenker masse på deg for tiden og er veldig spent på nyheter! :sjenert:

Nå har vi endelig fått internet i hus! :klappe: Så nå kan jeg nette så mye og ofte som jeg vil! :)

Masse lykke til med fødselen (tilfelle jeg ikke rkker å si det igjen før det skjer!)

Stor klem fra Huldra!

Skrevet

Hei hei!

Tenker masse på deg/dere nå i sluttspurten.

Jeg har ikke vært så flink til å være innom dagboka di i det siste,men du er ikke glemt!

Krysser fingrene for at du snart får hilse på nurket ditt!

Stoor :klem: Lilletrollet

Skrevet

Fem dager til termin!

Så flott at gutten din har holdt seg inne så lenge. :)

Håper du rekker alt du har å gjøre, hvis ikke er det helt sikkert ingen krise!

:klem: , Cielo.

Skrevet
En stooor klem til alle som er innom :klem: Ikke meningen å gjøre noen nervøse her :ler:

Bare moro med litt spenning i hverdagen. :)
Skrevet

5 dager til termin???? :overrasket::overrasket::overrasket: Åj åj åj så spennende tid du har foran deg :)

Ønsker deg all lykke og håper lillegutt kommer snart og hilser på dere!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...