~Capricorn~ Skrevet 9. mai 2005 #2041 Skrevet 9. mai 2005 Håper jeg snart kan telle videre ja...jobber med saken... Kjempeherlig avatar du har fått deg nå!!!
tyttebæret Skrevet 10. mai 2005 #2042 Skrevet 10. mai 2005 Bislett Kebab har gode kebab! Smiste endel kebab der da jeg var student...siden har det ikke blitt noen for her i byen smaker de blæææææææææ..... Hvor titter dere etter hus/leilighet? I Oslo-kommune, eller utenfor der igjen? Nå er det ikke mange ukene til vi flytter. Vi blir boende ca 4 mil utenfor Oslo. Jeg har fått ny, fast jobb og vi gleder oss skikkelig!!!
bizzy Skrevet 13. mai 2005 Forfatter #2043 Skrevet 13. mai 2005 Capricorn; Er litt stolt av avataren ja :D Stå på!!! Tyttebæret; Bislet Kebab er bra ja!!!! Blir ikke kebab på oss her heller, har ikke smakt noen som passer meg enda! Vil ha oslokebab!!!!!!! Titter etter leil. i byen akkurat nå, men dersom det drøyer lenge før mannen får seg jobb på østlandet så blir det nok til at vi heller titter på hus i utkanten av byen... Får ta det litt som det kommer! Ble nå ekstremt nysgjerrig på hvor dere skal flytte Er nemlig oppvokst 4mil utenfor oslo! Både jeg og mannen faktisk, på hver vår side av byen 22+0 Tiden flyr I går var jeg innom jobben og hilste på... savner ikke akkurat kontoret må jeg innrømme :oops: Dro også en tur ned til sentrum og stakk innom forrige jobben, og det var såååååå koselig! Savner det miljøet i stedet for jeg Etter hilserunden spaserte jeg litt i byen før mannen endelig sluttet på jobb til kl.16 for første gang på leeeeenge! Hadde ikke brukt noen penger da jeg var alene, men da mannen kom fløy pengene ja Handlet fotoalbum og div stæsj så jeg kan kose meg og få orden i bilderotet når jeg går hjemme... Tiltak å begynne etter å ikke ha satt inn bilder på evigheter, har jo ikke laget bryllupsalbum en gang og det er snart 3 år siden :o Dro på Escalon og spiste tapas før vi reiste hjem igjen, skikkelig koselig, og i dag oser vi vel hvitløk begge to Stakkars kollegene til mannen I helgen kommer mamma, pappa, mellomste søstern og kjæresten på besøk og skal være her til 17.mai! Blir koselig :D Dessuten ser det faktisk ut som om det er lys i tunellen når det gjelder navn til Lille Sprett Ingenting er bestemt enda, men mannen har faktisk funnet et navn som også jeg har tenkt litt på! Må bare smake litt på det først Spennende!!!!
bizzy Skrevet 16. mai 2005 Forfatter #2044 Skrevet 16. mai 2005 :flau: :flau: :flau: :flau: :flau: :flau: :flau: :flau: :flau: :flau: :flau: :flau: :flau: :flau: :flau: :flau: :flau: :flau: :flau: :flau: :flau: :flau: :flau: Har gjort verdens mest distre og dumme ting i dag *kremt* Presterte faktisk å ta på meg to forskjellige sko da jeg skulle til byen i dag :o Var litt usikker på om jeg skulle ta joggeskoene eller de sorte kule skoene mine... Trodde at jeg hadde tatt på meg de kule, men da jeg spaserte på bryggen og tilfeldigvis tittet ned på skoene mine, så jeg at jeg hadde tatt på meg en av hver :o Hadde mest lyst til å dø der og da... ikke akkurat lite synlig heller med en joggesko og en sort liten og nett sko... Ikke hadde jeg kjent det heller Lo så jeg holdt på å tisse i buksa... skulle gjerne ha reist hjem å tatt på meg et par med like sko! Men vi hadde bestillt bord på restaurant og rakk liksom ikke det, dessuten tror jeg de andre syntes det var morsomt at jeg hadde en av hver sko :flau: :flau: :flau: :flau: :flau: :flau: :flau: :flau: :flau: :flau: :flau: :flau: :flau: :flau: :flau: :flau: :flau: :flau: :flau: :flau: :flau: :flau: :flau: Kanskje jeg skal skylde på pre-ammetåke Kan i allefall le av det nå
bizzy Skrevet 18. mai 2005 Forfatter #2046 Skrevet 18. mai 2005 Ler av det enda ja, og kommer nok ikke til å høre slutten på dette på en stund Furstina Er visst noen som liker å minne meg på det... Typisk å gjøre noe slikt når man er 6stk som skal på restaurant Men det ble jo en morsom historie, godt jeg ikke tar meg selv så altfor høytidelig! 17.mai var koselig, men også litt kald. Mamma, pappa, mellomste søstern og typen var på besøk så vi koste oss i byen en stund før vi dro hjem til leiligheten og grillet Var nødt til å spise inne, men maten var i allefall veldig god! På kvelden ble det hjemmelaget ostekake og masse god frukt, helt perfekt! Også har vi jo handlet inn altfor mye så dette blir en skikkelig gourmet uke Mannen skal på StarWars premiære i dag, så han og Emil tar en liten powernap i sofaen, er så søte så :hjerter2: Lille Sprett hopper og spretter som bare det for tiden Blir mer og mer liv for hver dag som går, eller i allfall kraftigere og mer merkbart for hver dag! Utrolig koselig, og godt at mannen også kjenner liv omtrent hver gang han legger hånden på magen! Lille sprett er nok en liten luring, sparker og turner når jeg eller mannen holder på magen, men så fort noen andre ønsker å kjenne så blir det helt musestille... helt til de fjerner handa, da har det en tendens til å bli full fart igjen Men den kommende bestemor var nok mer tolmodig enn poden så hun fikk da kjenne litt til slutt! Mamma hadde med seg strikketøy og jobber for tiden med hentesettet! Superfint blir det, og jeg har lagt inn flere bestillinger Har endelig kommet inn til fysioterapi og skal ha første behandling i morgen kl.09.15, både gleder og gruer meg... Men godt å endelig være ferdig med venteliste!!! Har jo venta i over en mnd :o
cappocino Skrevet 18. mai 2005 #2047 Skrevet 18. mai 2005 Innom for å høre hvordan det går ... lenge siden jeg har ledd så godt som av historien ammetåke..... here we come!! Du kan trøste deg med at du er ikke alene. Og jeg kan forsikre at det kan bli verre ..... men sånn er det bare Kos deg masse med magen!
Bamseline Skrevet 19. mai 2005 #2048 Skrevet 19. mai 2005 Takk for hilsen Synes jeg ser deg på brygga når du oppdager den lille tabben din Åhh... gleder meg til jeg også kan kjenne liv der inne, er jo en stund til ennå, men det er noe jeg ser frem til Håper du får en fin helg. Bamseline
magnhild Skrevet 19. mai 2005 #2049 Skrevet 19. mai 2005 Ringer deg i morgen ang kaker og blomster!! Gleder meg masse masse masse!!
Klips Skrevet 20. mai 2005 #2050 Skrevet 20. mai 2005 en sko av hver! (Spesielt morsomt fordi jeg ikke kan si med 100% sikkerhet at jeg aldri kunne gjort noe sånn selv... )
Gjest Madden Skrevet 20. mai 2005 #2051 Skrevet 20. mai 2005 Du Bizzy du Bizzy!! Jeg lo godt og lenge...så det veldig for meg altså...kunne godt ha funnet på å gjort noe sånt selv...er temmelig distre... Godt at vi ikke tar oss selv høytidelig...for det blir mye morsomme episoder ut av slikt!!
bizzy Skrevet 23. mai 2005 Forfatter #2052 Skrevet 23. mai 2005 Cappo: Ser med gru frem til at det skal bli værre :o Er det egentlig mulig? Baseline: Det er utrolig koselig når man kan kjenne liv! Håper du slipper å vente så altfor lenge Klips: Godt å høre at det er fler som kanskje kunne funnet på å gjøre det samme! Jeg har i allefall begynnt å sjekke hvilke sko jeg har på meg før jeg går ut døren Madden: Veldig betryggende at vi er fler distre her ute! Har endel artige episoder ja... har gjort min andel sprø ting Godt man kan le av seg selv! Magnhild: Dere var nydelige alle tre! Håper dagene ble helt perfekt Har hatt en deilig helg!!! Mannen tok med seg jobb hjem så han har sittet her og jobbet og jeg har kost meg med strikketøy! Har kjøpt meg et søtt lite strikkesett til Lille Sprett :hjerter2: Han kommer til å bli sååååå fin atte!!! Lørdag var det dugnad som jeg "slapp", med påfølgende fest i garasjen! Kjempekoselig!!!! Har tre iranske familier i sameiet og de hadde kokkelert og stillte med iransk lam og kylling Etter middagen var det den harde-kjerne som ble igjen som vanlig. Gikk hjem klokken halv ett for da orket jeg ikke sitte lenger, mannen kom tuslende litt småskeiv ved tre-tiden Tror nok endel av de andre mannfolka i sameiet uten problemer klarer å drikke ham godt under bordet! Søndag ble en skikkelig kosedag, ute regnet det og vi koste oss med god og laaang frokost og bare hadde det kos hele dagen 23+3 og Lille Sprett jobber hardt i forsøk på å utvide plassen sin
magnhild Skrevet 23. mai 2005 #2053 Skrevet 23. mai 2005 Tusen takk for hjelpen Bizzyvennen!! Det var supersnilt!! Kan ikke vært lett å ha den digre kaken inni bilen... :o Jeg trodde seriøst ikke at den var sååå stor!! Men igjen tusen takk!!
bizzy Skrevet 23. mai 2005 Forfatter #2054 Skrevet 23. mai 2005 Kaken gikk veldig greit i bilen den magnhild :D Hadde kanskje blitt et lite problem dersom vi hadde hatt sedan og ikke stasjonsvogn Den var forresten kjempefin!!!!! Litt snodig, vi gikk fra den ene butikken til den andre og måtte si; Nei,nei, det er ikke vi som gifter oss! Fikk jo gratulasjoner av alle
Ionaa Skrevet 23. mai 2005 #2055 Skrevet 23. mai 2005 Genialt med to ulike sko Selvsagt må det skje når det er mange som kan le av det. Hadde ikke skjedd om du bare skulle til postkassa. Elsker å lese om sånne tabber....kjenner meg liksom litt igjen. (er en smule distrè selv......) Det er digg med sånne søndager.....når jeg var mindre var søndager det kjedeligste i verden. Nå elsker jeg de. Koselig å følge med deg
hanni Skrevet 25. mai 2005 #2056 Skrevet 25. mai 2005 Hei Bizzy. Det er så koselig å lese i dagboka di Ville egentlig bare si det, og :o til at du alt er 22 uker på vei. Tida flyr. Men babyen min er jo alt 7 måneder også. Herlighet! Det høres ut som om du koser deg med svangerskapet. Det er bra! jeg syntes alt i alt det var helt supert å være gravid, og håper jeg får oppleve det igjen. Men jeg kan vente litt da... Og så vil jeg minne om at det er veldig fint i Oslo, ja. den kebaben kan jeg ikke si så mye om - men ellers er det mye annet bra her - og det er jo ikke sååååå dyrt (Kanskje det kommer en leilighet på tilbud? Da skal jeg si fra til deg, jeg )
tyttebæret Skrevet 26. mai 2005 #2057 Skrevet 26. mai 2005 Har gjort verdens mest distre og dumme ting i dag *kremt* Presterte faktisk å ta på meg to forskjellige sko da jeg skulle til byen i dag :o Var litt usikker på om jeg skulle ta joggeskoene eller de sorte kule skoene mine... Trodde at jeg hadde tatt på meg de kule, men da jeg spaserte på bryggen og tilfeldigvis tittet ned på skoene mine, så jeg at jeg hadde tatt på meg en av hver :o Hadde mest lyst til å dø der og da... ikke akkurat lite synlig heller med en joggesko og en sort liten og nett sko... Ikke hadde jeg kjent det heller Lo så jeg holdt på å tisse i buksa... skulle gjerne ha reist hjem å tatt på meg et par med like sko! Men vi hadde bestillt bord på restaurant og rakk liksom ikke det, dessuten tror jeg de andre syntes det var morsomt at jeg hadde en av hver sko Nysgjerrig på hvor jeg er fra? Samme sted som Solveig Kloppen
bizzy Skrevet 27. mai 2005 Forfatter #2058 Skrevet 27. mai 2005 Ioona: Hadde sikkert ikke merket det om jeg hadde hatt forskjellige sko til og fra postkassen, så kan nesten ikke utelukke at det kan ha skjedd Late søndager er deilig!!! Hanni: Kjempekoselig å se deg her inne!!! Tiden har gått kjempefort ja!! 24 fullgåtte uker allerede i dag Koser meg med den voksende magen, og den taikwondo praktiserende lille mageboeren Oslo er fint ja!!! Håper virkelig at vi kan flytte tilbake snart, men det er ikke så lett med den jobbsøkingen til mannen Men det blir nok napp til slutt, ikke så lett når man har høy og veldig spesialisert utdannelse... Og når alle bedriftene slår seg sammen og har ansettelsesstopp *oppgitt-smiley* Tar gjerne imot hint om leiligheter på tilbud Har sett endel leiligheter vi kunne tenkt oss, må bare få den jobben først så kommer vi på leilighetshopping Tyttebæret: Da vet jeg hvor du er fra! Feil side av Oslo liksom Ble jo egentlig veldig nysgjerrig på om jeg kanskje visste hvem du var, men det gjør jeg nok garantert ikke. Endelig snart helg... rart egentlig at helgen alikevel er skikkelig helg når man bare går hjemme alikevel! Tror mannen slipper å jobbe denne helgen, så planen er å endelig få byttet kjøkkenbenken... Har vel vært det eneste som gjenstår der inne i et år eller halvannet års tid :oops: Fungerer jo greit med den gamle... Sånn bortsett fra at det ikke akkurat er så lekkert visuelt Jaja, blir vel mannen som jobber og jeg som peker og har mange meninger, han blir alltid like fornøyd eller no' I dag skal jeg en tur på Lagunen, kanskje jeg finner noe fint :D 24+0 Bare 16+2 igjen :o Wow tiden har gått fort!!! Også vi som hadde tenkt oss en tur til London... når skal vi egentlig rekke det :klø:
Gjest Mayamor Skrevet 27. mai 2005 #2059 Skrevet 27. mai 2005 Heisann vennen. Long time no see. Har vært fryktelig lite på nett i det siste. Innom og leser mer enn jeg legger igjen spor for tiden. Klme fra Mayamor
bizzy Skrevet 29. mai 2005 Forfatter #2060 Skrevet 29. mai 2005 :o Svigerfar kommer i morgen :o Også vi som har pusset opp på kjøkkenet i helgen.... er jo støv og dritt overalt! Ikke er vi helt ferdige enda heller.... Mannen står og pusser for harde livet og skal bare før han oljer benkeplaten.. Får håpe han er ferdig før han skal på jobb i morgen tidlig Har jo ikke vært en spesielt spennende helg akkurat da, men kjøkkenet blir lekkert om jeg skal si det selv I morgen er det svangerskapskontroll hos legen, gleder meg til å høre hjertelyd igjen Og litt spent på om jeg fremdeles får 3+ på sukker i urinen... Håper det har sunket litt, men siden jeg glemte meg og tok ett glass cola og spiste pizza til middag i dag så hopper jeg vel helt av skjemaet akkurat der :oops: Så får jeg sakte, men sikkert rydde unna det værste før svigerfar kommer I morgen altså, nå 24+2 Mayamor:
Fremhevede innlegg