Gjest Mayamor Skrevet 14. april 2005 #2001 Skrevet 14. april 2005 Treff tirsdag 26 april kl.18.00. på det vanlige stedet. Undetegnede reserverer bord og sender pm til alle inviterte. Håper det passer for deg å komme. Klem fra Mayamor Da håper jeg at du har spennede nyheter å komme med. Datoen er helt tilfeldig valgt...
Ionaa Skrevet 16. april 2005 #2002 Skrevet 16. april 2005 : Søstern har vært på ultralyd i dag og fikk se en liten pjert som tydeligvis er veldig fornøyd med rumpa si Uansett hva de forsøkte å titte på så snudde h*n rumpa til. Sykehuset hadde visst gjort en feil, så hun må uansett tilbake i midten av mai, fordi det visstnok var for tidlig for å få sjekket alt de skulle sjekke. Heldiggrisen som får to ultralyder av "stor" baby!!! Akkurat nå føles det veeeeldig lenge til mandag 25.april Min lille tass var veldig fornøyd med utstyret han, så han viste det gladelig frem i hytt og være. På alle UL-ene. Får håpe tassen deres også vil vise seg frem da (om dere vil vite kjønnet da...husker ikke å ha lest om det enda). 25. April....det er jo bare 9 dager igjen. Det er ingenting det Det går så fort atte. Ha en strålende helg og masse god bedring
bizzy Skrevet 18. april 2005 Forfatter #2003 Skrevet 18. april 2005 Mayamor: Gleder meg til treffet den helt tilfeldig valgte 26.april!!! Håper jeg renner over av gode nyheter og navneforslag :D Ionaa: Håper det er en liten "blotter" hos oss også!!! Veldig spent på kjønn, og kommer nok kanskje til å skaffe oss en ekstra liten titt om h*n er lite samarbeidsvillig neste mandag :D Mannens foreldre kom torsdag kveld, men jeg fikk det ikke med meg, hadde egentlig tenkt å stå opp å si hei... Men våknet visst ikke av at de kom :oops: Fredag ble jeg sendt hjem fra jobb etter lunsj, og brukte helgen på å komme meg nogenlunde... og rakk å ødelegge alt i løpet av 4 timer på jobb mandag... Da fikk jeg ikke lov til å være lenger av sjefen, og ble kjørt rett til legen. Spurte egentlig om gradert sykmelding, men det kom visst ikke på tale... Så nå er jeg 100% sykmeldt frem til 1.mai og mannen har vært å hentet krykker til meg Jaja, håper det stabiliserer seg.. kan bli laaaange måneder frem til sept hvis det skal være slik 17+5 i dag og bare en uke til ultralyd I morgen reiser jeg hjem til mamma og pappa for litt "pampering" og forsøk på alternativ behandling... Også har de fått ny butikk med klær for gravide der, så da skal jeg få handlet noe fint å ha på meg til bryllupet neste helg :D
Cielo Skrevet 18. april 2005 #2004 Skrevet 18. april 2005 Håper forpleining hos foreldrene dine hjelper! God tur!
Moonchild Skrevet 19. april 2005 #2005 Skrevet 19. april 2005 Uff, skranglete bekken høres ikke godt ut. Jeg har litt bekkenrelaterte ryggproblemer, og kan anbefale både fysioterapi og yoga. I følge fysioterapeuten min er bassengtrening også bra, men jeg har ikke klart å somle meg til å melde meg på det... Håper sykemeldingen hjelper litt på, sammen med foreldreforpleining!
Ionaa Skrevet 19. april 2005 #2007 Skrevet 19. april 2005 God bedring, håper du koser deg masse hjemme hos mamma og pappa. (Si fra meg at de må ta virkelig vare på deg)
Gjest Mayamor Skrevet 21. april 2005 #2008 Skrevet 21. april 2005 Tusen takk for kryssing inne hos meg. Tok to nye tester i morges. Begge negative. Håper du lader batteriene og kjøper inn brus som du inntar rett før ultralyd på mandag. Da blir det en aktiv liten blotter der inne håper vi... *løper opp og tar fatt på dagen* Klem fra Mayamor
magnhild Skrevet 25. april 2005 #2012 Skrevet 25. april 2005 Ååååååh!!!! :o Det der er dårlig gjort altså!!!
bizzy Skrevet 25. april 2005 Forfatter #2013 Skrevet 25. april 2005 Endelig var det tid for ultralyd En fantastisk opplevelse!!!! Alt så fint ut og vi skal få en liten gutt med lange føtter akkurat som pappan sin :hjerter2: Også ble terminen flyttet frem til 18.sept akkurat slik jeg hele tiden har vært sikker på Akkurat nå er alt kaos i hodet, og jeg klarer ikke å tenke klart på annet en den søte lille gutten vi fikk se i dag :D Mannen skal kjøpe navnebok på vei hjem fra jobben i dag så får vi se om vi ikke kan bli enige i løpet av de neste månedene.... 19+3 Sakset fra Babyverden.no; Du er nå 19 uker og 3 dager på vei. Unnfangelsen finner sted omkring: 24. desember, 2004 Hjertet begynner å slå: 18. januar, 2005 Embryoet beveger seg: 11. februar, 2005 Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 18. februar, 2005 Alle indre organer er ferdig formet: 18. februar, 2005 Risikoen for spontanabort avtar: 4. mars, 2005 Kvalmen avtar for de fleste: 11. mars, 2005 Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 18. mars, 2005 Fosteret svelger og tisser: 1. april, 2005 Tid for ultralyd: 8. april, 2005 Du kan kjenne fosterets bevegelser: 15. april, 2005 Fosteret begynner å få et søvnmønster: 29. april, 2005 Fosteret begynner å høre: 20. mai, 2005 Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 17. juni, 2005 Mange fostre legger seg med hodet ned: 22. juli, 2005 Svangerskapspermisjonen begynner: 26. august, 2005 Antatt termindato: 18. september, 2005 Kommer sterkere tilbake når jeg har landet litt
bizzy Skrevet 25. april 2005 Forfatter #2014 Skrevet 25. april 2005 Oups glemte å takke for koselige hilsener :oops: Alltid like koselig :bukke: Kribler veldig etter å ut å kjøpe noe skikkelig tøft og guttete Mannen må nok bli med ned til byen enten i dag eller i morgen tenker jeg!
Cielo Skrevet 25. april 2005 #2015 Skrevet 25. april 2005 Åh, en liten gutt! Gratulerer så mye bizzy!
Gjest Hulderjenta Skrevet 25. april 2005 #2016 Skrevet 25. april 2005 Gratulerer med en liten gutt inni magen!!! :hjerter2: Da var det navnet da! Gleder meg til treff i morgen! :D
Ionaa Skrevet 25. april 2005 #2017 Skrevet 25. april 2005 Gratulerer så masse med en liten prins i magen. Så herlig å endelig få sett han da Vi dro rett til sentrum og kjøpte et klesplagg og satt på biblioteket med navnebøker. Endte opp med en konkurranse om å finne de teiteste navnene da Og så er gullgutten unnfanget på
Gjest Mayamor Skrevet 25. april 2005 #2018 Skrevet 25. april 2005 :hjerter2: En liten gutt... Gleder meg til å treffe deg i morgen. Klem fra Mayamor
magnhild Skrevet 25. april 2005 #2019 Skrevet 25. april 2005 Vi dro rett til sentrum og kjøpte et klesplagg og satt på biblioteket med navnebøker. Endte opp med en konkurranse om å finne de teiteste navnene da Det overrasker meg ikke... Så supert med gutt! Sånn helt ut av det blå så må jeg jo si at gutt er best!! Og så blir vi bare enige om å få jente som lillesøster. For da har lillesøster en som kan passe på seg... Så det så!! Jeg gleder meg bare til å treffe lille guttebassen jeg! Og kjøpe gutteminiklær!! GRATULERER så masse!!!
Lisemor Skrevet 26. april 2005 #2020 Skrevet 26. april 2005 Gratla med gutt i magen og godt at alt var i orden. Gleder meg til jeg skal få vite kjønnet, men jeg er bare snart 12 uker på veg og ultralyden er ikke før 6-7 uker. Lykke til.
Fremhevede innlegg