havsulen Skrevet 13. februar 2004 #641 Del Skrevet 13. februar 2004 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 13. februar 2004 #642 Del Skrevet 13. februar 2004 Gratulerer med dagen!!! Ha en strålende dag. Klem fra hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 13. februar 2004 #643 Del Skrevet 13. februar 2004 Gratulerer med dagen!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coda Skrevet 13. februar 2004 #644 Del Skrevet 13. februar 2004 :o BURSDAG???? GRATULERER!! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 13. februar 2004 Forfatter #645 Del Skrevet 13. februar 2004 Tusen takk for hilsener Meta, Havsulen, Hanni, Magnhild og Coda! Kjempekoselig Nå har vi nettopp kost oss med ostekake (måtte bake selv da..) og kaffe på jobben , og som seg hør og bør vant jeg vin i vinlotteriet i dag Har ikke vært noe serlig her inne de siste dagene, da vi har ommøblert kontoret og jeg har flyttet i nytt lyst og mye koseligere lokale :D , og derfor har vært uten datatilkobling en stund, og dermed vært langt på etterskudd med mine vanlige oppgaver! Ellers har dagen i dag vært ganske så ok! Da jeg kom ut av dusjen i dag tidlig hadde mannen dekket på med levende lys og masse godt pålegg til frokost Og på tallerkenen min var det en stooor hjerteboks med sjokolade (fra sjokoladebutikken på galleriet) En veldig koselig og flott gave med tanke på at han ikke fikk lov til å bruke penger på bursdagsgave i år Av mamma og pappa fikk jeg gaven i går, mamma klarte ikke å vente lenger Fikk en Donna Karen genser/jakke - helt meg!! Så nå er jeg så fin så I dag skal vi kose oss med entrecote, maissaus, brokkoli, krydderpoteter og god rødvin :D Og alle de andre pakkene mamma hadde med seg hjemmefra, også skal jeg prøve klærne jeg fikk av minstesøstern, en hel bærepose full God helg alle sammen! Nå skal jeg nemlig hjem og ha en perfekt helg Og dersom noen er interessert, så er jeg i dag på dag 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 13. februar 2004 #646 Del Skrevet 13. februar 2004 Gratulerer med dagen! Håper du får en fin dag, etter hva jeg kunne lese ut i fra dagboken din ser det ut til at det blir det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 13. februar 2004 #647 Del Skrevet 13. februar 2004 Gratulerer så mye med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 13. februar 2004 #648 Del Skrevet 13. februar 2004 Gratulerer med dagen Stilig dag å ha bursdag på. Vi sees på tirsdag da (ikke sant?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 13. februar 2004 #649 Del Skrevet 13. februar 2004 Gratulerer med dagen. Håper du får en fantastisk helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 13. februar 2004 #650 Del Skrevet 13. februar 2004 Det er din dag idag! Heia vannmenn! Og imorgen er det -dag! Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 13. februar 2004 #651 Del Skrevet 13. februar 2004 Gratulerer så masse med dagen!! Det er kult å være vannmann/quinde!!! Jeg har bursdag på tirsdag!! Stor klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 14. februar 2004 #652 Del Skrevet 14. februar 2004 Gratulerer med overstått... Skulle bare innom og si at jeg håper du blir med på tirsdag... Ha en strålende helg du også. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 16. februar 2004 #653 Del Skrevet 16. februar 2004 Gratulerer så mye med overstått bursdag. Håper du har en strålende helg. Gleder meg til å treffe deg i morgen kveld på treffet Klem NyDag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 16. februar 2004 #654 Del Skrevet 16. februar 2004 Bord er bestilt i Maya Larsen, kl 18.00 på TGI Fridays i morgen!! Gleder meg til å treffe alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 17. februar 2004 Forfatter #655 Del Skrevet 17. februar 2004 Tusen takk for gratulasjoner GadgetGirl, Jolie, Ionaa, Zianta, Lillen, Lilletrollet, Mayamor og Nydag! Kjempekoselig Helgen har vært deilig, men må jo innrømme at det var godt å komme hjem til tomt hus, og bare være meg og mannen i går Er litt slitsomt med besøk av mamma og bestemor (farmor) i 4 hele dager, til tross for at det er utrolig koselig! Stakkars mannen.. han må jo være helt utslitt, fire dager med svigermor og svigerbestemor I går kjørte vi besøket til flyplassen til kl. 06.00 og stillte på jobb 06.20, hadde et ekstra stort ønske om fleksitid i går Mannen var også på jobb i går, men hadde så mye å gjøre at vi møttes på Mc-D. og spiste middag før han dro tilbake på jobb, og jeg tok turen til frisøren... noe jeg angrer på i dag Skulle farge håret, men de gjorde visst noe feil, så da vi vasket det etterpå var det skikkelig orange :o så da ble det nødvendig med bleking... Ikke helt slik jeg hadde tenkt meg :hår: Men det er heldigvis bare hår, og det vokser nok ut igjen etterhvert Kanskje jeg skal kjøpe en farge å få mannen til å stripe meg, men da risikerer jeg vel å gjøre kaoset komplett.... minner meg om da jeg farget håret til søsteren min.. skulle bli kastanjefarget...egentlig... Endte opp som en blanning av lilla og rosa Måtte reparere med sort, mamma var ikke helt fornøyd da søstern kom hjem fra overnattingsbesøk i Oslo da nei I dag skal jeg på KG treff :o Litt skummelt, men jeg gleder meg veldig til å treffe noen av dere her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 17. februar 2004 #656 Del Skrevet 17. februar 2004 Skulle ønske jeg fikk treffe alle Supergirls, og at det i tillegg ikke var skummelt... Det høres ut som du er i godt humør nå... BRA! Og har du glemt hvilken dag du er på også? Er det kanskje tid for å heie frem et perfekt egg? Jeg gleder meg så til vi blir gravide!! Skla mannen din på legetime alene? Hva skal foregå der da? Jeg lurer bare... Stor klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 17. februar 2004 #657 Del Skrevet 17. februar 2004 Sees om noen timer... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 17. februar 2004 Forfatter #658 Del Skrevet 17. februar 2004 Er i godt humør ja Går fort opp og ned i min verden, høyt opp og langt nede, men for det meste høyt oppe Har glemt hvilken dag jeg er på, har faktisk ikke hatt orden på det i det heletatt denne gangen, må ta frem kalenderen å telle....... Dag 11 :-) Det er sikkert ikke skummelt å møte de andre, men er fryktelig spent, bra med sommerfugler i magen når jeg tenker på det. Jeg gleder meg veldig til i kveld :D , skulle jo selvfølgelig ønske at Lillen med fler kunne komme også Mannen skal bare levere fra seg prøve på torsdag mellom klokken 08 og 09, så tar det to uker før vi får svar, og da blir det ny felles time hos fastlegen med samtale og bestemmelse av videre fremgang i utredningen, skulle ønske de hadde klart å komme med svar raskere, skjønner egentlig ikke hvorfor det skal ta to uker.... De må jo ha ferske varer, så hvorfor kan de ikke bare se på det og komme med et svar med en gang? Jeg er lei av å vente nå, og pga pålagt avholdenhet for mannen på 2-7 dager før prøvelevering (jeg og mannen var skjønnt enige om at da må jo 2 dager være mer enn nok :oops: ), så bommer vi på el denne gangen.... tror jeg har litt antydninger nå...kanskje, med det er jo altfor sent :veldigsur: Har ikke stor tro på at det kan klaffe nå, men kroppen kan sikkert ha godt av en periode uten forventninger, for neste gang da skal vi lage barn hele tiden altså! Har så innmari fredagsfølelse i dag... Kommer til å føles som en laaaang uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 17. februar 2004 #659 Del Skrevet 17. februar 2004 Så flinke dere er - for det høres ikke enkelt ut, det der med prøvelevering... :oops: Flink mann! Flink Bizzy! Det skal bli deilig å få prøvesvarene så dere vet bedre hva dere har å forholde dere til. Godt å høre at du er i godt humør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 17. februar 2004 #660 Del Skrevet 17. februar 2004 I går ringte jeg til Gunekologisk for å avtale tid til sperm-levering (som det sto beskjed om at jeg skulle gjøre i innkallelsen). Det sto ingenting om at jeg måtte kjappe meg å gjøre dette! Men da jeg ringte igår, og sa at timen var allerede torsdag, ba hun oss om å komme med prøve idag :o Kom selvfølgelig litt plutselig på Mannen, men han hadde en liten stund på soverommet mens jeg dusjet på et kriminelt tidlig klokkeslett i dag tidlig. Vi leverte sæd i et urinprøveglass jeg hadde stående, for vi hadde j ikke rukket å få tilsendt kopp og instrukser... Derfor har vi heller ikke fått vite om avholdenhet og slikt. Men vi har "heldigvis" ikke hatt sex de siste dagene, så det går vel bra. Mannen drakk en flaske-øl igår kveld til og med, for å feire leilighet... Hvis prøven blir fin, så vet vi med sikkerhet at han har svømmere i tipptopp stand... Men til poenget, Lillen! Vi får et foreløpig svar på spermen allerede torsdag! Kanskje dere også kan få det!? Eller kanskje de bare forter seg for de som er sent ute...!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg