bizzy Skrevet 13. januar 2004 Forfatter #561 Skrevet 13. januar 2004 :klem2: :enig_animasjon: :klem2: :enig_animasjon: Det blir nok heftig sjekking i postkassen i noen uker etter legebesøket ja.... også jeg som bare må stikke nesa nedi postkassen hver gang jeg går forbi..... hjelper ikke om jeg hentet posten for 15min siden eller at det er søndag, klarer bare ikke å gå forbi.... Skjønner egentlig ikke poenget er jo bare reklame og regninger der alikevel når det først er noe Det var ikke bevisst at jeg skrev JuBeHL og ikke JuHBeHL... er nok underbevisstheten som vi være først
lillen Skrevet 13. januar 2004 #562 Skrevet 13. januar 2004 :klem2: :enig_animasjon: :klem2: :enig_animasjon: Du er kinky! :o Det er så vidt du ikke blir kastet ut av forumet, tror jeg! Det var ikke bevisst at jeg skrev JuBeHL og ikke JuHBeHL... er nok underbevisstheten som vi være først Kremt... Havsulen er allerede gravid... Jeg er også litt psyk når det gjelder postkasse, så du er ikke alene. Sjakker hver gang jeg går forbi...også de gangene Mannen går rett foran og sjekker!
bizzy Skrevet 13. januar 2004 Forfatter #563 Skrevet 13. januar 2004 Trodde H stod for Hanni jeg :blunke: Hun er jo med på legegjengen og alle greier! Endelig en med samme postkassepsyke som meg Mannen blir litt oppgitt når jeg sjekker postkassen rett etter at han har lukket igjen lokket.... Men jeg bare må Må jo være lov å vise rumpa selv om det er noen som danser da vel? Er jo ikke sikkert jeg hadde planer om å gjøre det samtidig Skulle bare visst du, jeg er jo stille og beskjeden her Er nok litt preget av 3 år på jobb med bare mannfolk :oops:
bizzy Skrevet 13. januar 2004 Forfatter #565 Skrevet 13. januar 2004 Nye linser snart......? Godt jeg ikke skal ut på noe viktig lese oppdrag etter jobb Skal derimot bare kose meg, på middag hos Å og lille A (3mnd), var der i går også, og man er ganske så babysyk når 3 timer med surving og hyling ikke har annen effekt enn; åhhh, jeg har såååå lyst på Også skal jeg og mamman (Å) på kino, mens far skal få kose seg helt alene med den vesle krabaten :D Er det noen som har gode forslag til dåpsgaver så taes de imot med takk! Har tenkt å kjøpe en liten god og myk bamse og en sangbok eller eventyrbok, men er ikke helt sikker.... Vet at hun får masse smykker og sølvgreier så da syns jeg at det er greit å finne på noe annet.. :klø:
lillen Skrevet 13. januar 2004 #566 Skrevet 13. januar 2004 Helt enig! De får alltid masse smykke- og pyntegaver. Jeg synes det er bedre med noe de kan ha glede av eller behov for... Jeg tror jeg hadde lagt alle de sølv-tingene i en skuff, for jeg liker ikke slik pynt, selv ikke når det er barnets ting... Men det er meg! Synes ditt forslag var kjempefint! Eventyr- eller sangbok er jo kjempeflott da! Kan selvsagt også gi penger til konto, men det er vel litt upersonlig. Men fint hvis man ikke finner på noe annet...
jolie Skrevet 13. januar 2004 #567 Skrevet 13. januar 2004 Så flott med legetime da! Jeg syntes også min time var utrolig sein, men pga jobbsituasjonen så var det den første jeg kunne ta. Og selv da ble det problemer med jobben :o Men det har ordna seg. Bytta en vakt, så jeg skal fortsatt til legen om en uke. Jeg gruer meg litt. Liste over hva jeg skal si/spørre om mottas med takk :blunke: Tar du mannen med på timen? Min vil ikke. Eller kan ikke. Kan kanskje. Hehe, vanskelig dette. Men burde han være med tror du? Det ble ikke engang spurt etter grunnen når jeg bestilte timen min. Kanskje må jeg betale 200 for å konstatere at jeg må ha ny time om to uker - MED sambo. Usjameg. Isåfall får jeg ta opp føflekkproblematikken min istedet Jeg hadde nok også gått for bok i dåpsgave. Sang, eventyr, rim og regler, en eller annens samlede verker. Valget er uendelig. Sørg for å skrive 'til X i anledning dåpsdagen, hilsen X og X' el.l. inni boka. Så vet du at den blir ikke bytta inn i noe annet i alle fall! :blunke:
hanni Skrevet 13. januar 2004 #568 Skrevet 13. januar 2004 JuHBeHL... får jeg tvillinger eller er jeg bare innbilsk? Men dere tar jo feil med rekkefølgen da - det må jo bli HJuBeL eller no - for jeg har jo overstått EL og finner festesmerter hvert minutt Har jeg legetime først Hanni er ikke lite konkurransemenneske da - og utålmodig - så ja, Lillen: privatlege her i gården. Hyggelig å besøke deg i den morsomme boka di, bizzy . men nå MÅ jeg bare gå. HADET!!!
Furstina Skrevet 13. januar 2004 #569 Skrevet 13. januar 2004 Äsch, jag trodde det skulle klaffa för dig nu när Malvin har kommit och allt Lycka till med utredningen, det är bara att hoppas ni inte behöver utredas så länge - ja att det ordnar sig naturligt.
havsulen Skrevet 14. januar 2004 #570 Skrevet 14. januar 2004 Hei JUBELjenta! Er glad for at min H er med i gjengen, den kan vel være med som inspirasjon, eller? Hvordan var det på kino? Dåpsgavetips: - globus - tripptrappstol - kunst (et fargerikt bilde til barnerommet?) - sølvskje (liten, kommer til å bli brukt til grøten, passer akkurat til en liten hånd!)
meta Skrevet 16. januar 2004 #572 Skrevet 16. januar 2004 Hei vennen!! Tusen takk for veldig koselig tur i går :D Kanskje vi kan ha fast turdag på torsdagene? Sikkert like greit å ha litt fast ellers kommer det jo plutselig en masse ting i veien Håper du og Mannen får en SUPER helg :D Stor klem fra Meta Psst.. (((((((((((((((((( BLÅ VIBBER ))))))))))))))))))))))
bizzy Skrevet 16. januar 2004 Forfatter #573 Skrevet 16. januar 2004 Dag 6, pp11 GRRRRR :evil: Der forsvant et kjempelangt innlegg..... også jeg som var så fornøyd :evil: Gleder meg uansett til helgen, og nå er det bare 1,5 timer igjen!!!!!! Har ikke vært serlig effektiv her inne de siste dagene, men desto mer effektiv på jobb! Endelig litt å gjøre, da går i allefall dagene fortere - men jeg blir jo liksom litt avhengig av å henge på kg... må nok skaffe meg tilgang til nettet hjemme og ny pc..... vinne i lotto... Tusen takk for hilsenene Lillen, Jolie, Hanni, Furstina og havsulen!! Ekstra stor takk for de flotte vibbene, Kipa og Meta! SUUUUUP , nå kommer det helt sikkert til å funke denne gangen! :D Nå ser jeg frem til en god middag med god drikke og en fantastisk deilig avslappende helg med supermannen min og plutselig så er det torsdag og legetime, trodde ikke jeg skulle glede meg, men det gjør jeg faktisk, skal bli deilig å komme litt videre for de siste gangene har skuffelsen vært stor! Mannen blir med til legen Jolie, hadde egentlig ikke tenkt på at han kanskje ikke trenger det, men hatt det for meg at det er en time til oss to.... Dessuten så trenger jeg litt støtte når prøvingen skal diskuteres, tar lett til tårene når jeg tenker på det.... Da er det godt å ha ham der GOD HELG ALLE SAMMEN!!!!!
Lilletrollet Skrevet 16. januar 2004 #574 Skrevet 16. januar 2004 Takk for hilsen i boka mi,Bizzy!! God helg til deg også! Klemmer fra Lilletrollet
hanni Skrevet 19. januar 2004 #575 Skrevet 19. januar 2004 Hei Bizzy. Skal du ikke skrive noe i boka di snart Jeg er utålmodig etter å lese siste nytt i Bizzys dagbok :D
bizzy Skrevet 19. januar 2004 Forfatter #576 Skrevet 19. januar 2004 Selvfølgelig skal jeg oppdatere Hanni :blunke: Har blitt lite aktivitet på kg i det siste, har hatt masse å gjøre på jobb, som jo forsåvidt er ganske deilig! Vi utvider kontoret til dobbelt størrelse så det er mye å gjøre i forbindelse med flyttingen, i tillegg til at alle rydder på kontorene sine.... og finner masse jobb som jeg får æren av å arve Ganske tungt å komme tilbake etter helg... er liksom litt tungt å få skrudd kroppen over på jobbemodus Helgen har vært helt toppers, vi har kost oss med masse god mat, og rødvin til middag hver dag, besøk både fredag og søndag også har vi vært supereffektive!!!! Fredag hadde vi besøk av en amerikansk venninne så da fikk vi frisket opp i engelskkunnskapene gitt :blunke: Lørdag hadde vi besøk av en av mannens studiekamerater på boller, kakao og film til kvelden. Søndag var det bare oss og vi koste oss med masse god mat! Og så var vi litt stolte da! Har tømt og vasket klesskapene, lagt vekk masse klær som skal sendes til bosnia, så nå er det tellekanter i skapet mitt... spørs vel hvor lenge det varer Også fikk vi plukket fra hverandre dusjveggen på badet og renset godt i alle kriker og kroker, montert ny belysning på vaskerommet og malt to strøk på lister, karmer, dør og vindu på kjøkkenet! Så da skal siste pyntestrøket tas i kveld! Jeg tar taklistene og mannen dør, gulvlister og vindu - det er i allefall planen :D Da er det bare ny heltre benkeplate og fliser over benken som mangler før kjøkkenet endelig er ferdig!!!!!!! Skal bli deilig å sette seg ned i kveld og vite at vi er ferdig med malejobben på kjøkkenet! Tak og gulvlister er ikke det morsomste jeg vet! Prøvemessig så har jeg ikke giddet å kjøpe el-tester denne gangen... tar det heller litt som det kommer, og så er prøve-livet bedre når det ikke styres så veldig av tester, men heller av lyst Dessuten så skal vi jo til legen Torsdag for henvisning så da er det ikke noe vits i å stresse seg helt opp denne måneden. Prøver i allefall å overbevise meg selv om at jeg kan klare å distansere meg litt fra det å faktisk være prøver, og ta ting litt mer som det kommer Så får vi se om det kanskje hjelper Og nå er jobbdagen snart over, og det er da bare to dager igjen før jeg skal til legen! Har jo fått time på morran så da kan vi sove en hel time lenger enn vanlig og alikevel rekke frokost på torsdag!!! Deilig :D Dag 9, pp 11 - ingen tegn til el ennå, men så har jeg vært flink og unlatt å kjenne så godt etter :blunke: Regner med at el kommer i løpet av uken, så får vi se hvor mye jeg klarer å slappe av de neste 2-3 ukene :oops:
lillen Skrevet 19. januar 2004 #577 Skrevet 19. januar 2004 Jeg vet ikke hva det er, men det er en god stemning i hvert ord du skriver her idag. Jeg blir glad av å lese her... Tellekanter! Wow! Jeg har det også i noen av hyllene, dvs den hylla med mest sommerklær ; topp-hylla... Det har vart en uke ihvertfall, og har ikke planer om å leke sommer helt ennå, så håper det holder en stund... Men hvordan sender man klærne sine til Bosnia? Eller andre land? Vi legger de i FA-kontainer, men jeg skulle gjerne hatt noen land å sende til i tillegg Herlig at oppussing av kjøkken snart er ferdig! Graviditets-feen er ikke bare slem, og hun vil nok se at du er klar for baby nå som dere begynner å bli ferdig med malingsstoffene... Eller synes jeg du er veldig flink med å slappe av akkurat nå. Håper dere får en rolig uke, uten å se etter el hver halvtime, men med masse sex. Kyss og klem
bizzy Skrevet 19. januar 2004 Forfatter #578 Skrevet 19. januar 2004 Jepp, vi maler for harde livet nå for å bli ferdige! Mannen har vel kanskje ikke helt de samme baktankene som meg Han jobber for å bli ferdig og slippe å ha ting halvgjort... jeg jobber for å være ferdig med malingsstoffene før en evnt graviditet, og fikk det for meg i helgen at vi måtte skynte oss Mannen ble ganske så overrasket over effektiviteten og arbeidslysten, pleier nemlig å ha mange unnskyldninger før vi kan begynne på slikt.... :oops: Har hatt det helt supert, og har det helt topp med meg selv for øyeblikket så det er mye glede i ordene her lillen :D Og nå skal jeg straks hjem til supermannen min og kose oss med middag og litt rødvin som ble igjen i går! Har nemlig lest at det kan være sunt Vi har en kamerat som sammen med noen til samler sammen klær og annet i en stoooor lastebil og kjører til bosnia et par ganger i året, da er de innom flere barnehjem og lignende med mat, klær, leker og slikt! Vi sender det meste av det vi bytter ut dit, og noe går til fretex! Vet ikke helt hvordan man skal få sendt slik, men vet at vår kamerat setter inn annonse i avisen, han jobber også for kiwanis så jeg vet at de også hjelper med innsamlingen. Har sett mye film og bilder fra utdelingene i bosnia og det er utrolig rørende! Flott å se at noen får glede av det man ikke lenger bruker Så nå er det nesten to søppelsekker med vasket og brettet tøy som skal sendes med neste lastebil!
hanni Skrevet 20. januar 2004 #579 Skrevet 20. januar 2004 Juhuuuu! Oppdatering! Som Lillen påpeker, dette var hyggelig lesning. Jeg ble nesten også litt inspirert av tellekantene dine. Klesskapet har vært min dårlige samvittighet for tida... kanskje jeg skal gjøre noe med det? Høres lurt ut å ikke teste så mye. Lykke lykke til i dagene framover. Klemmer fra hanni
havsulen Skrevet 20. januar 2004 #580 Skrevet 20. januar 2004 Så flink du er som har hatt intensivjobbing hjemme, samtidig som det har vært mye å gjøre på jobben. Det funker jo ofte slik at man får mer energi av å få ting gjort, en ganske fin mekanisme! Jeg fikk hyller i skapet i gangen for to dager siden, og i går fikk jeg orden på alle luer og skjerf og votter etc. Utrolig hvor mange eksemplarer av arten som to mennesker kan ha! Vi pleier også å gi til Fretex etc, men jeg har som prinsipp at jeg ikke bare skal gi det jeg selv ikke vil ha lenger. For det jeg ikke vil ha, er det jo som oftest en grunn til at ikke er i bruk lenger. :blunke: Ha en fortsatt god uke, effektive Bizzy!
Fremhevede innlegg