Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

bizzy

Anbefalte innlegg

Takk Meta, skal nok få gitt beskjed dersom det er noe jeg trenger ja :blunke: Takk for testen forresten, satte stor pris på det selv om resultatet var annerledes enn ønsket :sjarmor:

Takk for koselig hilsen Lillen, jeg blir bedre og bedre så det er ikke synd på meg!!

Håper det er det å komme i gang med utredning som får det til å klaffe til slutt, har nemlig klart å få negative tanker ang. ventetid osv... men det skal jeg ikke tenke på nå! Skal prøve å holde meg til de positive tankene og kose meg med mannen min :hjerte: og se positivt på at jo lenger tid det har tatt jo lenger vil vi ha to inntekter!

Hmm, tror jeg skal ta en telefon til mannen jeg, er jo mulig han trenger et lite spark bak :lol:

Skal prøve å være her litt oftere også, har begynnt å bearbeide mannen med tanke på bredbåndstilknytning hjemme :sjarmor: Og nå som han har fått seg drømmedeltidsjobb så kan jo den ekstra utgiften forsvares også :blunke:

KG besøkene mine blir jo også styrt litt av jobben.., noen dager er det mye å gjøre og da blir det mindre tid her... andre dager har jeg så godt som nesten ingenting å gjøre, eller store irritasjoner mot sjeferiet, og da henger jeg nok masse her inne :oops:

Men det store målet er jo tilgang hjemmefra :Nikke:

Huff dette ble rotete, men har så masse å gjøre her på jobben etter å ha vært borte noen dager, så da blir det slik, ikke de mest ryddige forholdende når jeg skriver jobbfaxer, prater i telefonen og skriver på nettet... noen ganger blir det sagt rare ting i telefonen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen trengte et lite vennlig spark, og telefonnummeret til legekontoret :blunke: Men nå ringer han!!!!!!!

Dette blir spennende! Håper vi får time fort :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at mannen tok godt vare på deg da den nye syklusen begynte! Snørr og tårer må de tåle, disse mennene våre! :wink:

Håper dere får time fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En halvtime siden ditt forrige innlegg...

Og det blir noe lignende "har du sagt A, må du si B...", så jeg venter og venter på nytt innlegg fra deg om legetime... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen trengte å samle seg litt først :blunke:

Kommer med oppdatering så fort jeg får beskjed, har nettopp ringt og "mast" så jeg får vente noen minutter før jeg gjør det igjen :ler: Er også litt redd for at de kun har telefontid til kl.14, så da må vi utsette til i morgen, men jeg skal oppdatere så fort jeg vet noe mer! Er veldig spent her :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o

Nå får jeg ikke tak i mannen nå :roll:

Kanskje han har fått skikkelig kalde føtter og dårlig samvittighet? Eller kanskje han har sendt meg en sms på mobilen som ligger i laderen hjemme :roll:

Men nå fikk jeg vel i allefall lurt Lillen innom en tur :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var som jeg trodde, de stengte telefonen kl.14 hos fastlegen, så da rakk ikke mannen å ringe... men han har lovet å ringe i morgen tidlig da :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luring!

Men da gleder jeg meg til tidlig oppdatering imorgen da! Når jeg står opp, har du nok skrevet masse innlegg allerede, over hvor glad du er for rask legetime! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

:hoppe::hoppe: ................ :hoppe::hoppe:

:hoppe::hoppe: .................. :hoppe::hoppe:

:hoppe::hoppe: .................. :hoppe::hoppe:

Tusen takk for F'en, Bizzy!

Her har du en befruktnings-B fra meg...

La det skje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss :o

Her skjer det ting, altså!

Ha en god dag, Bizzy. Håper mannen får ringt og at alt går fort og greit.

Klem fra hanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en befruktnings-hoppe-B fra Lillen ja! Ble rent rørt jeg :D

Koselig med hilsen Hanni!!!! Hjelper når man kjeder seg halvt ihjel :blunke:

Har en kjempekopijobb liggende på vent her.... og skyver den så godt jeg kan forran meg.... :oops: Blir sikkert mye morsommere å kopiere i løpet av dagen...eller'no :roll:

Sitter vel egentlig bare å venter på at klokka skal nerme seg 10-11, mannen er ferdig med forelesning ved 10-tiden, og har fått beskjed om å ringe legen rett etter.... får håpe han får gjort det i dag da... Har allerede sendt en påminnelses-sms med nummeret til legekontoret.... Så jeg skal prøve å ikke mase så mye... ikke før kl.10 i allefall :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, langt over ti..., har pratet med mannen og han lovet og ringe innen kl.13......, satt i kollokvie på skolen... tror han gruer seg til å ta telefonen jeg :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Vi skal til legen Torsdag 22.januar kl.09.00... Litt lenge til, men med mannens jobb og studier så var det den første timen som passe litt inn :-? Litt lettet over at timen endelig er bestillt, men det er litt skummelt også... også litt lenge til da :roll:

Skal uansett bli godt å komme igang!!!! Satser på at lege er like ålreit når det gjelder slike til som han er med allt annet, jeg glemte faktisk å spørre mannen om de hadde spurt om noe spesielt da han ringte... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at han tok mot til seg og at avtalen er i boks!

Nå synes jeg dere skal klappe dere selv på skulderen - nå har dere gjort det dere kan på dette stadiet i prosessen.

Å slappe av skal være lurt, har jeg hørt. :ler: Det er "bare" ti dager til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slappe av??

- må nok sjekke ordboken min jeg :blunke:

Huff for en dag... I dag er en slik dag som gjør at jeg uten tvil ville sagt opp jobben dersom jeg hadde hatt mulighet... Har vært kvalm siden klokken 9 og det kommer av mistrivsel.. :(

Men får prøve å se det positive i saken, eg får lønn hver måned, jeg og mannen lever godt på den lønnen, jeg har det veldig fint når jeg ikke er på jobb! Og den 15 januar neste år er mannen ferdig med studiene og skal finansiere studier for meg, bør vel snart finne ut hva jeg vil ta.... :roll: Aller helst hadde medisin vært spennende, eller kanskje genetikk... Men jeg har ikke karakterer til det studiet, og ikke kommer jeg til å starte på noe som tar 7 år heller... får nok holde meg til to år eller maks 3 tror jeg..... Men jeg vi ljobbe med mennesker!!!! Tror ikke jeg er skapt for kontorarbeid... Savner barna i barnehagen jeg :P

Også har jeg jo tenkt å bli gravid fortere enn fortest nå, og da slipper jeg jo unna etter 8mnd.... og det er jo bare 20 arbeidsdager i en mnd og jeg har 26 dager ferie..... :D Og der er humøret tilbake :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var ikke lenge til! :P

Både du, Hanni og Jolie har time før meg... Og jeg har ikke peiling på når jeg får time. Er det bare jeg som skal bruke offentlig hjelp? Er det derfor dere har fått time så raskt? Eller kanskje Jolie også bruker offentlig, for hun bestilte sin januar-time for lenge siden...

Hm... :roll:

Men jeg er ihvertfall kjempeglad!

Nå skjer det ting hos dere!

Jeg må bare beklage, men jeg blir nok gravid før deg, Bizzy!

Du skjønner jeg har el hvert øyeblikk, og der kan du vel ikke ta innersvingen på meg!? Men samme syklus...gjerne!! Det er på tide at J, H, B og L blir gravide... :wink: Og da blir det JuHBeL! :ler:

Superklem

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er offentlig altså Lillen! Men dersom de ikke er samarbeidsvillige nok så er det mulig det blir volvat neste (medlemsskap gjennom jobben). Pleier ikke å være noe problem å få time hos legen min!! Også er han flink og snill også!! Men det kan jo hende at det tar lang tid å få time videre selv om vi får henvisninger.... Men han er så snill så det går nok greit å få henvisningene - det er i allefall hva jeg har bestemt meg for å tro!!! Har nemlig fortalt meg selv, med strengestemmen, at nå skal det tenkes positivt :fy:!!!!

Tenkte i samme syklus da, for jeg vet jo at du ligger laaaangt forran meg når det gjelder el og slikt nå :blunke: og jeg syns JuBeHL hørtes ut som en fantastisk ide!!!!!!! Du er supergod altså :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JuBeHL, JuHBeL, whatever... :ler:

Skjønner nok hva du prøver på; du er desperat og vil ha bokstaven din så langt frem i ordet som mulig. Det er så typisk... :roll:

:ler:

JuBeHL hørtes kanskje bedre ut ja!

Vi får se hva de andre sier om avtalen...

:klaske: Jeg trodde dere hadde time hos spesialist med en gang, av en eller annen grunn... Men nå skjønner jeg; det blir på samme måte som meg; dere kommer til å vente på post i et par uker... Men det er greit; vi vet jo hva vi skal bruke tiden på i ventetiden... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...