bizzy Skrevet 5. januar 2004 Forfatter #521 Del Skrevet 5. januar 2004 I'm back Har hatt en kjempefin juleferie, men fikk ikke vært like mye på nett som jeg hadde trodd.... presterte å krasje pappas datamaskin..... så da hjalp det lite med adsl Fikk rettet det opp dagen etter, men da gikk turen til svigers og deretter opp på hytta! Hvor vi gikk på ski og hadde en flott nyttårsfeiring med venner :D Er i dag 28, pp 10 og kjenner verket komme i korsryggen så da er det vel tantebesøk i løpet av dagen eller i morgen Har vel egentlig gitt litt opp nå, men det endrer seg vel når det nermer seg el neste gang.... Har uansett bestemt oss for å bestille legetime neste gang tanta kommer så da får vi kanskje litt hjelp etterhvert Tusen takk for hilsener jenter!!!!!! Ønsker dere alle et videre godt nyttår, og håper på mange gode nyheter fremover!!!! Men nå må jeg nok tilbake til to uker med tilsidesatte oppgaver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 5. januar 2004 #522 Del Skrevet 5. januar 2004 Hei Bizzy! Endelig er du tilbake igjen! Nå har jeg bestilt utredning, og siden vi har "holdt" på omtrent like lenge, synes jeg du skal det også - men det kan jo hende at det ikke blir dag 1 i morra da. Krysser fingre for at du tolker alle tegn feil, og at du har fått innflytter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 5. januar 2004 Forfatter #523 Del Skrevet 5. januar 2004 Takk for hilsen Hanni! Tror nok ikke det har skjedd noe denne gangen heller, men du kan godt få lov til å håpe litt for meg... har sluttet med det selv Forsvarsmekanisme tror jeg! Det er bestemt at det blir legebesøk og forhåpentligvis utredning ganske kjapt. Bestiller så fort tantebesøket kommer. Mannen har fått instruksjoner om hva som skal sies, så slipper jeg å ringe fra jobben. Har ikke eget kontor enda, så jeg føler at det meste jeg sier i telefonen absolutt lett kan overhøres! Men om en måned eller to får jeg eget kontor, det skal bli deilig og forhåpentligvis litt stillere Kanskje vi kommer igang med utredning ganske likt, er jo ålreit å ha noen å dele slikt med også :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coda Skrevet 5. januar 2004 #524 Del Skrevet 5. januar 2004 Da er vi tre i samme båt. Fikk mensen i dag jeg også, og venter på at det skal bli midten av mars når jeg har fått time hos gynekolog. Har to sjanser til før det, satser på at det ikke blir behov for hele timen. Dra i lopphavet, jeg orker ikke mensen nå! Du har min fulle sympati! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 5. januar 2004 #525 Del Skrevet 5. januar 2004 Henger meg på! Her skal det utredes! Ikke det at jeg vil finne feil, men jeg vil at utredningen roer ned psyken vår, slik at vi alle kan bli gravide...med en gang! Drar snart til legen, og håper på å komme hjem med henvisning! Nemlig! Utrednings-klubben! Tiltaksløse? Vi? Klemmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 5. januar 2004 Forfatter #526 Del Skrevet 5. januar 2004 Er vi tre stykker :D Blir jo litt feil å si kjempeartig for jeg skulle jo ønske at vi alle tre hadde kul på magen, men godt å vite at det ikke bare er jeg og mannen som skal ta den tunge veien innom legen. Og ekstra godt å vite at jeg kan utveksle erfaringer med dere som jeg allerede kjenner og er blitt glad i her inne :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 5. januar 2004 #527 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg og! 20.januar skal jeg troppe opp på legekontoret med sterk røst og et krav om å bli tatt på alvor. Og jeg skal gå ut derifra med henvisning til gynekolog. Jeg burde jo uansett ha hatt en GU nå. Noen år siden sist, så akkurat henvisningen skal gå greit. Det er mest det å bli tatt på alvor.. Og at jeg VIL vite om vi har noen sjanse til å greide dette på egen hånd. Grr, skal bli som et lite lemen om legen er vrang. Hihi, tenk all den gørra når jeg sprekker da! Godt nytt år! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 5. januar 2004 #528 Del Skrevet 5. januar 2004 Røykeslutt går nok kjempebra!!!! Du har jo klart det en gang før, så bare ta tak og gjør om igjen det du gjorde som funket den gang :blunke: Så skal du se det varer evig denne gangen Dessuten så må de jo til slutt bli en stor motivasjonsfaktor i en voksende mage!! Du har jo en nydelig liten livmor som bare venter på å bli gravid når som helst!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 5. januar 2004 #529 Del Skrevet 5. januar 2004 Da er vi 5 som skal til lege nå da: Bizzy, Coda, Lillen, Jolie og hanni Detta blir spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 6. januar 2004 Forfatter #530 Del Skrevet 6. januar 2004 5 stykker, jaja, da er det starten på den neste blå bølgen da :blunke: Har vært helt superforvirra denne perioden, og har ikke helt klart å telle riktig.... er på dag 28 i dag, og ikke i går slik jeg først trodde.... så da venter jeg tanta rett rundt hjørnet, men er også litt redd for at denne syklusen kommer til å bli lang..... tror faktisk jeg har hatt to el... eller kanskje den første ombestemte seg... hade i allefall positiv test først på dag 10 og deretter positiv test (el tester altså) på dag 14, og siden jeg er sikker på at jeg har 16 dagers lutealfase fra de litt mer normale syklusene så blir vel denne syklusen på 30 dager... Men nå syns jeg tanta kan komme, er jo ikke noe vits i å vente dersom hun alikevel har tenkt seg hit. Mannen syns vi har planlagt litt lite de siste månedene og at ting har gått litt mer på slump, og mente at det kunne være en god ide å begynne med temping i neste periode, søten min (Kan ikke fordra at jeg kaller ham søten, men det er det han er noen ganger :D ) Så nå skal jeg lese litt rundt om temping så får vi se om det kan gjøre underverker. Dessuten så leste jeg et sted at mange leger ønsket at man tempet i 3mnd før de startet utredningen, men så har jeg jo også hørt om leger som bare fnyser når man nevner temping.... Men det kan vel uansett ikke skade! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 6. januar 2004 #531 Del Skrevet 6. januar 2004 Takk for hilsen i boka mi Bizzy! Hvis ingenting skjer denne måneden her,så skal jeg også til legen,for å starte utredning! Hadde vært fint om jeg slapp det. Så jeg kunne tenke meg å slenge meg på en blå bølge sammen med dere!!! Lykke til! Klemmer fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 6. januar 2004 Forfatter #532 Del Skrevet 6. januar 2004 kjeeeeeeeder meg! Har lite å gjøre i dag, og er syk, ikke så veldig syk da, men sånn at det er ubehagelig å være på jobb, men ikke ille nok til å være hjemme... nesten syk kanskje Mannen var dårlig over nyttår, og har nok smittet meg så nå er halsen vond - hjelper med halspastiller da :blunke: Og jeg har dotter i øra, den perfekte kombinasjon når 75% av arbeidsdagen er telefonsitting... Men det er egentlig ikke så synd på meg, jeg skulle bare ønske at jeg kunne sittet hjemme under et ullpledd, med katten på fanget og en god kopp te, en bok eller noe hjernedødt på tv'n Nå er det snart bare 12 mnd til mannen skal levere oppgaven sin, og vi kanskje kan flytte til øslandet Mannen har innleveringsfrist 15. januar, og jeg håper at han får seg en attraktiv jobb fortere enn fortest.. Er jo lov å håpe, arbeidsmarkedet er i allefall blitt litt bedre i det siste Har tittet endel på leiligheter med litt behov for oppussing på majorstua og Frogner, og håper på å kunne finne oss en sliten sak til rundt 2mill, som vi kan pusse og flikke litt på og forhåpentligvis selge med avanse når evnt. barn blir så store at det er behov for å bo litt mer landlig! Er selv oppvokst landlig med hest, hund, katt og skiløype rett utforbi huset, fantastisk fin måte å vokse opp på, så da er det bare å finne et slikt sted ikke så langt unna oslo (manen kommer nok til å jobbe i hovedstaden), kan nok hende at vi trenger full pott i lotto en gang eller to Men vi har i allefall masse planer og ønsker for hva vi vil, og da er det jo lov å drømme seg litt vekk også :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 6. januar 2004 #533 Del Skrevet 6. januar 2004 Så fint at dere har Osloplaner! Vi bodde lenge i sentrum, men i fjor kjøpte vi et rekkehus med potensiale (les: alt må pusses opp) litt utenfor bykjernen. Det er kjempegøy å fikse og ordne og skape vårt hjem sammen! Heia Bizzymannen som må levere oppgaven og få seg jobb! God bedring! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 7. januar 2004 #534 Del Skrevet 7. januar 2004 Ble hun hjemme idag mon tro? Håper at du ikke er verre...heller mye bedre! Ja! Men er litt nysgjerrig på tanta jeg! 30 dagers syklus!? Da er hun ventet senest fredag da? Eller uventet? Krysser alle mine fingre, og noen tær... Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 7. januar 2004 #535 Del Skrevet 7. januar 2004 Bizzy er syk i dag ja Sender noen bli frisk tanker her også jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 8. januar 2004 #536 Del Skrevet 8. januar 2004 Frisk som en fisk må du bli, vil jeg si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 12. januar 2004 Forfatter #537 Del Skrevet 12. januar 2004 Takk for hilsener Havsulen, Lillen og Meta :klem2: Ble mye lenger enn vanlig denne syklusen, og dag 32 var optimismen ganske så stor.. helt til jeg tok en blendahvit test Datt helt ned i kjelleren da og hadde det ganske så vondt en stund! Og på søndag ble det dag så til de grader :evil: Så helgen har ikke vært noe serlig, må innrømme at det har blitt mye snørr og tårer. Men jeg har en helt super mann som trøster koser og er helt fantastisk! Og i dag, eller i morgen skal han ringe å bestille time hos legen grunnet manglende graviditet... litt skummelt! Men forhåpentligvis så kan det i allefall begynne å skje noe snart! Mannen ble forresten "headhuntet" til deltidsjobb forrige uke og har første jobbedag i dag, flinkisen min Så da blir det litt mer å rutte med hver måned, og mannen får en meget bra cv! Han skal ringe å bestille legetime i dag dersom han får være litt alene på kontoret, ikke noe særlig å bestille slik legetime når man sitter på tremannskontor Dag 2, prøveperiode 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 12. januar 2004 #538 Del Skrevet 12. januar 2004 Sender masse lykketilklemmer, godbedringklemmer og trøsteklemmer til deg, Bizzy-vennen :klem2: :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 12. januar 2004 #539 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg kommer ilende hvis du trenger meg forresten!! Jeg vil gjerne hjelpe hvis det er noe jeg kan hjelpe med.. Du vet hvor du finner meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 12. januar 2004 #540 Del Skrevet 12. januar 2004 Det blir ikke skummelt i det hele tatt! Vi er jo flere nå! Og mange blir nok gravide midt imellom 1 års prøving og utredning Er du fortsatt syk? God bedring... Håper du snart får en beskjed per tlf eller sms fra den supre mannen din, om at dere har fått time...! 8) Og så håper jeg du blir å se her litt oftere fremover, hvis du har tid Lillen-klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg