bizzy Skrevet 19. desember 2003 Forfatter #501 Del Skrevet 19. desember 2003 HAH! JEG KLARTE DET!!!! Litt stolt nå Må jo bare klaffe nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 19. desember 2003 #502 Del Skrevet 19. desember 2003 Krysser fingrene for superklaff! God helg og god tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 20. desember 2003 #503 Del Skrevet 20. desember 2003 :yy: Simsalabim :kissfan: Hører du, fe...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 20. desember 2003 #504 Del Skrevet 20. desember 2003 Ønsker deg en riktig god jul, håper det klaffer snart og at det nye året blir fylt med graviditetplager... Nå skrev jeg ikke med blått, så da får jeg kompensere med litt ((((((((blå vibber...)))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 20. desember 2003 #505 Del Skrevet 20. desember 2003 Ønsker deg en god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 21. desember 2003 Forfatter #506 Del Skrevet 21. desember 2003 Tusen takk for hilsener Jolie, Lillen og Kipa!! Nå er jeg endelig hjemme hos mamma og pappa og bare koser meg :D Deilig!!! I morgen sakl hele familien (inkl. mannen) til Bestemor på forsinket bursdagsmiddag, blir sikkert kjempekoselig, men så reiser mannen hjem til sin familie mandag... blir litt tomt da, men i allefall godt el er overstått Takk for julehilsen Jolie og Kipa god jul til dere også!!!!! Takker og bukker for vibbene Kipa! Håper du har rett og at neste år blir et år med graviditetsplager Men nå er jeg trøtt, og linsene truer med å krølle seg sammen øverst oppunder øyelokket NATTA 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 21. desember 2003 #507 Del Skrevet 21. desember 2003 Sender deg en nettklem også jeg.. GOD JUL og lykke til med full klaff Heia egget, heia egget :hoppe: Hils masse til hele familien! Klem fra Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 21. desember 2003 #508 Del Skrevet 21. desember 2003 God jul og godt nytt år til deg og dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 22. desember 2003 #509 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg har et juleønske når det gjelder deg, og det er at du skal få oppfylt det du ønsker deg mest av alt. Tror jeg vet hva det er, ja... :D God jul, Bizzy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 22. desember 2003 #510 Del Skrevet 22. desember 2003 God jul! Og håper du koooser deg hos familen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 23. desember 2003 Forfatter #511 Del Skrevet 23. desember 2003 :D Har det som plommen i egget!! Koser meg masse med familien og venner :D I dag har jeg vært i oslo og spist på restaurant med en god venninne før jeg møtte søsteren min, vi tittet i litt butikker før hun tok middag på restaurant og jeg tok deserten jeg ikke hadde orket tidligere på dagen Tusen takk for hilsener Meta, Zianta, Havsulen og Lillen :D Skal hilse så masse tilbake til familien din også meta :blunke: Tusen takk for et fantastisk juleønske på mine vegne Havsulen!!! Ble rørt nå!!!!!! Storkoooooser meg hos familien Lillen!!! Mannen dro hjem til sin familie i dag så nå ser jeg ham ikke før 1. eller 2. dag jul Tok med seg puseluskene mine gjorde han også Men det syns nok pusene bare er deilig, for hos svigers har de kattedør I morgen blir det nok masse styr her hjemme, litt vasking og stell før vi pynter juletreet hos mormor og her hjemme i løpet av kvelden da kommer nok den skikkelige julestemningen! Litt lite snø til å lage snømenn (altfor kaldt også...), men engler i hagen skal vi nok klare å få til Ønsker dere alle en riktig god jul!!!! Er jo ikke sikkert jeg rekker å komme meg innpå igjen før etter julaften Det går litt i ett her, akkurat som det pleier 8) Er forresten på dag 14 (vel egentlig 15 ) og har ingen tegn, men så er det jo ganske så tidlig for det også Venter i spenning på de første tegnene jeg klarer å skaffe meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 23. desember 2003 #512 Del Skrevet 23. desember 2003 Hei Bizzy! Håper du får en kjempefin juleferie og at symptomene melder seg snart! Husk å lukke øynene i noen sekunder og ønsk deg noe på nyttårsaften kl 24... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marre Skrevet 23. desember 2003 #513 Del Skrevet 23. desember 2003 Hei bizzy Ville bare stikke hodet innom og ønske deg en riktig GOD JUL og et GODT NYTT ÅR !!! varm juleklem fra marre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 23. desember 2003 Forfatter #514 Del Skrevet 23. desember 2003 Tusen takk for hilsenen Eliza, skla huske å gjøre meg et lite ønske på nyttårsaften - takk for påminnelsen :D Takk for julehilsenen Marre! I dag har vært som vanlig lille juleaften, har vært på butikken og ordnet det siste lille - julegave til mannen og det som manglet av mat, mamma har av erfaring latt være å kjøpe julegodtet, det er utsatt til i morgen Mamma kjenner lusa på gangen... Ellers har gradene gått fra -11 på dagen i dag til +3 ved åttetiden, så da håper jeg på at det blir litt kaldere i morgen... er jo egentlig meldt mer snø I morgen blir litt av en dag.... søstern skal sette på meg falske negler i morgen tidlig, det blir grøt med mandel kl.12, kl.15 skal vi feire jul hos bestefar på hjemmet (han har altzheimer..) og kl.19 blir det julemiddag her hjemme... kommer til å bli seint før pakkene skal åpnes Skal ha pakkedag 2.juledag også jeg, da skal jeg og foreldrene mine på middag hos svigers så da skal jeg bytte gave med mannen, og han får gaven fra min familie - gleder meg!! Er veldig spent på hva jeg får av mannen, har ikke fått noen hint og har ingen anelse - vet bare at han har brukt altfor masse penger.. GOD JUL ALLE SAMMEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermione Skrevet 24. desember 2003 #515 Del Skrevet 24. desember 2003 Hei Bizzy! Ville berre ønske deg GOD JUL! Håpar du får det koselig i jula og at det ordnar seg med babylaging i det nye året! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 24. desember 2003 #516 Del Skrevet 24. desember 2003 :nisse: :nisse: GOD JUL Bizzy! Det blir en julhälsning i blått... kanske det smittar av sig på testen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 31. desember 2003 #517 Del Skrevet 31. desember 2003 Godt nyttår vennen :D Stor klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 2. januar 2004 #518 Del Skrevet 2. januar 2004 Godt nyttår! :blomst_opp: Hva fikk du i julegave fra Mannen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 2. januar 2004 #519 Del Skrevet 2. januar 2004 godt nytt blått år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 3. januar 2004 #520 Del Skrevet 3. januar 2004 Hallo! Hvor er du hen da? Godt nyttår, Bizzy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg