bizzy Skrevet 16. desember 2003 Forfatter #481 Del Skrevet 16. desember 2003 *trommehvirvel* innlegg nr 600 :o Wow har jeg virkelig vært så "effektiv" her inne Vel da får jeg vel det etterlengtede "superaktivbruker" stempelet da Kjedelig på jobb egentlig.... vil være sammen med mannen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 16. desember 2003 #482 Del Skrevet 16. desember 2003 Grattis Mangler litt under hundre jeg da - kommer nok etter! Synes absolutt du skal bestille deg legetime du også - for å erte på deg graviditetsfeer altså. Var kjempeskummelt, men er glad det er gjort :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 16. desember 2003 Forfatter #483 Del Skrevet 16. desember 2003 *hehe* Takk! Du kommer nok kjapt etter ja Jolie :blunke: Skal se om jeg ikke klarer å psyke meg opp til å bestille meg legetime i løpet av julen....., har i allefall bestemt meg for at jeg dersom jeg ikke "tør" før, skal bestille time i februar, har jo prøvd i 12måneder da :o Tiden har i allefall godt fort, sånn egentlig selv om det føles som om tiden går uendelig sakte mellom el og ikm Er i dag på dag 8 og forventer el en gang i mellom dag 12 og 15. Har pleid å ha el på dag 12, men den siste syklusen var kjemperar og jeg fant liksom ikke el den gangen :o Jeg kan vel ikke plutselig ha mistet el vel?? Skal kjøpe persona igjen i dag, og begynner vel å teste på dag 10, el skal ikke slippe unna ubemerket denne gang nei I dag er jeg i godt humør og er jo da selvfølgelig overbevist om at denne gangen ja denne gangen skjer det!! Jippi!!! Skulle ønske jeg klarte å holde fast på den følelsen litt mer enn et par små øyeblikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 17. desember 2003 #484 Del Skrevet 17. desember 2003 PS: Royalblue... Mediumblue... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 17. desember 2003 Forfatter #485 Del Skrevet 17. desember 2003 Takk Lillen!!! Skal bli deilig å kunne variere litt i allefall :blunke: Dårlig start på dagen i dag... Mannen har vel mest sannsynlig slått av vekkerklokken i søvne så jeg våknet av reserveløsningen i dag tidlig kl.07.38... forsåvidt da vi pleier å dra om morran.. Da stod nemlig puselusken nederst i sengen og klagde sin nød ”maaaaaat, jeg vil ha maaaaaaaaat, stå opp daaaaaa!!” Pleier jo å få mat litt over halv åtte, så da var tolmodigheten over gitt Var ute å gikk tur med Meta i går, en skikkelig god grunn til å bli servert kaffe og sjokoladekake av mannen etter på Kjempekoselig altså!! Var og handlet endel julegaver etter at mannen hentet meg på jobb i går, deilig å endelig ha kommet igang!!! Hadde bestemt meg for gave til den ene søsteren, men de var selvfølgelig utsolgt :o Trodde de skulle få inn igjen i dag, så mannen skal handle i lunsjen! Og i kveld kommer noen studiekamerater/venninner av mannen på fondue kveld! Det blir kjempekoselig, men da jeg kom på hvor kort tid det er til vi skal reise hjem for julen angrer jeg litt... er så mye vi burde ha gjort hjemme før vi drar... hadde jo vært greit å være helt ferdig med julegavene også.. Men det hadde jo vært omtrent et under når det gjelder oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 17. desember 2003 #486 Del Skrevet 17. desember 2003 Ja det var kjempekoselig Og GOD kake! Flinke Bizzy Det er forresten farlig hos dere.. Jeg skled når jeg skulle sette meg inn i bilden og slo hodet i bildøren. Nærmere bestemt kjeven. Vondt i dag ja Klem til deg Ps.. Mannen er hjemme fra jobb i dag. Første gang ever!! Så da får vi bare håpe jeg ikke hadde med noen basiller hjem til deg i går :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 17. desember 2003 Forfatter #487 Del Skrevet 17. desember 2003 *blååååååås* ble det bra igjen nå Meta? Er forresten trygt å komme på besøk igjen, for nå er all is og snø regnet vekk Vil ha snø jeg!!!!!! Men det kan forsåvidt godt være bare veier når vi skal kjøre over fjellet på fredag... er lov å drømme er det ikke? Har lyst på masse snø, men tørre fine feier Kjedelig på jobb i dag.... tror julefreden begynner å senke seg.. er i allefall mange som er ute på "små" ærender og handler julegaver i arbeidstiden Skal spørre sjefen om å avspasere noen timer på fredag slik at vi kan komme oss over til østlandet før det blir så altfor sent. Da passer det bra og ta det etter at de har vært borte halve dagen i private ærender Burde jo ikke ha samvittighet til å si nei da vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 17. desember 2003 #488 Del Skrevet 17. desember 2003 Jag får en sån positiv känsla av att läsa din dagbok Bizzy - hoppas det är ett gott tecken för dig... jag tror säkert att 600 inlägg och superaktiv-status gör tricket denna månad. ... för positivt test också. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 17. desember 2003 #489 Del Skrevet 17. desember 2003 Du drar til østlandet allerede fredag?? :o Hva skjer etter det da? Hører vi fra deg til neste år? Hvor lenge er du borte? Har du nett? Har du snø? Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 17. desember 2003 Forfatter #490 Del Skrevet 17. desember 2003 Tusen takk for hilsen Furstina!!! Kjempekoselig, og jeg håper du har rett :blunke: Setter snuten hjemover raskest mulig på fredag Lillen! Gleder meg massevis til å se mamma, pappa, søstrene mine, besteforeldre, venner og andre kjente og kjære Mamsen og papsen har adsl så det skulle vel være mulig å komme seg på nettet for en oppdatering eller tre i løpet av julen :blunke: Må jo se om det skjer noe ekstra spennende her inne mens jeg har ferie Blir hjemme helt til over nyttår! Hele to gode uker fri fra jobb Håper på snø hjemme i julen, pleier å ha det så jeg er bortskjemt slik! De har i allefall snø hjemme nå (tror jeg) så jeg håper den holder seg, for da skal jeg og søstrene mine lage snømenner, snølykter og snøengler på juleaftenmorgenen! Same procedure as last year Julen er verdens beste tid!!! Gavene er ikke så viktige for meg, men hele familien samlet og masse god mat og kaker - livet kan ikke bli bedre enn da....nesten, ville jo være til og med bedre enn perfekt dersom jeg får barn med mannen etterhvert Bare to jobbdager igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 18. desember 2003 Forfatter #491 Del Skrevet 18. desember 2003 Nå vet jeg hvorfor det ikke har klaffet ennå!! Hadde jo glemt å endre signaturen til blått Men nå er det ordnet så om noen uker nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 18. desember 2003 Forfatter #492 Del Skrevet 18. desember 2003 Sliten nå! Her har de nemlig funnet ut at i morgen er siste dagen min på jobb før jeg tar 2 uker julefri Var visst mye de skulle ha gjort i løpet av de to ukene..... Får jo aldri oppgaver i god tid ellers, men nå i dag har oppgaver for de neste to ukene tikket inn konstant Ser skummelt ut for muligheten til å avspasere noen timer på slutten av dagen i morgen Har "arrestert" sjefene her et par ganger i dag...., men det hjelper ikke nevneverdig når de ikke bryr seg :o Ble masse pes på meg i dag tidlig for noe de mente jeg ikke hadde levert i tide, og de er ganske så krasse og ukoselige :evil: Men jeg leverte dette tre dager før fristen, og kunne vise til det... da de noen minutter etterpå hadde funnet det på kontorene sine ble det bare ikke sagt noe mer om den saken... Fikk ikke vite at de hadde funnet det før jeg spurte direkte :evil: Men en liten beklagelse? Nei, det er ikke noe vits i :evil: Jeg er jo bare sekretær så da er det ikke så farlig! Åhhh, mye sinne i kroppen akkurat nå Men nå er det bare 9,5 timer igjen på kontoret før jeg skal hjem til snø og masse familiekos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 18. desember 2003 #493 Del Skrevet 18. desember 2003 Du må ha blå dagboklink! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 19. desember 2003 #494 Del Skrevet 19. desember 2003 Ja, du mååå ha blå link! Vil bare stikke innom å takke for innlegg i boka mi, og ønske deg en riktig god tur hjemover... Gleder meg til å høre om snøenglene! Det vil jeg også lage! Er så koselig å være barn i snøen, når man vet man bare kan gå inn i varmen igjen etterpå! For noen teite sjefer du har! De føler seg vel for ovenpå til å beklage en "undersått" :o Håper du ikke blir altfor stressa på jobb imorgen da! Tank: Nå er det likefør den deilige produktive ferien begynner! Lillen-klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 19. desember 2003 Forfatter #495 Del Skrevet 19. desember 2003 :o Det hadde jeg ikke tenkt på! Går det an å få blå dagboklink da? Base i snøen og bli kald, og deretter inn til mamma og spise julekake og varme seg på kakao Akter ikke å stresse på jobb i dag i det hele tatt!!! Har bestemt meg for å være litt tøffere, og si mer i fra når de tråkker på meg, så spørs det hvor lenge jeg orker.. Det er nok desverre litt sånn at de oppfører seg som veldig hevet over oss "på gulvet", ikke noe genistrek for miljøet heller :x Den produktive ferien ble visst fremskyndet :o Fant ganske tilfeldig ut at jeg hadde el i går jeg.... på dag 10 - tidlig det!!! Var jo i går jeg begynnte å teste med el tester, mente jeg var ute i god tid jeg Testen var jo negativ, så da trodde jeg at el skulle komme på dag 12 som vanlig..., men da vi hadde oss :oops: i går så fant jeg for første gang skoleeksempelet på el slim (litt detaljer det her, men det tåler dere nok) og i dag tidlig var el-testen veldig negativ! Så nå har vi i allefall hatt et skikkelig stjernetreff på el, da håper vi bare at resten skal klaffe også!!!! Også er ikm flyttet frem til 2.jan :hoppe: :hoppe: Nå skal jeg snart hjem!!!!!! :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 19. desember 2003 Forfatter #496 Del Skrevet 19. desember 2003 Nå har jeg prøvd å endre til blå link for dagboken, men uten suksess :-? Går det an? Og er det evnt noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 19. desember 2003 #497 Del Skrevet 19. desember 2003 Gratulerer med skikkelig EL-treff! Veldig bra jobbet! GOD TUR HJEM! Der kan du kose deg, uten teite sjefer og plutselige arbeidsoppgaver. (Bortsett fra litt eggfesting og slik) Lykke til, dette er spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 19. desember 2003 #498 Del Skrevet 19. desember 2003 Bizzy! EL! Ja, det kan godt hende at du har hatt el nå, men det vanligste er vel å ha el-slim noen dager før el, og at det slutter ved el. Hvis du har flere tester, så foreslår jeg at du fortsetter med de i noen dager, og følger med på slim og magesmerter (mine er "hold")... Kan man ikke bare skrive osv på linken da?? Ha en fin el! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 19. desember 2003 Forfatter #499 Del Skrevet 19. desember 2003 Takk for hilsener Havsulen og Lillen! Jeg skal kose meg masse i julen! Skulle egentlig gå kl.13 i dag, men den planen er endret... blir vel fort nermere 16 ja... da sparer jeg i allefall de avspaseringstimene :-? Burde jo ikke være her da, men måtte jo bare titte innom siden det hadde vært aktivitet i dagboken min :blunke: El slimet var borte som dugg for solen i dag tidlig det lillen Så jeg er ganske sikker på at el har vært her, har hatt litt hold i siden de siste dagene, men trodde det var altfor tidlig Men så lenge vi har truffet så har det jo ikke noe å si, dessuten så blir det nok litt safing i løpet av ferien Tok el test på nytt i dag tidlig, og da var teststreken omtrent usynlig. Men jeg kan jo teste en gang til i morgen for å være på den sikre siden :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 19. desember 2003 Forfatter #500 Del Skrevet 19. desember 2003 Har forsøkt med koden for blått i teksten ja, men det ble fremdeles orange... Men er ikke orange en komplimentærfarge til blått da... kanskje det er lov med de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg