Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

bizzy

Anbefalte innlegg

Jeg forstår! Sikkert deilig å komme seg bort litt, for småbarnsmødre! Og jeg liker ikke å kalle pappa'n for barnevakt heller, i den forbindelse! Han er jo bare rett og slett en pappa!

Grunnen til at jeg sier det, er fordi jeg ble så provosert en gang bestevanninna mi var deprimert fordi pappa'n til deres noen mnd gamle baby dro på turer og var skikkelig "fri", og ble borte flere timer når han ikke sa ifra. Da han kom hjem var han ganske ydmyk, og sa han skulle sitte "barnevakt" hvis hun ville ha kvelden fri... Barnevakt!?? :roll:

Skulle heller sagt han ville være pappa litt! :roll:

Ok, dette dreide seg ikke om noen av oss, så skjønner ikke hvorfor jeg skrev det! Men i fremtiden er det vel aktuelt... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:o Helt enig Lillen er jo egentlig ikke barnevakt men bare å være pappa!

Litt ubetenksom i skriveøyeblikket der ja :oops: Mannen skal nemlig ikke kalles barnevakt når vi endelig har familie!!!!!!!

Ble nesten flau over at jeg skrev det......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med ømme bryster og vonde skuldre og betennelser!

Vet hva det er, har musearm i begge armene. Var hos fysio i går, for første gang. Har prøvd akupunktur med god effekt.

Dag 25... ikke så lenge til vi skal teste nå, Bizzy? Når skal du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig begynner det å nerme seg ikm :blunke: Dag 24 i dag!!

Er jo ganske likt i syklusen vi ja Havsulen :D Jeg har tenkt til å teste kanskje på søndag (dag 27), vet det er tidlig, men hadde uansett testet på dag 28 så da skyver jeg det frem en dag, slik at dersom vi skulle være så heldige at testen viser positivt på søndag så har vi en dag å fordøye det litt på. Kanskje jeg vil få gjort litt mer på jobb, enn om jeg skulle komme rett fra to blå :roll:

Er ikke så sikker på at det har skjedd noe, er egentlig ikke så mye som taler for det :-? Ikke vet jeg når eller om jeg hadde el, og har ikke noen spesielt uvanlige tegn... ømme bryster, men det er ikke et uvanlig pms tegn for meg :( Men jeg lever i håpet og krysser fingre og tær for meg selv og alle de andre her inne som ønsker å kaste seg med på julebølgen!! JEG VIL VELDIG ALTSÅ :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Gjesp: Skulle vært klø seg i øynene smiley her også!

Endelig fredag :hoppe: :hoppe: :hoppe: og bare to uker til vi pakker bilen og reiser hjem til østlandet, jippi :D Gleder meg til å møte søstrene mine, mamma, pappa, bestforeldre, øvrig familie og venner :hoppe:

I helgen skal jeg kose meg (skal vaske gulvene først..) , se på håndball, bake litt småkaker til jul og kose masse med pusene mine og lage gode frokoster og middager til kjærstemannen min som kommer til å tilbringe helgen på lesesalen :ide: I går skulle han ta seg lesefri på kvelden, og kom hjem kl. 23 sååå fornøyd, han hadde sittet siden kl.19 og hentet frem stoff til oppgaven han skal skrive om et halvt år....... Det er i allefall ikke noe å si på arbeidsviljen :roll: Han er faktisk nesten skoleeksempelet på nerd blitt :ler: Skulle ønske jeg også kunne studere, og synes det var like interessant som han :roll:

Takk for hilsen Lillen! Håper at søndagen blir helt himmelsk jeg også, men har mine tvil, og det kan jo være positivt :blunke: Jeg vil veldig at du skal være med også da!! Syns vi har fortjent å være med begge to :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt alle som vil må mer enn gjerne være med altså!!!!!!

Skulle ønske det var jeg som bestemte :blunke:

Du er mer enn velkommen i "gjengen" du også Havsulen :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vegne av den vedtatte førjulsblåbølgen, bestemmer jeg herved at symtomene vi føler/ikke føler bare betyr en ting: nå skal vi teste snart! Blått!

Ha en kjempefin helg!

PS: Har varslet julenissen om at du selv tar hånd om en del av julegavene i form av røde detaljer. Det var helt greit, sa hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LYKKE TIL, VENNEN!!

Jeg krysser armer og bein og håper økt utflod er et veldig positivt tegn :D

God helg og hils mannen!

Stor klem til deg :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Godt du informerte nissen Havsulen, hadde visst glemt det jeg :blunke:

Har planer om at vi begge skal teste blått ja :blunke: og siden vi begge tror vi har samme symptom så kan det jo ikke være feil.. :idesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hektisk på jobben i helgen.

Testet negativt på søndag, så da venter jeg meget utolmodig på at tanta skal komme innom slik at vi kan starte på igjen!

Var meget deppet søndag, men med litt hjelp og trøst fra mannen og Meta så er allt så mye bedre! Er klar for en ny runde med prøving nå!! Men så har jo tanta funnet ut at det ikke er noe hast med besøk :evil: Typisk!!! Forundrer meg ikke om hun venter til fredag for da skal jeg på julebord, eller kanskje hun gjør som i julen for to år siden, ble nesten tre uker forsinket og kom brasende inn på julaften :o

I dag skal jeg hjem og vente på tantebesøk, lage pizza til mannen som har hatt 2 eksamener i dag, og kose meg med håndballkampen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: :klem2: :klem:

Så bra at mannen skjønner og er forståelsesfull!

Ikke bra å høre, men jeg forbeholder meg retten til å håpe bittelitt helt til det motsatte er bevist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...