Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mannen hadde ikke bare litt dårlig samvittighet i går... fikk nesten vondt av ham da jeg endelig fikk tak i ham :roll: Så da ble jeg kjørt hjem i stedet for å ta bussen :sjarmor:

Ble faktisk overrumplet av en selger i går som klarte å såre meg ganske bra! Det ringte på hjemme, jeg gikk og åpnet, Det stod det en mann jeg ikke har sett før som sier;

”Hei, jeg ringer på hos alle som har barn jeg!” Så jeg svarer, ” Da har du kommet feil, for her er det ingen barn” Hvorpå han presterer å svare ”Jasså, så dere får det ikke til!"

Ble så paff at jeg ikke svarte noe tror jeg…. Ble ganske så lei meg etter at jeg hadde lukket døren. Skulle ønske at jeg hadde satt ham skikkelig til veggs!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HÆ???????????? :o Er det mulig å være så frekk?? :kjempesinna::frustrert: Det går ikke an :fy:

Fy f*** for en dust :sinnatagg:

Skrevet

Det var sikkert en harmløs spøk, det var bare det at den traff så veldig på et sårt punkt :cry:

Men i dag er jeg i godt humør, så da er jeg ferdig med det :blunke: Har liksom fått for meg at det må jo klaffe for oss en gang også, og da må jo det være denne gangen for det passer så perfekt :lol:

:D Jeg kunne vært med på julebølgen (jeg vil, jeg vil!!!!)

:D Mannen skal jobbe i oslo i sommer, så da kunne jeg tatt ut ferien og litt tidligere permisjon og vært med (en hel sommer "hjemme", det hadde vært deilig det!!)

:D Jeg ville endelig etter laaang prøving (syns jeg i allefall) skulle bli mamma :D

Sånn da har jeg skaffet meg nok av ting å dagdrømme om i dag :sjarmor:

Det er så typisk jobbet som en helt i går, og i dag har jeg så godt som ingenting å gjøre, kjedelig :roll:

Skrevet

Noen ting spøker man bare ikke med.. Sånne ting er en av dem :kjempesinna:

Så fint å høre at du er i godt humør i dag da :)

Nå skal det jo klaffe for oss begge, så får vi termin med 14 dager mellom :hoppe:

Skrevet

:o Sånne personer burde i alle fall ikke jobbe som selgere! Snakk om tankeløs (håper jeg!) og idiotisk kommentar! Hvis jeg hadde visst hvilket firma han var selger for, tror jeg nesten at jeg ville tatt en telefon og sagt min mening om den type oppførsel...

Skrevet

Usch vilken säljare! :sinna:

Julebølgen betyder för min del förhoppningsvis förlossning och baby... du kan få "ta över" min graviditet när jag är klar. Jag har mått bra hela tiden, babyn växer som han ska, och ser ut att komma i tid? intresserad? ;)

Skrevet

Nei, det var ikke noe serlig salgstriks hos oss i allefall :blunke:

Hadde jeg ikke blitt så sjokka skulle jeg spurt hvilket firma han kom fra og tatt en telefon, men jeg fikk ikke summet meg før etter at jeg hadde lukket døren :roll:

Skulle veldig gjerne ha arvet svangerskap av deg Furstina!!!!!

Har allerede begynnt å psyke på meg små tegn..... i overkant av en uke før ikm...... optimistiskhåpløs!!!!

Men nå er det snart helg!!!!!!!!!! Skal bli deilig :hoppe:

Lørdag skal jeg kose meg med en kopp te og avisen før jeg vekker mannen som hadde eksamen i dag (gikk kjempebra - skolelyset mitt :idesmil: ) og vi spiser en god frokost før han helt sikkert skal tilbake til lesesalen :roll: Så da skal jeg lage fudge som skal pakkes lekkert inn og gis i julegave til foreldre, besteforeldre og svigers, også noen til meg selv da :Hehe: Kanske jeg tar meg en tur til byen for å planlegge de materielle innkjøpene til jul :sjarmor: Skal bare slappe av og gjøre ting jeg har lyst til i helgen, har ingen fastsatte planer i det hele tatt - deilig :D

God helg alle sammen :hoppe:

Skrevet

Det hørtes ut som en deilig helg!! :D

GOD HELG, VENNEN :D

:blomst: og :klem2: fra Meta

Skrevet

Det var gode julegave-ideer!

Hvordan pakkes de inn lekkert?

Hvor kjøper man sånn papir til å pakke inn karameller forresten? (Du vet sikkert det...!?)

Håper du har hatt en fin helg, Bizzy!

Skrevet

Hørtes ut som gode helgeplaner! Håper de ble gjennomført!

Jeg lagde karameller i helgen, det ble sju passe store syltetøyglass. Skal bli gaver til veninner, mamma og svigermor. Pakket dem inn en og en i et halvt mellomleggspapir, som en twist. Også rødt stoff og en sløyfe rundt lokket. Så fint så! Vi er flinke godterilagere vi, Bizzy!

Men du - hvilke symptomer tror du at du kjenner da? Og når kan man egentlig begynne å kjenne dem. Er en uke før IKM altfor tidlig?

Skrevet

Æsj, mandag :roll:

Helgen var deilig, men fudge-produksjonen ble ikke helt vellykket.... så jeg får prøve igjen til helgen :ler: Vet ikke helt hva jeg gjorde feil, men sukkeret skildte seg da karamellen stivnet, den var jo sååååå god da den var varm..... :oops:

Fredag kom jeg hjem fra jobb til ferdig middag, mannen hadde nok ekstremt dårlig samvittighet for at han glemte meg den dagen, så han hadde disket opp med; kamskjell og ferske reker til forrett, stekt sopp (traktkantarell m.m.) og fersk torsk til hovedrett :hjerte: Helt fantastisk godt så dette kan jeg bli vant til :Nikke:

Mannen var på skolen så godt som hele helgen men kom hjem til boller og kakao lørdag kveld, og biffmiddag med fløtegratinerte poteter og vin på søndag :sjarmor:

Ellers skjedde det faktisk ikke det store i helgen, ble mye sofasitting med superkosepusen min på fanget :hjerte: Måtte til med litt førstehjelp på lørdag for da hadde lillepusen fått bank.... Må innrømme at jeg ble litt skremt da han kom inn igjen med blod dryppende fra inni øret :cry: Men det var bare en liten rift så litt kos på fanget og noen bomullsdotter og litt pyrisept senere så alt bra ut :roll:

Har ikke så mange symptomer akkurat havsulen, det er vel heller andre ting som utløser disse "symptomene". Men de "plagene" jeg så sårt ønsker at skal være grunnet graviditet er;

:roll: Støl / tak i korsryggen

:roll: Stikkninger og stølhet i nedre mageregion

og det var det.... ikke så mye å skryte av ennå... også har jeg forresten litt mer luft i magen enn vanlig :oops: Men det kommer vel helst av at jeg spiser nærmere en kilo mandariner hver dag...... Har nemlig lært av mamman min at man skal få i seg nok C-vitamin :blunke:

Skrevet

Mannen er ikke utdannet kokk, men er veldig flink til å lage mat :hjerte:

Tror han passer under beskrivelsen hobbykokk :herremann:

Jeg er nemlig ganske heldig :Nikke:

Skrevet

hmm, her inne var det ikke mye action akkurat.. :roll:

Var på middagsbesøk hos venninne med baby og på kino og så Love Actually etterpå, superkoselig :D En skikkelig bli i godt humør film :Nikke:

Etterpå ble jeg kjørt hjem til mannen som var helt utslitt etter gårsdagens eksamen... så ble det slumring i sofaen med en pus i fanget hver oss :hjerte: Så koselig atte, glemte helt tiden.... så i dagtidlig skjønte jeg ikke hva vekkerklokken var for noe, passet så dårlig inn i drømmen min :ler: Men kom meg da opp til slutt, men var så trøtt at jeg måtte ta en liten timeout å sette meg ned i dusjen :Gjesp: Så derav følger dagens plan; SOVE PÅ SOFAEN!!!!!

Er på dag 22 i dag og nå har brystene blitt skikkelig ømme og virker tunge så da tror jeg at jeg er tilbake til vanlige pms plager.... stakkar mannen da blir jeg vel ikke serlig enkel å ha med å gjøre nå resten av uken..... har ikke merket noe til det utrolig dårlige humøret ennå, men det kommer nok om en dag eller to.. :roll:

Skrevet

NEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!! :fy:

Jeg kommer jo på besøk i morgen. Du kan ikke være i dårlig humør da!! :fy:

Dessuten klaffer det for dere nå. Nemlig!! :D Og jeg blir filletante :hoppe:

Skrevet

Når jeg tenker meg litt om er det ikke før i overimorgen jeg invaderer deg.. Det er jo LEEENGE til :( Jaja.. Da får jeg glede meg en ekstra dag da :hoppe:

Skrevet

Skal prøve å spare det dårlige humøret et par tre dager jeg da Meta :blunke: Neida, klarer ikke å være i dårlig humør når jeg er sammen med deg da!!!!! Det visste du vel :Nikke:

Nå gleder jeg meg til å komme hjem og bygge opp en skikkelig god sitte/ligge stilling i sofaen!!! BH'n skal av (puppene er seriøst ubehagelige), en løs myk genser skal på og skuldre og nakke skal også få litt fri..... har blitt litt stress på jobben i det siste med alle mulige slags desemberting :roll: Så nå er ikke musearmen og betennelsen i skuldrene noe serlig god.... er som om skuldrene består av potetmel når mannen masserer meg.. Burde vel kanskje ta en tur til doktormannen igjen og få en ny dose Brexidol :( Men så er det jo usikkerheten om det er så veldig lurt nå i prøveperioden :-? Burde uansett ta meg en tur før det blir helt ulevelig... blir jo ikke noe bedre av å fortsette som før, pleide å holde med en rolig helg, men ikke denne gangen :roll: Blir sikkert bra etter to uker hjemme hos mamma og pappa til jul, gleder meg som en liten unge :ler:

Kjeder meg i dag :eeeh:

Skrevet

Usj! Den nakken bør skjerpe seg, synes jeg! :frustrert:

Er ømme tunge pupper pms-tegn hos deg altså? Hvis du ikke pleier å ha det slik, så er du jo gravid! :Nikke:

Når det gjelder det dårlige humøret som kommer smygende, så hjelper det å skrive stygge ord i boka, og skrive stygge sinte smileys... :wink::flekke:

Hm... Var du på babykino, eller misforstår jeg nå?

Jeg og vil se den filmen...

God bedring med pupp og nakke!

Skrevet

Ømme og tunge pupper er nok ganske vanlig for meg, men har ikke hatt så mye av det de siste periodene, så nå har de bestemt seg for å ta igjen.. :roll:Håper jo selvfølgelig at det er andre grunner.... *bankbankibordet*

Var nok ikke på babykino, tok med meg mammavenninnen ut på vanlig voksenkino jeg - tror hun hadde behov for litt tid hjemmefra, så med med pappa'n som barnevakt koste vi oss med en helt fortreffelig film :D

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...