bizzy Skrevet 24. november 2003 Forfatter #401 Del Skrevet 24. november 2003 Lillen skrev; :enig_animasjon: ???? :fy: Ikke hør på Meta! Den stillingen der funker ikke! Spermiene skal inn i livmoren, og ikke i ....! Skjønner hvorfor det ikke har klaffa for henne! Pssst Lillen, skal prøve å huske hvilket hull jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 24. november 2003 #402 Del Skrevet 24. november 2003 Here we go again! Så kos helg du har hatt - og det er nesten så jeg stjeler ideen din om fast filmbollekakao-rituale på fredager. Men da hadde nok sambo fått noia. Siden fredager og søndager er de eneste dagene han garantert har fri, så liker han tanken på å gå ut med kompisene sine på fredager om det faller seg sånn. Og det gjør det ofte. Grr. Kan spise boller alene jeg, om noen gidder å bake dem for meg Nærmer det seg eksamen for mannen eller? En trøst for deg er at snart har du all hans oppmerksomhet igjen :D En god uke ønskes deg! Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 24. november 2003 Forfatter #403 Del Skrevet 24. november 2003 Vi har det i allefall gøy :blunke: Det er helt greit at du stjeler filmbollekakao ideen vår vi har det på lørdag vi altså, men du må jo gjerne ha det på Fredag :blunke: Må innrømme at det er mannen som har tatt med seg den tradisjonen inn i vårt hjem Må bare si i fra hvis du har lyst på oppskriften på mannens superboller :D Det er nemlig han som pleier å varte opp med boller og kakao, men nå når han leser døgnet rundt har jeg tatt på meg oppgaven :blunke: Mannen er straks igang med eksamensrushet ja, begynner fredag og er ferdig 15.des! Ser frem til 17.des jeg, for regner med at 15. skal han vel ut å feste og helt sikkert ikke med perebrus.... så den 16. regner jeg med at han er ganske så ødelagt Er jo forsåvidt greit at jeg ikke får så innmari mye oppmerksomhet for tiden, ser jo veldig frem til at han til slutt skal bli ferdig med studiene, ikke lenge igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 24. november 2003 #404 Del Skrevet 24. november 2003 Hola! Trenger du å spørre? Ja til alle oppskrifter! Sånn for framtidens spørrerunder; det er bare å kline dem inn! :D Ok, så var det lørdag, men jeg leste fredag. Shoot me. Fredager passer myyye bedre hos oss såh! Snøft! Si meg.. er det noen fornuftig forklaring på at denne heter pærebrus? Hvor mange, helt ærlig, har ordet pærebrus i sitt daglige vokabular? Hvor mange får kjøpt pærebrus på nærbutikken? Nuvel.. KG's høye sjefer er sannelig noe helt for seg selv God mandag videre asså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 24. november 2003 Forfatter #405 Del Skrevet 24. november 2003 Enig med du Jolie :blunke: Hvis de først skulle kalle den noe med brus ville jo noen andre alternativer vært; voksenbrus, perlebrus eller lignende, bildet gir i allefall litt mer alkoholisert inntrykk enn pærebrus..... Du kan få ha bollekveld hvilken kveld du vil du Jolie :blunke: Vi har det som regel på lørdag, men passer ikke det så blir det en annen dag i helgen, så det er vel kanskje mer en helgeting Koselig er det nå i allefall, og oppskriften på mannens boller er nå i dagboken din :enig_animasjon: (trillebollesmil, tenkte jeg måtte oppklare det for visse sjarte sjerler :blunke: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 24. november 2003 #406 Del Skrevet 24. november 2003 Hah! Er JEG en sart sjel liksom? DET har ingen beskyldt meg for før Takker for bolleoppskriften. Må prøves så snart som mulig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 24. november 2003 #407 Del Skrevet 24. november 2003 Perebrus heter sikker perebrus for å slippe demonstrasjoner fra AA eller lignende. Vi kan jo leke at det betyr noe annet enn bare brus! Men på den annen side, så vil vi nok sette stor pris på det om litt, når vi er gravid. Vil helst ikke ha ekstra ting å bli irritert på i den følsomme tiden vi har i vente... Da kan vi være stolte over vår avholdenhet! Nemlig! Hei! Jeg blir ond i øynene når jeg leser om fartsboten, for det minner meg på at vi ikke hadde behøvd å være blakk nå i førjulstiden. Kunne faktisk ha vært 3500 kr rikere, hadde det ikke vært for en bot som Mannen har pådratt seg! :evil: Håper Bizzy-mannen bruker bilbelte i det minste! Det "glemmer" min... Å glemme noe slikt er det mest idiotiske jeg vet om! :evil: Og da jeg maste sist, da han fra før var 9i dårlig humør, sa han bare "Pass på deg sjøl!" :o Ikke meningen å få all frustrasjon ut i din ordbok, men det måtte ut et sted! Håper mannen din kan ta deg forfra noen ganger i løpet av eksamens-rushet da! Det er jo snart jul, og julematen skal vi helst bli kvalm av! (Heller det enn å ikke være gravid... ) Klemklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 24. november 2003 #408 Del Skrevet 24. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 25. november 2003 Forfatter #409 Del Skrevet 25. november 2003 Bizzymannen er flink til å bruke bilbelte, bare ikke like fanatisk som meg, men setter på seg beltet når vi er ute av garasjen, er nok helst farten som er problemet Jeg har en tendens til å sette meg i bilen, sette på beltet, finne ut at mannen kjørte sist så jeg når ikke frem til pedalene Tar av beltet kjører setet frem til fremste hakket, på med beltet igjen, kjører ut av garasjen forsøker å gå ut av bilen med beltet på - har ikke klart det ennå Tar av beltet, går ut av bilen, lukker garasjedøren, inn i bilen og på med beltet igjen Same procedure every time... Så bot for å ikke bruke beltet tror jeg nok ikke at jeg kommer til å få noen gang :blunke: Vel mannen har fikset så dette blir en rimelig skrapa mnd, så nå utgår vinbar-tur med venner på fredag, tror vi får ta en vinbar hjemme hos oss i stedet (du må bare ta med deg mannen Meta - dere er velkomne :blunke: ) Åhh, nå fikk jeg plutselig eldig lyst på vin, masse gode oster, gode frukter, utvalge spekeskinker og salte pølser og pittelitt kjeks Lurer på om jeg har hatt el denne mnd jeg... har ikke hatt helt positivt utslag på el testene.. Har faktisk hatt rimelig lik testgang som det Meta hadde.... kanskje vi har vært litt for mye sammen :blunke: Testene ble litt sterkere for deretter å bli svakere igjen i dag tidlig, faktisk nesten ikke strek i det hele tatt Satser på at el var i går kveld jeg da, men har jo egentlig ikke merket noe til el slimet heller Blir seriøst forvirret Vi får heller tenke som at el kan være hvilken som helst dag fremover.. ikke vet jeg hvor lang syklus jeg kommer til å få heller, pleier å gå 16 dager etter el, men nå vet jeg jo ikke når el var eller om jeg har hatt el.. Er vanlig for meg med 27 - 28 dager, så da burde vel 32 dager være passe? Er forresten på dag 15 periode 9 i dag, huff det har tatt lang tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 25. november 2003 Forfatter #410 Del Skrevet 25. november 2003 hmmm, lurer på hvor mange innlegg som kreves for å bli superaktiv bruker jeg......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 25. november 2003 #411 Del Skrevet 25. november 2003 Sender en stor klem til deg og sier SELVSAGT skal det klaffe for dere snart. Dere KAN lage små. Syns jo siste syklus var et tegn på det! Og så er det så greit å få tips om huset av deg. Du er SÅÅÅ god å ha :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 25. november 2003 #412 Del Skrevet 25. november 2003 hmmm' date=' lurer på hvor mange innlegg som kreves for å bli superaktiv bruker jeg......... Tror nok du må runde 1000. :blunke: Og jeg som følte meg så stolt fordi jeg akkurat rundet 200 innlegg og ble "Meget godt kjent" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 25. november 2003 Forfatter #413 Del Skrevet 25. november 2003 Æsj, det var mange, hadde liksom lyst til å være litt sånn super jeg også :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 25. november 2003 #414 Del Skrevet 25. november 2003 Du er super! Du er jo Supergirl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 25. november 2003 #415 Del Skrevet 25. november 2003 Jag tror att det är kring ca 600 som man blir superaktiv. Jag har varit det ett tag och det var först i förra veckan som jag kom över 1000. Og du er jo Super... enig med Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 25. november 2003 #416 Del Skrevet 25. november 2003 Jeg har hørt rykter om 600 altså. Så stå på du Bizzy :blunke: Neste syklus tror jeg du og Meta får være litt fra hverandre. Forstyrre hverandres syklus på den måten.. :fy: To uker til IKM - spennende! :o Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 26. november 2003 #417 Del Skrevet 26. november 2003 Spennende - og litt skummelt. Synes i hvert fall jeg. Da vi kom hjem i går, sa Mannen: "at det skal være så vanskelige å bli gravid, da!!!" med et indignert utrykk. Biiiiiiittelitt utålmodig! Vi er jo bare i 2.pp! Jeg fortalte ham imidlertid om førjulsblåbølgen vår. Den er jo vedtatt! Skulle ønske mannen din lærte å ta på seg bilbeltet, Bizzy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 26. november 2003 #418 Del Skrevet 26. november 2003 Det var nok Mannen MIN som glemmer bilbelte. Bizzy sin Mann glemmer fart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 26. november 2003 Forfatter #419 Del Skrevet 26. november 2003 Phew Litt av en dag på jobben i dag, men nå er jeg heldigvis ferdig med allt jeg hadde.. har jo ikke hatt tid til å stikke innom kg for en titt engang i dag Men dagen har gått kjempefort og det er jo alltid et + :blunke: Neida, havsulen, mannen glemmer ikke beltet, han glemmer nok heller hva speedometeret prøver å fortelle....... han er nemlig ganske så glad i fart Et under at han ikke har fått flere bøter, men nå er det nok slutt på flaksen kan det se ut til Har litt vondt i ryggen i dag, litt sånn støl liksom, trodde først det kunne være et tegn på el kanskje, helt til jeg kom på hva katten gjorde i natt.... Han kjedet seg nok så jeg voknet av at han hoppet opp på klesskapene, tenkte ikke noe mer over det før jeg bråvoknet av at han hadde hoppet ned igjen....rett på korsryggen min.... AU!!!! Lurer på om jeg har poteformede blåmerker :-? Han skjønte vel at det ikke var helt lurt etterpå og la seg sammen på skulderen min med hodet i halsgropen og malte så søtt så Ellers så sitter jeg her på jobben og venter på at mannen skal ta mobiltelefonen sin..... Han skulle komme med husnøkkel til meg, slik at jeg kunne ta bussen rett hjem for han skulle på styremøte på skolen..... men jeg har ikke fått noe nøkkel.. så da er det bare å vente da til han kommer på at han har glemt noe :evil: Så koselig å høre at jeg er litt super da... :oops: Mente faktisk ikke å hinte selv om det faktisk ser slik ut...... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 27. november 2003 #420 Del Skrevet 27. november 2003 Dumme mailen på jobben din som ikke vil ha mail av meg Jeg lurer på hvordan du har det i dag?? Jeg er fryktelig kvalm, men ellers bare bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg