Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

bizzy

Anbefalte innlegg

Skulle så gjerne egentlig ha vært rundt i dagbøkene og takket dere for all oppmerksomheten jeg har fått i løpet av forrige uke, men nå er jeg helt utslitt og dagen i dag har vært utrolig stressende og tung, så nå gleder jeg meg til å kommer hjem i sengen min.

Tusen takk igjen for alle hilsnene og for at dere bryr dere :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Bizzy! Så fint at du er frisk igjen. Skjønner godt at det ble litt slitsomt med full arbeidsdag etter en uke i sengen... Du må ta litt godt var på deg selv nå, sånn at du er sikker på at du blir helt frisk!

Så dumt at det ikke lyktes for dere denne gangen. Men - det er bare å brett opp armene og prøve igjen! Stå på! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bizzy!

Synd at det ikkje blei noko baby denne gangen heller.

Men sidan du først fekk svakt positiv test var du teknisk sett gravid. Egget ville berre ikkje feste seg skikkelig. Kanskje fordi du var sjuk?

Neste mnd går det heilt sikkert! Prøv kvar dag frå dag 9 til dag 16. Det fungerte bra på meg då eg blei gravid.

Eg er på dag 28 på fredag og er veldig spent på om eg klarer å vente med å teste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puhhh, hardt å starte hverdagen igjen :roll: Ble jo litt smådårlig etter jobben i går, måtte jo selvfølgelig få migrene, men det var jo ikke noe overraskelse, har en tendens til å få det når jeg har stresset mye i løpet av en dag og endelig slapper av :x Men et par timer med søvn etter jobb og :hjerte: mannen :hjerte: som vartet opp med middag og sjokolade reparerte meg :blunke: Men så måtte det jo skje da....... fikk jo selvfølgelig ikke sove før etter kl. 03,20 i natt, så nå er jeg trøtt som ei strømpe :Gjesp:

hmm, og der gikk hodet tomt for det meste :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh! Skolelys kan du selv være!

Jeg blir med på bølgen!

Det er Hanni som skal starte den, tror jeg! :P

God bedring, Bizzy!

Føkkings falske el-tester...Grr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o :o :o :o Prestasjonsangst!!!!!

Hei Bizzy.

Takk for hilsen i dagboka mi igjen :wink:

Godt at du er back in business! Vi har savna deg her!!!

Kjempesynd at det ikke klaffa - det var jo skikkelig nære på da. Så rart egentlig med først litt positiv test og så negativ. Det virker som om du er entusiastisk i forhold til ny prøveperiode, så det er jo kjempefint da :D

Det var det der med før jul, vet du.....

LYKKE TIL!

Klem fra hanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes dere er flinke som har mange oppussingsprosjekter på gang, jeg! Det er jo bedre å ha mye initiativ enn å aldri gidde å begynne på noe. Dere blir nok ferdige til slutt!

Dessuten ser jeg på det som redebyggingsinstinkt - bra timet før førjulsblåbølgen vår! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en helt forferdelig dag på jobb i går :cry:

Fikk en telefon fra en i manpower som presterte å ringe meg for å fortelle at daglig leder i bedriften hadde fortalt henne at jeg var på jakt etter noe nytt :o Fikk så bakoversveis at jeg tror ikke jeg svarte noe i det hele tatt før jeg etter en liten stund fikk stammet fram at det var nytt for meg at jeg var jobbsøker igjen... Så jeg takket nei til møtet med manpower og sa jeg skulle heller ta kontakt dersom jeg så behov for det.. Men jeg har aldri sagt til daglig leder at jeg er på jakt etter ny jobb, er jo ikke det heller! Kjeder meg til tider ekstremt på jobb.... er jo til tider ganske synlig her på nettet.. :oops: Men får gjort det jeg skal og har bare fått positive tilbakemeldinger på medarbeidersamtaler, sist for 3 uker siden :roll:

Må jo innrømme at jeg etter telefonsamtalen med Manpower hadde mest lyst til å gå på do og spy for deretter å stille forlate lokalene :(

Tok kontakt med personalsjefen som etter en ganske så verbal og høy diskusjon med daglig leder mente det kun var en misforståelse som var skjedd da daglig leder var på kundefest hos manpower og ble full, hadde visstnok nevnt noe om at jeg var overkvalifisert og at det måtte være kjedelig for meg til en av manpowers konsulenter.... i såfall så er det jo usannsynlig uprofft :evil: Deretter fikk personalans. skikkelig gjennomgå av sjefen fordi hun hadde diskutert dette med meg, og lovet at hun ikke skulle nevne hvem som hadde gjort dette, men det visste jeg jo allerede, så jeg hadde jo ventet meg en unnskyldning fra daglig leder, men ender heller opp med munnkurv, og måtte love personalans. at jeg ikke skulle røpe at hun hadde nevnt hans navn i vår diskusjon. Feige drittsekker :evil:

Puhh, var deilig med en liten utblåsning, kjenner jeg blir kvalm bare jeg tenker på det, er ikke rart to av mine forgjengere har blitt langtidssykemeldt med psykiske problemer.... Dette er nemlig normal personalpolitikk her :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Dette høres jo helt hårreisende ut - skjønner godt at du er opprørt! Sånt kan man da ikke finne seg i! Også snakke sånn om de ansatte i fylla? Høres litt rart ut spør du meg - Manpower-ansatte går vel ikke på fest med penn og papir i lomma og skriver ned navn for så å kontakte dem etterpå?? Ikke visste jeg at de drev med aktiv "rekruttering" heller, uten at den ansatte har kontaktet dem?

Bra at det ble litt baluba - det var på sin plass. Høres ut som det kunne trenges litt skikkelig oppvask i personalpolitikken her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsener kaktus og zianta, trengte det lille boostet det er å finne hilsener i dagboken :)

Har ikke så mye til overs for personalpolitikken her jeg heller, hadde det ikke vært for at vi er midt i prøvingen og har planer om å flytte til østlandet i løpet av ett til to år så hadde jeg vært på aktiv jobbjakt :P Men har bestemt meg for at de ikke skal klare å kekke meg, hvis det er det de holder på med :evil:

Men nå er endelig dagen ferdig, og jeg skal gjøre byen utrygg sammen med Meta :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o det var litt av en dag, Bizzy.

Gjøre byen utrygg hørtes ut som en god plan. Jeg må jobbe litt til :(

Men du - jeg har ikke skjønt før nå at vi er like gamle jeg, så kult :D

Håper dagen ble bedre etter hvert da! og du - tusen takk for hyggelig hilsen i dagboka mi. Synes det er veldig hyggelig å ha blitt kjent med deg jeg også :wink:

Klem fra hanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Nå har jeg hørt det også! Hva tenkte din daglige leder egentlig på?

Godt å høre at det finnes så mange kompetente ledere rundt omkring, NOT! hvordan er det mulig???

Synes du taklet situasjonen fornuftig, jeg ser for meg at jeg heller hadde marsjert inn på kontoret til daglig leder og laget brudulje! :oops: Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ønske at jeg hadde duret rett inn til daglig leder og sagt akkurat hva jeg mener om saken jeg også, men er altfor forsiktig og snill.... Vet jeg burde tenke mer på meg selv, men har en tendens til å sette meg selv litt bak og la andre gå foran :roll:

Og nå som jeg har fått munnkurv av min nermeste overordnede så er det ikke så mye mer jeg får gjort uten at jeg setter meg selv i et dårlig lys :( Men det gnager på meg at jeg ikke har fått et oppgjør med den som gjorde dette :evil: Skulle ønske vi hadde boksesekk på lageret, så kunne jeg panket, sparket og slått ut litt frustrasjon, eller kanske et dartspill hvor jeg kunne festet bildet av vedkommende :Nikke: Det hadde passet meg godt, men det hjelper jo å bare skrive ned hva jeg ønsker å gjøre her også, gir liksom litt utløp det også. Har sittet og fundert om jeg skulle strekke ut beinet på siden av pulten og spenne bein på ham når han går forbi, men tror ikke det ville vært særlig lurt i det lange løp :ler:

Hmm, er blitt litt eder og galle her boken min i løpet av et par dager, men det går vel snart over :lol: Er i allefall i mye bedre humør i dag enn det jeg var på tirsdag, også hjalp det jo å være ute med Meta i går, koste oss med middag ute og kino etterpå! Himla koselig altså, og veldig sunnt for humøret :blunke:

I dag skal jeg rett til en venninne og ut på trilletur med lille A på 3mnd, sukk, hun er så utrolig nydelig, hadde hun passet i jakkelommen hadde jeg lurt henne med meg hjem :ler:

Livet er godt å leve igjen, jeg er i godt humør, kan ikke vente til å komme meg vekk fra kontoret (har forresten fått mye støtte av kollegaene mine, de som ikke sitter i ledelsen vel og merke), og straks er vel el rundt hjørnet og da skal vi endelig bli gravide for det har jeg, mannen, meta og kinesologidamen bestemt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SELVSAGT skal du bli gravid!! Og neste måned er det min tur :D Nemlig!!

Gjett om mammaene våre hadde hatt noe å snakke om når de treffes da :)

Jeg koste meg også veldig i går. Kjempekjekt å snakke hus blant annet. Gleder meg til vi begynner å bygge. Da skal jeg dra masse nytte av alle tipsene dine :D

Klem til deg :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt... Jeg er også med på

å bestemme at du skal bli gravid, Bizzy! :ler:

Frustrasjon på jobbplan går heldigvis som regel over.

Det der kan du bare heve deg over!

Slutt å tenke no på det! Så lenge han har forstått at du ikke er på leting etter noe annet, og kan beholde jobben din, så er det greit!

Egentlig synes jeg det var litt kompliment-aktig at du var overkvalifisert også... :wink:

Have a good day!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEIA HEIA :hoppe: :hoppe: :hoppe: Rister løs et par egg sånn at du kan :enig_animasjon: i helgen (lignet jo litt ;) ) og om 14 dager blir du :kvalm: og kan ikke nyte :perebrus: (ok da.. Pærebrus går vel greit..)

God helg, vennen!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rister løs et par egg sånn at du kan :enig_animasjon: i helgen (lignet jo litt ;) )

:Nikke: På jukking mener du?

:hoho:

Prøv om du kan få med mannen på det også, Bizzy!

Er ikke no særlig å stå der alene! :wink:

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o

Dere er ikke snaue med ord og bilder meta og lillen!!!

:briller:

Men lykke til med EL, bizzy! Jeg har skikkelig tro på at det går denne gangen!!! :tommelsmil:

klemmer fra hanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...