meta Skrevet 10. november 2003 #341 Del Skrevet 10. november 2003 Halloooooo???? Er du syk kanskje?? Jeg blir bekymret for deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 10. november 2003 #342 Del Skrevet 10. november 2003 Trommer med fingrene ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 10. november 2003 #343 Del Skrevet 10. november 2003 Bizzy er syk God bedring, vennen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 10. november 2003 #344 Del Skrevet 10. november 2003 God bedring! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 10. november 2003 #345 Del Skrevet 10. november 2003 God bedring, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 10. november 2003 #346 Del Skrevet 10. november 2003 God bedring, Bizzy! Håper du blir fort frisk igjen! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 10. november 2003 #347 Del Skrevet 10. november 2003 God bedring, Bizzy! Jeg håper du har det fint ellers, og at det som feiler deg går fort over. Kanskje kan Meta si oss noe om hva det er!? Har det med graviditetssymptom å gjøre...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 10. november 2003 #348 Del Skrevet 10. november 2003 God bedring! Håper du snart er frisk nok til å fortelle hvordan det går. Vi er mange spendte her.. :trøste: Takk for hilsenen i dagboken min forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 11. november 2003 #349 Del Skrevet 11. november 2003 Snakket såvidt med en halveis sovende Bizzy som fortalte at hun var forkjølet, så forhåpentligvis blir hun frisk snart Stakkars vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 11. november 2003 #350 Del Skrevet 11. november 2003 Gå vekk, forkjølelse! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 11. november 2003 #351 Del Skrevet 11. november 2003 Fly din vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 12. november 2003 #352 Del Skrevet 12. november 2003 Åssen går det med deg, Bizzy? Er formen bedre snart? God bedring... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 12. november 2003 #353 Del Skrevet 12. november 2003 Spent på resultatene her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 12. november 2003 #354 Del Skrevet 12. november 2003 hmmmmm. Var ikke IKM i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 14. november 2003 #355 Del Skrevet 14. november 2003 Er du syk enda, Bizzy? Det var da en langvarig, slem forkjølelse! Men det er vel tida for det nå... Håper det går bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 14. november 2003 #356 Del Skrevet 14. november 2003 Nå er jeg virkelig bekymret! Dette kan ikke være en vanlig forkjølelse. Influensa på vei? Vet Meta noe kanskje? Har du kun nett på jobb, Bizzy? :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 14. november 2003 #357 Del Skrevet 14. november 2003 Bizzy har bare internett på jobb. Snakket med henne i går. Hun har influensa og bihulebetennelse. Er bedre nå, men hun er sykemeldt ut denne uken. Det går en lei influensa her borte. Fryktelig standhaftig Dette ble mitt innlegg nr 1 000 :o Trodde ikke jeg skulle komme så langt opp jeg men.. Det blir vel enda flere også kan jeg tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 17. november 2003 Forfatter #358 Del Skrevet 17. november 2003 :o Har visst vært litt aktivitet her inne!! Tusen takk for masse hilsener og gode tanker Har vært dårlig en uke som meta har informert om, tusen takk meta :D Men nå er formen bedre, og jeg er tilbake på jobb, og her lå det en ukes arbeid å ventet, så nå har jeg i allefall nok å henge fingrene i :-? Når det gjelder prøving så er jeg nå på dag 7 i prøveperiode 9 Ting tar visst tid..... :x Var helt sikker på at det endelig hadde klaffet forrige periode, og tok en test søndag som var svakt positiv og tog deretter en test igjen på mandag, for å etter planen få en sterkere positiv strek, men denne gangen ble den enda svakere, nesten usynlig...... og på tirsdag kom tantebesøket :evil: Men da får vi heller stå på enda litt hardere denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 17. november 2003 #359 Del Skrevet 17. november 2003 Godt å høre at du er tilbake på jobb. Prøv å ikke ta igjen alt som skulle vært gjort med en gang - kroppen trenger at du er snill mot deg selv en stund til - du har jo vært syk. Jeg trodde også at dere hadde lykkes forrige syklus, ting tar tid, ja! Men NÅ gjelder det! Jeg er på dag ni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 17. november 2003 #360 Del Skrevet 17. november 2003 Velkommen tilbake, vennen!! Jeg gleder meg til onsdag Og denne gangen skal det klaffe for oss begge. Det er jo selvsagt :D Augustbabyer er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg