Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

bizzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff ja, håper jeg har rett :-?

Har liksom på følelsen av at det har klaffet nå, og det er skummelt kan jo ende opp med den nedturen om 8 dager...... Har bestemt meg for at jeg skla vente to - tre ekstra dager før en eventuell test, men det kommer til å bli vanskelig :lol: Er litt redd for at tiden kommer til å gå littfor sakte.... Men får heldigvis besøk på fredag så da kommer vel helgen til å gå fort, så får jeg heller sette meg selv i sving med et eller annet på dagtid i løpet av uken :roll:

Begynner med i dag, da skal jeg nemlig på middag til meta og så skal vi på kino og kafé så da kommer dagen i dag til å gå fort :Nikke: Det blir kjempekoselig altså :D

I morgen er planen å vaske gulver, støvsuge sofaen og tørke støv, også kanskje bake en kake, så da burde jo den dagen være grei! Fredag kommer besøket så da fyker vel hele helgen av gårde, så da er det bare 3 dager før ikm..... hmmm klarer sikkert å finne på noe å bedrive de ettermiddagene med også :blunke:

Lurer på om det ikke egentlig er for tidlig å ha tegn nå jeg........ er vel egentlig det, dessuten så tenker jeg så mye på det at jeg kommer til å psyke på meg alle tegn som er..... Her er de jeg har klart foreløpig...;

:roll: småkvalm (kommer sikkert av at jeg er trøtt som ei strømpe)

:roll: Trøtt (kommer helt sikkert av at jeg ikke fikk sove i natt, for mye tanker...dersom hvisom atte..)

:roll: Ømme pupper (ganske vanlig pms)

:roll: Litt økt utflod (eller er det kanskje bare noe jeg tror??)

jaja, det er altfor enkelt å lure seg selv...... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er spennende! Jeg synes du har mange symtpmber jeg - pluss en godfølelse! Bare se hvordan det gikk med Eliza!

Du er flink som klarer å vente med å teste! Lykke til, Bizzy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink og flink havsulen :blunke:

Er jo fremdeles en del dager frem til jeg evnt kan forvente meg et riktig svar på test, så det gjenstår og se da om jeg klarer å vente, har hatt store planer om å vente til et par dager over ikm tidligere også, men så var det det der med viljestyrke da... :ler:

Tusen takk for koselig hilsen, og ja jeg håper virkelig at Eliza startet en bølge jeg kan være med på :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger over noen blå bølger fra Trondheim til Bergen:

)))))))))))))))))))))))))))))))))(((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Du får bare prøve å få dagene til å gå fram til ikm, men det er ikke enkelt, det kan jeg skrive under på. Men det er noe med magefølelsen altså... forrige syklus var jeg mye sikrere på at jeg var gravid enn jeg var denne gangen! Så feil kan man ta! Og så angrer jeg på at jeg tok det som en selvfølge at jeg skulle få både ømme bryster og kvalme, for det fikk jeg jo ikke... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det Eliza, har jo trodd det har klaffet tidligere også, og masse tegn har jeg jo også hatt tidligere :roll:

Er nok litt mer positiv denne gangen siden jeg har hatt litt "profesjonell" hjelp :blunke: Kinesologen sa det var mange hinder i kroppen min som jobbet imot graviditet, men at hun skulle klare å snu energien slik at kroppen skulle jobbe for graviditet i stedet for imot.. :o Litt søkt, vet det, men her skal ingenting være uprøvd :blunke: Må jo også si at jeg fikk hjelp med litt vonde følelser ang jobb og forsikringsproblemer også så hvis det klaffer så var det jo tre ting på en gang :ler:

Har forresten klart å skaffe meg selv et tegn til :oops: Psyken er en sterk sak ser det ut til, for nå har klart å få frem følgende tegn;

:roll: Såre brystvorter... (kan jo også være pga den sexy blondebh'n jeg har på, men har ikke fått vondt av den tidligere..)

Jaja, får prøve å få tankene over på et annet spor... Kan jo bli sprø av mindre enn det her :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at du har rett! Så spennende dette er! :D

Takk for god bedrings-klemmer :) Liker ikke honning jeg da, men gode bøker og ullpledd er nam :D Dessverre har jeg hatt litt for mye feber til å kunne konsentrere meg om gode bøker, men har fått sovet mye da. Godt det og :) Sykmeldt et par dager til, så nå når feberen har gitt seg litt skal jeg grave meg ned i sofaen med både kakao og bøker :ler:

Igjen: fingrene er krysset her hos meg!

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kinesologi, baby? Er det noe jeg har gått glipp av nå? Eller har du ikke skrevet om det før? Kjempelurt å prøve det ihvertfall! :D

Bortsett fra at jeg egentlig sku bli gravid før deg, så har jeg en god følelse for deg denne gangen... :wink:

...

Velkommen til Nysgjerrig-hjørnet:

Hva er det med deg og Meta?

Kjente dere hverandre før dagbok tiden?

Jeg har lenge klart å holde nysgjerrigheten under kontroll,

men nå sprekker det for meg snart asså!

Klem

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå kan du lure nå Lillen :sjarmor::sjarmor:

God morgen Bizzy vennen. Håper du får en riktig fin dag og helg med svigers :)

Klem fra tremenningen din! :)

Skjønte du mer nå Lillen?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh, så koselig å logge seg på å se at Meta, Jolie, Hanni og Lillen har tatt turen innom boka mi, blir i kjempegodt humør av slikt!!!!!

Oppdatering på symptomer :-?

:o er litt småkvalm jamt over, spesielt når jeg begynner å bli sulten, men det hjelper med litt farris eller vann

:o syns jeg begynner å få tydeligere blodårer på brystet

:o Ømme bryster, og såre brystvorter (selv om jeg ikke har blondebh..)

:o Har en rar pressfølelse nederst i magen....

tok en persona test i går på ettermiddagen og fikk svak reaksjon....... og den reagerer jo også på hcg hormonet...... så da er jeg enda mer sikker på at det endelig har klaffet.....

Når det gjelder kinesologibaby, så har du nok gått litt glipp av noe Lillen :blunke: Har vært hos kinesolog for å få litt alternativ hjelp, og har foreløpig fått følelsen av at det virkelig har hjulpet!! Så dersom jeg sitter med et lite nurk i armene om litt i overkant av 8mnd, da skal kinesologen få takkekort altså :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes meg, så spennende! Jeg har troen på at det har slått til for deg også denne måneden! Hvor lenge er det til ikm egentlig? Jeg håååååper sammen med deg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...