Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

bizzy

Anbefalte innlegg

Skrev visst samtidig vi Hanni :blunke:

Dagene blir lange ja! Men skal prøve å fylle ettermiddagene med julegaveproduksjon :D Så kanskje jeg klarer å skyve ventetankene litt vekk!

Leit å høre at du har en tung periode nå, håper ting snart ser litt lysere ut!

Hvis jeg skulle få symptomer så blir det nok ført opp i lister her i dagboken sporenstreks :ler: Har ikke hatt symptomer de siste gangene, i forhold til de første månedene med prøving da kroppen ikke var noe annet enn en stor oppsamling av graviditetstegn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Julegaveproduksjon - så utrolig kreativt :o jeg har ikke begynt å tenke på dem en gang. Har ikke engang fått bestilt takkekort etter bryllupet i august :o OIOIOI - nå må jeg tydeligvis hivemegrundther!

Hvilke ingredienser er med i julegaveproduksjonen forresten? Jeg trenger ideer.... og er nysgjerrig også. :briller:

Ha en fin onsdagskveld, Bizzy.

Klem fra hanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julegaveproduksjon ja! En genial oktober- november- og desemberhobby! Jeg har huset fullt av diverse prosjekter, så nå produseres det skjerf, luer og votter over en lav sko! Jeg har strikkedilla! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjalp faktisk havsulen :blunke:

Har hittil vært meget effektiv, og har mange ting på gang i dag, så kan jeg ta helg med god samvittighet i morgen - er så dumt å starte helgen med å tenke på allt som egentlig burde vært gjort innen mandag :wink:

Hanni: ingrediense til julegaveproduksjonen

:D Strikketøy

:D hekletøy

:D brodering av duk

:D hjemmelaget konfekt

:D hjemmelaget fudge

:D porselensmaling

:D lerret og oljemaleri (hvis inspirasjonen kommer og tar meg :blunke: )

Deilig måte å komme i skikkelig julestemning på, og til uken skal jeg på ikea og kjøpe litt fine stoffer til å pakke inn gavene i, tror jeg skal ha blankt nesten gjennomsiktig hvitt stoff :blunke:

Alltid koselig med besøk Eliza :D ,

fra deg også meta, men vil jo helst ha andre meldinger enn at du er syk da :( Bli fort frisk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hoppingen i dagboka mi! Her kommer litt hopping for at egget ditt skal feste seg :D

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å se etter noe symblikk i hoppinga di, jeg Eliza :ler:

Men det var det nok ikke.

Takk for inspirasjon, Bizzy. Jeg ble nok litt sliten bare med tanken på alt du gjør - men strikke kan jeg og brodere har jeg vært flink til en gang. hmmm... tror det blir tur på sybutikk neste lønning.

Jeg håper også at alt fester seg der det skal :enig:

Klem fra hanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hoppingen Eliza, den hoppende F, det må jo bety at ting fester seg denne gangen, eller hva :blunke:

Gjør jo ikke allt på en gang da hanni, tar det litt etterhvert ettersom hva jeg har lyst til, er ikke alltid julegavene blir ferdig til den julen de er planlagt.. i allefall ikke strikkesakene og broderingene :roll: Men det er kosleig å holde på med, og en ganske god unnskyldning til å ikke få dårlig samvittighet for å se på tv :lol:

I helgen skal jeg bare slappe av og nyte "friheten" , sove lenge om morran, lange frokoster med nystekte rundstykker og stearinlys, god mat og god drikke, og koselig samvær med mannen min :hjerte:

Lørdag skal vi til bestille innramming av tre akvarell malerier vi har kjøpt til kjøkkenet (komposisjon), blir vel ikke noe billig fornøyelse kan jeg tenke meg :o Men blir sikkert bra! Kommer til å gjøre seg såååå bra på veggen 8)

Blir det fint vær så kommer vi vel til å bestige ett av byfjellene i løpet av søndag, må jo være litt sporty selv om det er helg, men dersom været er trist er planen å krype opp i sofaen med en god bok, ullteppe og masse te :Nikke:

Jeg elsker helg! Tror jeg er et skikkelig helgemenneske :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du også har planlagt en deilig helg jeg! Helg er per definisjon digg!!! Bare så synd at den går altfor fort...

Kjenner du noe til egget som fester seg eller? Spennende!

GOD HELG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjent noe til at egget fester seg, er ikke det litt tidlig da? Fire dager siden positiv el-test :-?

Har endel stikninger nederst i magen, men i dag tidlig så oppdaget jeg faktisk at jeg har el-slim igjen, så da var det jo kanskje el i stedet..igjen :o Har ikke hatt det siden tirsdag, også kommer det plutselig igjen... Har i allefall mentalt forskjøvet ikm 4 dager, sukk, lenge til det :( Jaja, bare jeg har el så er det jo egentlig ikke så farlig når, så lenge jeg merker det alikevel :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den helgen din vil jeg kopiere.. :wink: Ser ikke ut til at du har problemer med å få tiden til å gå...julegave-produksjon, bestige noen fjell....wow, foresten... :o

Håper helgen blir like bra som det du har bestemt den skal bli!!!

- og TVI TVI med de blå tingene :wink:

:kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med rammebestillingen? Vi var innom et rammeverksted i helgen for å se på en ramme til maleriet min kjære fikk i morgengave. 1000 kroner, sa dama. For en helt enkel, tynn, svart ramme. Må sjekke markedet videre, jeg - for det synes jeg var mye.

Håper du har hatt en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj - mandag :evil:

Tusen takk for hilsener kipa og havsulen, er deilig å komme tilbake til nye innlegg etter helgen ;)

Helgen var deilig, med masse avslappning og lesning lørdag, og laaang gåtur søndag i duskregnet. Bakken på vei oppgjennom skogen mot fjellet var visst veldig glatt blitt, først plumpet jeg to ganger i elven (har heldigvis fått nye fjellsko med goretex :) ) deretter prøvde jeg sittekomforen midt i stien... :oops: Ikke serlig god, jeg har blåmerkene til å bevise det, mannen måtte bruke hageslangen på meg da vi kom hjem... gjørme fra topp til tå :ler: Så dersom jeg ikke har ristet ut egget mitt nå, så har jeg i hvertfall ristet det godt på plass altså meta :blunke:

Det ble ikke noe tur til rammeforretningen på lørdag alikevel, havsulen, men regner med å ta turen i løpet av uka, skal gi deg et ord når vi får prisen jeg :blunke:

Dagen i dag er helt pyton, etter en flott helg, ble det en skikkelig pangstart på jobben :evil: Og psyken har fått seg en knekk, har på følelsen at det aldri kommer til å klaffe for oss, men det går over, kjenner jeg meg selv så er jeg helt sikker på at det har klaffet denne gangen i morgen :roll: Blir bare så deppet når jeg tenker på at dersom det hadde klaffet med en gang hadde jeg vært 7mnd på vei :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må ikke deppe, Bizzy! Bare vent, en dag om ikke så lenge sitter du der med TO BLÅ! Ingen grunn til bekymring enda... Men jeg skal egentlig ikke si noe, for jeg begynner jo å bli sprø allerede etter 3 forsøk... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntrende ord Eliza :klem2: Setter stor pris på støtten!!!

Dagen i dag er alt så mye bedre, passe skiftende humør for tiden :lol:

Mannen ble ganske skremt i går da jeg jublende møtte ham i døren med følgende beskjed;

Vet du hva?? Jeg har små brune flekker i underbuksa :D

:hoho: hørte jo med engang hvor teit det hørtes ut selv også, men sagt er sagt så nå kommer jeg vel ikke til å høre enden på det her før om en god stund :oops: Er ikke alltid jeg tar meg tid til å tenke før jeg snakker, noe som har ført til en del komiske sitater :ler:

Nå må jeg understreke at det var ikke bremsespor slik som min kjære mann først trodde :hoho: Mer gammelrosa små dråper... hmm lurer på om det kanskje har klaffet og at det kanskje er slik en liten festeblødning vil arte seg???? Vel ganske forvirret og har klart å psyke på meg et graviditetstegn eller to siden i går :roll:

Vel, er i dag på dag 18 så det er goood tid til å psyke på seg noen tegn til :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du blir litt frustrert av og til. Det vi venter på vil jo forandre livene våre for alltid!

Jeg er også utrålmodig. Selv om det ikke er lenge siden vi begynte å prøve, (er i 1. PP), så vil jeg NÅ i og med at vi har bestemt oss. Det er vel noe med oss jenter i vår generasjon - vi er vant til å få det meste av det vi peker på med en gang vi har lyst på det ... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...