Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

Fremhevede innlegg

Skrevet

:hoho: "To armer i brøstet" leste jeg - stål i ben og armer!

Takk for info, det hørtes veldig fint ut. Helt strålende forklart :D

Jeg skal saumfare IKEAkataolgen i kveld og forberede meg mentalt på shipping i morra. Det blir moro. Vi skal gjøre det fint i leiligheten i helga. Det blir hyggelig! Nå må jeg jobbe bittelitt til...

Klem igjen fra hanni

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skrev at du skulle kjøpe Persona-tester. Er det vanlige el-tester, eller er det noe annet? Dersom det ikke klaffer for oss denne gangen så skal jeg definitivt kjøpe el-tester neste syklus!

Skrevet

Dag 7, pp 8

Endelig helg om en liten stund! Våknet i dag tidlig med skikkelig hodepine, så tok noen paracet og stillte klokken en time senere :roll: Passer dårlig å være skral i dag, men formen er på vei oppover igjen, heldigvis! Har jo kjøpt inn et helt lass med kjekser, italienskeoster (og litt andre oster), parmaskinke og italiensk vin til i kveld, også får vi selskap av endel venner :D Skikkelig deilig start på helgen :klem2: :perebrus:

Bruker persona ja Eliza, og syns de er veldig ok, hadde litt problemer med avlesning første gangen, men denne siden gir veldig god hjelp! Lykke til :blunke:

God handletur Hanni, Ikea er alltid en artig og dyr :roll: opplevelse, med unntak av dersom man forviller seg dit en lørdag ved studiestart :o

Skrevet

Selskap er noe av det morsomste som finnes! Vi skal også ha selskap i kveld!!!

Synd du ikke er i toppform, men kos deg med ostene og vennene! God helg!

Skrevet

Takk for hilsen i dagboka mi - alltid koselig å få besøk!

Ha en god helg, og kos deg med vin og god mat! :blomst_opp:

Skrevet

Takk for koselig hilsen!!

Når det gjelder hostesaft..er jeg vel så positiv til det siden det var den måneden jeg prøvde det for første gang at det klaffet..etter 7-8 mnd. Du må vite når du har el da..og så tok jeg bare noen slurker med solvipect disse dagene...også har jeg en Lukas i magen nå...

- det skader i hvertfall ikke å prøve det....

Ha en god helg, og lykke til! :wink:

Klem fra Kipa :klem:

Skrevet

:Gjesp:

Da var den helgen over :( Hadde en flott helg med masse god ost og vin på fredag, ble kanskje litt mye vin :oops: og kjempekoselig selskap! På lørdag fikk vi først besøk av et vennepar med en 5 uker gammel skjønn liten jente :hjerte: , vil ha vil ha!!!! Mannen hadde bakt boller så da koste vi oss med boller og varm sjokolade med krem, nam! (mannens boller og varm sjokolade er fast lørdagstradisjon hos oss :hjerte:)

På søndag ble det sen frokost, håndballkamp på tv'n og en god bok i sofakroken! Allt i allt en perfekt helg :D

I går var som vanlig en hard dag!! Skulle ønske jeg kunne avskaffe mandager :ler:

Nå er jeg på dag 11 i denne perioden, og dersom jeg tolker kroppen og el-testene rett har jeg el. i dag eller i morgen, så da er det ingen vei utenom for mannen :blunke:

Tusen takk for hilsener havsulen, kaktus og kipa, kjempekoselig :D

Skal prøve å huske å ta et par slurker av solvipecten i dag og i morgen for sikkerhets skyld :blunke:

Skrevet

Godt å høre du kjenner deg igjen i det jeg fortalte om i dagboken, Bizzy!

Det er jo egentlig bra at vi ikke er langsinte - så lenge vi evner å få fram våre poenger!

Tilslutt en melding til Bizzymannen fra meg: Heiaheiaheiaheiaheia!!! :wink:

Skrevet

Tid for ny avatar :blunke:

Dette er et oljemaleri av Jan Ivar Bruun, kommer ikke så veldig godt frem her, men jeg syns det er lekkert :blunke:

Skrevet

Veldig lekker avatar! Bare så synd at et slikt maleri koster skjorta... Vil bare ønske deg lykke, lykke til nå i el-perioden! Stå på! Jeg tok Solvipect et par ganger ved el denne syklusen, men jeg tror ikke jeg tok nok (glemte stort sett å ta det)...

Skrevet

Var ikke så ille dyrt faktisk Eliza :blunke:

Oppsøkte kunstneren og prutet litt vi :oops: Mannen hadde ønsket seg et originalt bilde av denne kunstneren et par år, så da vi hørte at han hadde utstilling i Drammen da møtte vi opp og tok en sjans vi :blunke: Endte opp med at vi kjøpte to bilder..jaja var jo det der med å begrense seg da :oops:

Skrevet

Går det an å prute på sånne ting altså? Må prøves... Foreløpig har vi bare ett "ekte" kunstverk hjemme, og det er et litografi som vi fikk i bryllupsgave. Det gjør seg liksom litt bedre enn en Ikea-plakat da (men ikke et negativt ord om Ikea-plakater altså). Kunst er helt klart noe jeg kan tenke meg å bruke penger på, men da må vi først føle at vi har råd... Blir dessverre ikke så mye til overs til hverken reising eller andre store investeringer når man nettopp har kjøpt leilighet... Men så er ikke vi spesielt flinke til å leve sparsomt heller da! Er dessverre litt for glade i biff og rødvin! :roll:

Skrevet

HEIA HEIA EGGET TIL BIZZY!! NÅ MÅ DU FESTE DEG PÅ RETT PLASS!! :Nikke: :enig_animasjon: :hoppe:

Klem fra filletante Meta :vinke:

Skrevet

:ler: Håper det hjelper Metavennen!!! Hadde det ikke vært for at jeg er på jobb så skulle jeg blottet magen og trykket den inntil skjermen bare for sikkerhets skyld :blunke:

Kanskje jeg burde trene på å se på tv stående på hodet i sofaen, da vil jo ikke egget ha noe valg, må jo bli der da, eller........ :roll:

Skrevet

Si ifra om du skal stå på hodet i sofaen da. Jeg vil se :ler:

Skrevet

Tror jeg hadde sett veldig lekker og smart ut på hodet i sofaen jeg så det så! :ler:

Hadde vel vært værre med bildene på veggen... hadde vel klart å sparke ned endel av de før jeg hadde gått med et pang i stuebordet :ler: Har nemlig ikke særlig god trening i å stå på hodet.... var flink da jeg var liten både til å stå på hodet og gå på hender.... Skjønner det ikke jeg, nå dunker det jo i skallen omtrent så fort jeg har hodet lavere enn knærne :lol:

Skrevet

Kjeder livet av meg på jobb.... :fy: Har sikkert mye jeg egentlig kunne ha gjort men sliter med arbeidslysten :x Tror jeg mistet den i går :tunge1:

Nei, trenger et spark i baken her :hoppe:

Er i dag på dag 12 i denne perioden, og fikk positivt utslag på el-test i går, så da betyr vel det at eggløsning var i løpet av gårsdagen eller i dag det da :D Dette blir spennende og 16 ganske så lange dager fremover til ikm tenker jeg :blunke:

Har etter inspirasjon fra Meta bestemt meg for å evnt. teste på dag 30, fy søren det er lenge til :o

Skrevet

Huff, 18 dager å vente! Det er lenge ja! :roll: Du får vel bare prøve å tenke på noe annet frem til da (as if)!

Du, hvor får man kjøpt Personatester hen da? På apoteket eller? Pris?

Skrevet

Hei. Heldig du som har El allerede - jeg lever i spenning på om den kommer i det hele tatt eller ikke. Føler meg slett ikke så sikker. Men lange dager, ja. Jeg synes alle dager er lange jeg i denne perioden av syklusen. Men spennende, spennende. Si fra når du får gravisymptomer da.

Klemmer fra hanni

Skrevet

Hei Eliza, blir 18 lange dager ja!! Tenke på noe annet? Går det an da :o

Personatestene kjøper jeg på apoteket, tror det er rett i overkant av 100kr for 8 stk, husker ikke prisen, men billigere enn de andre variantene... Står ved siden av kondomene :blunke:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...