lillen Skrevet 19. oktober 2003 #241 Del Skrevet 19. oktober 2003 Halloo? Vil ikke høre snakk om den stygge blandahvite fargen i den kommende uken! Vel...bare i trusa di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter #242 Del Skrevet 20. oktober 2003 Heisann alle sammen :blunke: Må nok desverre si at det ikke akkurat er i trusa mi lenger lillen Tanta kom på Lørdag, så nå er jeg på dag 3 i prøveperiode 8 :o Men denne perioden da!!!!!!!!! Skal i allefall gjøre vårt beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 20. oktober 2003 #243 Del Skrevet 20. oktober 2003 :trøste: :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 20. oktober 2003 #244 Del Skrevet 20. oktober 2003 Æsj! Så dumt! Men det er ikke noe annet å gjøre enn å brette opp armene og gjøre seg klar til innsats ved neste EL. Husker ikke helt om du har brukt el-tester tidligere? Det kan jo kanskje være lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 20. oktober 2003 #245 Del Skrevet 20. oktober 2003 Fysj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter #246 Del Skrevet 20. oktober 2003 Både klem og blomst meta :o Blir jo rent rørt jeg :D Kjempekoselig, og tusen takk for i går det var både hyggelig og deilig :blunke: Jepp, var ikke helt etter planennår det gjelder el tester så har jeg brukt det tidligere, og hadde planer om å bruke de i de to siste periodene også, men jeg har glemt å kjøpe........ :oops: Skal forsøke å huske de denne måneden siden det egentlig er den eneste måten jeg kan være sikker på når jeg har ikm Kanskje jeg skal kjøpe i dag, skal jo uansett hente fliser til kjøkkenet jeg og mannen har nemlig vært ute på bomesse også glemte vi å legge igjen lommebøkene hjemme..... så da ble det fliser til kjøkkenet og 3 meter med samme stoff som sofa til å trekke om lenestolen! Kommer til å bli så fint så........ godt mamma kommer på besøk for jeg har aldri sydd noe annet enn gardiner Så enig så enig Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 20. oktober 2003 #247 Del Skrevet 20. oktober 2003 Både klem og blomst meta :o Blir jo rent rørt jeg :D Kjempekoselig' date= og tusen takk for i går det var både hyggelig og deilig :blunke: Nå lurer jeg litt på hva de tror om oss kjære Bizzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter #248 Del Skrevet 20. oktober 2003 :oops: jeg er litt distre, og kan skrive og si de merkligste ting..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 20. oktober 2003 #249 Del Skrevet 20. oktober 2003 Så dumt, bizzy. Lykkelykke til denne perioden. Nå skal vi greie det trur jeg. Vi er en hel haug her som skal bli gravide før jul har jeg tenkt. Du er selvsagt blant dem. Jeg skal også kjøpe EL-tester - her skal det testes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter #250 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jeg vil også fortelle gode nyheter i julen!!! Likte planen din hanni, blir med alle de andre her inne som skal bli gravidet før jul!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 21. oktober 2003 #251 Del Skrevet 21. oktober 2003 Ja, vi får bare henge i Detta ordner seg! Gleder meg til jul også jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter #252 Del Skrevet 22. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 22. oktober 2003 #253 Del Skrevet 22. oktober 2003 Heihei. God morgen. Er du oppe allerede? Da er vi jammen to i lag Syng med da trøtting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter #254 Del Skrevet 22. oktober 2003 Endelig snart helg Og denne helgen blir shoppe helg, jippi :enig_animasjon: God helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter #255 Del Skrevet 22. oktober 2003 Vet ikke hvilken planet jeg var på ; god helg??? Det er jo to hele dager til det.... Jaja, da er det vel ingen som er i tvil om hva jeg ønsker meg... Får ta en "dementi" runde :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 22. oktober 2003 #256 Del Skrevet 22. oktober 2003 Det er snart helg da, Bizzy. Jeg føler at det er helg snart jeg. Jeg vet det er over en uke til EL - det er lenge da..... Nå er vi nesten på likt i syklusen i forhold til det du skreiv i dagboka mi.... og siden forrige syklus har jeg blitt avhengig av KG :oops: Nå skal jeg snart dra fra jobb, snart snart... Æsj så kjedelig med lange dager :evil: Men shoppe ja. Jeg skal kjøpe nye sko i helga - sånne til å stappe buksa oppi, for jeg har kjøpt for kort bukse på postordre Og så skal jeg på IKEA på fredag - å som jeg gleder meg. Weekend - here I come! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter #257 Del Skrevet 23. oktober 2003 :oops: Kan jo ikke alltid ha oversikt, men gleder meg til helg det gjør jeg, selv om jeg liksom måtte utsette den et par dager Artig å handle i går Kjøpte lyslist til stuen så nå lyser det så fint på bildene våre så!! Skulle hentet fliser på mandag, men da var de ikke kommet igang igjen i flisavdelingen etter helgens messe, så vi stakk innom igjen i går, men de var fremdeles ikke i orden Men nå skal de ringe når vi får lov til å komme å bruke pengene våre Jaja det skal ikke være lett å få lov til å handle Så gikk jeg jo ganske rabiat i baby avdelingen på hm og deretter lindex.... er så artig å handle barselspresanger Kan jo late som om det er til oss selv Deretter ble det litt småtterier både her og der.... og middag på MCdonalds. Greit å kunne følge hverandre Hanni, og nå som vi har nesten lik syklus foran oss blir det jo litt ekstra artig :D Krysser fingrene for oss jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 23. oktober 2003 #258 Del Skrevet 23. oktober 2003 Åssen lyslist? Kan du forklare? Vi skal nemlig kjøpe belysning til leiligheten, og mannen mumler om lyslister. Er det dyrt? Åssen ser det ut? Og nå er det snart helg, Bizzy!!! Klemmer fra shoppehanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 23. oktober 2003 #259 Del Skrevet 23. oktober 2003 God helg til deg vennen!! Hils mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter #260 Del Skrevet 23. oktober 2003 Forklare :o Det er en liten børstet stålboks 3*7cm(?) med to armer i børstet stål med spotter i frostet glass tre på hver arm som kan justeres uavhengig av hverandre. Kan ta bilde av de og sende deg på pm hvis deg går i morgen, evnt mail hvis du sender en pm med adressen. Ble velidg fornøyd med den,og den var ikke så ille dyr heller 1359kr på ide kim tvedt her i bergen. Må løpe mannen er her å henter meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg