bizzy Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #181 Del Skrevet 3. oktober 2003 :enig_animasjon: ahh, vet ikke hvorfor, men jeg bare er sååå glad :D Bobler nesten over av lykke i dag, uten egentlig noen innlysende grunn! Er bare glad Dårlig miljø på jobben, kjærstemannen reiser på hyttetur med skolekamerater, vi bor i en trang leilighet på leilighetshotell, og det ser ut som om flyttingen tilbake til vår egen leilighet blir utsatt med enda en uke Men jeg er alikevel helt superhappy Deilig :D Var på biblioteket i går å lånte to bøker så til helgen er planen, ullteppet mitt, en stor kopp te (kremt, blir sikkert mange kopper te) en god god bok (en om gangen altså) og en malende kosepus på fanget Og søndag kommer kjærstemannen hjem, helt sikkert utslitt, så da skal vi kose oss med en bedre middag, hvis noen har forslag til litt finere middag laget på kun to kokeplater så taes forslag imot med takk :blunke: Var hos bilforhandleren i går, og til Onsdag regner vi med å hente nybilen!!!!! Var bortom å tok en liten titt på den i går, og den er bare sååå midt i blinken for oss :D Så nå venter vi bare på at de skal få montert hengerfeste og felgene mannen fikk lov til å kjøpe (det ble dyrt!) så skal vi kjøre krye som haner i ny familiebil Så nå får jaggu de to blå strekene snart komme nå som allt er klart :blunke: Leilighet med barnerom (foreløpig innredet som gjesterom/kontor), fast jobb, mannen er snart ferdig med sin laaaaaange utdannelse, og vi har kjøpt stasjonsvogn :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #182 Del Skrevet 3. oktober 2003 GOD HELG ALLE SAMMEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 3. oktober 2003 #183 Del Skrevet 3. oktober 2003 -er det ikke aldeles deilig å være i et sånt humør noen ganger- livet er en lek liksom. Og hvorfor ikke, det må jo være lov å være lykkelig!!!God helg til deg også, Bizzy jeg er også alene denne helgen, og er faktisk ikke lei meg for det. Våre planer er nogenlunde like denne helgen.. :oops: kose seg under ullteppe med deilig te, litt digg og tv er mine planer!! Og gå gjennom en hel haug med KK'er som skulle vært sortert for lenge siden... - men selvfølgelig litt tid her inne blir det nok også. KOS deg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 4. oktober 2003 #184 Del Skrevet 4. oktober 2003 Takk fro at du sprer glede...! Det skjer nok ting i kroppen din, med det samme stasjonsvognen er i box! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 8. oktober 2003 #185 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hvor er du da liksom? Kjørte dere vill med bilen kanskje? Gi lyd! Klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter #186 Del Skrevet 9. oktober 2003 Tittei :D Neida Jolie, jeg har ikke kjørt meg vekk i den nye bilen, har faktisk ikke fått den ennå, men i dag etter jobb, da skal jeg endelig få den Så i dag skal jeg nok kanskje kjøre meg en pitteliten tur, men kommer nok ikke til å klare å kjøre meg bort altså :blunke: I dag har vi også flyttet hjem igjen (dvs mannen har flyttet oss hjem igjen, mens jeg har vært på jobb) etter 4uker og 4dager på leilighetshotel har de endelig klart å gjøre ferdig badet vårt, og det ble bra til slutt, er vel et par håndtverkere som er rimelig lei meg og mannen.... etter at de har vært nødt til å legge gulvflisene to ganger, og deretter måtte de ta opp igjen silikoneringen å gjøre det på nytt, vi nemlig litt pirkete av oss :blunke: Syns vi hadde et lekkert bad før og godtar ikke slurvearbeid, basta Gleder meg masse til å sove vår egen seng igjen!!!!!!! Og i helgen en gang skal vi kose mes gode italienske oster, parmaskinke, hjemmelaget fint brød og italiensk vin Ahhh, livet er herlig!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter #187 Del Skrevet 10. oktober 2003 Endelig!!!!! Snart helg Var å hentet nybilen etter jobb i går :D Helt perfekt for oss :D Det er jo ikke noe stor bil, men en liten stasjonsvogn med plass til to voksne, og barn i baksetet, og viktigst av allt plass til barnevogn i baggasjerommet Ellers så skjer det ikke så mye om dagene, har endel å gjøre på jobb, og det er jo ganske greit, burde jo strengt tatt ikke sitte på nettet akkurat nå.. :fy: Men litt pauser må man jo innvilge seg :blunke: Også er det jo bare 3,5 timer til helg Er i dag på dag 22, (pp7 :o har tatt tid gitt) så da er det i underkant av en uke til ikm, spennende GOD HELG ALLE SAMMEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 10. oktober 2003 #188 Del Skrevet 10. oktober 2003 Ser jeg noen som sprudler?? Ser ut som Bizzy! Er hun gravid? ? Kan jo være det nå! (dog litt tidlig å si...) Ønsker deg en kjempefin helg, og krysser fingre for at egget er festet! Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 11. oktober 2003 #189 Del Skrevet 11. oktober 2003 Ja, kom igjen egg! Feste seg feste seg feste seg! (og for å illustrere alt til dere med like god(? ) fantasi som meg, så står jeg altså nå inne i bizzy's mage og heier det lille egget fram til mål. Jeg har eggflagg og er eggmalt i ansiktet..) God helg og klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 11. oktober 2003 #190 Del Skrevet 11. oktober 2003 Heia Heia! Betyr det at jeg også var i magen til Bizzy? Jeg mener...siden jeg og Jolie samtalerte akkurat da Jolie skrev dette innlegget? Det er moro i magen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #191 Del Skrevet 13. oktober 2003 Kjempeartige hilsener i boka mi jenter!!!!! Skikkelig artig og koselig å komme tilbake til kg dagboken etter atter en helt uten internett tilgang :blunke: Kanskje det er heiingen til jolie og lillen som har vært grunnen til all rumlingen i magen i helgen , eller kan det være at vi var altfor opptatt til å huske enkle ting som lunsj.... Har nemlig vært effektiviteten selv i helgen, i allefall på søndag... Lørdag soste vi bort.... var på obs'en og handlet maling og maleredskaper.. Jeg hadde visst aldri kommet så langt at jeg fikk vasket rullene og penslene vi brukte sist, la de i plastpose da vi var ferdige og skulle ta de i dagen etter...... Fikk litt skjenn av mannen da han fant de igjen :fy: Og når vi først var der så måtte vi jo bare en liten tur på Møbelbutikken, Flisebutikken, MCDonald :oops: og Lagunen.. ble visst noen timer :blunke: Deretter dro vi hjem til Meta for å hente laptopen som metamannen var så snill å reparere for oss :D Deretter så måtte vi jo selvfølgelig bare innom en kamerat som pusser opp hus for å se hvor langt han har kommet Kom deretter hjem og dumpet ned i de to stolene vi fortiden har møblert stuen med, og rakk akkurat et strøk i gangen før vi dro på middag og vin hos et vennepar :D Ikke akkurat slik som planlagt den dagen der nei..... Men veldig koselig Søndag derimot var vi flinke!!!! Stod opp tidlig og startet rett på malingen etter frokost, så klokken 21.30 hadde vi tatt andre strøket på dører, karmer og vegger i gangen, tatt et strøk på stueveggene, et strøk i taket på stuen og tre strøk på taklistene til stuen og gangen, puhh Så i dag etter jobb skal gulvet vaskes og møblene flyttes tilbake etter at mannen har satt opp igjen taklistene Så skal jeg dette godt ned i den store gode sofaen min å bare kose meg hele kvelden Kanskje jeg skal ta et varmt bad først for å lindre en veldig stiv nakke, er nok ikke ment at jeg skal male tak, er så innmari langt opp Må jo innrømme at jeg kun har malt 1/3 av taket, mannen ble litt irritert da han så at jeg tråkket i det jeg hadde sølt og dro det utover, så da tok han over :blunke: Vi hadde dekket hele gulvet med plast altså, så det hadde jo ikke noe praktisk betydning egentlig! Hadde mer enn nok med å se oppover jeg, kan jo ikke se hvor jeg tråkker da Er forresten på dag 26 i dag :o er jo straks ikm jo! Har absolutt ingen tegn så regner med at tanta melder sin ankomst onsdag eller torsdag, men krysser jo selvfølgelig fingre, tær og armer for at det har klaffet denne gangen! Jeg som har benyttet meg av healing og alle greier :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 13. oktober 2003 #192 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg følger med deg også, Bizzy! Spennende uke for deg nå! Krysser alt jeg har å krysse :D Skal si dere er flinke til å male! Men maling er ikke det verste man gjør - jeg synes i allefall det er ganske morsomt. Og så ser man resultater så fort, det er i grunnen det morsomste! Lykke til videre med oppussingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 13. oktober 2003 #193 Del Skrevet 13. oktober 2003 Så flinke dere er da Bra med sånne effektive dager innimellom! Metamannen sa at bilen var fin Så nå gleder jeg meg til å se. Har veldig lyst til å komme på besøk en dag. Må jo se hvor fint dere har fått det nå. Og så kan vi jo ta med hustegningene. Kanskje dere har noen nyttige innspill :D Stor klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 13. oktober 2003 #194 Del Skrevet 13. oktober 2003 Og så glemte jeg jo den obligatoriske hoppingen :hoppe: :hoppe: Nå syns jeg det er på tide med filletantebarn nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #195 Del Skrevet 13. oktober 2003 Joda effektive når vi først kommer igang... rart det ikke skal være slik når det gjelder babyproduksjon, har jo vært effektive der også, men ikke så veldig produktive... Maling er greit det, men jeg går liksom lei etter de tre første dragene med rullen jeg da.... I allefall når det gjelder dører, karmer og lister Men er artig når man blir ferdig og resultatet er som ønsket :blunke: Takk for lykkeønskninger!! Begynner å nerme oss nå, etter dette malesjauet er over, er det "bare" småplukk igjen! Men så spørs det jo hvor lang tid det tar før vi bestemmer oss for å endre på noe igjen... Håper jo på at vi skal pusse opp kontoret til barnerom om ikke så altfor lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 13. oktober 2003 #196 Del Skrevet 13. oktober 2003 Maling er greit det' date= men jeg går liksom lei etter de tre første dragene med rullen jeg da.... I allefall når det gjelder dører, karmer og lister Men er artig når man blir ferdig og resultatet er som ønsket :blunke: Huff.. Tror det blir litt mer enn tre dager når huset vårt etterhvert blir ferdig PS. Jeg har aldri malt eller tapetsert i hele mitt liv!! Ikke sparklet heller... Ups. Jaja.. Vi får begynne på et av tre gjesterom. Barnerom ser det jo ikke ut til at det blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #197 Del Skrevet 13. oktober 2003 bizzy skrev: Maling er greit det, men jeg går liksom lei etter de tre første dragene med rullen jeg da.... I allefall når det gjelder dører, karmer og lister Men er artig når man blir ferdig og resultatet er som ønsket Huff.. Tror det blir litt mer enn tre dager når huset vårt etterhvert blir ferdig Ikke tre dager, men tre drag!!!!!! Etter tre dager da er jeg så lei at jeg mest sannsynlig har sluttet for lenge siden Hvis jeg har noe valg da... ikke alltid det :blunke: Kan komme på dugnad jeg og mannen, har både sparklet, pusset, fliset, tapesert og malt til den store gullmedaljen :blunke: Bare du holder litt varm te og kanskje en kjeks eller to så kan vi faktisk jobbe godt en god stund vi :blunke: Dessuten så var det ekstra kjedelig å male hjemme nå som stereoanlegget var stablet i diverse deler på kontoret.... Er avhengig av musikk når jeg malser, pusser, vasker osv! Savner musikken min, har jo ikke hatt stereo på snart 6 uker :o Er du blitt mye bedre ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 13. oktober 2003 #198 Del Skrevet 13. oktober 2003 Er vel litt bedre, men det er sikkert fordi jeg sov så lenge Men jeg er ihvertfall kvitt migrenen Dere skal gjerne få komme på dugnad ja. Jeg lovte jo Bizzymannen et par øl i bytte mot litt silikonarbeid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #199 Del Skrevet 13. oktober 2003 Dere skal gjerne få komme på dugnad ja. Jeg lovte jo Bizzymannen et par øl i bytte mot litt silikonarbeid Artig å være med å hjelpe til :blunke: Bringer helt sikkert minnene tilbake til egeninnsatsen på leiligheten, gør den første uka....deretter ikke fullt så gøy, også gøy den siste uken igjen da ting begynnte å bli ferdig! Gled deg, det er gøy selv om det er mye slit!!! Gleder meg til å kunne hjelpe til :blunke: Ps. For et par øl, kan nok mannen jobbe noen timer, både med silikonarbeid og annet forefallende vedlikehold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 13. oktober 2003 #200 Del Skrevet 13. oktober 2003 Lang arbeidsdag i dag vennen?? Nå skal jeg lage mat til mannen som snart kommer hjem fra jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg