Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heia Bizzy!

Følger spent med her inne for tiden!

Håper lillegutt kommer snart! Klart man blir lei :troest:

Hold ut, kanskje du er av dem som ikke merker noe særlig før det plutselig setter igang. Sender vibber jeg også ;)

(((((((((((((((((((((((((((FØDE))))))))))))))))))))))))))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

jeg har bursdag på tirsdag kanskje det kan behage lillegutt å komme da... :sjenert: Men helst før såklart, for mamma'n din lengter så fælt skjønner du!! ;)

((((((føde nåååå))))))

Er foresten veldig glad for den nye funskjonen der det står hvem som har sendt inn nytt innlegg, venter veeeldig på meta sitt!!!

Tvi, tvi!! :klem:

Endret av Kipa
Skrevet

Har det skjedd noe nå???????

Lykke til.

Klem.

Sender også masse (((((((((((((((((((((((fødevibber))))))))))))))))))))))))))))) hvis du ikke allerede har nokk :sjenert:

Skrevet (endret)

Her er jeg.... :roll:

T+8

Moonchild: Var nok bare sliten i går tenker jeg.. kvalmen varte nå i allefall hele dagen, men ikke mye action her gitt :roll: Skal til jordmor Onsdag og da skulle hun bestille overtidskontroll på KK fredag! Må nok spørre om modningsundersøkelse ja! Skulle mer enn gjerne fått litt hjelp til å få satt igang det her naturlig ;)

Cielo: :klem: Godt med litt heiing og oppmuntring når humøret er dårlig! Takk!

La Traviata: Takker for vibber :smilbla: Håper de virker sakte men sikkert ;)

Kipa: Lillegutt må mer enn gjerne komme tirsdag ;) Har ikke veldig god tid om han skal rekke det, men jeg håper :Nikke: Vibbene mottas med stooooor takk :klem1:

Lisemor: Takker for lykkeønskninger og vibber, tror nok ikke man kan få for mye av de nei ;)

Litt trøtt, men veldig våken alikevel :ler: Venter på mail fra banken... som sikkert ikke kommer før mot slutten av dagen, men må jo ha mailen oppe i tilfelle de er raske *optimist* Sovet utrolig dårlig i natt, egentlig uten grunn.. bare våknet og blitt liggende å vri meg til stadighet, så nå bare venter jeg på behovet for en liten sofalur :Gjesp:

Ingen planer for dagen, mannen jobber og mitt prosjekt er bare å pusle litt her hjemme, men ingen krise om jeg lar være heller :sjenert: Orker ikke å planlegge så mye, gjør heller det jeg vil, når jeg vil.. dvs ikke så veldig mye :rodme: Blir mest sløving og småpusling med helt unødvendige småting... Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har ryddet i kommoden til lillegutt, i den ene skuffen med innhold :ler: Lurer på hvor lenge tellekantene varer jeg...

Endret av bizzy
Skrevet

Vet dessverre alt om hvordan det er å gå på overtid. :klem:

Har fått lungebetennelse og går på pennicillin.

Tenker masse på deg.

Klem fra Mayamor

Skrevet
Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har ryddet i kommoden til lillegutt, i den ene skuffen med innhold :ler: Lurer på hvor lenge tellekantene varer jeg...

Jeg har egentlig fortsatt tellekanter i barnekommoden. Selv om hun er to og et halvt, er det fremdeles så kos å legge sammen sånne små plagg... :sjenert:

Ikke så mye trøst i dette, men hva er egentlig et par uker overtid sett opp i mot resten av livet som mamma med evig ansvar og angstklump i magen og sikkert minst fem år uten noe særlig tid til deg selv :ler:

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Følger spent med! Ikke mye "bizzy", lille Bizzy-gutten! Han tar det helt med ro i mammas trygge mage!

:klem: til deg!

Skrevet

Ligger du også og føder eller? Hjelper ikke å skrive tidlig på dagen, når du ikke skriver seint også vettu. Innrapportering hver time burde vært obligatorisk når det er rett før! :ler:

Jeg er så utålmodig, og vil ha disse bebisene ut med en gang! Og nå er det din tur altså - press! :ler:

Skrevet

Mayamor: :klem:

Klips: Et par uker overtid er nok ikke mye i den store sammenhengen nei, bare litt vanskelig å se det slik akkurat nå :ler: Vil bli mamma NÅ!

Hulderjenta: Virker ikke som om han lar seg stresse lett nei.. Mistenker at han kommer til å ligne veldig på pappan sin :hjerte: Han har i allefall alltid gooood tid uansett ;)

Jolie: Ikke mye tegn til fødsel her i gården jeg :roll: Tviler på at jeg klarer å presse han helt ut bare på vilje, men er ikke langt unna et forsøk nå :ler:

Emil har fått flått.... i nesen :overrasket: Ser ikke akkurat veldig behagelig ut, men han ligger nå her blid og fornøyd og sover på fanget så det kan ikke plage han nevneverdig? Klarte ikke å få den vekk selv, så må vente til mannen kommer hjem, så kan jeg holde katten og han fjerne flåtten *grøss*

Har lyst på noe godt til middag i dag, men har ikke lyst til å lage noe.. Egentlig så har jeg aller mest lyst til å gå på restaurant :sikle: Kanskje jeg klarer å overbevise mannen, han syns jo synd på meg for tiden så jeg kan jo foreslå en enkel og billig utemiddag ;) Benytte meg litt av medfølelsen nå når jeg har sjansen :sjarmor:

Skrevet

:heiajente::ironi::velkommen:(Jeg heier altså!!!!)

Jeg tror den lille prinsen har det altfor godt inni magen din jeg Bizzy!!!

Håper for din del at det skjer noe snart....for det må være utrolig tungt å bare gå rundt å vente når du er så klar for at det skal skje!!

Sender over fødevibber jeg også i håp om at det hjelper litt!!!

<<<<<<FØDEVIBBER>>>>>>

Følger spent med jeg og :heiajente: !!!

God :klem: fra Madden!!

Skrevet

[Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har ryddet i kommoden til lillegutt, i den ene skuffen med innhold :ler: Lurer på hvor lenge tellekantene varer jeg...

:hjerter: - ååå for en herlig tid du har foran deg!! :hjerter_rundt:

Skrevet

Var innom i boka til moonchild med fødevibber i går, og jammen funka de godt!

Så her er noen ekstra kraftige kun til deg:

((((((((((((((((FØDEVIBBER))))))))))))))))))

Skrevet

Jolie: Ikke mye tegn til fødsel her i gården jeg :roll: Tviler på at jeg klarer å presse han helt ut bare på vilje, men er ikke langt unna et forsøk nå :ler:

:ler: Du kan jo prøve :ler:

Jeg krysser fingrene for at vannet går i natt jeg, så kan den lille, tålmodige pjokken rutsje ut som i en vannsklie. ;)

Skrevet

Inne og sjekker....intet nytt hverken fra meta eller bizzy. Håper virkelig du ligger å føder nå bizzy, sånn at du får hilse på lillegutt..endelig! :klem:

Skrevet

Og jeg pleier å få mail på morgenene. Har sendt mail og sms og ingen svar..

Holder på å hoppe av stolen her jeg :hoppe: :hoppe:

Det må da være noe på gang nå vennen min?? Endelig??

:kose:

Skrevet

Åååh nå kjenner jeg at jeg er spent ja!!

Skjer det noe nå Bizzy???

Åååh jeg håper det sånn for deres del!!! :sjenert::klappe:

Skrevet

:sjenert: Beklager, ikke meningen å skape falske forhåpninger her... bare jeg som har sovet leeeeeenge og styrt litt med banken og megler og slikt ;)

Fikk nemlig tilslag på lånet vi ønsket og gjør oss nå klar for en heftig budrunde :smilbla:

Tusen takk for alle hilsener og at dere følger med :kyss: Kjempekoselig!!!!

Men lillegutt er nok slik at han må være helt hundre prosent sikker før han går for de store endringene :ler: Vi prøver så godt vi kan å overtale, men har ikke helt fått det til enda...

Men nå skal jeg "hoppe" i dusjen... ble vekket av konsulenten i banken og har sittet i telefonen siden, og alt er i orden vi må bare vinne budrunden :hoppe:

Kommer nok tilbake med flere meldinger i løpet av dagen ;)

Skrevet

Siam: takk takk :klem1:

Vi har lagt inn første bud :hoppe: Kommer garantert ikke til å få den for det, men må jo begynne et sted :sjenert: Utrolig masse sommerfugler i magen akkurat nå.. kanskje det er det som skal til for å få igang fødsel :tommelsmil: Er jo lov å håpe :ler:

Åhhhhhhhhhhhh, kommer til å bli noen lange timer evnt. dager dersom vi ikke får tilslaget.. må vente til alle visningene er over da og noen andre starter ballet. Har gitt bud på 50' over prisantydning... Men spørs jo hvor fiktiv prisantydningen er... Har mine sterke tvil :roll:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...