Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Hulderjenta
Skrevet

Lusker innom og sniker og ville bare si at jeg tenker på deg!

Skrevet

T+4

Koselig at dere er innom og titter :smilbla: Kipa, Siam, Hulderjenta og Magnhild :klem:

Strikkesettet er nå ferdig og de tre små duskene er sydd på, så nå er det bare å komme lillevenn!! Kunne jo ikke vente med den dersom Kipa har rett og det var det han har ventet på ;)

Hadde jo egentlig bestemt meg for at jeg ikke skulle gjøre noe i går pga den litt labre formen, men da mannen ringte å spurte om vi skulle handle ny lampe til soverommet, så glemte jeg meg visst litt.. Hørtes jo litt kos ut å komme seg ut litt mer enn bare en liten spasertur til butikken. Men det var visst ikke så lurt som det virket akkurat da jeg sa ja :roll: Ble utrolig uggen da vi tittet på lampene, mistet først helt følelsen i den ene armen før det begynnte å prikke rundt nesen.. Fikk mannen til å lete frem noe jeg kunne sitte på mens han løp og skaffet meg drikke. Så der satt jeg da midt i butikklokalet og håpet jeg skulle klare å unngå å svime av... Fikk ganske så masse skjeve blikk gitt :rodme: Men klarte nå å få med oss lampen vi hadde plukket ut, betalt og bakset meg og krykker ut i bilen. Mannen veldig bekymret og litt redd for meg og visste ikke hva godt han kunne få gjort for sin gravide kone :hjerte: Da vi kom hjem "hoppet" jeg rett i seng og sov i tre timer, og vips mye bedre. Fremdeles uggen, men greit nok. Mannen disket opp med mat og drikke og alt jeg kunne tenke meg å ha lyst på :hjerter:

I dag skal mannen ut med jobben på middag og pils (kjørepils ;) ) og har ringt for å forsikre seg om at det er greit :ler: Han er nå søt da! Regner med at han som den tøffelen han er for tiden kommer tidlig hjem. Han forsikret meg veldig om at han skulle ha telefonen i lommen slik at det bare var å ringe om jeg heller ville ha han hjemme :hjerte: Jeg skal kose meg med pizza og cola jeg :sikle: og tv-serier, vet ikke hva som går, men herre over fjernkontrollen og kan zappe så masse jeg bare vil :ler:

Formen er fremdeles ikke heltpå topp etter i går, litt uggen, og er blitt veldig tungpustet, men så lenge jeg tar det litt rolig så går det kjepebra! Ønsker meg veer jeg :ler:

Hoftene derimot er blitt mye værre :( Men det kan jo være fordi lillegutt beveger seg sakte men sikkert mot utgangen? Problemet nå er at jeg mister helt kontrollen over beina når som helst... og vips så er jeg på vei mot gulvet :roll: Godt det ikke har skjedd utenfor hjemmet enda :sjenert:

Skrevet

Innom og titter :)

Ønsker deg all lykke til håper lillegutt kommer snart :)

Skrevet

:overrasket: Det hørtes ikke ut som noen morsom opplevelse. Kanskje greit å holde seg hjemme. (Selv om det jo er litt kjipt å traske rundt i egene fotspor hele tiden...)

Og det er jo bra at lillegutt "graver" seg nedover. Da vet han i alle fall hvor veien ut er. ;) Og nå er det jo virkelig på tide at han kommer! Og det er sikkert lurt å "sende ut" mannen, for bebiser liker jo å melde sin ankomst på ugunstige tidspunkter. ;)

*Venter i spenning på Bergensfødevibbene!*

:klem:

Skrevet

Spennende her også ja!! :klem:

Må innom for å sjekke status jeg...er så spent på om det skal skje noe snart!!! :)

Skrevet

Innom og følger med.

Håper det har skjedd noe nå?

Lykke til.

Klem.

Skrevet

T+5

Cappo: :Nikke: Håper han kommer snart ja!!!!

Moonchild: Føles trygt og godt å være hjemme ja.. har ikke lyst til å gjøre sånt en gang til i full offentlighet :sjenert: Men så har jeg jo fryktelig lyst til å reise på husmessen i dag da... Regner med at lysten til å oppleve noe er større enn redselen for å få litt ønsket oppmerksomhet :ler: Dessuten så er formen i dag bra!

Madden: Koselig at du følger med :klem1:

Lisemor: Har nok ikke skjedd noe enda nei... Koselig at du følger med :klem1:

:overrasket: Vi har søkt om lånebevis vi.... Fant den perfekte leiligheten i oslo og vurderer å mellomlåne slik at vi kan kjøpe den selv om mannen ikke har fått jobb enda.. Litt skummelt, men må jo ta noen sjanser for å få det man vil også ;) Ikke helt slik vi hadde sett for oss i utgangspunktet, firer litt på størrelseskravet og får masse i form av lavere pris og fantastisk beliggenhet! Får mannen jobben han venter svar på nå er det ikke noe problem, da er det jo bare helt perfekt og vi kommer til å bo mye billigere enn først antatt. Får ikke mannen jobben må vi leie den ut i første omgang, har gitt oss selv ett års frist på å bevege oss over fjellet. Tenk om vi faktisk kan feire jul i oslo *drømme*

Skal få svar fra banken på mandag... så det blir en spennende helg på mer enn en måte dette!! Både håp om fødsel og håp om lånetilslag :ler: Kanskje all spenningen kan være med på å utløse ting :klø:

Åhh, jeg har så lyst på den leiligheten og har siden i går kveld snart planlagt ferdig nytt kjøkken, nytt bad og oppussing av soverommet, samt kos på balkongen med morgenavis kaffe og nystekte rundstykker... ahh himmelsk :ler: Men er nå langt dit og masse som skal klaffe først... sikkert ikke bare vi som vil bo i treroms med balkong og heis rett bak slottet :roll: Skulle kjent de i leil. over å fått de til å bråke helt hemningsløst på visningene :sjenert:

I dag er det endelig Fredag og helgen skal nytes sammen med mannen :hjerte: Aller helst på KK sammen med mannen og lillegutt da!!!!!!! Men dersom han fremdeles ønsker å dulte rundt i magen så skal jeg og mannen kose oss, kjøre et billass med stasj til fretex og litt til dynga, og rydde og vaske det vi gidder på gjesterommet ;)Helt utrolig hvor mye vi har klart å spare på og oppbevare på 12 kvadratmeter :overrasket:

Er det fint vær frister det sikkert mer med bytur så ingen fremdriftsplan her i gården :ler:

God helg alle sammen!!!!! Håper jeg ikke ser dere før til uken ;)

Skrevet

Jeg som trodde at du kanskje lå og fødte nå.. Disse septemberbebisene er jo bare så vanvittig trege! Det er ikke like kaldt utendørs nå som da dere ble unnfanget, skjønner dere!

Du vil vel ikke dele link til leilighetsherligheten? Gjerne på pm ;) Lover at vi ikke blir konkurrerende (det var da et merkelig ord) kjøpere, da jeg tror vi har litt forskjellig smertegrense når det gjelder pris på bolig :ler:

Håper du får en god helg, og at den ender på føden med lite nusk i armene! :hjerte:

Skrevet

Tenker på deg...

Ikke lenge igjen nå.

Skjer nok i helgen ;)

Klem herfra

Skrevet

Hei - innom for å si at jeg har fått ei lita jente!! :hjerter_rundt:

Superstolt og superglad!!!

Ønsker deg lykke til med forestående fødsel! Håper det skjer noe snart... :klem:

Skrevet

Venter fortsatt på deg, jeg. ;) Håper det er noe på gang nå!

Skrevet

Kanke komme her og ikke skrive noe på et døgn... ;)

Skrevet

:sjenert: Beklager må nok skrive tidligere på dagen for tiden ;) Men koste oss så veldig med laaaaang lørdagsfrokost og tur til byen i solskinnet :cool:

T+6

Byturen var deilig, sol og frisk høstluft og et par koselige gallerier! Hadde jo vært ekstra koselig om vi kunne hatt med oss lillegutt i vogn i stedet for krykker til meg :tunge1:

Ellers er det ikke mye forandringer her... ikke sett noe til den berømte slimproppen, ingen kynnere med skikkelig tak heller, bare små pinglegreier. Hatt litt nedpress i dag, men det har jeg hatt tidligere også innimellom... Kjennes ut som om lillegutt bruker hodet til å presse ut urinrøret mitt eller noe i den duren. Snodig sviiende følelse :sjenert:

Jolie: Ikke treg da, men rolig og bedagelig :ler: Har et lite håp om at han kanskje kan være det på utsiden også!?!

Nydag: :klem1: Vi håper på fødsel i løpet av helgen vi også :Nikke:

Ottine: Så koselig!!!! Gratulerer så masse :klappe:

Moonchild: Jøss, du her, hadde trodd du lå og jobbet med saken jeg, evnt. koste med micro på utsiden ;) Håper vi begge snart får hilse på guttene våre! Kommer innom med litt vibber dersom jeg mot formodning rekker foran deg :ler:

Klips: :ler: Skal skjerpe meg ja :sjenert:

Cappo: Ikke mye på gang her... Meta har lovet å sladre for meg ;)

Skrevet

Håper lillegutt kommer snart da :) Spennende...

<<<<<<Fødevibber>>>>>>

Skrevet

T+7 :roll: Og i dag er jeg lei!!!!!!!!!!!!!!

Kvalm, ekkel, sliten, sint og frustrert :sur: Men går sikkert snart over, pleier ikke å vare så lenge!

April: Tusen takk for vibber, håper virkelig at de nytter :klem1:

Har ingen store planer for dagen annet enn å unngå å bite hodet av mannen helt uten grunn i allefall :sjenert:

Skrevet

På sykehuset sa de forresten til meg at det er mange som blir kvalme rett før fødselen setter i gang. Så hvis du ikke har vært kvalm tidligere... Forøvrig skjønner jeg utrolig godt at du er lei. Du skal vel på overtidskontroll om ikke alt for lenge? Kanskje du kan be om at modning sjekkes og at du evt. strippes? Mange som har effekt av det. :Nikke:

Håper dagen og formen tar seg opp!

Skrevet

Skjønner godt at du er lei nå!

Håper det stemmer det med at kvalmen kan være et tegn.

Jeg følger med og heier på deg, bizzy!

:klem: , Cielo.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...