Kipa Skrevet 13. september 2005 #2181 Skrevet 13. september 2005 Innom og sjekker... LYKKE LYKKE til! Du er like om hjørnet til få forandret livet som er så bra til å bli helt fantastisk!! Kos deg
Gjest Madden Skrevet 13. september 2005 #2182 Skrevet 13. september 2005 Innom med en god Venter i spenning jeg nå altså!!!
bizzy Skrevet 13. september 2005 Forfatter #2183 Skrevet 13. september 2005 Capricorn, Nydag, Ottine, Magnhild og Erik, April, Klips, Ioona Koselig med hilsener! Var bare helt skutt i går og orket ikke skrive takk til hver og en Så da ble det en stooor fellesklem i dag i stedet Ang. katteteorien så har den ikke slått til enda, men katten er nå fremdeles like klengete Koselig det, og i dag har jeg og katten ryddet, støvsugd og vasket toalettet! Ganske spesielt og vaske doen mens katten sitter på kanten og prøver å daske på dobørsten Bare ventet på at han skulle dette nedi, men det klarte han å unngå.. Etter shiningen var jeg helt oppbrukt i bekkenet og ganske så sliten så jeg og Emil (katten) tok en liten lur på sofaen, og nå ligger han og tar en lur sammen med mannen, må være fantastisk å være katt Masse nye hilsener i dag også! Blir jo rent rørt jo Hulderjenta: Endelig internett tilgang på deg Håper du koser deg og stadig møter nye koselig mennesker!! Skal nok få sagt ifra når lillegutt bestemmer seg for å komme ja Lilletrollet: Koselig med hilsen, håper det går bra med deg Cielo: Rekker nok ikke alt, men det er ikke noe krise, ting tar tid, og det har vi tid til, orker i allefall ikke å stresse! Vasket badet i dag og det var noe av det som virkelig var nødvendig.. Klips: Godt jeg kan bidra med litt spenning da Cappo: Håper han kommer snart vi også, men jeg er ikke lei og trives fremdeles som gravid, så da kan det vel hende at han lar vente på seg... Kipa: Så godt sagt!! Livet er jo fantastisk nå, og ja det skal snart bli enda bedre Madden: Rett til bake, vi venter spent vi også! Har ikke helt gått opp for meg hvor nære det er og helt hvor stort det egentlig er Var på ny kontroll hos jordmor i dag, siste før termin!! Og hun kommenterte at jeg var litt hoven i ansiktet... Jaja kunne vel kanskje ikke forvente å slippe vann i kroppen absolutt hele graviditeten Men det er kun i fjeset foreløpig, så gifteringen og diamanten jeg har fått av mannen sitter fremdeles på Ser med gru frem til jeg må ta de av, de betyr så masse.. Sitter å venter på skyvedørsgarderoben vi kjøpte for snart en måned siden... den skulle leveres på døren i dag mellom kl.16 og kl.21... Nå er klokken 21.38 og ikke noe skap, heller ikke noe beskjed fra transporten heller Spurte om de ikke kunne ringe en halvtime før de kom da de ringte kl.14 i dag for å si at vi måtte være hjemme... Men det var visst utrolig vanskelig, så det var det ikke sikkert de kunne, ikke kunne de gi noen mer estimert tid for levering heller. Ekstra service, det er Shell det! Og nå ringer mannen for å høre hva det egentlig er de holder på med :fy: Og der var det selvfølgelig ikke mulig å få tak i noen.. Kjenner irritasjonen virkelig komme krypende nå Dagens tall; 39+4 Vekt: +1 (totalt +11) BT: 90/65 HB: 13,5 Urin: Glukose +2 Ødem: 0-1 Leie: HF (festet igjen ) FL: 148 T-5
Chiquita Skrevet 13. september 2005 #2184 Skrevet 13. september 2005 Men det er kun i fjeset foreløpig, så gifteringen og diamanten jeg har fått av mannen sitter fremdeles på Ser med gru frem til jeg må ta de av, de betyr så masse.. ← Hei du. Nå er du så nært termin, at det ikke er sikkert at du må ta av deg ringene heller. Jeg har hatt på min giftering hele tiden uten problemer - selv om ejg også fikk litt ødemer den siste tiden. Men det trenger jo ikke å gi utslag på fingrene. Jeg tror du slipper det jeg - bare max litt over to uker igjen nå... Lykke til!
jolie Skrevet 13. september 2005 #2185 Skrevet 13. september 2005 Det nærmer seg, guri så spennende! Akkurat i dette nu er det faktisk bare 4 dager til terminen! Ja, vi bryr oss vel ikke om det med dag og natt og sånn? Her går det kun på dato Den lille kan jo dessuten finne på å komme når som helst på døgnet, så kanskje jeg har superrett
Gjest Mayamor Skrevet 14. september 2005 #2186 Skrevet 14. september 2005 Innom og sjekker... Tør ikke møte deg nå heller: Er skikkelig forkjølet,vond i halsen og feber med verking i kroppen. Men følge med deg via nettet - det smitter ikke! Klem fra Mayamor
Furstina Skrevet 14. september 2005 #2187 Skrevet 14. september 2005 Helt plötsligt kom jag på att det var länge sen jag läst i din dagbok - och att det börjar närma sig termin! Tänk om jag missat nåt? Nu är jag här igen och kan ge klartecken till födsel
bizzy Skrevet 14. september 2005 Forfatter #2188 Skrevet 14. september 2005 T-4 Chiquita: Håper du har rett, har i allefall ikke hovnet opp noe annet enn i ansiktet.. Ser liksom feit ut rundt øynene Men det er jo uansett ikke lenge igjen så jeg skal absolutt ikke klage! Jolie: Bryr oss absolutt ikke om dag og natt, her er det kun dato som gjelder, så nå er det bare 6,5 timer til det kun er 3 dager til termin Mayamor: Uff så kjedelig med dårlig form Men tør nok ikke treffe deg jeg heller når du er syk.. Men når du blir bra igjen da kan vi treffes med mage eller kanskje barnevogn Furstina: Lillegutt har nå fått beskjed om at han kan få lov til å komme av deg, så da venter vi i spenning Alt er klart bortsett fra oppussing av kontoret og litt listverk som burde vært malt, men det er nå utsatt på ubestemt tid Skyvedørsgarderoben som skulle komme i går kom visst ikke alikevel... tragisk!!! De burde i allefall ringt og gitt beskjed når de så at de ikke kom til å rekke det :fy: Mannen ringte og klagde i dag tidlig og fikk beskjed om at de skulle komme i løpet av dagen i dag... Så i dag vet vi ikke når, men mannen krevde at de ringer en halvtime før. Ikke det at vi har noen planer, men gidder ikke å sitte på vent i 5 timer i dag også... Skulle vært en runde i dagbøkene her, men bekkenet er ikke spesielt glad i sitting, også blir jeg så fort svimmel for tiden. Så jeg får heller komme sterkere tilbake senere når magen er slapp og tom Akkurat nå har jeg mer enn nok med å oppdatere min egen bok, fly att og fram på do og sove puljevis
Siam Skrevet 15. september 2005 #2189 Skrevet 15. september 2005 Nå begynner det å nærme seg skikkelig her! Lykke til den siste tiden, håper du ikke blir altfor utålmodig. Nå må det vel begynne å bli knallfint i leiligheten deres, så mye som dere har fikset og ordnet! Flinke er dere. Ha en fortreffelig torsdag!
bizzy Skrevet 15. september 2005 Forfatter #2191 Skrevet 15. september 2005 (endret) T-3 Siam: Er ikke så veldig utolmodig, trodde det skulle være mye værre Nyter den siste tiden med full kontroll på lillegutt og alle de søte delene som til stadighet stikker ut her og der på magen Leiligheten begynner å bli bra den ja, bare så leit at alt vi gjør tar så laaaang tid Blir trist å selge når mannen til slutt får seg jobb i oslo, skulle helst ha røsket leiligheten med oss å plassert den i Vika Hulderjenta: Right back at'cha! Mannen skulle egentlig montere skyvedørsgarderobe på soverommet, men ser ut til at han blir sein på jobben i dag... Regnet ikke med å være hjemme før tidligst 9 tiden. Han hørtes sliten ut på telefonen så nå står det paideig i ovnen, så skal han få helt fersk og lunken eplepai når han kommer hjem Da tenker jeg han blir glad Jeg har hentet videokameraet vi bestillte i dag, så nå er alt det mest nødvendige klart for lillegutt sin ankomst!! Skal ikke filme fødselen, men regner med at lillegutt kommer til å bli dreven som film og foto objekt ganske så fort Nå er det katten som brukes som øveobjekt, men han har ikke helt forstått at han må se inn i kameraet og ikke hoppe rundt om kring eller forsøke å kose kameraet... Er nesten konstant sliten for tiden.. trenger utrolig mye søvn, men tror det er fordi kvaliteten på den søvnen jeg får for tiden ikke er noe spesielt å skryte av.. Men jeg har nå i allefall ingen problemer med å ta en blund på dagen så jeg har det fint jeg Det kjipeste er at jeg blir så kvalm av pc'n... Så det blir ikke mye annen surfing enn oppdateringer i egen dagbok Så derfor en stooooooooor til alle som er innom!!!!! Endret 15. september 2005 av bizzy
Ionaa Skrevet 15. september 2005 #2192 Skrevet 15. september 2005 Stor klem til snart Bizzy-mamma Det er spennende tider fremover nå...blir nok bare flere og flere besøk i dagboka di. Men du...om du er såpass fornøyd med leiligheten, ja da er det bare å bli i Bergen da
bizzy Skrevet 15. september 2005 Forfatter #2193 Skrevet 15. september 2005 Du sier noe Ioona Men er nok litt for mammadalt til å bli boende i bergen.. Savner familien, og syns det er altfor langt hjem både til søstrene mine og foreldrene mine. Mannen har det på samme måte, så spørs nok om leiligheten er nok til å holde oss her. Men trist å selge det kommer det til å bli
meta Skrevet 16. september 2005 #2194 Skrevet 16. september 2005 (endret) Heia vennen!! Bare innom å ser hvordan det står til med dere... Gleder meg sånn til å se vesleknerten altså Komme ut nå lille vennen Men du.. Har du sladrevenn?? Jeg melder meg frivillig jeg altså Endret 16. september 2005 av meta
bizzy Skrevet 16. september 2005 Forfatter #2195 Skrevet 16. september 2005 T-2 Meta: Har ikke sladrevenn avtale nei... Du er mer enn gjerne ønsket til oppgaven Har ikke tenkt på det enda, har visst fremdeles god tid vi Gleder oss veldig til å hilse på gullet, og håper han snart er klar til å bli kjent med oss også, kom da lille venn Endelig Fredag og mannen har (i allefall foreløpig) ingen planer om å jobbe i helgen, så da skal vi montere skyvedørene og bare kose oss med tankene og drømmene om hvordan det blir å endelig etterhvert hilse på gutten vår Ble sååååå glad i sted da jeg fikk skikkelig vondt i magen, tenkte at nå kanskje det skjer noe.. Men neida... var visst bare vanlig maveknip og etter en tur på toalettet..borte Lettlurt gitt.. Men nå... strikke litt på settet til lillegutt Får benytte inspirasjonen fra Hulderjenta før den forsvinner!
Cielo Skrevet 16. september 2005 #2196 Skrevet 16. september 2005 Jepp, jeg er er terminmaser... Bare innom og sjekker hva som skjer!
Gjest Hulderjenta Skrevet 16. september 2005 #2197 Skrevet 16. september 2005 Ønsker deg en riktig god helg! Skal hilse fra Huldermannen også, han synes det er spennende han også at dere nå skal få en liten!
Ionaa Skrevet 16. september 2005 #2198 Skrevet 16. september 2005 Bare inne å titter...så ille spent vettu
jolie Skrevet 16. september 2005 #2200 Skrevet 16. september 2005 Når det er aktivitet i boka di så seint, så tror jo jeg at det har skjedd noe! Kommer ikke til å mase vettet av deg de neste dagene jeg, nei Hm, lyve på meg to uker senere termin?
Fremhevede innlegg