Salamandra Skrevet 26. april 2005 #2021 Skrevet 26. april 2005 Grattis med gutt!! :blomst_opp: Guttebebiser kan anbefales på det varmeste..
Furstina Skrevet 26. april 2005 #2022 Skrevet 26. april 2005 Så härligt med ultraljud! kul att ni kunde se att det är en pojke - jag tycker det underlättar förberedelserna, det gjorde det i alla fall för oss. - är lite avundsjuk på er som träffas i dag. :-? ha det så trevligt!
jolie Skrevet 26. april 2005 #2023 Skrevet 26. april 2005 Tenk at det er en liten gutt i magen din da! Gratulerer!
shy Skrevet 26. april 2005 #2024 Skrevet 26. april 2005 Hei og hopp Bizzy... og GRATULERERmed en liten gutt!! Så morro!!!! Nå kommer tiden til å gå fort skal du se... jeg snakker av erfaring!! He he... (høres ut som jeg er DEN eksperten, også er jeg bare 6 uker foran deg... hi hi) Ønsker deg en suuper dag!! kos shy
Moonchild Skrevet 27. april 2005 #2025 Skrevet 27. april 2005 Nå har du jo virkelig sust forbi meg i dager - og vi som var helt "likt" tidligere. Ble nesten litt misunnelig, jeg (igjen, men da er det ikke så rart at du kjente spark lenge før meg). Så kos med en liten pjokk i magen, da. Gøy å kunne handle plagg med farge og velge navn, da!
~Capricorn~ Skrevet 28. april 2005 #2027 Skrevet 28. april 2005 Gratulerer så mye med en liten gutt i magen
bizzy Skrevet 28. april 2005 Forfatter #2028 Skrevet 28. april 2005 Tusen takk for koselige hilsener og gratulasjoner; Cielo, Hulderjenta, Ionaa, Mayamor, Magnhild, Lisemor, Salamandra, Furstina, Jolie, Shy, Moonchild, Meta og Capricorn Svever fremdeles på lyseblå skyer Var på jordmorkontroll i går og jeg var visst i følge hennes "hjul" 20+0 allerede da :o Men i følge babyverden var jeg jo "bare" 19+6 :klø: Hvem skal jeg høre på???? Jaja gikk jo ut fra termin 18.sept hos begge, så det er i allefall rett Vi har så smått fortsatt tanken på navn og det er deilig å ha et kjønn å konsentrere seg om Dårlig med forslag til guttenavn fra min side så jeg får vel legge meg i selen å finne på noe! Mannen kjente forresten Lille Sprett utenpå magen for første gang i går :hjerter2: Har prøvd hver eneste dag, men selv om det har vært skikkelig baluba og kickboksing mens jeg har holdt handa på magen så har det som regel blitt helt musestille så fort mannen har holdt på magen Men i går lurte vi ham med et glass iskald brus Og mannen fikk kjenne mange tydelige spark! Så utrolig deilig å kunne dele den opplevelsen!!!! Vi reiser til oslo i dag og skal bo i pappas utleieleil. og bare kooose oss i kveld og på dagen i morgen, hvis vi klarer... Mannen skal på jobbintervju på drømmejobben på ettermiddagen Jeg skal være i leiligheten og hjelpe de kommende leietakerene med å ta litt mål, dvs. låse opp og slippe de inn! Skikkelig hard jobb Så skal vi til drammen og kjøpe vogn og bilsete på tilbud Spennende og nesten litt uvirkelig! Og samtidig egentlig litt tidlig, men gode tilbud kommer man ikke over hver dag!!! Lørdag skal vi i bryllup, så jeg må få kjøpt meg selskapssko en gang før lørdag... vanskelig, har lyst på rosa pensko med litt heler på! Fant noen perfekte forrige helg i oslo, men de hadde selvfølgelig ingen igjen i str. 37, og nå er det bare de jeg vil ha Håper dere får en finfin helg alle sammen, jeg må pakke og shine litt før vi drar og finne frem papirene til selvangivelsen så vi får sendt den også i dag, og vips så får vi feriepenger i juni :D 19+6 eller 20+1 :klø:
tyttebæret Skrevet 28. april 2005 #2029 Skrevet 28. april 2005 God tur til Tigerstaden! Håper dere kan kose dere skikkelig!
Gjest Madden Skrevet 28. april 2005 #2030 Skrevet 28. april 2005 Så herlig da bizzy!! en liten !!! Håper dere får en kjempefin tur til Oslo! kos dere!! God :klem2: fra Maddie
cappocino Skrevet 29. april 2005 #2031 Skrevet 29. april 2005 Gratulerer med en liten i magen Bizzy! Herlig med sparkene så pappa kan kjenne God tur til Oslo og en kjempefin helg!
ny dag Skrevet 29. april 2005 #2032 Skrevet 29. april 2005 Innom med en klem og et "takk for sist". Veldig koselig å treffe deg igjen. OGSÅ; Gratulerer så mye med en gutt i magen Håper du får en strålende helg. Klem ny.........
Ionaa Skrevet 30. april 2005 #2033 Skrevet 30. april 2005 Så koselig at mannen kan kjenne litt leven i magen din også. De føler seg gjerne litt mer inkludert da (min mann elsket det). Det var kjempekoselig å treffe deg igjen. Håper dere koser dere i Oslo, at mannen får suksess drømmejobb-intervjuet og at du finner de perfekte skoene Ha en strålende helg
bizzy Skrevet 2. mai 2005 Forfatter #2034 Skrevet 2. mai 2005 Tusen takk for koselige hilsener :bukke: Tyttebæret; Koselig å se deg her inne!!!!!!! Vi storkoste oss i oslo, lengter tilbake, men har innsett at det kanskje ikke er det mest praktiske å bo i gammel bygård midt i sentrum med en liten knert... Hadde jo vært greit å ha mulighet til at han kan sove ute i vognen og slippe å bære baby, vogn og div. opp og ned flere etasjer hver gang man skal ut en liten tur Kanskje mer fornuftig å titte litt på rekkehus/hus litt i utkanten av oslo... med kort pendleavstand, og en liten hageflekk med sol? Aller helst så nerme oslo som mulig! Har en date med finn.no senere ja Madden: Hadde det som alltid topp i oslo! Og gleder oss veldig til å hilse på den lille gutten vår i september :hjerter2: Cappo: :klem2: Utolig morsomt at sparkene endelig kan kjennes på utsiden!! Syns de blir kraftigere for hver dag, og storkoser meg med livstegnene! Ny dag: Veldig koselig å se deg igjen!!! Har hatt en helt fantastisk helg! Ionaa: Hadde en flott helg i oslo, og mannen følte at det gikk bra på intervjuet, så da er det bare å krysse fingrene og håpe at han kommer videre til runde to og tre også, slik at han til slutt sitter med drømmejobben!!! Fant ikke det perfekte skoene, men noen som var fine og som passer til et par ting til jeg har, så alt i alt veldig vellykket Vi har kjøpt vogn og bilsete Litt tidlig, men kan jo ikke la være når man kommer over et godt tilbud!!!! Så nå står det en blå Quinny 3xl Comfort og et maxicosi bilsete hos svigers og bare venter på september :D Til alle som vurderer Quinny vognen så sjekk ut denne siden www.barneverden.no og se på kampanje siden Tilbudene varer til 7.mai! De var utsolgt for barnesetet da vi var der, men bestillte inn nye så vi fikk til tilbudspris uansett Da vi kom til oslo torsdag innstallerte vi oss i leiligheten før vi spaserte til bislett kebab for kveldsmat! Endelig den etterlengtede oslokebaben Deretter spaserte vi i deilig vårvær ned til sentrum og fant ut hvor mannen skulle møte til intervju! Fredag spiste vi frokost på Bagel & Juice før mannen dro tilbake til leiligheten for å forberede seg til intervju mens jeg raste rundt i byen for å finne sjal og de perfekte sko til bryllupsfesten. Ble ikke helt perfekt, men fint alikevel! På kvelden var vi på familiemiddag hos mannen, vi hadde egentlig planlagt tur på restaurant bare oss to og virkelig kose oss i oslo, men tror nok det var noen som brant etter å snakke med gutten sin Så da ble vi hentet og fikk bil til fri disposjon resten av helgen, praktisk! Lørdag dro vi å kjøpte vår drømmevogn etter frokost og surret litt rundt før vi dro i kirken for å se vielsen! Nå er ikke jeg noen ivrig kirkegjenger, men det er noe eget med å se vielser i samme kirken vi giftet oss i Masse gode minner om en perfekt dag som trenger seg frem da! Må nok innrømme at jeg til tider drømte meg veldig vekk og tilbake til vår store dag! Etter kirken var vi en tur i byen og tittet, før vi møtte de andre kaffegjestene på restaurant og hadde vår egen lille private "bryllupsmiddag" før vi dro i samlet flokk til festen! Koselig å se så mange venner igjen! Blir jo ikke så ofte siden vi bor så langt unna! Men klokken halv to dro vi hjem, da klarte jeg ikke lenger å skjule komatrynet... Søndag var besøke flest mulig dagen... Først til mannens forlover hvor det alltid er så koselig at vi ikke kommer oss avgårde før en stund etter planlagt Deretter en god kjøretur for å besøke mannens farmor som er blitt påkjørt bakfra av bil da hun var ute og spaserte Det har gått etter forholdene ganske bra, men hun har fått ødelagt kneet skikkelig De trodde ikke de ville kunne operere det, så nå skal hun ha gips på hele benet i 10 uker og har ikke lov til å belaste det i det hele tatt. Så utrolig leit, ting er jo ikke like lett å lege når man er 83! Det tar nok på for en supersprek og ungdommelig dame som alltid er ute å farter og måtte holde seg helt i ro. Etter besøk hos mannens farmor og farfar dro vi til mannens bror og kone en liten svipptur for å si hei og levere bilen vi hadde fått låne, før vi ble kjørt til flybussen! En begivenhetsrik, litt slitsom, men veeeeldig koselig langhelg "hjemme"! I dag er det ingen planer, bare kos og ladning! Og på onsdag skal jeg til legen igjen med hoftene, som ikke er så veldig gode, men det går greit så lenge jeg ikke sitter noe særlig, og husker å bevege meg riktig! Det eneste store forskjellen der er at jeg har begynnt å merke det godt rundt skambenet Den vondten har værsågod å fjerne seg, og det litt kjapt! Over halvveis uansett om jeg følger jordmor eller bim sin ukeberegning I følge bim er jeg nå; 20+3
Cielo Skrevet 2. mai 2005 #2035 Skrevet 2. mai 2005 Det høres ut som en fin tur! Skjønner godt at det er spesielt å være i bryllup i samme kirke som man giftet seg i selv. Jeg har ikke fått anledningen ennå, men er sikker på at det kommer til å bli mye mimring da, ja. Vi har også bestemt oss for samme vogn som den dere har kjøpt. Siden jeg oppdaget tilbudet i forrige uke har vi tenkt masse. Det er jo veldig tidlig å kjøpe den, men siden vi vet at det er den vognen vi vil ha, kommer det til å bli surt å kjøpe den til full pris senere, bare fordi det er "for tidlig" nå... Gratulerer med over halvveis også!
~Capricorn~ Skrevet 2. mai 2005 #2036 Skrevet 2. mai 2005 Gratulerer med over halvveis (Kommer liksom bare til uke 4 jeg, så er det "Rykk tilbake til start...") Moro at du kjenner sparkene bedre og bedre da :klem2: Ikke så moromt med kranglete hofter.. Klemmer fra Capri
Gjest Hulderjenta Skrevet 2. mai 2005 #2037 Skrevet 2. mai 2005 Takk for SMS hin dagen, tror ikke jeg svarte på den... :oops: Men takk for hilsen i alle fall! Ha en fin mandag og en god uke! :blomst_opp:
Ionaa Skrevet 2. mai 2005 #2038 Skrevet 2. mai 2005 Bagel & juice Det er noe jeg savner i Bergen ja. (Jeg liker ikke kebab jeg nemlig..hehe). Det høres ut som om dere har hatt en flott tur ja. Og grattis med vogn!! Vi fikk vogna vår i begynnelsen av februar og da flytta den største bamsen min inn i den Så leit med farmoren til mannen da Det tar lang tid for en gammel kropp å heles etter skade....min farmor er også en typisk supersprek-fly-overalt-dame og jeg kan tenke meg ho hadde blitt ganske rastløs av å ikke få gjøre noe. til henne fra meg. Du får kose deg og slappe av...så skal jeg prøve å blåse vekk vondtene dine (mmm...tenk å hatt den egenskapen da)
cappocino Skrevet 3. mai 2005 #2039 Skrevet 3. mai 2005 Gratulerer med vogn kjøp! Vi kjøpte quinny comfort 3xl vognen vår for lenge siden.... tror jeg var ca halvveis jeg også... gode tilbud skal ikke få slippe unna. Vi kjøpte fjorårets modell siden den er litt kortere enn årets og pga liten bil så passet den perfekt. Nå gleder vi oss til å hente den hos svigermor snart Du får kose deg videre med sparkene og andre halvdelen av ventetiden :-)
bizzy Skrevet 9. mai 2005 Forfatter #2040 Skrevet 9. mai 2005 Ny avatar av Lille Sprett Tusen takk for koselige hilsener jenter Cielo; Langhelgen hjemme var utrolig deilig!!! Fikk gjort mye av det vi savner her i Bergen, og ikke minst kjøpt vogn... Gleder meg veldig til å kunne bruke den også :D Capri; Håper så veldig at du snart kan fortsette tellingen videre!!!!!! Det fortjener du! Hulderjenta; Ionaa; Bagel & Juice Avhengighetsskapende!!! Vogna og bilsetet står foreløpig hos svigers, tar den vel med hjem etter sommerferien vår! Kanskje den får hedersplassen i stua Nei... blir vel heller kontoret, så kan vi gå inn der å titte på den en gang i blandt Farmoren til mannen er ved godt mot, prøver i allefall, men det er trist å se henne så tilbakesatt, krysser fingrene for at hun kommer seg helt!! Cappo; Takk takk! Vi er foreløpig i allefall superfornøyde med vognen Og den passer heldigvis i vår ikke altfor store bil!! Målte ikke før etter kjøpet vi... Kunne jo fått et lite problem Koser meg masse med sparkene og nyter å være gravid :hjerter2: Har ikke vært så veldig flink til å skrive her inne i det siste.... Skjer ikke så masse her om dagen, men nå er heldigvis været bedre så jeg kan være mye ute!! Veldig glad i terrassen vår nå! Mannen jobber som vanlig veldig mye, jobber sent hver kveld og hadde jo selvfølgelig ikke tid til å ta seg fri på torsdag som var... ikke søndag heller for den saks skyld Blir litt ekstra på han nå siden han er den eneste på jobb som ikke har barn, og derfor tydeligvis ikke har noen god nok grunn til å ikke jobbe døgnet rundt Lurer på hva de gjør dersom han får en annen jobb eller når Lille Sprett gjør sin entre jeg :klø: Vel da har han å være hjemme litt mer altså!!! Kan ikke jobbe til sent på kveld hver eneste dag og de fleste helger når han blir pappa :fy: Det har vi diskutert og er heldigvis veldig enige... så gjenstår det vel bare å se hva jobben mener....Blir jo selvfølgelig endel jobbing på han, men trenger jo ikke å jobbe til 21-22 hver eneste dag kanskje? 21+3 og tiden går faktisk ganske fort selv om jeg kjeder meg hjemme... Jobb er desverre ikke noe alternativ pga bekkenet, flaks at det er vår og fint vær så kan jeg kanskje se om jeg i år klarer å få litt farge Pigment er nemlig ikke det jeg har mest av tydeligvis Rotete innlegg, men deilig å ha skrevet ut litt frustrasjon over mannens arbeidstider...
Fremhevede innlegg