Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Meta: Sladrehank :tunge1: Var nok ikke vanskelige jobben nei :ler:

Gleder meg veldig til å kunne bruke dressen jeg også :hjerter2:

:fy: Tilbake til jobb :klaske:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babytøy med giraf???

Nei DET kan ikke meta ha vært med på å kjøpe!! :hoho:

Tusen takk for lang prat på msn i går, det var kjempekoselig! Også den søte ikke-fete-men-gravidemagen da!! :D Vi må treffes snart synes jeg!! Kan ikke noen som ikke har jobb og slikt ta seg av det?? Så skal jeg komme jeg!! :sjarmor:

Skrevet
Meta: Sladrehank :tunge1: Var nok ikke vanskelige jobben nei :ler:

Gleder meg veldig til å kunne bruke dressen jeg også :hjerter2:

:fy: Tilbake til jobb :klaske:

Gleder du deg til å kunne bruke dressen du også?? Tror det kanskje er litt optimistisk vennen :hoho:(Beklager..klarte ikke å la være)

Det er alltid koselig å lese dagboka di i allefall :Nikke:

Skrevet

Gleder du deg til å kunne bruke dressen du også?? Tror det kanskje er litt optimistisk vennen :hoho:(Beklager..klarte ikke å la være)

Det er alltid koselig å lese dagboka di i allefall

:ler::tunge1: Du er ikke snill! :tunge1:

Skrevet
Vi må treffes snart synes jeg!! Kan ikke noen som ikke har jobb og slikt ta seg av det?? Så skal jeg komme jeg!! :sjarmor:

Det er bare å komme til meg på lørdag, Magnhild og Ionaa :) Bizzy kommer da ;)

Har nevnt det for dere før, men..

Skrevet

Det er bare å komme til meg på lørdag, Magnhild og Ionaa :) Bizzy kommer da ;)

Har nevnt det for dere før, men..

Men vi kommer jo!

Har jo ordnet sjåfører og alt!

Hvor mye skal vi ta med oss!! :sjarmor:

Gjest Mayamor
Skrevet

Tusen takk for bursdagshilsen. :hjerte:

Klem fra Mayamor :klem:

Skrevet

Ionaa: Sånn da har jeg en midlertidig avatar... Skulle bytte også fant jeg ikke noe jeg likte og glemte helt av det :roll:

Emil får få lov til å være mitt kjennemerke frem til etter ultralyd tenker jeg :D

Meta, Magnhild og Ionaa: Gleder meg til Lørdag :D

Mayamor: :klem2:

Nå er mannen begynnt å bli syk... Typisk!!!! Kanskje ikke så veldig rart etter at han har jobbet fra 8 til 22/23 hver dag i overkant av to uker :-x Også vi som får besøk av besteforeldrene hans på mandag... Han får ta det med ro i helgen da, også jeg som hadde gledet meg så til å få litt tid til å bare kose oss sammen :roll:

Men i dag er i allefall fristen for rapporteringen deres for denne gang, så dersom han er frisk neste uke så kan jeg i allefall regne med å se ham en dag eller tre :)

Han er den eneste på jobben som ikke har barn, og derfor den som blir sittende med nesten all overtiden.. :o

Kilingen og boblingen i magen kommer oftere og oftere nå, eller det virker i allefall sånn, nå som jeg vet hvordan det kjennes ut :hjerter2:

Vel er eneste friske på avdelingen i dag, så nå har jeg egentlig oppgaver for tre personer... Kanskje jeg burde begynne da :klø:

TGIF

Skrevet

Vel da var den drømmehelgen offisielt avlyst....

Mannen må mest sannsynlig jobbe både lørdag og søndag :evil: Grrrrrr.... kjenner tolmodigheten renne sakte men sikkert bort... laangt bort :sur:

Vel er jo ikke uvanlig, men akkurat nå vil jeg ha mannen min der, jeg vil ha samtalepartneren min og armkroken min!!! Ikke bare en utslitt mann jeg våkner og finner på andre siden av sengen om morran...

Sånn! Deilig å ha fått det ut, selv om jeg syns jeg er ganske urimelig.. kanskje jeg kan skylde på litt hormoner?? :tunge1:

Det er forresten ikke mannen jeg er sint på, men arbeidsgiveren hans!

Skrevet

Hei Bizzy!

Ikke noe gøy når mannen er så mye borte, og dødssliten når han er hjemme :-( Vet at mannen min skal pendle en del i sommer og høst, så da blir jeg litt gressenke jeg også...

Heldig du da som har begynt å kjenne liv i magen :) Jeg er så utålmodig etter det om dagen!!!! Litt tidlig kanskje...

Ha ei fin helg da!

:klem: tine

Skrevet

Så koselig med hilsen *tine*! Kjipt når mannen jobber så mye, men har i allefall betalt overtid :roll:

Mannen er blitt skikkelig forkjøla så han ble hjemme Lørdag, koselig selv om han var ganske så redusert... Merker at det sliter litt på at han er så mye vekke, tungt å innrømme det faktisk.. Men er helt tom og sliten når han ikke er hjemme og når han kommer hjem så er alt bra igjen.. Pleier ikke å være sånn til vanlig, men heldigvis så godtar han at jeg er litt snål for tiden med et smil :ler:

Lørdag kveld var jeg på jentekveld hos Meta, kjempekoselig!!! Masse god ost, kjeks og farris.. Må innrømme at jeg virkelig savnet rødvin akkurat da :tunge1: Masse prat og plutselig var klokken 2, også jeg som pleier å sovne mellom 22 og 23 :P Kom hjem og fikk ikke sove... Kjente nemlig de første "kraftige" sparkene :hjerter: Så da ble jeg liggende å bare nyte et par timer! Var like før jeg vekket mannen flere ganger for å prøve om han kunne kjenne på utsiden av magen :ler: Men klarte å la være siden han skulle på jobb til kl. 08 søndag :D Men måtte jo fortelle om det på morgenen så i går kveld satt han å holdt på magen lenger enn lengst i håp om et lite livstegn :hjerte: Lille sprett hadde noen skikkelige dult, men de kjentes visst ikke på utsiden... Sikkert mye lettere å tro man kjenner de på utsiden når man kjenner det så godt på innsiden :ler: Jaja, det tar vel ikke så lang tid før han kan kjenne han også tenker jeg :D

I dag kommer svigerbesteforeldrene på besøk og mannen skal servere flott middag :sikle: Avokado, kamskjell og ferske reker til forrett :sikle: Torsk med avokado, balsamikostekte tomater og nypoteter til hovedrett :sikle: og hjemmelaget sjokolademousse i en kopp av hvit sjokolade til dessert :sikle:

Nå ble jeg visst sulten også :ler:

16+5 og bare noen få uker unna halvveis :o Tiden flyr jo!

Skrevet
Kjente nemlig de første "kraftige" sparkene

:hjerter2: Åh, nå ble jeg skikkelig misunnelig. Så fantastisk deilig det må føles! Jeg også vil... *utålmodig*

Jeg skjønner veldig godt følelsen av å savne Mannen pga mye jobbing og reising. Men jeg er heldigvis så heldig at jeg vet at det "går over" bare vi kommer til 1. mai.

Hva gjelder vogn, blir jeg mer og mer overbevist om at Quinny Freestyle 3XL Comfort nok er tingen for meg. Finner alle mulig andre feil med andre vogner, mens de "få" skavankene Quinny har i større og større grad blir bortforklart. Og det "motiverer" at en annen "septembermamma" også heller i Quinnyretningen. :ler:

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Hei Bizzy!

Bare innom for å si takk for i går! :D Det var kjempekos! :klem:

Og for en fin, liten mage du hadde fått! :hjerter2:

Håper du har en fin dag i dag og slipper overtid.... :roll:

:klem: fra Huldra

Skrevet

Moonchild: Det er ikke veldig kraftige spark altså.. Men veldig lett kjennebare dult :hjerte: Kjenner det ikke så ofte, men har en liten kosestund med magen om kvelden hvor jeg ligger på rygg og kjenner godt etter mens jeg stryker forsiktig over magen, og da pleier jeg å få et dult eller tre som svar :hjerte: Ellers er det litt kiling nå og da :hjerter2:

Vi har bestemt oss for den vognen og jeg har sååå lyst på rød! Spennende å se om det passer Lille Sprett, mannen nekter nemlig rød vogn dersom det er en liten gutt :wink:

Hulderjenta: Tusen takk for i går ja!!! Veldig koselig :klem: Er litt stolt av magen ja, selv om den ikke akkurat er kjempestor :ler: Nekter overtid i dag! Skal hjem og slappe av før svigers kommer på besøk torsdag! Skal bli deilig med en dag viet til sofa og alenekos med mannen som har lovet å komme hjem til folkelig tid i dag :D

17+0 :hoppe:(bare 3 uker til halvveis) :o

Rart hvor fort tiden plutselig har flydd av gårde! Har vel kanskje litt med at våren endelig er her, og med våren kommer masse besøk og planer! I dag er eneste dag uten planer denne uken så det skal nytes :ler: Blitt ganske hjemmekjær i det siste. Og siden vi er blitt en mindre på jobb så er arbeidsdagene ganske så stressende for tiden :roll: Men det er glemt så fort jeg går ut av døren etter endt dag! Blir bare litt ekstra sliten, takler visst ikke stress like bra som jeg gjorde tidligere :tunge1:

Skrevet

Grattis med 17+0 :) Ukene flyr avgårde jo. Fint for deg, trist for meg som snart skal begynne i jobb igjen..

Men du.. Hvordan går det med bekkenet??

Klem fra Meta :blomst:

Skrevet
Grattis med 17+0 :) Ukene flyr avgårde jo. Fint for deg, trist for meg som snart skal begynne i jobb igjen..

Men du.. Hvordan går det med bekkenet??

Klem fra Meta :blomst:

Skjønner godt at du ikke akkurat gleder deg til permisjonsslutt ja!

Når det gjelder bekkenet så skrangler det.. Det gjør faktisk det... høres ut og føles som om alt skal dette fra hverandre når jeg reiser meg for å gå :roll: Murrer ganske konstant, må vel snart høre på legen og ta de 40% med sykmelding... Må bare vente til sjefen er tilbake fra ferie. Står på venteliste hos fysioterapaut... Håper på å komme igang med behandling snart!!!

Har forresten på meg litt stiv olabukse i dag, i motsettning til den myke buksen jeg hadde i går, og kjenner mye mer liv! Lille Sprett liker nok best at ingenting trykker eller presser på hulen h*ns :ler: Bestemt liten sak allerede :o :hjerter2:

Skrevet

:sur: Sørpe forkjøla :sur: Typisk at mannen skal rekke å smitte meg slik at han blir frisk igjen og jeg akkurat blir dårlig til vi får besøk :roll:

Søstern har vært på ultralyd i dag og fikk se en liten pjert som tydeligvis er veldig fornøyd med rumpa si :ler: Uansett hva de forsøkte å titte på så snudde h*n rumpa til. Sykehuset hadde visst gjort en feil, så hun må uansett tilbake i midten av mai, fordi det visstnok var for tidlig for å få sjekket alt de skulle sjekke. Heldiggrisen som får to ultralyder av "stor" baby!!! Akkurat nå føles det veeeeldig lenge til mandag 25.april :tunge1:

Mannen har lagt planer for helgen, så i dag skal vi ut å kjøpe sand og resten av bruddskiferen vi mangler til inngangspartiet! Greit med svigerforeldre med lopper i blodet :ler: Svigermor har planer om å shine blomsterbedene, svigerfar og mannen skal legge bruddskifer! Og jeg.. jeg skal lage mat og ellers bare gjøre det jeg vil :sjarmor:

Gjest Mayamor
Skrevet

Så koselige svigerforeldre da. :Nikke:

Blir litt hageshining her også om dagen.

Det trengs... :oops:

Lurte bare på å finne en dato som Hulderjenta foreslå og legge ut info i de aktuelle dagbøkene. For så å håpe påat det passe for flest mulig.

25 holder vi oss unna siden det er en stor dag å diskutere navn på. :Hehe:

God bedring med forkjølelsen.:klem:

Masse klemmer fra Mayamor

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...