Cielo Skrevet 9. mars 2005 #1921 Skrevet 9. mars 2005 Gratulerer med 12+ 0! Et lite sushitips som jeg måtte ty til da trangen ble for stor er å bare kjøpe makiruller, f.eks. med tempurareker eller blekksprut. De er friterte og helt trygge å spise. Men jeg gleder meg også til ordentlig sushi etter fødsel! , Cielo.
Pludre Skrevet 9. mars 2005 #1922 Skrevet 9. mars 2005 GRATULERER MED 12 FULLGÅTTE UKER !!! Endelig kan du slappe litt mer av, og fra nå av vil vel kvalmen forsvinne også Her hos oss går det bra, Sunniva vokser og spiser godt, og jeg har mer enn nok å henge fingrene i med tre små. Håper du får et flott svangerskap, uten for mange plager. Masse fra Pludre
Ionaa Skrevet 10. mars 2005 #1923 Skrevet 10. mars 2005 Gratulerer med 12 uker Jeg syns det har gått såååå sakte frem til du endelig passerte de magiske 12.
shy Skrevet 11. mars 2005 #1925 Skrevet 11. mars 2005 Hei Bizzy!! Først og fremst: GRATULERER MED 12 UKER!!! Ønsker deg samtidig en suuper helg, og vil også takke for koselige meldinger i baby boka mi!!! Ha en fin fin dag!! stoooooooooor shy
murmeldyret Skrevet 11. mars 2005 #1926 Skrevet 11. mars 2005 Grattis med 12 uker! 1. milepel er over Ønsker deg ei fin helg! Klem fra Murmel!
bizzy Skrevet 14. mars 2005 Forfatter #1927 Skrevet 14. mars 2005 :bukke: Tusen takk for alle koselige hilsener Vips så var helgen over. Skulle så gjerne ønske at den kunne vart en dag eller to ekstra.. Svigerfar var på besøk og jeg fikk det etterlengtede restaurantbesøket Tuslet rundt i byen lørdag og var på gallerier og bare koste oss i det fine været 8) Søndag våknet vi til snø og påfølgende kaos :o Så dagen ble tilbragt inne hvor vi lærte svigerfar playstation.. han ble visst litt hekta, satt og spilte i flere timer I dag får vi besøk av mannens bror som blir over til i morgen, andre gangen han besøker oss i løpet av de snart 7 årene vi har bodd i Bergen... Så da blir det restaurant tur i dag også Mannens brors ønske... skulle bare ønske jeg kunne få lurt ham med på sushi restaurant, men det turde han visst ikke På onsdag er det første kontroll hos jordmor, og jeg vil da være 13+0 på vei :D Håper håper håper vi får høre hjertelyden Vel ikke så mye interessant å skrive, men har det veldig fint og bare koooooser meg! 12+5 i dag!
meta Skrevet 14. mars 2005 #1928 Skrevet 14. mars 2005 Ååå så spennende med legetime Blir ekstra morsomt å treffes på onsdag da Vi hørte hjertelyd første gang hos jordmor når jeg var 11+0 eller noe sånt (og det ble jo til 10+4 etter ordinær ul). Deilig lyd :hjerter2: Jeg kjøpte forresten mitt første babyplagg etter å ha hørt hjertelyden første gang Shoppetur på onsdag kanskje? Hehe
magnhild Skrevet 14. mars 2005 #1929 Skrevet 14. mars 2005 Jeg håper vi treffes snart!! Lykke til hos legen!! JEJ!!
*tine* Skrevet 15. mars 2005 #1930 Skrevet 15. mars 2005 Hei Bizzy Blir spennende å møte jordmor i morgen da Lykke til ! Jeg skal ha min første legetime på torsdag, og det gleder jeg meg til Litt tidlig ute jeg nå, men vil ønske deg ei riktig fin påske Jeg skal ha lang påskeferie i år fra tine
Gjest Madden Skrevet 15. mars 2005 #1931 Skrevet 15. mars 2005 Grattis med passerte 12 uker!!! Håper du får høre -lyd hos JM i morgen da...gleder meg til å høre hvordan det går!! God fra Madden
Gjest Mayamor Skrevet 15. mars 2005 #1932 Skrevet 15. mars 2005 Et forsinket grattis med passerte 12 uker. Lykke til hos jordmor i morgen. Klem fra Mayamor
bizzy Skrevet 16. mars 2005 Forfatter #1933 Skrevet 16. mars 2005 Det er en liten ramp i magen min Vi fikk høre hjertelyd og masse spark hos jordmoren i dag!! Lille sprett (endelig har vi funnet et kallenavn) syntes tydligvis ikke dopleren var særlig morsom så h*n prøvde så godt h*n kunne å sparke den vekk Jordmoren var kjempekoselig og jeg gleder meg til å gå til henne fremover! Dagens markeringer; Hjertelyd: 150 :hjerter2: SF: 13cm (litt under den røde streken) BT; 100/60 Urin: 3+ Vekt: +0kg (+3 kg totalt) Skal på glukosebelastning fredag, og har fått litt kostholdsråd.. farvel pizza og pasta Skal også ta kontakt med Pilates senteret for å se om de kan lage et forebyggende treningsprogram for hoftene mine! Håper at jeg klarer å stabilisere de så de ikke blir værre! Alt i alt en flott opplevelse hos jordmor, og en utrolig deilig bekreftelse å høre hjertelyden!!! Tusen takk for hyggelige meldinger Meta, Magnhild, Tine, Madden og Mayamor Gleder meg til å treffes i dag Meta, mannen kjører meg Håper også at vi treffes snart Magnhild
murmeldyret Skrevet 16. mars 2005 #1934 Skrevet 16. mars 2005 Grattis med 13 uker! En koselig jordmor betyr mye. Fint at du har fått en! Jeg har vært gjennom glucosebelastning om du lurer på noe Håper du får hjelp for hoftene dine. I mitt tilfelle var det ikke mye som hjalp desverre, og jeg unner ingen å ha det slik Klem fra Murmel!
bizzy Skrevet 16. mars 2005 Forfatter #1935 Skrevet 16. mars 2005 Koselig med hilsen Murmel :klem2: Fikk god info ang. glukosebelastningen... gruer meg bare til fasten.... er jo avhengig av å spise ofte for å ikke bli dårlig Hoftene har jeg plagdes med hele livet, har ubehandlet hoftedysplasi, men de er blitt værre nå, håper å holde de der de er nå, men jordmor hadde ikke stort håp.. Mente at jeg måtte være åpen for evnt. krykker Men jeg har en liten baby i magen så da er alt fantastisk uansett :hjerter2: Kan nesten ikke vente til ul 25 april
Gjest Hulderjenta Skrevet 16. mars 2005 #1936 Skrevet 16. mars 2005 Å Bizzy! :hjerter2: Så herlig det må ha vært på UL!!! Kos å lese her hos deg, du svever visst på en rosa (eller kanskje den egentlig er lyseblå?) sky for tiden! Ønsker deg en kjempefin onsdag videre!
bizzy Skrevet 16. mars 2005 Forfatter #1937 Skrevet 16. mars 2005 Helt herlig å høre hjertelyden Huldra, men ikke på ul i dag altså... må vente helt til 25.april Men bare det å høre et lite hjerte i turbofart var helt fantastisk :hjerter2: Og alle smellene vi fikk høre, som jordmor fortalte var lille sprett som tok skikkelig i og forsøkte å sparke vekk dopleren Helt forelsket jeg, og ja sitter nok godt på en rosa eller lyseblå sky og svever :D Men må vel snart ta meg selv i nakken og gjøre litt arbeid, nå som jeg mister en hel dag på fredag pga glukosebelastningen Men det er så mye koseligere å bare sitte her å drømme... Fortalte til sjefen at jeg skal på glukosebelastning og at jeg ikke vet når jeg kommer fredag, og fikk beskjed om at jeg bare kunne ta hele dagen, for jeg kom nok til å være sliten og lei etter faste, venting osv så jeg måtte bare reise hjem å lade batteriene når jeg var ferdig! Utrolig deilig, så slipper jeg å stresse og ha dårlig samvittighet for at ting tar tid :D Masse positive overraskelser på jobb etter at jeg fortalte om graviditeten!!! Mulig det hjelper å ha kvinnelig sjef noen ganger
Gjest Hulderjenta Skrevet 16. mars 2005 #1938 Skrevet 16. mars 2005 :oops: Hang meg sånn opp i UL-timen, mente selvsagt jordmortime....
bizzy Skrevet 16. mars 2005 Forfatter #1939 Skrevet 16. mars 2005 Men det var jo fantastisk så du hadde jo litt rett Kjempekoselig hilsen var det i allefall
bizzy Skrevet 16. mars 2005 Forfatter #1940 Skrevet 16. mars 2005 Huff nå må jeg lukke vekk internett så kanskje jeg får gjort litt her :oops:
Fremhevede innlegg