Gjest Mayamor Skrevet 3. mars 2005 #1901 Skrevet 3. mars 2005 Koselig å høre at formen er bedre. Klem fra Mayamor
~Capricorn~ Skrevet 3. mars 2005 #1902 Skrevet 3. mars 2005 Bra at formen er bedre! Ha en super helg, vennen
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. mars 2005 #1903 Skrevet 4. mars 2005 Tusen takk for lykke-til-hilsen! Nå er ICSI-søknad sendt for vårt vedkommende! God helg, Bizzy!!
Gjest Madden Skrevet 4. mars 2005 #1904 Skrevet 4. mars 2005 Godt at du er bedre Bizzy!!! Håper helga blir fin!! God :klem2: fra Madden
Cielo Skrevet 4. mars 2005 #1905 Skrevet 4. mars 2005 Bra å høre at du er bedre og at tiden faktisk går fort. Gleder meg til jeg begynner å føle det sånn også. Håper arbeidsdagen i dag gikk bra! , Cielo.
shy Skrevet 4. mars 2005 #1906 Skrevet 4. mars 2005 Hei Bizzy!!! Fint at du er bedre!!! Gooooooooooooooood helg!! kos shy
Furstina Skrevet 4. mars 2005 #1907 Skrevet 4. mars 2005 Skönt med uppdatering. Bra att formen är bättre. Ha en trevlig helg med mannen och njut av tiden som är!
bizzy Skrevet 7. mars 2005 Forfatter #1908 Skrevet 7. mars 2005 Tusen takk for koselige hilsener Lillen, Mayamor, Capri, Huldra, Madden, Cielo, Shy og Furstina Tenker masse på Lillen, og håper og krysser for at det skal gå etter forholdene bra med lillen, lillenmannen, Hokus og Pokus Hadde en fin helg, men nydelig vær på lørdag og en lang og koselig gåtur med mannen i sol og nesten vårstemning Søndag jobbet mannen og jeg gjorde absolutt ingenting :oops: I dag var det "oppvaskmøte" på jobben fra kl.08.30 til 12.30... godt å være ferdig med og godt å endelig vite hva som er planen for organisasjonen!! Alt i alt en positiv opplevelse, kjente at humøret på jobb var bedre enn på lenge etter møtet i dag :D Fikk forresten mitt første "er du gravid" spørsmål i dag.. har visst spist litt godt i det siste :oops: Magen har endret seg ganske mye og jeg har fått en liten klump nederst, men er nok mye god mat der også 11+5 i dag og på onsdag 12 uker :D
*tine* Skrevet 8. mars 2005 #1909 Skrevet 8. mars 2005 Oj! Så fort tiden går her inne da!!! Du er jo snart på 12 uker jo Gratulerer Jeg synes dagene bare snegler seg avgårde jeg... Vi har også vårstemning her om dagen - det er så deilig!!! Elsker denne tiden på året hvor det blir lysere og lysere, og varmere og varmere Ha en flott dag tine
bizzy Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #1910 Skrevet 8. mars 2005 Tusen takk for koselig hilsen Tine, syns faktisk tiden har gått fort i det siste selv også :D Tiden gikk utrolig sakte fra positiv test frem til uke 8-9 og deretter har tiden flydd! Rart det der, vet ikke hvorfor :klø: Kan jo være fordi jeg slappet litt av etter uke 8..? Ganske kjipt her hjemme i det siste, mannen jobber, jobber, jobber, jobber og jobber :-( Kommer gjerne hjem mellom 9 og 10 på kvelden, noen dager senere. Kjipt å spise middag alene hver dag, samt savner det å bare pusle litt rundt sammen Og når han kommer hjem er han ganske skutt.. så blir det jeg som prater høl i huet på han, mens han sitter og svarer hmm på omtrent det meste... Tviler vel egentlig på at han får med seg så mye av det jeg sier :evil: Men det blir i allefall penger av det! Så jeg tilbringer mye av dagene på nettet med planlegging av innkjøp
meta Skrevet 8. mars 2005 #1911 Skrevet 8. mars 2005 Så dumt da vennen!! Jeg gjør ikke så masse om kveldene, så du må bare si ifra så kan vi finne på noe kjekt Gleder meg til å besøke deg på torsdag ihvertfall. Lenge siden sist nå
*tine* Skrevet 9. mars 2005 #1912 Skrevet 9. mars 2005 Tusen takk for koselig hilsen Tine, syns faktisk tiden har gått fort i det siste selv også :D Tiden gikk utrolig sakte fra positiv test frem til uke 8-9 og deretter har tiden flydd! Rart det der, vet ikke hvorfor :klø: Kan jo være fordi jeg slappet litt av etter uke 8..? Du syntes tiden gikk sakte fra positiv test og fram til uke 8-9 du også ja? Det var godt å høre, da er det håp om at det går fortere snart da Er 7+0 i dag, og har jo bare vist om graviditeten en uke da jeg testet så sent
bizzy Skrevet 9. mars 2005 Forfatter #1913 Skrevet 9. mars 2005 :D 12+0 :D (12+1 i følge legen, men jeg tok den midt i mellom min og legens jeg ) Deilig følelse, og til helgen får vi besøk av svigerfar, kanskje det passer å gå ut på restaurant og feire litt da Har så lyst på sushi, men siden det er ganske forvirrende med noen som sier spis i vei og andre som fraråder det på det sterkeste Så holder jeg meg unna! Mannen har lovet at det er det første jeg skal få etter fødsel :hjerter2: I dag er planen å shine litt i leiligheten (hvis jeg fremdeles gidder etter jobb... liten sjanse for det egentlig :oops:) og spise middag sammen med mannen!!! Han var ikke hjemme fra jobb før kl. 01. i natt.. Men nå er han i allefall ferdig med månedsrapportene og har vel et par uker med 8-16 jobb fremover! Skal bli deilig!!! Gleder meg til i morgen Meta! Bare si i fra hvis du har noen forslag til middag for der er oppfinnsomheten min heller laber for tiden.. Har bare lyst på burger, pizza, taco og lignende jeg :oops: Og så har jeg sååååå lyst på grünerløkka kebaben min Må ha bare må ha... bare så laaaangt unna Hvis noen vet om god kebab i Bergen så blir jeg veldig takknemlig for beskjed!! Får vel kaste meg rundt og være effektiv på jobb I dag har jeg mest lyst til å tusle rundt i solen, sitter ute på kafe og bare nyte finværet 8) Lov å drømme i allefall..
bizzy Skrevet 9. mars 2005 Forfatter #1914 Skrevet 9. mars 2005 Oj, der var det hilsen fra tine også :klem2: Tiden kommer nok til å gå litt fortere etterhvert, i allefall når du reiser på ferie
jolie Skrevet 9. mars 2005 #1916 Skrevet 9. mars 2005 Gratulerer med fullgåtte 12! En feiring med god middag ute er selvfølgelig på sin plass
Siam Skrevet 9. mars 2005 #1917 Skrevet 9. mars 2005 Gratulerer med 12 uker! Det er deilig å ha kommet over den milepælen!
Fremhevede innlegg