Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

Fremhevede innlegg

Gjest Mayamor
Skrevet

Koselig å høre at formen er bedre.:klem:

Klem fra Mayamor

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra at formen er bedre! :danse:

Ha en super helg, vennen :kyss::klem::kose:

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Tusen takk for lykke-til-hilsen! :klem: Nå er ICSI-søknad sendt for vårt vedkommende! :danse:

God helg, Bizzy!!

Gjest Madden
Skrevet

Godt at du er bedre Bizzy!!!

Håper helga blir fin!!

God :klem2: fra Madden

Skrevet

Bra å høre at du er bedre og at tiden faktisk går fort. Gleder meg til jeg begynner å føle det sånn også.

Håper arbeidsdagen i dag gikk bra!

:klem: , Cielo.

Skrevet

Hei Bizzy!!!

Fint at du er bedre!!!

Gooooooooooooooood helg!!

kos :klem: shy

Skrevet

Skönt med uppdatering. Bra att formen är bättre.

Ha en trevlig helg med mannen och njut av tiden som är!

:klem:

Skrevet

Tusen takk for koselige hilsener Lillen, Mayamor, Capri, Huldra, Madden, Cielo, Shy og Furstina :kyss:

Tenker masse på Lillen, og håper og krysser for at det skal gå etter forholdene bra med lillen, lillenmannen, Hokus og Pokus :klem:

Hadde en fin helg, men nydelig vær på lørdag og en lang og koselig gåtur med mannen i sol og nesten vårstemning :hjerte:

Søndag jobbet mannen :roll: og jeg gjorde absolutt ingenting :oops:

I dag var det "oppvaskmøte" på jobben fra kl.08.30 til 12.30... godt å være ferdig med og godt å endelig vite hva som er planen for organisasjonen!! Alt i alt en positiv opplevelse, kjente at humøret på jobb var bedre enn på lenge etter møtet i dag :D

Fikk forresten mitt første "er du gravid" spørsmål i dag.. har visst spist litt godt i det siste :oops: Magen har endret seg ganske mye og jeg har fått en liten klump nederst, men er nok mye god mat der også :tunge1:

11+5 i dag og på onsdag 12 uker :D

Skrevet

Oj! Så fort tiden går her inne da!!! Du er jo snart på 12 uker jo :hoppe: Gratulerer :)

Jeg synes dagene bare snegler seg avgårde jeg...

Vi har også vårstemning her om dagen - det er så deilig!!! Elsker denne tiden på året hvor det blir lysere og lysere, og varmere og varmere :)

Ha en flott dag :)

tine

Skrevet

Tusen takk for koselig hilsen Tine, syns faktisk tiden har gått fort i det siste selv også :D Tiden gikk utrolig sakte fra positiv test frem til uke 8-9 og deretter har tiden flydd! Rart det der, vet ikke hvorfor :klø: Kan jo være fordi jeg slappet litt av etter uke 8..?

Ganske kjipt her hjemme i det siste, mannen jobber, jobber, jobber, jobber og jobber :-( Kommer gjerne hjem mellom 9 og 10 på kvelden, noen dager senere. Kjipt å spise middag alene hver dag, samt savner det å bare pusle litt rundt sammen :hjerte: Og når han kommer hjem er han ganske skutt.. så blir det jeg som prater høl i huet på han, mens han sitter og svarer hmm på omtrent det meste... Tviler vel egentlig på at han får med seg så mye av det jeg sier :evil:

Men det blir i allefall penger av det! Så jeg tilbringer mye av dagene på nettet med planlegging av innkjøp :sjarmor:

Skrevet

Så dumt da vennen!! Jeg gjør ikke så masse om kveldene, så du må bare si ifra så kan vi finne på noe kjekt :Nikke:

Gleder meg til å besøke deg på torsdag ihvertfall. Lenge siden sist nå :kose:

Skrevet
Tusen takk for koselig hilsen Tine, syns faktisk tiden har gått fort i det siste selv også :D Tiden gikk utrolig sakte fra positiv test frem til uke 8-9 og deretter har tiden flydd! Rart det der, vet ikke hvorfor :klø: Kan jo være fordi jeg slappet litt av etter uke 8..?

Du syntes tiden gikk sakte fra positiv test og fram til uke 8-9 du også ja? Det var godt å høre, da er det håp om at det går fortere snart da :wink: Er 7+0 i dag, og har jo bare vist om graviditeten en uke da jeg testet så sent :)

Skrevet

:D 12+0 :D (12+1 i følge legen, men jeg tok den midt i mellom min og legens jeg :sjenert: )

Deilig følelse, og til helgen får vi besøk av svigerfar, kanskje det passer å gå ut på restaurant og feire litt da :sjarmor: Har så lyst på sushi, men siden det er ganske forvirrende med noen som sier spis i vei og andre som fraråder det på det sterkeste :roll: Så holder jeg meg unna! Mannen har lovet at det er det første jeg skal få etter fødsel :hjerter2:

I dag er planen å shine litt i leiligheten (hvis jeg fremdeles gidder etter jobb... liten sjanse for det egentlig :oops:) og spise middag sammen med mannen!!! Han var ikke hjemme fra jobb før kl. 01. i natt.. Men nå er han i allefall ferdig med månedsrapportene og har vel et par uker med 8-16 jobb fremover! Skal bli deilig!!!

Gleder meg til i morgen Meta! Bare si i fra hvis du har noen forslag til middag for der er oppfinnsomheten min heller laber for tiden.. Har bare lyst på burger, pizza, taco og lignende jeg :oops: Og så har jeg sååååå lyst på grünerløkka kebaben min :sikle: Må ha bare må ha... bare så laaaangt unna :( Hvis noen vet om god kebab i Bergen så blir jeg veldig takknemlig for beskjed!!

Får vel kaste meg rundt og være effektiv på jobb :tunge1: I dag har jeg mest lyst til å tusle rundt i solen, sitter ute på kafe og bare nyte finværet 8) Lov å drømme i allefall..

Skrevet

Oj, der var det hilsen fra tine også :klem2:

Tiden kommer nok til å gå litt fortere etterhvert, i allefall når du reiser på ferie ;)

Skrevet

Gratulerer med fullgåtte 12! :hoppe:

En feiring med god middag ute er selvfølgelig på sin plass :wink:

Skrevet

Gratulerer med 12 uker!

Det er deilig å ha kommet over den milepælen!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...