bizzy Skrevet 17. februar 2005 Forfatter #1881 Skrevet 17. februar 2005 Tusen takk for koselig hilsen Shy! Prøver å få en gåtur hver dag, men må vel innrømme at vi til tider er ganske så håpløse.. Skal ta oss i ørene jeg! 9+1 i dag og har vært på første kontroll hos legen! Så nå ligger det en bunke med brosjyrer i bilen og venter på å bli lest etter jobb i dag Kontrollen gikk bra, fint blodtrykk 100/60, men utslag på sukker i urinen.. Men det har jeg ganske ofte så blodprøven de tok etterpå var fin. Ellers fikk jeg diskutert hoftefeilen min og plagene og skal få fysoterapi dersom det blir værre. Nå er det også oppført i journalen min slik at nurket blir sjekket for hoftefeil med en gang! Legen tok hensyn til syklusen på 30 dager og beregnet meg til 9+1 så da hopper jeg en dag lenger frem Alle monner drar når det gjelder å få tiden til å gå fort mot 12 uker! Foreløpig termin blir da 21.september 05! En veldig fin dato :D
hanni Skrevet 17. februar 2005 #1882 Skrevet 17. februar 2005 akkurat en måned før hannibaby ble født 21. er en fin dato. Bra at det gikk bra hos legen.
lillen Skrevet 18. februar 2005 #1883 Skrevet 18. februar 2005 Så herlig at du slipper å få dårlig samvittighet hvis kvlamen forsinker deg en dag, og at du kan ta en dag innimellom uten jobb hvis du trenger!! :-) Det gjør mye for psyken... Jeg tror man gjerne kan få igjen "gamle skader" i skjelett eller musklatur når man går gravid, for hormonene gjør jo så masse rart for at vi skal bli litt "lausere" i kroppen... Håper plagene ikke forverrer seg! Men fint at du evt kan gå til fysio! :-) Jeg synes også tiden går fort hos deg...veldig! Og det er jo bare topp!! Og om litt går tiden enda fortere, for den har en tendens til å gjøre det når våren kommer! :hjerter2: Og ikke minst sommeren da... Vi er jo mammaer snart jo!! :hjerter2:
Gjest Hulderjenta Skrevet 18. februar 2005 #1884 Skrevet 18. februar 2005 Gratulerer med dagen som var! Håper dagen din var fin! Visste ikke det før nå jeg..... God helg!
bizzy Skrevet 18. februar 2005 Forfatter #1885 Skrevet 18. februar 2005 Koselig med besøk Hanni :klem2: Ikke sant det er helt utrolig Lillen! Kan nesten ikke vente, gleder meg til å oppleve bevegelse og til å virkelig nyte svangerskapet Tusen takk for kjempekoselig hilsen Dagen var veldig fin Huldra! Tusen takk for gratulasjon I dag har jeg virkelig kost meg! Fant ut at det var på tide med en tur til frisøren, og fikk bestilt meg time til kl.17.30 før jeg dro fra jobb! Hentet mannen som hadde bestillt pizza på den lokale italienske som vi hentet på vei hjem Regelrett kastet i meg en halv pizza før jeg dro til frisøren og bare koste meg i 2timer og et kvarter! Fornøyd er jeg også I helgen skal vi bare kose oss og i morgen blir det sikkert tur til byen, mannen har hintet om at han har lyst til å gå på båtmesse... ikke så veldig overbevist, men vi får se. Hadde vært greit om det var messe med seilbåter, det kan jeg tenke meg å ha en gang.. MEn var på messen for et par år siden og jeg har litt vanskelig for å se helt den store sjarmen med motorbåt.. Beklager om jeg tråkker noen på tærne, men er vel ganske så farget av at jeg er oppvokst med seilbåt :hjerter2: Elsker å bare gli bortover vannet uten å lage lyd annet enn lyden av sjøen mot ripa!!! Idyll!!! Vel da er det langt over sengetid for mitt vedkomne GOD HELG!! 9+2
Gjest Madden Skrevet 18. februar 2005 #1886 Skrevet 18. februar 2005 Bare innom med en god helg klem!! :klem2:
murmeldyret Skrevet 19. februar 2005 #1887 Skrevet 19. februar 2005 Håper du slipper mer kvalme! Bare innom for å ønske deg ei flott helg!
Gjest Mayamor Skrevet 20. februar 2005 #1888 Skrevet 20. februar 2005 Gratulerer så masse med overstått, Bizzy... Nå fikk jeg virkelig beviset på hvor lenge det er siden sist dagbokrundeoppdatering... :oops: Mamma og mannen hennes har seilbåt. Jeg er ikke oppvokst med seilbåt, men fikk det inn i livet da jeg var 17 år. Det er skikkelig fredelig å høre roen og freden i en seilbåt kontra en motorbåt... Desverre bor jeg sammen med en landkrabbe som heller liker seg i høyere elementer; fly... Så her i heimen blir nok det ikke båt i den ene eller andre utgaven. Flott å høre at sjefen tok det bra med nyheten om at du er gravid. Tror ofte vi gruer oss unødig for mange av livets små hendelser. Og når vi bare har gjort det - skjønner vi ikke hva vi grudde oss for. Been there - done that... Klem fra Mayamor
meta Skrevet 23. februar 2005 #1889 Skrevet 23. februar 2005 Innom og speider etter nyheter.. Må jo høre hvordan det går med deg og sjefen vet du.
lillen Skrevet 25. februar 2005 #1890 Skrevet 25. februar 2005 En uke siden sist... Du er like aktiv som meg her inne, ser jeg! Håper du har det bare flott! :-) Seilbåt = skummelt... :o Vet ikke hvorfor altså, men jeg lurer på om jeg hadde følt meg utrygg på en eller annen måte. Litt uten kontroll...? Men det er sikkert bare et innfall fra meg, og ikke realitet. Snekke = trygt og deilig... Og sommer! Motorbåt = NixPix! Vel...jeg må vel snart til pers i en seilbåt jeg også, siden pappa ønsker å selge snekka til fordel for seilbåt Snart er det sommer, glem ikke det!! Men først er det helg, og den håper jeg blir fin!
Gjest Mayamor Skrevet 26. februar 2005 #1891 Skrevet 26. februar 2005 Håper bare du har det så travelt i hverdagen at Kg er nedprioritert... Innom med en lørdagsklem. Klem fra Mayamor
Gjest Mayamor Skrevet 27. februar 2005 #1892 Skrevet 27. februar 2005 Titter etter nytt... Klem fra Mayamor
Gjest Hulderjenta Skrevet 28. februar 2005 #1893 Skrevet 28. februar 2005 Hei Bizzyvenn! Innom med en kjempediger og en hel bukett med :dagensrose: til deg! Håper du ikke har druknet i snøkavet i dag!
bizzy Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #1894 Skrevet 1. mars 2005 :o Lenge siden jeg har skrevet noe ja.... 10+6 i dag og snart bare en uke igjen til etterlengtede 12+0! Formen er ikke helt på topp.. kaster fremdeles opp endel, men nå er jeg blitt sause forkjølet i tillegg Syns litt synd på meg selv, men mannen tar veldig godt vare på meg så jeg er i gode hender! Så min siste uke har bestått av sofaligging, og det ser ut som om det ikke gir seg med det første.. Tusen takk for koselige hilsener Kommer sterkere tilbake
hanni Skrevet 2. mars 2005 #1895 Skrevet 2. mars 2005 Hei Bizzy! Takk for kjempehyggelig msn-prat her om dagen. Håper kvalmen snart slipper taket. For meg var uke 12 magisk. Håper den blir det for deg også. og det er lov å ligge masse på sofaen når man er gravid - bare man husker å røre litt på seg innimellom
*tine* Skrevet 2. mars 2005 #1896 Skrevet 2. mars 2005 Hei Bizzy! En liten god-bedring-hilsen til deg Håper formen blir bedre snart! Tiden går veldig fort fram til 12. uke nå tine
Gjest Madden Skrevet 2. mars 2005 #1897 Skrevet 2. mars 2005 Siden alle godbedring hilsener jeg fikk har hjulpet sånn..så sender jeg over en maken til deg også! God bedring Bizzy!! :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: God :klem2: fra Madden
meta Skrevet 2. mars 2005 #1898 Skrevet 2. mars 2005 Teite kvalmen og forkjølelsen.. Håper du snart blir frisk igjen. Hvis du er bedre neste uke, så kunne jo kanskje Milla Sofie og jeg komme og dra deg med ut på en liten trilletur??
bizzy Skrevet 3. mars 2005 Forfatter #1899 Skrevet 3. mars 2005 Tusen takk for hilsener Hanni, Madden og Meta Tror god bedringshilsenene hjalp jeg!!!! Masse bedre i dag og i morgen er det tilbake til arbeidslivet.. Blir nok en litt hard overgang Vil veldig gjerne bli med på trilletur til uken Meta :klem2: Ellers skjer det ikke så mye spennende i bizzy-heimen.. Sitter og venter på middag fra peppes... mannen jobber overtid igjen.. og jeg gidder ikke å lage middag til en :oops: 11+1 i dag og tiden går faktisk ganske fort :D
Fremhevede innlegg