Pludre Skrevet 24. januar 2005 #1821 Skrevet 24. januar 2005 Hei Åhh !!!! Så flott !! Ingernting er bedre enn det !!! Blir spennende å se i neste uke da, alt går jo rette vegen nå !! Masse fra Pludre
GadgetGirl Skrevet 24. januar 2005 #1822 Skrevet 24. januar 2005 Ååå så gøy! Så heldige dere er som får innblikk i hva som befinner seg i magen så tidlig. Mest sansynelig må jeg vente helt til ordinær UL i uke 18. Det er leeeeenge det! Trekker et lettet sukk på deres vegne over at det var 1 der inne og ikke 3! Gadget 7+0
~Capricorn~ Skrevet 24. januar 2005 #1823 Skrevet 24. januar 2005 Så gøy da! Gleder meg til fortsettelsen Stor klem fra Capri :klem2:
Gjest Madden Skrevet 24. januar 2005 #1826 Skrevet 24. januar 2005 Herlig Bizzy!!! Så godt at alt sto bra til der inne...og så kjekt at dere får komme tilbake for å se !!! Ble kjempeglad på deres vegne nå..det ble sikkert mye mer virkelig også nå som dere har fått sett at det virkelig befinner seg en liten spire der inne!!
shy Skrevet 24. januar 2005 #1827 Skrevet 24. januar 2005 Hei Bizzy!!! Så gøy med UL, og alt var bra!! Morsomt å få konstatert at det er en der inne, og ikke flere...selvom det helt sikkert også hadde vært velkomment!! Jeg skal på UL på onsdag, og gleder meg enormt til det.... kommer med rapport da!! Fint at spesialisten din er så grei med dere! Håper formen ellers er bra med den gravide!! :enig_animasjon: Kos deg!! Klem shy
bizzy Skrevet 25. januar 2005 Forfatter #1829 Skrevet 25. januar 2005 Tusen takk for koselige hilsener Pludre, Gadget, Capri, Hulderjenta, Jolie, Madden, Shy og Mayamor Det ble litt mer virkelig i går ja, og enda litt mer virkelig i dag.... Nå har nemlig kvalmen kommet Klager ikke alså!!!! Bare konstaterer at jeg var kvalm da jeg våknet og er kvalm nå, men det hjelper med mat, og nå er det snart lunsj :D Har fremdeles litt vansker med å konsentrere meg på jobb :oops: Snart halvveis til 12 uker OG hvis det er noen som lurer; JEG HAR DET HELT FANTASTISK :hjerter2:
ny dag Skrevet 25. januar 2005 #1830 Skrevet 25. januar 2005 Herlige nyheter og herlig å lese at du har det helt fantastisk!!! Gratulerer så mye med barn i magen. Ble så glad da Meta fortalte meg nyheten. Kunne nesten ikke tro det var sant. Dette som vi alle har ventet og håpet på så lenge. Jeg er lite på nett, så derfor den sene gratulasjonen. Tlf.nr. ditt er også forsvunnet fra mobil-listen da jeg ahr fått ny m.m. Håper du får en flott graviditet videre. Tenker på deg. Klem, ny dag
havsulen Skrevet 25. januar 2005 #1831 Skrevet 25. januar 2005 Åh, Bizzy! Har ikke vært her på leeeeenge! Min datter på fem måneder er så spennende å være sammen med at jeg sjelden føler jeg kan være her. Men jeg husker deg godt, og har fulgt med deg. Og så fantastisk å høre at det klaffet for dere, endelig! Gratulerer! Håper du får et godt svangerskap! Kos deg! Det er helt fantastisk å bli mamma!
*tine* Skrevet 25. januar 2005 #1832 Skrevet 25. januar 2005 Hei Bizzy Skjønner godt at du er lykkelig om dagen!!! Herlig å høre om UL og at alt så bra ut :-D Blir spennende med en kikk til da, om ikke så lenge Heldig dere som får hilse på den lille så masse Kos deg masse!!!! sTOR fra tine
lillen Skrevet 26. januar 2005 #1833 Skrevet 26. januar 2005 Har ikke kikket før nå jeg! :o Supert å høre om UL! Og så godt det er med litt "virkelig-gjøring"! Håper du har mulighet til å spise litt innimellom, også på jobb da! :-) Strålende bok for tiden!
Cielo Skrevet 26. januar 2005 #1834 Skrevet 26. januar 2005 Flott at alt var bra på UL! Og så spennende med en til om bare en uke. Jeg skjønner godt at du har det fint nå! , Cielo.
Gjest Madden Skrevet 26. januar 2005 #1835 Skrevet 26. januar 2005 Bizzy stråler virkelig ser jeg!!! Kjempeherlig å se!!
bizzy Skrevet 27. januar 2005 Forfatter #1836 Skrevet 27. januar 2005 Tusen takk for koselige hilsener Ny dag, Havsulen, *tine*, Lillen, Cielo og Madden Har det så fantastisk!!!!! Er jo trøtt, kvalm og sliten, men tror ikke jeg har hatt det bedre på lenge! Er de siste to dagene blitt avhengig av en halvtime på øyet etter jobb, så mannen lager middag og vekker meg når den står på bordet :hjerter2: Kvalmen er ikke så veldig ille, har ikke kastet opp, men vært nære på noen ganger... Veldig var for lukter og brekker meg ganske ofte. Men så lenge jeg har tilgang til noe å spise når kvalmen tar seg opp så går det bra! Lurer på hvor mye jeg kommer til å legge på meg ekstra :o spiser jo hele tiden... Fått ny time til ultralyd mandag kl.12, da håper jeg vi får se et pittelite bankende hjerte
shy Skrevet 27. januar 2005 #1837 Skrevet 27. januar 2005 Hei Bizzy.. ja er det ikke fantastisk å være gravid? Alle sier det til meg også... meg jeg må faktisk innrømme at det har vært litt kiipt til tider... med den ille kvalmen som har plaget meg så veldig...... Men egentlig så er det fantastisk, og jeg fikk det enda klarere for meg i går når jeg fikk se det lille nurket vårt på UL!!! Blir spennende å høre hvordan det går på din UL på mandag.... morsomt at du får så tett oppfølging, slik at du får se utviklingen så nøye!! Ta med deg bilder da... blir fine minner å ha senere!!! Ønsker deg en suuper dag!!! kos shy
Ottine Skrevet 27. januar 2005 #1838 Skrevet 27. januar 2005 Hei Bizzy!! Hvordan er formen om dagen? Heldige du som har vært på UL... Formen min er for tiden elendig... Er kjempekvalm og kaster opp mye. Samtidig får jeg ta det som et godt tegn. Synes det er leeeenge å vente på UL! Du får kose deg!!
sirka Skrevet 28. januar 2005 #1839 Skrevet 28. januar 2005 Så flott å høre at alt bare er fantastisk! Innom for å ønske deg en god helg! :-)
Moonchild Skrevet 30. januar 2005 #1840 Skrevet 30. januar 2005 Hei. Ser det er en stund siden du har vært innom. Håper at kvalmemonsteret ikke behandler deg alt for ille. (På den andre siden er både kvalme og trøtthet gode tegn på graviditet. ) Håper helgen din har vært fin!
Fremhevede innlegg