Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

Fremhevede innlegg

Skrevet

:trøste:

Føler med deg. Er ikke noe gøy i det hele tatt at det aldri klaffer... :sur:

Nå må det vel snart bli vår tur også... :sjenert:

Du har fortjent cola og sjokolade i dag! Skjemme deg selv ordentlig bort. Så krysser jeg fingrene for at vi begge har et lite knøtt neste jul :tommelsmil:

Stoooor klem fra Capri :klem::kyss:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:sur: :trøste:

Dette var utrolig leit vennen.. Si ifra om det er noe jeg kan gjøre..

Kjempeklem fra Milla Sofie og meg...

Skrevet

Vet hvordan du har det, Bizzy!

Dette er ikke noe gøy :-(

tine

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Det er ikke du som ikke virker, Bizzy... Det bare er så vanskelig å få to celler til å smelte sammen og slå seg ned i en livmor... Jeg vet det, for det er like vanskelig her... :(

Uansett var det leit at mensen kom. Det er så tungt når man ønsker og lengter, når drømmer om nettene sånn som du gjorde nå, og våkner med et ørlite håp før man blir slengt i bakken av skuffelse..

Men snart har dere jo en samtaletime å se fram til - det blir hjelp å få til slutt! :Nikke:

Ønsker deg en god onsdag! :vinke:

Skrevet

:klem: Vi får se positivt på en ting da...og det er at vi har IKM samtidig i januar!! Vi er tre med samme dato..og som kjent: ALLE GODE TING ER TRE!!! :Nikke:

:tommelsmil: Vi får bare krysse fingre og tær for at det betyr fulltreffer for vår del!!

:nisseblunk: Ha en kjempefin adventshelg bizzy!! :nisseblunk:

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg

en riktig god jul

og

et godt nyttår!

Håper du har det bra.

Klem

Skrevet

Hei Bizzy :nissevink:

Jeg vil bare ønske deg ei riktig deilig jul og alt godt for det nye året :nisse:

Og det er jo allerede opplest og vedtatt at 2005 skal bli ett fruktbart år for oss alle :wink:

Stor jule :klem: fra tine

Skrevet

Hvordan går det med deg?

Full fart med Juleforberedelser eller?

Du skal se at 2005 blir et veldig fint år! :klem:

Gjest Anonymous
Skrevet

God morgen!

Trist å lese dette, men er det ikke slik at den som venter på noe godt venter aldri forgjeves.

Skjønner det er slitsomt og vanskelig å prøve på nytt og på nytt, men ønsker dere lykke til og håper virkelig dere lykkes :)

Stor klem fra bustetroll

Skrevet

Håper du har det litt bedre enn for en uke siden, Bizzy-vennen! :klem: Det er tøft som f*** å bli skuffet gang på gang...men utrolig nok, "glemmer" vi lett også. Og det er trøsten...du tenker ikke mye på de evige skuffelsene den dagen du har noe levende i magen. Ikke jeg ihvertfall...jeg tenker mye mer på dere som ennå sliter :cry: Men siden magen min er en virkelig solskinns-historie, er jeg også veldig optimistisk på dine og endres vegne :-)

Jeg ønsker deg en jul uten skuffelser og dumme tanker, og et fantastisk mirakel-år... :hjerte:

Skrevet

Jeg ønsker deg en

GLEDELIG JULEHØYTID OG ET FANTASTISK, VELSIGNET, NYTT ÅR! :gullengel:

Juleklemmer fra tyttis :nissevink:

Skrevet

:nisse: Kjære Bizzy :nisse:

Jeg ønsker deg en god jul og et fantastisk mirakel-år!

Tenker på deg :klem: Gadget

Skrevet

Hei Bizzy!

Ønsker deg en god jul og håper at 2005 blir et godt år for deg og mannen din!

:nissevink: fra Cielo.

Skrevet

Bare innom for å ønske deg en riktig god jul og ett lykkelig nytt år.

Dessuten - 13. januar er en spesielt heldig dag. Så jeg håper det lover godt for neste prøverunde!

:nissevink: fra Månebarnet

Skrevet

Heisann,

ønsker deg og dine en gledelig jul og et strålende nytt år!

Håper dere får en flott feiring.

:gave:

Gode tanker fra ny dag

:nisseblunk:

Skrevet

Tenkte jeg skulle stikke innom og si:

:nisse:Riktig God Jul Bizzy!! :nisse:

Stoooor :klem: fra Madden

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...