Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Masse koselige hilsener igjen :hoppe: KG-gjengen er koselig!!!!

Tusen takk Cielo :klem:

Edea :klem:

Shy :kyss: Spareplanen er allrede startet bare i litt mindre målestokk enn planlagt når det kommer to inntekter. Skal bare endre beløpet som blir trukket fra konto lønningsdagen ;) Så gjenstår det bare å ikke liste seg inn på sparekontoen og låne litt her og litt der da :oops: Men skal bli flinkere til det også har jeg bestemt...

Skal bli vår tur snart :Nikke:

Moonchild :Nikke: D.I.N.K. tiden skal bli veldig deilig!!! Kommer jo til å få mye bedre råd enn vi har nå selv om vi ikke skal bruke av min lønn!!! Skal unne oss litt luksus som Sushi litt oftere og weekendturen til Praha vi har hatt lyst på så lenge :hjerte:

Meta :hjerte: Åhhh, skulle gjerne ha gitt Milla Sofie en goood tanteklem irl jeg!! Koselig med besøk :kyss:

Har ikke skjedd så mye i Bizzy hjemmet de siste dagenen.. har vært veldig rolig og sløvt... Brukt mye tid på sofaen under katten :hjerte:

Begynner å kjenne at jeg går på kur ja :oops: meget lett irritabel.. Pleier å snakke med mamma i telefonen i timesvis og ofte, ringte i går fordi det var en stund siden sist, men begynnte å irriterte meg så fort hun tok telefonen.. måtte bare avslutte samtalen fortest mulig :o Hvorfor hun irriterte meg? Aner ikke... Så var jeg litt småsur resten av kvelden, selv om jeg prøvde så godt jeg kunne å la være... frustrerende :evil: Mannen skjønte tegningen og unngikk så godt han kunne å irritere meg (godt gjort) , og da jeg lå i armkroken da vi hadde lagt oss sa han akkurat det jeg trengte å høre; "Elsker deg!" :hjerter: Akkurat det jeg trengte da!!!

Kjenner jeg har lovlig kort lunte i dag også... det tar jernvilje å ikke bli bitchy på jobben :sur: Men jeg har klart det foreløpig!!!! Og akter å holde masken resten av dagen! Gleder meg til å komme hjem og kunne synes litt synd på meg selv og bli "pampered" litt jeg! Også skal jeg få nye vintersko i løpet av uken :hoppe:Mannen må virkelig ha vondt av meg :o Noe mer jeg har lyst på kanskje.....:sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe..disse mannfolka får virkelig gjennomgå til tider :hoho: Ikke så greit å vite hva hormonelle kvinner vil og ikke vil :hoho:

Det er godt de er forståelsesfulle, og skjønner at gaver er tingen :wink: Snill mann du har, bizzy.

Håper den doble pergokuren gjør susen :)

Hilsen tine

Skrevet

Så du er irritabel...???? God øvelse til du blir gravid, det. :-)

Håper kuren blir vellykket! :tommelsmil:

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Takk for sist Bizzy!! Det var kjempekos!! :-D

Og takk for bursdagshilsen både her og på SMS! :blomst_opp:

Ha en fin onsdagskveld! :vinke:

Skrevet

Innom med en stor gravid klem til Pergo-beiben :klem:

Jeg er ikke helt oppdatert på deg for tiden, men håper du lykkes snart! Dobbel dose må da gjøre susen! :wink:

Grattis med jobb til mannen din!

Godt han er forståelsesfull i disse hormonelle tider! :ler:

Klem fra Murmel! :klem2:

Skrevet

:ler: Det er ikke greit nei...men det er umulig å kontrollere da...jeg har ikke pergokur å skylde på heller om dagen..jeg får vel bare innfinne meg med at jeg er litt bitchy av meg....uten pergo også!! :ler::tunge1: Nei seriøst mener jeg at det er ettervirkninger av all pergoen... :Nikke: Ingen behøver prøve seg med å si noe annet!! Du får trøste deg med at det går over da....

Håper du får en fin helg iallefall!! :klem:

Skrevet

Løper innom for å ønske deg en god helg!

Klem fra

Zianta :klem:

Skrevet

Tusen takk for koselige meldinger!!!!

Har vært på kurs torsdag og fredag, så nå er jeg ekspert :hoho:

Fredag ble jeg dårlig utover dagen og har ligget pal i helgen. Er egentlig bra igjen nå, men holdt meg hjemme for å få tilbake litt overskudd.. Orket ikke å gå sliten på jobb med 2 dagers arbeid ventende.. Ikke det at det kommer til å bli så mye bedre å være 3 dager på etterskudd i morgen.. Men det føltes riktig i dag tidlig :roll:

Hadde stort håp denne gangen med dobbel pergokur og alle greier, men ble jo selvfølgelig syk midt i el :sur:

Men nå er jeg frisk og burde rydde litt etter å ha ligget på sofaen og spredd rot i noen dager :oops:

Dag 16, pp 22, 3.pergokur....

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Er det ikke typisk.... Når EL først skjer, så kommer det ting i veien.. Håper dere fikk prøvd litt likevel... :sjenert: Skriver i blått her, for jeg håper for dere tross alt!! :tommelsmil:

Bra du er frisk igjen i alle fall! Håper du har hatt en fin dag i dag. Regner med du leser dette først i morgen, så jeg benytter anledningen til å ønske deg en kjempefin onsdag!! :danse: Snart er det helg igjen!!!! :D

Stor klem til deg! ----> :klem:

PS: Takk for SMS hin dagen! :klem:

Skrevet

Hei Bizzy :vinke:

Nå blir jeg også snart pergobabe :danse:

Var til legen forrige dagen, og har fått resept på tre kurer.. Skjer det ikke noe i løpet av de, er det ikke noe vits i å ta flere mente legen min. Så da er det bare å krysse fingrene og håpe på det beste :wink:

Håper dere klaffet på el selv om du ble syk :)

Ha en fin dag da :)

:klem: fra tine

Skrevet

Hulderjenta :kyss: som alltid veldig koselig hilsen!!! Setter stor pris på kryssing og håping på våre vegne... Vi gir ikke opp håpet før alt håp er ute her i gården ;)

*tine*:klem: Grattis og velkommen som Pergobabe!!!!! Håper dere får klaff i løpet av de tre kurene! Har du fått enkle eller doble? Vi har en dobbel kur til etter dette (har fått beskjed omå ta totalt 4 kurer), men har fått resept på to doble kurer ekstra... Håper vi slipper å bruke de, men kan jo være greie å ha dersom det blir litt venting på ivf... Takk for koselig hilsen!

Har visst mistet stemmen jeg... :roll: Var på jobb i går, men det var vel kanskje litt for mye for stemmen... Så i dag er jeg hjemme og holder kjeft :tunge1:

Formen er egentlig ganske bra, er jo fremdeles forkjølet, men feberen er borte og formen mye bedre... Håper formen inni meg er bra, vil ha klaff nå!

Mannen er på skolen og leser til eksamen i morgen :idesmil: Veldig flink og er nesten ikke hjemme for tiden. Men den 17 er siste eksamensdag så da kan han sitte hjemme å jobbe med oppgaven på kveldstid.. Han har litt lettere for å konsentrere seg om den enn eksamenslesning :ler: Oppgaven skal leveres 15. januar, og etter det skal det feires skikkelig at mannen endelig er ferdig :hoppe: Må bare vente til jeg kommer tilbake fra Litt dårlig timing å bestille tur til London å være borte den dagen mannen leverer oppgaven, men får ikke gjort noe med det nå :roll: Får heller kjøpe en fantastisk gratulerer med "graduation" gave.. tar veldig gjerne i mot forslag hvis noen har!

Er i dag på dag 18 og det er bare 11 dager til ikm og 12 dager til testedag hvis jeg klarer å vente... er vel kanskje tvilsomt... :oups: Har veldig lite bivirkninger denne gangen, ok er vel ganske irritabel og har litt hetetokter, men det er alt (foreløpig i allefall...)

Når det gjelder graviditetstegn har jeg ikke klart å psyke på meg noen enda! Men det er jo fremdeles goood tid :tunge1:

Skrevet

Innom med stoooor klem :klem:

Krysser fingrene for klaff, selv om sykdom rundt EL jeg :wink:

:kyss: :klem2: :klem:

Skrevet

*tine*:klem: Grattis og velkommen som Pergobabe!!!!! Håper dere får klaff i løpet av de tre kurene! Har du fått enkle eller doble? Vi har en dobbel kur til etter dette (har fått beskjed omå ta totalt 4 kurer), men har fått resept på to doble kurer ekstra... Håper vi slipper å bruke de, men kan jo være greie å ha dersom det blir litt venting på ivf... Takk for koselig hilsen!

Tusen takk skal du ha, Bizzy!!

Jeg har fått enkle kurer...håper det holder, for nå er jeg VELDIG klar for en liten spire :hjerte:

Skal du også til London?? Vi skal i januar :hoppe:

Hvor lenge skal du være der da?

God tur iallefall! London er en herlig by :hjerte:

Og god bedring med førkjølelsen :wink:

:klem: tine

Skrevet

Heisann! :D

Håper du blir helt frisk snart. Kjedelig at det skulle skje midt i EL da :roll: Får satse på at mannen din har særdeles levedyktige småtroll :wink:

Begynner å bli lenge siden jeg var i London nå (og det blir vel enda lengere til jeg kan dra dit igjen...) Bare litt misunnelig :wink:

Stor klem fra Murmel! :klem:

Skrevet

Håper formen er bedre og at stemmen er tilbake!

Heldige deg som skal til London! Du finner helt sikkert en super gave til mannen din der.

Ha en fin dag!

:klem: fra Cielo.

Skrevet

Nå må dere ikke glemme nissefesten, jeg kommer snart med ordentlig invitasjon med sted og tid og hva og hvor og slikt. Men kan ikke dere alle sende meg mailadressen deres til meg? Det hadde vært greit!!

:wink::nisse:

Skrevet

Tusen takk for koselige hilsener :kyss:

~Capricorn~;Håper kryssingen hjelper ;)

*tine*; jer skal være i London i 5 dager!!! Skal faktisk bo på hotel i Oxford Street :hoppe: Blir nok litt shopping!!! Sparer for harde livet nå :ler: London er en helt super by!!!

murmeldyret; Håper mannens svømmere ikke tok skade av sykdommen, og at jeg ikke har hostet ut en evnt. liten spire :roll: Gleder meg til londontur ja ;)

Cielo; Stemmen er tilbake, men ikke helt slik den pleier.. Litt blanding av Jørn Hoel og 13-årig gutt med seriøst stemmeskifte :tunge1: Burde være mulig å finne en flott gave til mannen ja!!!

Madden; :kyss: Håper dere også får en flott helg!!!

Magnhild; Skal selvfølgelig ikke glemme nissefesten :nisse: Gleder meg!! Mailadr. er sendt deg på pm ;)

Beklager at jeg ikke er og skriver i bøkene her inne, men med analog tilgang blir jeg litt giddalaus.. Det går så altfor sakte... Men forrige dagen bestillte jeg oss ADSL!!! Hadde egentlig planlagt bredbånd fra bkk, men ville ikke ta et års binding på et abonnement som ikke kan flyttes.. Så da ble det ADSL i stedet.. Men helt sikkert mer enn bra nok for oss ;) Gleder meg!!!!!

Er i dag på dag 20, bare ti dager igjen... Ti laaaange dager hvis jeg kjenner meg selv rett.. Men det går nok greit!!

I morgen kveld skal jeg være barnevakt for lille V, og på søndag skal jeg være barnevakt for Milla Sofie!! Koselig helg!!

Mannen skal vel lese lese og atter lese i helgen, men kommer i allefall hjem i kveld!! Så da skal vi kose oss med hjemmelaget pepperonipizza og nrk1 :P

GOD HELG ALLE SAMMEN!!!!!

Skrevet

Høres ut som du har ei koselig helg i vente, Bizzy!

Kos deg masse :wink:

:klem: fra tine

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...