sirka Skrevet 12. november 2004 #1601 Skrevet 12. november 2004 Oj her er det spennende nå.. :-) Håper du får en fin helg (som forhåpentligvis ender med en positiv test...). Krysser fingrene for deg!
Sandra Skrevet 12. november 2004 #1602 Skrevet 12. november 2004 Jeg krysser fingrene for deg God helg!
pondusa Skrevet 12. november 2004 #1603 Skrevet 12. november 2004 Innom å sprer litt befruktende blått støv i boka di!!!!! Håper du har en fin helg, og at en stor overraskelse kan være kommet...
Gjest Hulderjenta Skrevet 13. november 2004 #1604 Skrevet 13. november 2004 God morgen! Spent på om det er noe kryss enda... *håpe, håpe* Har sendt en SMS til deg, glemte det helt i går, kom på det seint om kvelden, og da var jeg så trøtt at jeg så i kryss, så jeg sendte meldingen i dag i steden.. Ha en fin dag! :-D
Gjest Madden Skrevet 15. november 2004 #1605 Skrevet 15. november 2004 Bare innom med en og ønsker deg en kjempefin uke bizzy!!
bizzy Skrevet 15. november 2004 Forfatter #1606 Skrevet 15. november 2004 Dag 2, pp22, dobbel pergokur denne gangen.... Bare to forsøk igjen før vi skal inn til ivf samtale! Har ikke store troen på shopping for ivf pengene akkurat nå... Ble ikke veldig overrasket over mens på søndag, fikk skikkelig murring og hodepine fredag ettermiddag så da var vel egentlig håpet ute for min del.. Men det positive er jo at jeg i allefall har dønn regelmessige pergosykluser! 29 dager. Det er jo greit å vite Tusen takk for all heiing! Koselig
Hermione Skrevet 15. november 2004 #1607 Skrevet 15. november 2004 Det var då f..... :evil: Men kanskje det er dobbel pergokur som skal til? Veit om fleire som ikkje har fått noko effekt av enkel pergokur, men full klaff når dei har tatt dobbel. Får håpe at det går bedre denne syklusen og at bivirkningane ikkje blir verre sjølv om du doblar dosen!
lillen Skrevet 15. november 2004 #1608 Skrevet 15. november 2004 :-( Jeg liker ikke at det skal ta sånn tid! :trøste: Kjempehurra for regelmessighet! Det skulle bare mangle!! Ikke gi opp shoppingplaner enda... Moa!
Gjest Madden Skrevet 15. november 2004 #1609 Skrevet 15. november 2004 Æsj altså...det er urettferdig! Hadde virkelig håpt på at det skulle skje denne måneden... Men som dr.Svensk sa til meg nå: Alle gode ting er tre!! (hun sa tredje gången gildt...men det blir det sammme ) Vi får krysse fingrene for at det skal klaffe denne gangen! Bra at syklusen er i orden da iallefall..det er jo en mager trøst at pergoen iallefall hjelper for noe... Skal fortsette å heie på dere..... Stoooor fra Maddie
Gjest Hulderjenta Skrevet 15. november 2004 #1610 Skrevet 15. november 2004 :trøste: Det ordner seg til slutt!! Og som de andre sier: Kanskje alle gode ting virkelig er tre? *krysser fingre* Ha en fin uke! Gleder meg til søndag! :-D fra Huldra
shy Skrevet 16. november 2004 #1611 Skrevet 16. november 2004 Hei Bizzy. ville bare gi deg en stooor . Vi satser på neste IKM ikke sant? Ha en fin dag!! shy
~Capricorn~ Skrevet 16. november 2004 #1612 Skrevet 16. november 2004 Bare innom med en stooor jeg! Håper det ikke er så altfor lenge til du sitter der med et stort klart blått kryss
sirka Skrevet 16. november 2004 #1613 Skrevet 16. november 2004 :trøste: Det var synd det ikke klaffet denne gangen, men jeg krysser fingrene for at det snart blir blink.
bizzy Skrevet 16. november 2004 Forfatter #1614 Skrevet 16. november 2004 Tusen takk for koselige meldinger Håper alle gode ting er tre, og at den doble kuren virkelig røsker opp i sakene!!!! Var på apoteket i dag og hentet nye tabletter... og fikk vel kanskje litt bakoversveis da apotekdamen sa; Da er det bare en gang igjen på resepten! Skal jo bare ha to kurer til og de hentet jeg jo nå... håper virkelig ikke at jeg skal fåbehov for 2 doble kurer til etter disse. Humøret har vært labert de siste dagene, og det er litt tungt for tiden, har litt følelsen av å ikke strekke til, men jeg kommer nok sterkere tilbake!!!! Har det jo egentlig veldig bra!!!!! Verdens beste mann som passer på meg og er snill som en engel når jeg er på mitt værste... I dag har jeg jo til og med fått låne datamaskinen Så nå skal jeg sette meg ned og lese mannens oppgave på jakt etter skrivefeil.... jaja lettere å se andres enn sine egne får jeg håpe Skal ta meg turen innom flere dagbøker etterhvert! Men blir nok ikke i dag, går litt for seint med analog oppkobling...
Gjest Mayamor Skrevet 16. november 2004 #1615 Skrevet 16. november 2004 En liten påminner om min situasjon: November 2002 - enkel pergotime Desember 2002 - enkel pergotime Januar 2003 - dobbel pergotime November 2003 - Andreas ble født... Tenker på deg og har din/min doble liggende i skapet... Klem fra Mayamor
Kipa Skrevet 17. november 2004 #1616 Skrevet 17. november 2004 Skjønner at du er skuffet!! Og at humøret går opp & ned, men neste gang DA!! Ønsker deg lykke til og håper virkielig det klaffer for deg også snart!
murmeldyret Skrevet 18. november 2004 #1617 Skrevet 18. november 2004 Da satser vi på at dobbel dose gjør susen! Jeg synes jo fortsatt at du må gjennom litt mange kurer før evt IVF, men det er tydeligvis forskjell på hva legene mener. Bare det går bra til slutt så Klem fra Murmel!
bizzy Skrevet 18. november 2004 Forfatter #1618 Skrevet 18. november 2004 Mayamor Tusen takk for statistikk Vips der var humøret mye bedre!!! Gleder meg til å høre om positiv virkning av svartebørs-pergoen Kipa Tusen takk for koselig melding :klem2: Veldig riktig at humøret går veldig opp og ned, men så kommer innstillingen; Men denne gang DA! Og det er der jeg er nå Murmel Helt enig, det er denne kuren som skal gjøre det for oss Er planlagt evnt. 4 kurer (2 enkle og 2 doble) før vi skal inn til samtale, og resepten min rekker til to doble kurer ekstra... Håper vi slipper å vente så lenge etter samtalen... Ting tar tid, og vi har jo snart holdt på i 2 år, og i begynnelsen av januar er det 1 år siden første konsultasjon hos legen.. Hvor ble det av tiden :klø: Mye forskjellige måter å gå frem på hos legene ja... Men jeg får gjøre som min sier og håpe at han vet hva som trengs for oss I dag startet jeg min 3 pergokur, med 2 tabletter! Gruer meg til hvilke bivirkninger som kan komme, men gleder meg stort til å forhåpentligvis se et blått kryss den 14.des... Det hadde vært en morsom nyhet til juleaften :D Huff det er lenge til 14.des... Men kom til å tenke på en ting i dag tidlig da jeg tok pergoen... skal den egentlig taes på noe bestemt tidspunkt og til eller uten mat? Har lest allt som står på esken og i vedlegget, men finner ikke noe informasjon om dette... Noen som er innom her som vet kanskje? Livet er forresten ganske så perfekt for tiden!!! Har det jo som vanlig helt fantastisk sammen med verdens beste mann Og nå ser det faktisk ut som om han kanskje kan ha jobb å gå til etter studieslutt 15.jan Ingenting er bestemt enda, men han er blitt "headhuntet" og skal inn til intervju i løpet av neste uke mest sansynlig. Spennende!!!! Det eneste som ikke er helt perfekt er jo at jobben er i Bergen... Så dersom han får jobben utsetter vi flytteplanene et år... Jobben er 1 års engagement, og i et stort konsern med kontorer også i Oslo så da er det jo lov å håpe at dersom han får jobben, at de kanskje kan ha behov for ham i Oslo når det ene året har gått! Spennende dette. Hadde vært så utrolig deilig om han fikk jobben, og så får vi bedre tid til å gjøre det vi ønsker å gjøre i leiligheten før vi skal selge! Mannen har begynt eksamenslesingen for fullt og er på skole fra tidlig morgen til sen kveld, så i går skulle jeg ta bussen hjem kl.16.15 Ikke sant... Fant ut at jeg skulle sitte litt på jobben og heller prøve å ta bussen litt senere.. Trodde 17.38 burde være greit jeg Vel det kom visst ingen busser før kl.18.27... Hadde ikke vært en eneste buss forbi bussholdeplassen siden før fem i følge de andre kalde bussventerne... Håper det blir bedre i dag! Dag 5, pp22
shy Skrevet 18. november 2004 #1619 Skrevet 18. november 2004 Hei Bizzy.. Ja nå ER det vår tur... ikke sant!!! :enig_animasjon: Hadde vært kos om vi fulgte hverandre!! Takker for oppmuntringer i dagboken min!! Humor hvordan hele landet ble kaotisk på ettermiddagen i går ja, men det ser ut som folk har kommet over sjokket nå, :o for i dag gikk det smertefritt for meg å kjøre til jobben i allefall. Ha en fin dag!! Kos shy
bizzy Skrevet 18. november 2004 Forfatter #1620 Skrevet 18. november 2004 Jepp, endelig Litt komisk i går, og ganske forventet... blir jo slik hvert eneste år Og i dag slipper jeg å ta bussen hjem! Mannen kom nemlig på overraskelsesvisitt i lunsjen min og nå har jeg bilen Mannen skulle på møte og kjørte sammen med en kamerat og blir kjørt hjem etterpå! Service :D Datamaskinen har jeg også fått :o Så i kveld skal jeg kose meg, kanskje et glass rødvin og en liten tur innom internett :D
Fremhevede innlegg