Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Psst: Lurer på om jeg har lest noe om at Rosenrot tar seg best ut en halvtime før maten...?

Jepp, jeg fant det:

Rosenrot absorberes best i kroppen når den inntas på tom mage en halvtime før frokost eller lunsj, men dette er selvsagt litt situasjonsbetinget. Hvis du jobber nattevakt tar du for eksempel tablettene før du går på vakt.

Og så sa Jinx til meg at jeg burdeta vitamintablettene mine sammen med mat, fordi vitaminene blir tatt bedre opp da...

Kjenner til det der med å ikke kunne holde kjeft... :ler: Det er vel egentlig mest i sengen (før, da jeg ikke var så trøtt når jeg la meg... :wink: ) at jeg alltid kom på ting som jeg bare måtte si...når Mannen prøvde å sove

:sjenert: Og så når jeg selv skal sitte og konsentrere meg om skoleareid da... Kommer alltid på noe jeg vil snakke om da også! :wink:

Uansett: Koselig at mannen din er mere hjemme! :hjerte:

Håper dere får bilen snart...det har jo gått lang tid nå! :Nikke: :o

Takk for god-klem :klem:

Videoannonse
Annonse
Gjest Hulderjenta
Skrevet

Hei Bizzy!

Bare innom for å ønske deg en god onsdag! :D

Deilig med lønn! :hoppe: Men pengene forsvinenr fort ja. Men alltid lurt å sørge for noen gode kjøp før alle pengene er borte! :Nikke: Kom deg ut og shop, Bizzy!!!

:ler2:

:klem:

Skrevet

Helt enig med Huldra!! :Nikke: Pengene må brukes før du rekker å kaste dem ut av vinduet på regninger og sånt fjas!!! Løp og kjøp!!! :ler::tommelsmil:

Skrevet
Psst: Lurer på om jeg har lest noe om at Rosenrot tar seg best ut en halvtime før maten...?

Jepp, jeg fant det:

Rosenrot absorberes best i kroppen når den inntas på tom mage en halvtime før frokost eller lunsj, men dette er selvsagt litt situasjonsbetinget. Hvis du jobber nattevakt tar du for eksempel tablettene før du går på vakt.

Og så sa Jinx til meg at jeg burdeta vitamintablettene mine sammen med mat, fordi vitaminene blir tatt bedre opp da...

Da skal jeg jammen endre tablett-rutinene mine Lillen :wink: Leste og leste på rosenrot esken jeg... og der stod det ikke mye informativt om hvordan man skulle ta de nei :roll: Det stod 1-2 tabletter... har tatt 1 om dagen nå... burde jeg ta 2?

Løp å kjøp...? Har veldig lyst, men det blir så kjipt etterpå.... Men skulle gjerne altså Hulderjenta og Madden. Men når det klaffer da har jeg 20.000 øremerket shopping :sjarmor: Drømmer litt om det jeg :ler: Så kan jeg heller være uforsiktig dersom det skulle være noe igjen når neste lønning nermer seg.. er vel kanskje lite trolig, men jeg lever i håpet :tunge1:

Kom plutselig på at mamma kommer på besøk i morgen og blir i 5 dager :o Godt jeg har holdt det ryddig og rent hjemme i det siste så jeg slipper å stresse i dag! Men bør vel kanskje handle litt så det ser litt bedre ut i kjøleskapet... eller? Hvis hun ser det slik det er nå så vet jeg at det blir butikktur med pappas kort :klø:

Skrevet

Mamma kommer på besøk i dag :hoppe: og jeg hadde så mange planer om shinings etter jobb i går.... Men fikk ikke gjort en ting :oops: Var utrolig sliten da jeg kom hjem fra jobb så jeg satte på potetene og sovnet på sofaen :Gjesp: Mannen lagde istand resten av middagen da han kom og vekket meg til dekket bord :hjerte:

Etter middagen sovnet jeg på sofaen enda en gang.... og da jeg etterhvert våknet var jeg ganske så uggen så da ble det sjokolade og kaffe i sofaen :roll: Og der ble vi sittende pal til det var på tide å snegle seg i seng :oops: Tror jeg tar graviditets-trøttheten på forskudd jeg :tunge1:

Skal møte mamma i sentrum etter jobb i dag for shopping :sjarmor:

Ellers er vi i gang med 2.periode med Pergo og akter å få det til denne gangen :wink: Tok tablett nr. 2 i dag og håper jeg slipper unna de verste bivirkningene denne gangen også :tommelsmil: Jeg og mannen er kanskje litt uenige om hvor mye jeg merket til tablettene sist... eller rettere sagt hvor mye han merket til at jeg tok tabletter.. I følge mannen ganske masse, jeg var nemlig ikke smørblid akkurat hele tiden :oops: Kan ikke huske det jeg :tunge1:

Dag 6, pp 21.

Gjest Hulderjenta
Skrevet

:tommelsmil: for Pergo-baby!!!

:tommelsmil: for shopping med Bizzy-mamma!! Det var lurt! :Hehe:

:tommelsmil: for at du skal ha en fin dag i dag! Snart helg igjen! :D

Skrevet

Hulderjenta :kyss: Kjempekoselig!!!!

Jeg har ringt verkstedet og vi får kaskje bilen igjen i morgen :enig: Det hadde vært deilig det : :enig_animasjon: Litt spent på hvor mye reperasjonene kom på :o De har jo brukt to uker på bilen.... godt det ikke er vi som skal betale!!!!!

Og snart skal jeg møte mamma i byen!!!! Da blir det kafe og shopping :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Skrevet

Ha en kjempeflott shoppingtur med bizzy-mamma!! Det er velfortjent!! :tommelsmil:

Skrevet

mange klemmer til Bizzy-vennen!

:klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem:

På tide at jeg legger igjen flere spor etter meg...! Jeg leser davettu!

også: :dagensrose:

Skrevet

Hadde ikke fått med meg at 1. Pergo-kuren gikk "rett i dass" :roll:

Da bare må det bli klaff denne gangen! :tommelsmil:

Ønsker deg ei fin helg! :klem:

Skrevet

Mannfolk har lett for å legge merke til ting som egentlig ikke er der...som humørsvingninger! :roll: Det er ikke sikkert du var så moody forrige syklus, men hvis du var i dårlig humør en dag (noe alle kan være!), så kan du nesten banne på at han tenkte sitt... :ler:

Ikke det at jeg kjenner mannen din...

Mannen min har alltid fått høre at jenter er veldig sinte når de har mensen, så derfor tror han vel egentlig også at jeg er det...uten å tenke seg så mye om. Jeg merker ikke forskjell på noen av dagene i syklusene mine...men kan selvsagt også ta feil.

Kan banne på at hver gang jeg er i dårlig humør fremover, så kommer Mannen til å himle litt med øynene å tenke at han har en hysterisk gravid kvinne...som "alle" gravide :roll:

:ler:

Håper du får en knallbra helg, Bizzy! :klem:

Skrevet

:ler: Skulle faktisk tro du kjente mannen min Lillen :ler: Da velger jeg å tro at jeg er bare blid og snill hele pergotiden :wink:

Rett i dass er nok en veldig passende beskrivelse ja Murmel, men skal gå denne gangen ja! Kroppen trengte sikkert bare å bli vant til forandringene...eller noe slikt :wink:

Kjempekoselig med klemmer og blomst Tyttebæret!!!!!!! Koselig at du stikker innom å leser :klem:

Var kjempekoselig å møte mamma!!! Ser ikke hverandre så veldig ofte siden vi bor så langt vekke :roll: Ble ikke shopping i går... var så guffent vær, så vi kjøpte middag og dro hjem og koste oss med tjatring i sofaen til mannen kom hjem! Så ble det taco og rødvin :sikle: En kjempekoselig kveld!!!!!

I dag skal vi spise ute i bergen etter jobb, så på utstillingsåpning og deretter på kakebesøk hos Meta og familien! Så det blir nok en knallfin dag i dag også :hoppe:

Ha en fantastisk fin helg :kyss:

Skrevet

Jeg er bare innom for å ønske deg en riktig god helg!

Kos deg med mamma'n din.

Skrevet

Håper du er selektiv i synet ditt.. Titte litt ekstra på Milla Sofie og overse kaninene?? :tunge1:

Jaja.. Dere får ta det som det er.. Er ikke husarbeid som er 1. pri her om dagen :wink: Koselig skal det nå bli å se dere ihvertfall :D

Skrevet

Er det greit at du også får pergo-tvillinger,

så jeg får flere likesinnede å leke med? :sjenert:

Skrevet

Hei vennen!!

Takk for hilsen! (og heiarop) :wink:

Vil bare ønske deg en suuper god helg også!!!

kos shy :)

Skrevet

Tusen takk Siam :kyss: Skal kose meg masse med mamma mens hun er her ja :Nikke:

Har veldig selektivt syn Meta 8) Kaniner? Ser ikke slikt jeg :wink: Eller det var kanskje ikke helt sant... ser de hos meg selv til tider når de nesten slåss i størrelse med katten... Men hos venner så ser jeg de ikke altså! Er jo ikke derfor jeg kommer på besøk :klem2:

:kyss: Lillen :kyss: Det er helt greit altså :Nikke: Kan du fikse for meg kanskje? Jeg har vært flink å ta pergo, vitaminer og rosenrot så jeg gjør det jeg kan for å følge etter :Nikke:Men kan jeg ikke få være med å leke dersom jeg bare klarer å lage en, har veldig lyst til å leke sammen med deg :sjenert: Det er så etterlengtet som det kan få blitt så jeg tar hva som helst/så mange som kroppen vil jeg, bare jeg får friske barn til slutt! Litt blandede følelser, har alltid egentlig ønsket meg tvillinger.. Men har alltid tenkt på det som svangerskap nr. 2 :roll:

Shy :kyss: Tusen takk!!

Masse gruff og misnøye på jobben i dag :roll: Litt slitsomt, men jeg er så glad så jeg lukker ørene og lever glad og fornøyd i min egen lille boble :briller:

Dag 7, pp21, 2. pergokur

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Hei lykkelige Bizzy-i-boblen!!

Tusen takk for at du er så omtenksom! :kyss: Kan hende du får en frustrert klikklaminat-telefon hvis det klikker (!!!) for oss når vi skal legge golv! :ler2: Men du skal nok få slippe å låne ut verktøy og mannen din, men tusen takk for tilbudet! Du er skjønn! :kyss:

Gjest Mayamor
Skrevet

Nå lillen.

Så følger du etter neste mnd med pergo tvillinger.

Så kommer jeg mnd etter...

Masse pergo babes da. :ler:

Og jupp - du skal få æren dersom jeg blir gravid...

For da er det jo dine pergo-tabletter som gir utslaget. :wink:

Men helst vil jeg bare ha en da...

Men jeg tar hva jeg får... :Hehe:

Ha en strålende helg.

Håper vi snakkes snart. :klem:

Klem fra Mayamor

Skrevet

Pergobabyer er fint det! Jeg vil jeg og! :sur:

Kos deg i helga med mamma og hos meta!

:wink:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.